Leuke pta blundersquote:De Seat Toledo heeft een geheel eigen stijl, die de consument ofwel bevalt, ofwel tegenstaat. Maar karakter heeft ’ie zeker. Technisch heeft de Toledo grote overeenkomsten met de VW Golf, dus dat zit wel goed.
Seat zegt dat ze ‘emotie’ in haar producten stopt. Maar wat voor emotie roept de Toledo op? In ieder geval verbazing. De Toledo lijkt het midden te houden tussen een MPV en een sedan. Hij combineert een hoge koets met een kort dik achterste dat doet denken aan dat van de Renault Vel Satis. Dat roept op z’n minst vragen op over de kansen van
de Toledo nieuwe stijl.
Bestuurder en bijrijder zitten op ruime stevige stoelen. Het stuur is verstelbaar. Het instrumentenpaneel bestaat uit drie ronde meters met elk hun eigen behuizing. Achter de versnellingspook loopt de tunnelconsole omhoog om over te gaan ineen armsteun – met dubbel opbergvak – tussen de voorstoelen. Behalve in de middenarmsteun kun je ook spullen kwijt in ruime portiervakken. Er is aflegruimte op de tunnelconsole en naast de handrem vinden we bekerhouders.
We gaan naar de achterbank. Daar wordt eens te meer duidelijk dat de nieuwe Toledo een soort MPV is. Hij biedt voor drie personen een prima hoeveelheid beenruimte en dankzij het hoge dak zelfs veel hoofdruimte. Losse spullen kunnen de achterpassagiers kwijt in flinke portiervakken en in bakjes links en rechts naast de achterbank. Het middelste gedeelte van de achterbankleuning vormt voorover geklapt een soort tafeltje, met twee bekerhouders.
De rugleuning laat zich in een aantal standen vastzetten. En klap je hem neer – wat in ongelijke delen kan – dan schuift de zitting een stukje naar voren.Onder het gedrongen achterste van de Toledo gaat een grote, goed toegankelijke bagageruimte schuil. Hij is zelfs groter dan hij op het eerste gezicht lijkt, want onder de dubbele bodem is nog méér plaats voor bagage.
Pompverstuiver
Seat kan putten uit de collectie motoren van Volkswagen. Vandaar dat we in de Toledo 1.9 TDI de 1.896 cc achtkleps viercilinder terugvinden, die met pompverstuiverinjectie goed is voor 105 pk en een koppel van 250 Nm. De Toledo loopt volgens de fabriek 183 km/h en uit de technische gegevens leren we dat de Toledo 12,4 seconden voor de spurt van nul naar honderd nodig heeft. Wij klokten de Seat op 11,7 seconden.
Bij de koude start en als je vol gas geeft, zijn er wel wat dieselgeluiden te horen. Bij
constant snelwegtempo constateerden we geen hinderlijk gerucht en de geluidsmeter gaf nette waarden aan. De motor is prettig soepel, doordat hij een hoog koppel ontwikkelt.
Bij een betrekkelijk gering aantal krukasomwentelingen kun je makkelijk vanuit lage toeren versnellen. Bij de Toledo nieuwe stijl hadden we zo onze twijfels; een hoge zit in een MPV-achtig model associeer je niet met een pittig rijkarakter. De Toledo heeft een duidelijk op comfort afgestemd onderstel dat alleen af en toe een korte oneffenheid duidelijk doorgeeft.
Het is niet week en de Seat helt in bochten ook niet hinderlijk over. Het lijkt dat de auto een karakter heeft waarmee hij z’n bestuurder niet te veel ‘lastig valt’. Z’n elektromechanische stuurbekrachtiging werkt bij lage snelheden vrij licht, maar assisteert minder als het harder gaat. Dat wil nog niet zeggen dat de Spanjaard dan
scherp stuurt, maar de wielen volgen wel het opgedragen spoor. De wagen ligt degelijk en solide op de weg. Z’n vijfbak, die zich met een lichte weerstand laat bedienen, schakelt exact.
ABS is standaard, net als noodstopbekrachtiging,airbags, hoofd- en zijairbags vóór. Hetzelfde geldt voor airconditioning, een boordcomputer, cruise control en mistlampen vóór. De Toledo heeft ook lichtmetalen velgen, een audio-installatie en elektrisch bedienbare zijruiten achter.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Ik dacht dat je gewoon lekker sarcastisch wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:quote:Op zondag 21 februari 2010 11:54 schreef daNpy het volgende:
Meld
Lelijke Volkswagen-OP compensatie:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:
[ afbeelding ]Niks mis met een Manta-ASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Da bennik noooooooooooit.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon lekker sarcastisch was
Je zat niet toevallig in zoeen Leeuwarden uit zaterdagmiddag?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in een Samara gereden, tofheid
Apart dingquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:
[ afbeelding ]SjonnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Geen ideequote:Op zondag 21 februari 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apart ding.. Die moet je dan zeker uit Frankrijk gaan halen? Vraag me altijd af hoeveel gezeik het is om een auto op Nederlands kenteken te krijgen.
Jij bent echt dol op BX'en ofniet?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik heb iemand die me wil helpen
Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veelquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent echt dol op BX'en ofniet?
Eenden sowieso vind je niet veelquote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veel
Ik zou er ook wel een willen. Zal ik mijn username nog maar een keer wijzigen, maar dan in Anitaquote:
Maar dan krijg ik m tenminste thuisquote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef 2cv het volgende:
APK zegt niet zo heel veel hoor. Maar ik zou niets weten helaas ...
Tja ik doe het toch liever legaalquote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
Zonder APK kan een auto niet rijdenIk zal het niet promoten om zonder APK te rijden, maar ik heb het zelf wel gedaan. Het ding kwam niet door de keuring wegens een lekke remklauw. En de 2e keer ook niet
Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraaktquote:Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook geen monteur, maar met een flinke dosis doorzetingsvermogen en genoeg mensen die je advies willen geven kom je een heel eind.
Heb je een link ?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraakt.. Dat is dan weer net wat te hoog gegrepen
..
En t lijkt me ook juist leuk om er nog wat aan te kunnen doen
Hoeft niet superstrak natuurlijk, maar dit is ook geen porem. En ik ben ook zo'n gek die t liefst een felgele of groene heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 23:56 schreef 2cv het volgende:
Zo te zien is de dorpel onbeschadigd. Die deuk maakt voor de APK niets uit. Alleen als je het strak wilt hebben zijn die kreukels een probleem.
Heb nu wel een mooie groene via de Daf Club gevonden. Alleen die is vast een stukje duurder dan mijn budgetquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef 2cv het volgende:
Deurpaneel er uit, deuk met de hand (!) zoveel mogelijk terug drukken (als dat niet lukt: hamer + blokje hout) en het is een stuk strakker. De kreukels in het achterscherm zitten er dan nog wel natuurlijk, maar misschien kan je daar op vergelijkbare wijze bij (ik ben geen DAF kenner).
En als die deur je echt dwars zit kan je misschien voor weinig een andere roggelen en die er in schroeven. Volgens mij zit er geen electrische ramen of portiervergrendeling in dus je hebt geen gedonder met kabelbomen
Ja maar met max 1000 euro beschikbaar zit ik toch aardig krapquote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Dat kan een voordeel zijn omdat je er wellicht minder kosten aan hebt. Uiteindelijk kan die daarom zelfs goedkoper zijn
Kenner ken ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 00:19 schreef 2cv het volgende:
Ga bij beide kijkenLiefst met een kenner er bij.
Mijn pa in zijn wilde jonge jaren kennende heeft hij wel genoeg gedaan jaquote:Op maandag 22 februari 2010 00:23 schreef 2cv het volgende:
Dan zal hij zijn eigen DAFje vast zelf onderhouden hebben en derhalve een kenner zijn
Sowieso gaat hij meequote:Op maandag 22 februari 2010 00:27 schreef 2cv het volgende:
Neem die man mee. Als hij een beetje van die DAFjes of oldtimers in het algemeen houdt heb je daar veel aan.
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 februari 2010 00:30 schreef 2cv het volgende:
Als je ook maart een topic over het apparaat maakt op het moment dat je hem gekocht hebt
Citrofiel dusquote:Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef 2cv het volgende:
Een BX, een Eend in stukjes en een verlangen naar een XXL Franse BX
Volgens mij word er amper mee geredenquote:
Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!quote:
Moeten ze niks voor mijn neus wegkapenquote:Op maandag 22 februari 2010 02:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!
Enneuh Sjoegerd, koop nou onderhand eens wat![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen!Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
![]()
Ja, ik heb dus een Lada Samara (in Rusland heten ze Sputnik) gekocht uit 1992quote:
Welkom in de SCquote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen!Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
![]()
Ook dat niet dusquote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Nouja, wit is wel een mooie kleur.
Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincolnquote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Mijn teller staat op dit moment op 99.945.
100.000 klinkt meteen weer zoveel.
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincoln![]()
De Astra al over de 2 zelfs
Dankjequote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welkom in de SC![]()
Gefeli met je auto; ik zou er graag wat leuks over zeggen, maar er komt niks in me op behalve : LELIJK !!!!![]()
Het spijt me![]()
![]()
![]()
Wit is geen kleurquote:
Onze astra zit net niet op de 106.000quote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staanquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staanDie kregen dan ook een onderscheiding en een prijs of iets
Wit isquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijksteWant het is MIJN auto!
![]()
[..]
Wit is geen kleur![]()
![]()
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze astra zit net niet op de 106.000, voor een 10 jaar oude auto niet veel
Ja, dat zou echt tof zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.
Hihihi, nope de hele auto is witquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wit isOp een auto als je een zwarte dak er bij hebt
Leukquote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
ik zal wel eens een foto posten van m'n autootje
Ja, wel alleen van je auto hè Saraquote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
ik zal wel eens een foto posten van m'n autootje
Weinigrijdersquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Mijn auto is pas 2 en half jaar oud en staat dus bijna op een ton.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel alleen van je auto hè Sara.
Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwequote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?
Of wat was dat ook alweer..
Ik heb een Ibiza:quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Foei!
![]()
Wat voor auto heb jij dan Anne?
Whehe, op papier staat dat ik wel de eerste eigenaar ben van bovenstaande Ibiza.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwe
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Ibiza:
[ afbeelding ]
Eindelijk een auto waar ik *niks* aan hoef te doen en waar *niks* mis mee is!
Ja, dát is mijn autoquote:Op maandag 22 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ook in het zwart? Mooi wagentje
Heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijksteWant het is MIJN auto!
![]()
[..]
Wit is geen kleur![]()
![]()
Zet je vent eens aan het werk; er ligt sneeuw op je opritquote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Ibiza:
[ afbeelding ]
Eindelijk een auto waar ik *niks* aan hoef te doen en waar *niks* mis mee is!
Degene die al het langste trouw Golf reed kreeg een nieuwe Golf 6. Dus vanaf de Golf 1 altijd alle Golfjes gehad hebben zeg maar.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwe
Waarom ik ??quote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
Sounddragon, jij weet vast het antwoord wel!
Jah, en dan mag je je jarenlang gekoesterde en gerestaureerde type 1 inruilen op een nieuwerwetse afschrijfpost; van mij hadden ze de boom in gekundquote:Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Degene die al het langste trouw Golf reed kreeg een nieuwe Golf 6. Dus vanaf de Golf 1 altijd alle Golfjes gehad hebben zeg maar.
Daar ging het dus niet overquote:Op maandag 22 februari 2010 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, en dan mag je je jarenlang gekoesterde en gerestaureerde type 1 inruilen op een nieuwerwetse afschrijfpost; van mij hadden ze de boom in gekund
Euw, domper. Niet zó gul dus.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar ging het dus niet overJe hebt vanaf de introductie in een Golf 1 gereden, die heb je ingeruild voor een 2, een 3, een 4, een 5, allemaal nieuw gekocht. Nu mag je de Golf 5 bij de dealer op de stoep zetten en gratis in een Golf 6 wegrijden.
Ze gaven maar 1 auto weg trouwens, niet iedereen met zo'n Golf-historie kreeg een nieuwe auto.
Ach, hoeveel mensen zijn er nu werkelijk die zo'n historie van auto's hebbenquote:
Daarom juist!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen zijn er nu werkelijk die zo'n historie van auto's hebbenZe hebben de definitieve uitreiking ook redelijk buiten de schijnwerpers weten te houden. Misschien hebben ze wel helemaal geen auto weggegeven
Aha, dan begreep ik hem verkeerdquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Daar ging het dus niet overJe hebt vanaf de introductie in een Golf 1 gereden, die heb je ingeruild voor een 2, een 3, een 4, een 5, allemaal nieuw gekocht. Nu mag je de Golf 5 bij de dealer op de stoep zetten en gratis in een Golf 6 wegrijden.
Ze gaven maar 1 auto weg trouwens, niet iedereen met zo'n Golf-historie kreeg een nieuwe auto.
Nja, hij mag wel lelijk zijn, er zijn sowieso mensen die hem mooi kunnen vinden, maar het belangrijkste is altijd nog dat ie rijdt en je droog overal heen brengt, en dat is belangrijker dan een mooie wagen dat niet rijdt en lekt als een zeef lijkt me.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welkom in de SC![]()
Gefeli met je auto; ik zou er graag wat leuks over zeggen, maar er komt niks in me op behalve : LELIJK !!!!![]()
Het spijt me![]()
![]()
![]()
Natuurlijk zijn er mensen die hem mooi vinden, maar daar ben ik er niet een vanquote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, hij mag wel lelijk zijn, er zijn sowieso mensen die hem mooi kunnen vinden, maar het belangrijkste is altijd nog dat ie rijdt en je droog overal heen brengt, en dat is belangrijker dan een mooie wagen dat niet rijdt en lekt als een zeef lijkt me.![]()
Enne, als ik een Golf 1 had, had ik die never nooit voor een pauperbak ingeruild.
Aha hihihi, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dát is mijn auto.
Ik woon in Duitsland, vandaar!
Niet alleen van onze regering maar ook van de inwoners van ons landquote:Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk inGelukkig mogen smaken nog verschillen van onze regering
En dat doet ie allemaal welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nja, hij mag wel lelijk zijn, er zijn sowieso mensen die hem mooi kunnen vinden, maar het belangrijkste is altijd nog dat ie rijdt en je droog overal heen brengt, en dat is belangrijker dan een mooie wagen dat niet rijdt en lekt als een zeef lijkt me.![]()
Enne, als ik een Golf 1 had, had ik die never nooit voor een pauperbak ingeruild.
Gelukkig mocht je het typen in plaats van zeggenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er mensen die hem mooi vinden, maar daar ben ik er niet een van![]()
Het was ook niet bedoeld als afzeikpost, maar ik kreeg 'mooie auto !!' gewoon mijn bek niet uit icm een Samara![]()
Ik heb 4 auto's waarvan er 2 een beetje lekken onder bepaalde omstandigheden, maar ze doen het allemaal
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:45 schreef Dangel het volgende:
Marijkes Samara is de 2e Samara waar ik in heb gereden, en rijd echt heerlijk hoor!En komt uit een goed nest, altijd goed voor gezorgd
Heb al zin in zaterdag om haar op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaaf! Heb je een linkje?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb net gemailt over een Dafje in Nijkerk.. Dat is nog eens in de buurt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dat zal best vunzig tiepjequote:Op maandag 22 februari 2010 14:45 schreef Dangel het volgende:
Marijkes Samara is de 2e Samara waar ik in heb gereden, en rijd echt heerlijk hoor!En komt uit een goed nest, altijd goed voor gezorgd
Heb al zin in zaterdag om haar op te halen
Met haar bedoeld ie de autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
Yeah, en jij een jongetje natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een meisje en Lada betekent liefje en dat impliceert dat het een meisje is![]()
Come on now, you knew you were lost
Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, hoeveel mensen zijn er nu werkelijk die zo'n historie van auto's hebbenZe hebben de definitieve uitreiking ook redelijk buiten de schijnwerpers weten te houden. Misschien hebben ze wel helemaal geen auto weggegeven
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Mooie edit.
Da's dan wel weer tofquote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.
Stond in de krant
Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers geblevenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.
Stond in de krant
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat doet ie allemaal wel![]()
![]()
Ik moet alleen van die dempers hebben nog voor de kofferbak, de klep zakt nu namelijk naar benedenIemand enig idee waar ik zoiets goedkoop kan scoren?
[..]
Gelukkig mocht je het typen in plaats van zeggen![]()
[..]
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!![]()
Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gaaf! Heb je een linkje?
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Spits is een gratis krant hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers gebleven
De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailen
Groene '76 de Luxe sedanquote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?
Beiden zit werk aan he
Ik kan altijd kijken, Nijkerk is op fietsafstand zeg maarquote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef daNpy het volgende:
Ah die.
klinkt niet als een in goede staat.
En er zit een trekhaak op (mag je een lege aanhanger trekken)
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!![]()
Nou ja zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg!![]()
Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
Maar he, die heeft een rotte koppeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zegquote:
Sorryquote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zeg
En ik maar denken dat Nijntje voor kleine kinderen is, en dan die praat, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Dan zet ik nu Fok! radio aanquote:
Idem hierquote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ik nu Fok! radio aan![]()
Klopt het dat t nu over voetbal gaat?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ik nu Fok! radio aan![]()
Jaquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Klopt het dat t nu over voetbal gaat?
Same herequote:
Ik ook!quote:
Dit gaat echt nergens overquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook!Ik heb ook veel liever een man die niet van voetbal houdt, die vind ik veel mannelijker
![]()
Whehe, ik moest hardop lachenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie niet meer weet wie MutZ is ene foto van haar gebit:
[ afbeelding ]
Denk het.quote:
Wanneer kom je je DAF showen?quote:
Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Anne het volgende:
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het origineel posten, Alex.
[ afbeelding ]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenkenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer kom je je DAF showen?
Nou, dan kom ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik er één heb, zal ik er over nadenken.. PTA gare bakken meet?
He, wiens auto noem jij gaar!?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben er.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doenSommige mensen hebben heel poreus glazuur waardoor de tanden snel verkleuren...
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grondquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die 111 is nog gaarder dan mijn BX.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, wiens auto noem jij gaar!?![]()
maar is goed hoor
Trap je Ibiza even af, dan valt die ook wel onder het kopje "gare bak"quote:
En waardoor kwam dat dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
En onze minimeets danquote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alles wat onder het kopje "gaar" of "bak" telt naar mijn ideequote:Op maandag 22 februari 2010 20:58 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?
Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?
Sinds wanneer hebben we het over de 111?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komenVertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doen we nog een keer proberen te meeten, maar dan niet miniquote:
Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee
[..]
Sinds wanneer hebben we het over de 111?Als je had opgelet jongeman dan wist je dat ik een Sputnik ga aanschaffen
![]()
![]()
die waren leukquote:
Nee joh, de Ring was daarna nog.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die waren leuk
maar de laatste keer dat wij elkaar hebben gezien was bij mijn housewarming geloof ik?En dat ia al bijna 3 jaar terug
Neem een Turq met zijn kerkhofquote:
Das ook klotequote:Hallo,
Hij staat inderdaad stil, ik krijg hem niet aan de praat.
Ik weet ook niet precies wat ermee aan de hand is(ik ben verder ook niet handig met auto's).
Er zitten overigens ook wat roestplekjes bij de ramen en op het dak!
Verder heb ik op deze computer waar ik nu op zit geen foto's, maar die zal ik u zo snel mogelijk toezenden.
Mvg,
Maar waarom reageer je dan op mijn post over mijn auto?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Turq kan wel een autotransport regelen voor al zijn shit danquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Neem een Turq met zijn kerkhof![]()
En mijn civic is nou ook weer niet bepaald een pareltje om te zien(en mijn project al helemaaaaaaaaaaal niet)
Oh ja de PTA excuusnegerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Anne het volgende:
En dáárna heb je nog een keer schnitzels gegeten samen met Vlad, Paladijn en BoJo (ik weet niet meer zeker wie er bij waren) volgens mij?
quote:
Klotequote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wordt em denk ik niet...
Ja, fokking laat toen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja de PTA excuusnegermaar dat was begin 2007
Bij de ouders van Tim thuis. Mijn schnitzelrecordweekend
11 schnitzels in 1 weekend, nummer 11 bij jullie idd
Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willenquote:
Maar jij bent mij nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willen) en heb hem binnen een paar uur weer rijklaar
Dus jij biedt bij deze aan om met Sjoegerd mee te gaan en het allemaal kosteloos voor hem te regelen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willen) en heb hem binnen een paar uur weer rijklaar
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus jij biedt bij deze aan om met Sjoegerd mee te gaan en het allemaal kosteloos voor hem te regelen?Wat lief!
Gatverdammequote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in schnitzel!
Over 2 weken iedere dag pommes und schnitzel essen jah!
Nee, en jij bent mij nietquote:
Was ik jou maar deels, het deel van de Dafquote:
Ik ben PTA niet. Ik ben Anne.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn mensen die beweren dat ik PTA ben, dus ik ben jullie wel, volgens hen.
Ik jullie ook nietquote:
Maar ik ben mezelf welquote:
Kopen = leren (in jouw gevalquote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was ik jou maar deels, het deel van de Daf
Ja maar een niet lopende auto thuis krijgen is een probleemquote:
Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja maar een niet lopende auto thuis krijgen is een probleem..
Wij allemaal!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef bietelboer het volgende:
Wait what? now im confused who is PTA?
Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo meequote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Duwen, dan duurt het vanaf Nijkerk nog een dag.
En ter plaatse maken word m sowieso niet, de tijd nemen is ook wel fijn
Zal morgen eens vragen hoe mijn pa er over denkt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroënquote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo mee
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
Achter een Astra 1.6 word t m sowieso nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
Nijkerk-Putten is max 10 kmquote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn broer verhuurt een oprijwagen met B rijbewijs dacht ik
absoluut!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepen
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
maar om die voor 10 km vanuit Fryslân te laten komen?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
Zou wel koning zijnquote:
Je zit nogal dicht op je voorligger zeg maar + je mist de rembekrachtiging en stuurbekrachtiging.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
Schroei, doei.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nijkerk-Putten is max 10 km.. Alleen een vario slepen, dat is geloof ik een probleem.
Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
En mn broer verhuurt een oprijwagen met B rijbewijs dacht ik
OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.
Dan pakken ze hun eigen barrel en duwen ze met de voorbumper daarvan fijn tegen de ahcterbumper van je Daffie.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
Bovenop het dak van een andere auto tapen?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Vario slepen is geen probleem!! Leer dat nu eens mensen.
En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
Duct tape FTW!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bovenop het dak van een andere auto tapen?
Is ook geen probleem, wil niet zeggen dat het aan te raden is.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Vario slepen is geen probleem!! Leer dat nu eens mensen.
En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?quote:
Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?
That's good for youquote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedes
nee, doe mij maar een aanhanger.
Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
That's good for youMaar wat heeft Sjoegerd daar aan?
![]()
Mij lijkt t me wel wat, een projectquote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zou zelf gewoon niet aan zo'n barrel beginnen, tenzij gratis
Want voor hetzelfde geld is ie zo verrot dat je er niets mee kunt...
Of de Range van een kennis proberen te lenenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mij lijkt t me wel wat, een project.. Denk alleen dat mijn ouders niet graag zo'n bak op de stoep hebben staan
.. Sowieso moet de Astra dan op de parkeerplaats, want dan moet de Daf onder de carport
Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtmaar denk het haast wel
Inderdaad, die mercedes oprijwagen fijn laten staan. Rangerovertje lenen, karretje huren en gaan met die banaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of de Range van een kennis proberen te lenen
Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtmaar denk het haast wel
Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwen
Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooienquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef bietelboer het volgende:
Als hij maar niet zichtbaar is vanaf de openbare weg, dan is het geen probleem met een geschorste auto op de oprit.
Onze Astra heeft nog geen roestquote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.
Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze Astra heeft nog geen zichtbare roest
Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooien.. En sowieso als die tussen de carport en het huis staat kun je m vanaf de weg zien
Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
Ik kan een beetje solderenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?
Nee hoor, ik woon in een wat meer bewoond gebied en hier hebben ze nog nooit lopen janken dat er een geschorste auto op de oprit stondquote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinneren.. Krijg je in een dorpje als Putten in een doodlopende straat
quote:
Ik heb het uitgeplozen: dat mogen ze niet doen. Ze kunnen natuurlijk aanbellen en vervelend doen, maar je bent pas verplicht mee te werken na een gerechtelijk dwangbevel (ofzo). Zomaar meewerken hoeft in elk geval niet en ondanks dat er geen hek voor je oprit staat mogen ze niet je oprit op wandelen om eens even te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit 2000quote:
Onze is echt nog strakquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.
Ik ben qua techniek de handigste van de vriendenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zit het vast wel goed, maar wees voorzichtig met dat soort fratsen
[..]Dan zou ik er niet aan beginnen
Tenzij je pappie heel handig is en je wil helpen
Of je handige vrienden hebt
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef bietelboer het volgende:
Doe je dan wel even een project topic openen zodat wij mee kunnen lachenkijken
Wel lekker centraalquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan dus een PTA meet in Putten, leuk
Dat sowiesoquote:
Posten als Dangel?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde nog een hele mooi auto ophaal anekdote vertellen.. Maar dat kan beter niet online staan
Als het daar bij blijft moet het best kunnenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Posten als Dangel?
Ik had vorig jaar een keer een 340 in Utrecht opgehaald. Bij het postkantoor overgeschreven en geschorst en vervolgens vrolijk over de A12 door de trajectcontrole naar huis rijdenKreeg ik 3 weken later een brief in de bus met een naheffing van de wegenbelasting voor ¤1.70 voor die ene dag
Ik moest er ook mee lachen, ik had helemaal niet door dat daar trajectcontrole stond, ik was behoorlijk bang voor de gevolgen van geschorst en onverzekerd rondrijdenquote:
Nederland kennende zou je dat denken jaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef bietelboer het volgende:
Ja idd, je zou eerder verwachten dat je een boel gezeik voor onverzekerd etc rond rijden krijgt
Wat een sukkelsquote:Op maandag 22 februari 2010 23:12 schreef Paladijn het volgende:
wel typisch nederlands...
anyway, deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |