Maar hij heeft een affaire met mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Too late! Ik ben vanochtend getrouwd met Jaap
Dat is zijn evil twin. Japequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar hij heeft een affaire met mij
Uhuh.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh hoi Jaap, als je meeleest. Nee we zijn niet desperate hoor
cool een bitch fightquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar hij heeft een affaire met mij
Wat!? Staat er een artikel in over Jaap?quote:Op zondag 18 april 2010 03:47 schreef tho_Omas het volgende:
Hallo meiden, al eens nagedacht over de hitkrant?
GRTZ bea1969
*rent naar de Bruna*quote:Op zondag 18 april 2010 10:12 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat!? Staat er een artikel in over Jaap?Mijn Jaap?
*is vanochtend al voorgelezen door Jaap, al nippend van de verse jus die Jaap-lief voor haar geperst had en al kroelend door zijn borsthaar*quote:
quote:
Je rechter of je linker?quote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Kardash het volgende:
[..]
Jaap is overigens homo, dat weet ik inmiddels van de eerste hand![]()
Dat zie je toch?quote:
Vraag: Welke giften mag je aftrekken? Het antwoord. ..... Jaap Smit is de nieuwe voorzitter van de christelijke vakcentrale CNV. ..quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef Kardash het volgende:
[..]
Tiep overigens maar in op google: "Jaap+homo+aftrekken".
'Het merk "Kerk" is in crisis'quote:Op maandag 19 april 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Vraag: Welke giften mag je aftrekken? Het antwoord. ..... Jaap Smit is de nieuwe voorzitter van de christelijke vakcentrale CNV. ..
Hou van jequote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Kardash het volgende:
[..]
Geen <3 Kardash meer![]()
Jaap is overigens homo, dat weet ik inmiddels van de eerste hand![]()
-rent weg-quote:
Deze bedoel je?quote:& Jaap is geen homo! heb je z'n vriendin gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Kardash het volgende:
[..]
-rent weg-
[..]
Deze bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:02 schreef Kardash het volgende:
Overigens, voor wie het zich afvroeg: dat is z'n navel... denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |