abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78257519

De OP

quote:
De Seat Toledo heeft een geheel eigen stijl, die de consument ofwel bevalt, ofwel tegenstaat. Maar karakter heeft ’ie zeker. Technisch heeft de Toledo grote overeenkomsten met de VW Golf, dus dat zit wel goed.

Seat zegt dat ze ‘emotie’ in haar producten stopt. Maar wat voor emotie roept de Toledo op? In ieder geval verbazing. De Toledo lijkt het midden te houden tussen een MPV en een sedan. Hij combineert een hoge koets met een kort dik achterste dat doet denken aan dat van de Renault Vel Satis. Dat roept op z’n minst vragen op over de kansen van
de Toledo nieuwe stijl.
Bestuurder en bijrijder zitten op ruime stevige stoelen. Het stuur is verstelbaar. Het instrumentenpaneel bestaat uit drie ronde meters met elk hun eigen behuizing. Achter de versnellingspook loopt de tunnelconsole omhoog om over te gaan ineen armsteun – met dubbel opbergvak – tussen de voorstoelen. Behalve in de middenarmsteun kun je ook spullen kwijt in ruime portiervakken. Er is aflegruimte op de tunnelconsole en naast de handrem vinden we bekerhouders.
We gaan naar de achterbank. Daar wordt eens te meer duidelijk dat de nieuwe Toledo een soort MPV is. Hij biedt voor drie personen een prima hoeveelheid beenruimte en dankzij het hoge dak zelfs veel hoofdruimte. Losse spullen kunnen de achterpassagiers kwijt in flinke portiervakken en in bakjes links en rechts naast de achterbank. Het middelste gedeelte van de achterbankleuning vormt voorover geklapt een soort tafeltje, met twee bekerhouders.
De rugleuning laat zich in een aantal standen vastzetten. En klap je hem neer – wat in ongelijke delen kan – dan schuift de zitting een stukje naar voren.Onder het gedrongen achterste van de Toledo gaat een grote, goed toegankelijke bagageruimte schuil. Hij is zelfs groter dan hij op het eerste gezicht lijkt, want onder de dubbele bodem is nog méér plaats voor bagage.

Pompverstuiver
Seat kan putten uit de collectie motoren van Volkswagen. Vandaar dat we in de Toledo 1.9 TDI de 1.896 cc achtkleps viercilinder terugvinden, die met pompverstuiverinjectie goed is voor 105 pk en een koppel van 250 Nm. De Toledo loopt volgens de fabriek 183 km/h en uit de technische gegevens leren we dat de Toledo 12,4 seconden voor de spurt van nul naar honderd nodig heeft. Wij klokten de Seat op 11,7 seconden.
Bij de koude start en als je vol gas geeft, zijn er wel wat dieselgeluiden te horen. Bij
constant snelwegtempo constateerden we geen hinderlijk gerucht en de geluidsmeter gaf nette waarden aan. De motor is prettig soepel, doordat hij een hoog koppel ontwikkelt.
Bij een betrekkelijk gering aantal krukasomwentelingen kun je makkelijk vanuit lage toeren versnellen. Bij de Toledo nieuwe stijl hadden we zo onze twijfels; een hoge zit in een MPV-achtig model associeer je niet met een pittig rijkarakter. De Toledo heeft een duidelijk op comfort afgestemd onderstel dat alleen af en toe een korte oneffenheid duidelijk doorgeeft.
Het is niet week en de Seat helt in bochten ook niet hinderlijk over. Het lijkt dat de auto een karakter heeft waarmee hij z’n bestuurder niet te veel ‘lastig valt’. Z’n elektromechanische stuurbekrachtiging werkt bij lage snelheden vrij licht, maar assisteert minder als het harder gaat. Dat wil nog niet zeggen dat de Spanjaard dan
scherp stuurt, maar de wielen volgen wel het opgedragen spoor. De wagen ligt degelijk en solide op de weg. Z’n vijfbak, die zich met een lichte weerstand laat bedienen, schakelt exact.
ABS is standaard, net als noodstopbekrachtiging,airbags, hoofd- en zijairbags vóór. Hetzelfde geldt voor airconditioning, een boordcomputer, cruise control en mistlampen vóór. De Toledo heeft ook lichtmetalen velgen, een audio-installatie en elektrisch bedienbare zijruiten achter.
Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder

foto's uit de sc

Leuke quotes uit het PTA SC archief
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik woon al 3/4 jaar samen.
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.

Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.

Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.

Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
  zondag 21 februari 2010 @ 11:54:30 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78258267
Meld

Lelijke Volkswagen-OP compensatie:

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_78258429
I love you too.
  zondag 21 februari 2010 @ 12:03:55 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78258493
Ja kom, zo'n Toledo is gewoon een grijze leasebak voor mensen die hem éigenlijk hebben omdat de kids+hond mee moeten in het weekend.
Ben je dan een AutoFan?

Nee
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_78259136
Ik had het over je foto hoor.
pi_78259705
Verdulleme, die gast heeft de auto verkocht
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 21 februari 2010 @ 12:53:29 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78259887
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:30 schreef Anne het volgende:
Ik had het over je foto hoor.
Ik dacht dat je gewoon lekker sarcastisch was
  zondag 21 februari 2010 @ 12:57:38 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78260013
present

Mogguh allen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78260064
Seat people carrier in de OP

tevens verkapte tvp
pi_78261392
Ik moet toch eens gaan leren om op tijd naar bed te gaan, ipv om half 8 's ochtends Morgen moet ik om half 7 weg
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 21 februari 2010 @ 13:47:06 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78261822
Dan heb je vandaag een kort dagje, en ben je goed uitgerust morgen ochtend

Wel even je biologische klokje een halve dag terug zetten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78264273
meldt
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_78264303
Ik ben niet unemployed, maar meestal bepaal ik mijn eigen planning als eigen baas zijnde, maar komende week heb ik training in R'dam waar ik elke dog om half 9 moet zijn.
  zondag 21 februari 2010 @ 15:00:42 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78264455
Da's in de buurt, en een abslolute @%$$% tijd om in de stad te moeten zijn; dan val je precies met je neus in de spitsboter

zoektipje: check de spelling van sierraden nog eens, staat niet netjes
pi_78265322
De website gaat helemaal op de schop, ik heb wel af en toe wat bijgewerkt, maar ondertussen is het een beetje een rommeltje geworden.

Sterker nog, ik moet elke dag op Weena zijn... Dus ik denk dat ik de auto maar ff buiten R'dam zet en t laatste stuk met de trein. Ik mag namelijk met mn LPG niet in de parkeer garage staan daar
pi_78265486
hoe willen zij zien dat je LPG hebt..? Plak gewoon een sticker over je vuldop
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zondag 21 februari 2010 @ 16:01:44 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78266638
Psies; zó streng zullen ze toch niet zijn ??

En anders zou ik hem in Capelle a/d Ijssel neergooien bij station 'Schollevaar'; eentje verder is Alexander, maar da's geparkeerd betalen, en in Capelle niet
pi_78267740
Ik zet em idd bij Capelle neer, vanuit daar komt er een pendel naar de trainigslocatie Dat is overigens ook gewoon sneller als rond die tijd proberen nar Weena te rijden met de auto.

@Turquaz, er is een portier die hield me de laatste keer ook al tegen. Een sticker onderaan de bumper valt ook helemaal niet op joh
  zondag 21 februari 2010 @ 16:53:53 #19
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78268464
quote:
Op zondag 21 februari 2010 11:54 schreef daNpy het volgende:
Meld

Lelijke Volkswagen-OP compensatie:

[ afbeelding ]

Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_78268648
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:
[ afbeelding ]
SPOILER
Niks mis met een Manta-A
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_78268719
Gister in een Samara gereden, tofheid
pi_78268900
quote:
Op zondag 21 februari 2010 12:53 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik dacht dat je gewoon lekker sarcastisch was
Da bennik noooooooooooit.
pi_78269489
Oude Manta's zijn tof, alleen het onderhoud
quote:
Op zondag 21 februari 2010 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in een Samara gereden, tofheid
Je zat niet toevallig in zoeen Leeuwarden uit zaterdagmiddag?

Het leek wel alsof ie op de automaat wegreed bij de stoplichten...
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_78269945
Ik ben zaterdag alleen in Zwolle, Arnhem, en het gebied er tussen geweest, dus nee.... Zojuist wel stapvoets met een gare koppeling door Leeuwarden gereden in de 111 Wist dat het er aan zatte komen, maar nu was ie toch echt op...
pi_78274212
ik heb ooit met een oude Toledo leren rijden waar sportbanden op lagen. die was niet te besturen, zo zwaar.

ik ben nu heel blij met m'n Renaultje Clio.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_78275569
Bij Wheeler Dealers, die Fiat 500
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 21:29:06 #27
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78278621
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_78278774
Vriendin van me heeft een Manta A met een 2.2L motor er in, lekker drifteuh
pi_78279350
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:29 schreef 2cv het volgende:
Bod gedaan
Apart ding .. Die moet je dan zeker uit Frankrijk gaan halen? Vraag me altijd af hoeveel gezeik het is om een auto op Nederlands kenteken te krijgen.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:42:33 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78279469
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Sjonnie
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 21:51:20 #31
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78279978
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Apart ding .. Die moet je dan zeker uit Frankrijk gaan halen? Vraag me altijd af hoeveel gezeik het is om een auto op Nederlands kenteken te krijgen.
Geen idee Maar ik heb iemand die me wil helpen
pi_78280046
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef 2cv het volgende:

[..]

Geen idee Maar ik heb iemand die me wil helpen
Jij bent echt dol op BX'en ofniet?
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 21:56:30 #33
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78280360
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Jij bent echt dol op BX'en ofniet?
Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veel
pi_78280537
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veel
Eenden sowieso vind je niet veel ..
pi_78281340
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

Sjonnie
Ik zou er ook wel een willen. Zal ik mijn username nog maar een keer wijzigen, maar dan in Anita ?
pi_78283079
Hey, een echo!
pi_78284167
Maar even een oproepje ..
Weet iemand nog een goede Daf/Volvo 66 die niet rot is maar wel apk heeft?
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 23:13:25 #39
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78284794
APK zegt niet zo heel veel hoor. Maar ik zou niets weten helaas ...
pi_78284930
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef 2cv het volgende:
APK zegt niet zo heel veel hoor. Maar ik zou niets weten helaas ...
Maar dan krijg ik m tenminste thuis
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 23:17:54 #41
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78285031
Zonder APK kan een auto niet rijden Ik zal het niet promoten om zonder APK te rijden, maar ik heb het zelf wel gedaan. Het ding kwam niet door de keuring wegens een lekke remklauw. En de 2e keer ook niet
pi_78285385
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
Zonder APK kan een auto niet rijden Ik zal het niet promoten om zonder APK te rijden, maar ik heb het zelf wel gedaan. Het ding kwam niet door de keuring wegens een lekke remklauw. En de 2e keer ook niet
Tja ik doe het toch liever legaal . En moet liefst ook niet teveel aan mankeren want echt monteurs zijn mijn pa en ik niet .
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 23:28:16 #43
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78285580
Ik ben ook geen monteur, maar met een flinke dosis doorzetingsvermogen en genoeg mensen die je advies willen geven kom je een heel eind.
pi_78285753
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook geen monteur, maar met een flinke dosis doorzetingsvermogen en genoeg mensen die je advies willen geven kom je een heel eind.
Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraakt .. Dat is dan weer net wat te hoog gegrepen ..
En t lijkt me ook juist leuk om er nog wat aan te kunnen doen
pi_78286002
Nog nooit in een Toledo gereden, maar vindt seat (van rond dat bouwjaar) wel goed rijden. Rijd zelf Ibiza uit 2005, rijd/stuurt toch stuk strakken dan de Polo (terwijl het zelfde onderstel is).

Maar Toledo, is dat zelfde onderstel als een golf? leek me eerder touran ofzoiets
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 23:38:57 #46
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78286095
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraakt .. Dat is dan weer net wat te hoog gegrepen ..
En t lijkt me ook juist leuk om er nog wat aan te kunnen doen
Heb je een link ?
pi_78286395
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:38 schreef 2cv het volgende:

[..]

Heb je een link ?
LINK

Check die rechterdeur en rechterachterscherm maar eens.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2010 @ 23:56:42 #48
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78286870
Zo te zien is de dorpel onbeschadigd. Die deuk maakt voor de APK niets uit. Alleen als je het strak wilt hebben zijn die kreukels een probleem.
pi_78286924
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:56 schreef 2cv het volgende:
Zo te zien is de dorpel onbeschadigd. Die deuk maakt voor de APK niets uit. Alleen als je het strak wilt hebben zijn die kreukels een probleem.
Hoeft niet superstrak natuurlijk, maar dit is ook geen porem. En ik ben ook zo'n gek die t liefst een felgele of groene heeft
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:02:04 #50
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78287103
Deurpaneel er uit, deuk met de hand (!) zoveel mogelijk terug drukken (als dat niet lukt: hamer + blokje hout) en het is een stuk strakker. De kreukels in het achterscherm zitten er dan nog wel natuurlijk, maar misschien kan je daar op vergelijkbare wijze bij (ik ben geen DAF kenner).

En als die deur je echt dwars zit kan je misschien voor weinig een andere roggelen en die er in schroeven. Volgens mij zit er geen electrische ramen of portiervergrendeling in dus je hebt geen gedonder met kabelbomen
pi_78287277
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef 2cv het volgende:
Deurpaneel er uit, deuk met de hand (!) zoveel mogelijk terug drukken (als dat niet lukt: hamer + blokje hout) en het is een stuk strakker. De kreukels in het achterscherm zitten er dan nog wel natuurlijk, maar misschien kan je daar op vergelijkbare wijze bij (ik ben geen DAF kenner).

En als die deur je echt dwars zit kan je misschien voor weinig een andere roggelen en die er in schroeven. Volgens mij zit er geen electrische ramen of portiervergrendeling in dus je hebt geen gedonder met kabelbomen
Heb nu wel een mooie groene via de Daf Club gevonden. Alleen die is vast een stukje duurder dan mijn budget
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:12:24 #52
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78287501
Dat kan een voordeel zijn omdat je er wellicht minder kosten aan hebt. Uiteindelijk kan die daarom zelfs goedkoper zijn
pi_78287544
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Dat kan een voordeel zijn omdat je er wellicht minder kosten aan hebt. Uiteindelijk kan die daarom zelfs goedkoper zijn
Ja maar met max 1000 euro beschikbaar zit ik toch aardig krap .. Wel is zo dat deze wat roestplekjes heeft, dus wie weet is het wel wat .. Zal morgen met mijn vader overleggen.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:19:21 #54
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78287763
Ga bij beide kijken Liefst met een kenner er bij.
pi_78287823
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:19 schreef 2cv het volgende:
Ga bij beide kijken Liefst met een kenner er bij.
Kenner ken ik niet .. Mijn pa komt het dichtste in de buurt als onderhoudsmonteur bij de spoorwegen en voormalig Daf 55 eigenaar
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:23:44 #56
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78287914
Dan zal hij zijn eigen DAFje vast zelf onderhouden hebben en derhalve een kenner zijn
pi_78287974
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:23 schreef 2cv het volgende:
Dan zal hij zijn eigen DAFje vast zelf onderhouden hebben en derhalve een kenner zijn
Mijn pa in zijn wilde jonge jaren kennende heeft hij wel genoeg gedaan ja .. Hij weet iig wel vanalles van roest en plaatwerk af. Weet niet of hij veel er aan kan doen, maar hij weet wel wat echt rot is en wat niet
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:27:18 #58
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78288048
Neem die man mee. Als hij een beetje van die DAFjes of oldtimers in het algemeen houdt heb je daar veel aan.
pi_78288114
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:27 schreef 2cv het volgende:
Neem die man mee. Als hij een beetje van die DAFjes of oldtimers in het algemeen houdt heb je daar veel aan.
Sowieso gaat hij mee . Hij heeft er meer kijk op dan mij. Ik kan dan wel goed internet afstruinen naar allerlei meuk, hij kan zien of het de moeite waard is om t te kopen
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:30:58 #60
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78288208
Als je ook maart een topic over het apparaat maakt op het moment dat je hem gekocht hebt
pi_78288286
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:30 schreef 2cv het volgende:
Als je ook maart een topic over het apparaat maakt op het moment dat je hem gekocht hebt
Dat sowieso

Wat heb jij nu voor spul staan eigenlijk?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:34:33 #62
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78288356
Een BX, een Eend in stukjes en een verlangen naar een XXL Franse BX
pi_78288412
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef 2cv het volgende:
Een BX, een Eend in stukjes en een verlangen naar een XXL Franse BX
Citrofiel dus , BX heb ik altijd wel een eigenzinnige auto gevonden . Een Surinamer hier uit de straat rijd al sinds ik me kan herinneren in een witte BX . Allemaal stickers van Hellendoorn en Koningin Julianatoren er op
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 00:49:19 #64
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78288815
Geweldig !
pi_78288927
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
Geweldig !
Volgens mij word er amper mee gereden .. Die kerel is iig wel een aparte
  maandag 22 februari 2010 @ 02:52:42 #66
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78291936
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

Sjonnie
Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!

Enneuh Sjoegerd, koop nou onderhand eens wat
pi_78297050
quote:
Op maandag 22 februari 2010 02:52 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!

Enneuh Sjoegerd, koop nou onderhand eens wat
Moeten ze niks voor mijn neus wegkapen
  maandag 22 februari 2010 @ 12:07:50 #68
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_78298287
hehe stroomstoring @ werk dus nu lekker een middagje vrij
  maandag 22 februari 2010 @ 12:21:13 #69
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_78298718
Het wachtwoord van mn Alexxxxx account werkt niet meer
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  maandag 22 februari 2010 @ 12:24:59 #70
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78298845
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen! Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 22 februari 2010 @ 12:25:40 #71
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_78298865
Uhu!

Welkom hier

Foto van je Sputnik?
~Autumn, 2002
pi_78298871
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen! Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
  maandag 22 februari 2010 @ 12:28:04 #73
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78298965
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:25 schreef Dangel het volgende:
Uhu!

Welkom hier

Foto van je Sputnik?
Ja, ik heb dus een Lada Samara (in Rusland heten ze Sputnik) gekocht uit 1992 Ze is 5 deurs en wit.

maandag 22 februari 2010 @ 13:02:52 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78300195
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welkom in de SC

Gefeli met je auto; ik zou er graag wat leuks over zeggen, maar er komt niks in me op behalve : LELIJK !!!!

Het spijt me
pi_78300214
Nouja, wit is wel een mooie kleur.
pi_78300246
Mijn teller staat op dit moment op 99.945 .
100.000 klinkt meteen weer zoveel.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:04:25 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78300273
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Nouja, wit is wel een mooie kleur.
Ook dat niet dus
  maandag 22 februari 2010 @ 13:05:46 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78300327
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Mijn teller staat op dit moment op 99.945 .
100.000 klinkt meteen weer zoveel.
Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincoln

De Astra al over de 2 zelfs
pi_78300337
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ook dat niet dus
Ga je mond spoelen .
pi_78300365
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincoln

De Astra al over de 2 zelfs
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:07:28 #81
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300406
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welkom in de SC

Gefeli met je auto; ik zou er graag wat leuks over zeggen, maar er komt niks in me op behalve : LELIJK !!!!

Het spijt me
Dankje

En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijkste Want het is MIJN auto!
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ook dat niet dus
Wit is geen kleur
pi_78300408
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:

[..]

Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
Onze astra zit net niet op de 106.000 , voor een 10 jaar oude auto niet veel
  maandag 22 februari 2010 @ 13:08:30 #83
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300445
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:

[..]

Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staan Die kregen dan ook een onderscheiding en een prijs of iets
pi_78300469
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staan Die kregen dan ook een onderscheiding en een prijs of iets
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.
pi_78300477
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje

En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijkste Want het is MIJN auto!
[..]

Wit is geen kleur
Wit is Op een auto als je een zwarte dak er bij hebt
Quote van Tjabbo:
pi_78300493
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Onze astra zit net niet op de 106.000 , voor een 10 jaar oude auto niet veel
Nee . Mijn auto is pas 2 en half jaar oud en staat dus bijna op een ton.
pi_78300507
ik zal wel eens een foto posten van m'n autootje
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  maandag 22 februari 2010 @ 13:10:18 #88
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300513
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, dat zou echt tof zijn!
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wit is Op een auto als je een zwarte dak er bij hebt
Hihihi, nope de hele auto is wit
  maandag 22 februari 2010 @ 13:10:42 #89
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300530
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
Leuk
pi_78300539
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
Ja, wel alleen van je auto hè Sara .
pi_78300585
quote:

[..]

Nee . Mijn auto is pas 2 en half jaar oud en staat dus bijna op een ton.
Weinigrijders .. Ik maak de meeste kilometers
  maandag 22 februari 2010 @ 13:13:10 #92
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300629
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, wel alleen van je auto hè Sara .
Foei!
Wat voor auto heb jij dan Anne?
pi_78300649
quote:

[..]

Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?
Of wat was dat ook alweer..
  maandag 22 februari 2010 @ 13:14:00 #94
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300675
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?
Of wat was dat ook alweer..
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwe
pi_78300703
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Foei!
Wat voor auto heb jij dan Anne?
Ik heb een Ibiza:

Eindelijk een auto waar ik *niks* aan hoef te doen en waar *niks* mis mee is!
pi_78300768
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Whehe, op papier staat dat ik wel de eerste eigenaar ben van bovenstaande Ibiza.
De mensen aan wie ik hem ooit ga verkopen zullen daar wel raar van op kijken ("Waar is ie 2 en half jaar geweest voor jou dan?").

Ze hebben bij de verkehrsamt vergeten een vakje aan te kruisen. .
  maandag 22 februari 2010 @ 13:16:27 #97
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78300779
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb een Ibiza:

[ afbeelding ]

En ook in het zwart? Mooi wagentje
pi_78300851
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En ook in het zwart? Mooi wagentje
Ja, dát is mijn auto .

Ik woon in Duitsland, vandaar!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:19:07 #99
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78300900
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje

[..]

Wit is geen kleur
Heb je helemaal gelijk in Gelukkig mogen smaken nog verschillen van onze regering
pi_78300956
Oh, er is trouwens wel iets mis mee en moet eigenlijk vervangen worden vóór 1 maart, anders mag de polizei mij een bekeuring geven.

De mistlamp! Weet iemand of ik daar zo bij kan? Of moet de voorbumper eraf?
  maandag 22 februari 2010 @ 13:20:34 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78300960
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb een Ibiza:

[ afbeelding ]

Zet je vent eens aan het werk; er ligt sneeuw op je oprit
pi_78300964
Sounddragon, jij weet vast het antwoord wel!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:20:56 #103
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78300977
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Degene die al het langste trouw Golf reed kreeg een nieuwe Golf 6. Dus vanaf de Golf 1 altijd alle Golfjes gehad hebben zeg maar.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:22:53 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78301056
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Anne het volgende:
Sounddragon, jij weet vast het antwoord wel!
Waarom ik ??

Meestal kun je er van onderaf bij
  maandag 22 februari 2010 @ 13:24:12 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78301099
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:20 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Degene die al het langste trouw Golf reed kreeg een nieuwe Golf 6. Dus vanaf de Golf 1 altijd alle Golfjes gehad hebben zeg maar.
Jah, en dan mag je je jarenlang gekoesterde en gerestaureerde type 1 inruilen op een nieuwerwetse afschrijfpost; van mij hadden ze de boom in gekund
  maandag 22 februari 2010 @ 13:36:19 #106
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78301560
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jah, en dan mag je je jarenlang gekoesterde en gerestaureerde type 1 inruilen op een nieuwerwetse afschrijfpost; van mij hadden ze de boom in gekund
Daar ging het dus niet over Je hebt vanaf de introductie in een Golf 1 gereden, die heb je ingeruild voor een 2, een 3, een 4, een 5, allemaal nieuw gekocht. Nu mag je de Golf 5 bij de dealer op de stoep zetten en gratis in een Golf 6 wegrijden.

Ze gaven maar 1 auto weg trouwens, niet iedereen met zo'n Golf-historie kreeg een nieuwe auto.
pi_78301592
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Daar ging het dus niet over Je hebt vanaf de introductie in een Golf 1 gereden, die heb je ingeruild voor een 2, een 3, een 4, een 5, allemaal nieuw gekocht. Nu mag je de Golf 5 bij de dealer op de stoep zetten en gratis in een Golf 6 wegrijden.

Ze gaven maar 1 auto weg trouwens, niet iedereen met zo'n Golf-historie kreeg een nieuwe auto.
Euw, domper. Niet zó gul dus.
  maandag 22 februari 2010 @ 13:40:50 #108
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78301736
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Euw, domper. Niet zó gul dus.
Ach, hoeveel mensen zijn er nu werkelijk die zo'n historie van auto's hebben Ze hebben de definitieve uitreiking ook redelijk buiten de schijnwerpers weten te houden. Misschien hebben ze wel helemaal geen auto weggegeven
pi_78301755
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:40 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ach, hoeveel mensen zijn er nu werkelijk die zo'n historie van auto's hebben Ze hebben de definitieve uitreiking ook redelijk buiten de schijnwerpers weten te houden. Misschien hebben ze wel helemaal geen auto weggegeven
Daarom juist!
  maandag 22 februari 2010 @ 13:45:32 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78301915
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Aha, dan begreep ik hem verkeerd

Gelukkig heb ik niet zo'n vehikel, en ga ik er nooit een krijgen ook, dus hoef ik me daar niet druk om te maken
pi_78303723
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welkom in de SC

Het spijt me
Nja, hij mag wel lelijk zijn, er zijn sowieso mensen die hem mooi kunnen vinden, maar het belangrijkste is altijd nog dat ie rijdt en je droog overal heen brengt, en dat is belangrijker dan een mooie wagen dat niet rijdt en lekt als een zeef lijkt me.

Enne, als ik een Golf 1 had, had ik die never nooit voor een pauperbak ingeruild.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:37:41 #112
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_78303997
hihi, Marijke komt binnen en ineens leeft de SC weer op
~Autumn, 2002
  maandag 22 februari 2010 @ 14:40:02 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78304083
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Nja, hij mag wel lelijk zijn, er zijn sowieso mensen die hem mooi kunnen vinden, maar het belangrijkste is altijd nog dat ie rijdt en je droog overal heen brengt, en dat is belangrijker dan een mooie wagen dat niet rijdt en lekt als een zeef lijkt me.

Enne, als ik een Golf 1 had, had ik die never nooit voor een pauperbak ingeruild.
Natuurlijk zijn er mensen die hem mooi vinden, maar daar ben ik er niet een van
Het was ook niet bedoeld als afzeikpost, maar ik kreeg 'mooie auto !!' gewoon mijn bek niet uit icm een Samara

Ik heb 4 auto's waarvan er 2 een beetje lekken onder bepaalde omstandigheden, maar ze doen het allemaal
  maandag 22 februari 2010 @ 14:45:44 #114
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_78304282
Marijkes Samara is de 2e Samara waar ik in heb gereden, en rijd echt heerlijk hoor! En komt uit een goed nest, altijd goed voor gezorgd Heb al zin in zaterdag om haar op te halen
~Autumn, 2002
pi_78304411
Kheb net gemailt over een Dafje in Nijkerk .. Dat is nog eens in de buurt
  maandag 22 februari 2010 @ 15:50:38 #116
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78307033
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, dát is mijn auto .

Ik woon in Duitsland, vandaar!
Aha hihihi, dat wist ik niet
Maar tof hoor
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in Gelukkig mogen smaken nog verschillen van onze regering
Niet alleen van onze regering maar ook van de inwoners van ons land
  maandag 22 februari 2010 @ 15:53:56 #117
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78307147
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:30 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

En dat doet ie allemaal wel

Ik moet alleen van die dempers hebben nog voor de kofferbak, de klep zakt nu namelijk naar beneden Iemand enig idee waar ik zoiets goedkoop kan scoren?
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er mensen die hem mooi vinden, maar daar ben ik er niet een van
Het was ook niet bedoeld als afzeikpost, maar ik kreeg 'mooie auto !!' gewoon mijn bek niet uit icm een Samara

Ik heb 4 auto's waarvan er 2 een beetje lekken onder bepaalde omstandigheden, maar ze doen het allemaal
Gelukkig mocht je het typen in plaats van zeggen
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:45 schreef Dangel het volgende:
Marijkes Samara is de 2e Samara waar ik in heb gereden, en rijd echt heerlijk hoor! En komt uit een goed nest, altijd goed voor gezorgd Heb al zin in zaterdag om haar op te halen
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!
SPOILER
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb net gemailt over een Dafje in Nijkerk .. Dat is nog eens in de buurt
Gaaf! Heb je een linkje?
  maandag 22 februari 2010 @ 15:58:06 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78307316
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:45 schreef Dangel het volgende:
Dat zal best vunzig tiepje
  maandag 22 februari 2010 @ 15:59:01 #119
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78307354
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat zal best vunzig tiepje
Met haar bedoeld ie de auto Dat is namelijk een meisje
  maandag 22 februari 2010 @ 16:06:01 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78307629
Yeah, en jij een jongetje natuurlijk
SPOILER
pi_78307689
Mooie edit.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:08:47 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78307715
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
Yeah, en jij een jongetje natuurlijk
SPOILER

Ik ben een meisje en Lada betekent liefje en dat impliceert dat het een meisje is
  maandag 22 februari 2010 @ 16:11:00 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78307811
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:40 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.
Stond in de krant
  maandag 22 februari 2010 @ 16:11:21 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78307830
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:07 schreef Anne het volgende:
Mooie edit.
  maandag 22 februari 2010 @ 16:12:13 #125
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78307879
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.
Stond in de krant
Da's dan wel weer tof Zo'n vrouwtje gun ik het ook wel
  maandag 22 februari 2010 @ 16:13:56 #126
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78307932
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Stond in de krant
Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers gebleven
pi_78309221
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En dat doet ie allemaal wel

Ik moet alleen van die dempers hebben nog voor de kofferbak, de klep zakt nu namelijk naar beneden Iemand enig idee waar ik zoiets goedkoop kan scoren?
[..]

Gelukkig mocht je het typen in plaats van zeggen
[..]

Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!
SPOILER
[..]

Gaaf! Heb je een linkje?
Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailen
  maandag 22 februari 2010 @ 17:47:18 #128
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78311346
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers gebleven
Spits is een gratis krant hoor
  maandag 22 februari 2010 @ 18:02:38 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78311805
quote:
Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailen
De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?

Beiden zit werk aan he
pi_78311908
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef daNpy het volgende:

[..]

De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?

Beiden zit werk aan he
Groene '76 de Luxe sedan
  maandag 22 februari 2010 @ 18:29:46 #131
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78312662
Ah die.
klinkt niet als een in goede staat.
En er zit een trekhaak op (mag je een lege aanhanger trekken )
pi_78313776
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef daNpy het volgende:
Ah die.
klinkt niet als een in goede staat.
En er zit een trekhaak op (mag je een lege aanhanger trekken )
Ik kan altijd kijken, Nijkerk is op fietsafstand zeg maar . Voor de rest staat veel op een ruime 2 uur rijden, of te duur.
  maandag 22 februari 2010 @ 19:05:07 #133
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78313863
Er staat in Amerika nu een 343 te koop. De enige die ik ooit in de US gezien heb (naast 1 340). Prachtige staat en zeer luxe uitgevoerd. Het is een duur grapje maar het kriebelt wel. Klote dat ik 2 maanden terug een auto gekocht heb. Als deze toen te koop stond wist ik het wel
pi_78314147
Wie heeft de SC gereanimeerd?
pi_78315048
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

SPOILER
Nou ja zeg! Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
SPOILER
pi_78315604
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:12 schreef Alfisti het volgende:
Marijke!
pi_78315749
Leven in de brouwerij
  maandag 22 februari 2010 @ 19:50:06 #138
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78315825
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:12 schreef Alfisti het volgende:
Hoi
  maandag 22 februari 2010 @ 19:50:38 #139
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78315851
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nou ja zeg! Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
SPOILER
Maar he, die heeft een rotte koppeling!
SPOILER
pi_78318075
Hallo lieve PTA'ers,

Wij zoeken iemand zonder radio/telefoon vrees die hier aan een hopeloos geval uit kan leggen wat nu echt mannenzaken zijn.

Hij krijgt een kindje (een zoontje) over een paar maanden, maar weet niks van voetbal, brommers, auto's, sport in het algemeen en hoe je een autoradio uit je auto haalt.

Wie heeft er even tijd om bij ons in de uitzending te komen?

Meer info hier: [FOK!radio] Martijn zoekt mannentips
pi_78318136
Nou, Sounddragon, doe nog eens zo behulpzaam!

.
pi_78318175
Hè, die lul is net offline !
pi_78318439
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:35 schreef Anne het volgende:
Hè, die lul is net offline !
Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zeg

What the beep, wat een kleine o een verschil kan maken
pi_78318443
2cv gaat 'm worden .
pi_78318486
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zeg
Sorry .
pi_78318559
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:41 schreef Anne het volgende:

[..]

Sorry .
En ik maar denken dat Nijntje voor kleine kinderen is, en dan die praat, DAT DIT KAN IN NEDERLAND

En sorry, ik ben nogal inspiratieloos wat betreft quotes ja
  maandag 22 februari 2010 @ 20:44:01 #147
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78318615
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef Anne het volgende:
2cv gaat 'm worden .
Dan zet ik nu Fok! radio aan
pi_78318653
Geeft niks, zo zijn er wel meer
pi_78318798
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Idem hier
pi_78318820
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Klopt het dat t nu over voetbal gaat?
pi_78318843
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Klopt het dat t nu over voetbal gaat?
Ja .

Ik háát voetbal.

pi_78318881
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja .

Ik háát voetbal.

[ afbeelding ]
Same here
pi_78318898
En Paultjuhhhhhhhhhhhhhh
pi_78318928
Zijn PeuRac en Mutz een jaar of 4 a 5 terug niet samen in een speciale PTA fok radio uitzending geweest?
  maandag 22 februari 2010 @ 20:50:17 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78318939
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja .

Ik háát voetbal.

[ afbeelding ]
Ik ook! Ik heb ook veel liever een man die niet van voetbal houdt, die vind ik veel mannelijker
pi_78318948
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En Paultjuhhhhhhhhhhhhhh
Dit gaat echt nergens over
pi_78318971
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik ook! Ik heb ook veel liever een man die niet van voetbal houdt, die vind ik veel mannelijker
pi_78318977
Voor wie niet meer weet wie MutZ is ene foto van haar gebit:
pi_78319052
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor wie niet meer weet wie MutZ is ene foto van haar gebit:
[ afbeelding ]
Whehe, ik moest hardop lachen .
pi_78319066
Voetbal....
pi_78319094
Is dat een insiders iets?
pi_78319107
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het origineel posten, Alex.

pi_78319113
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef bietelboer het volgende:
Denk het.
pi_78319152
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef bietelboer het volgende:
Nu niet meer .
  maandag 22 februari 2010 @ 20:54:58 #165
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319166
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wanneer kom je je DAF showen?
  maandag 22 februari 2010 @ 20:55:38 #166
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319214
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Anne het volgende:
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het origineel posten, Alex.

[ afbeelding ]
Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doen Sommige mensen hebben heel poreus glazuur waardoor de tanden snel verkleuren...
pi_78319226
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wanneer kom je je DAF showen?
Als ik er één heb, zal ik er over nadenken .. PTA gare bakken meet?
pi_78319253
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nou, dan kom ik niet .
  maandag 22 februari 2010 @ 20:56:18 #169
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319256
quote:

[..]

He, wiens auto noem jij gaar!? maar is goed hoor
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 20:56:38 #170
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78319271
quote:

[..]

Ik ben er.
pi_78319282
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar daar kan dat meisje toch ook niets aan doen Sommige mensen hebben heel poreus glazuur waardoor de tanden snel verkleuren...
Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?
pi_78319285
quote:

[..]

meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 20:57:02 #173
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78319288
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

He, wiens auto noem jij gaar!? maar is goed hoor
Die 111 is nog gaarder dan mijn BX.
pi_78319295
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou, dan kom ik niet .
Trap je Ibiza even af, dan valt die ook wel onder het kopje "gare bak"
pi_78319317
En Sputnik is niet gaar idd
pi_78319329
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

meerdere pogingen gedaan, maar PTA meets komen de laatste jaren niet echt meer van de grond
En waardoor kwam dat dan?
pi_78319335
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef 2cv het volgende:

[..]

Marijke heeft geen 111.
pi_78319339
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

En onze minimeets dan ?!
pi_78319341
quote:

[..]

Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?
pi_78319379
Tering, wat gaan jullie hard

@Alex, bijna 6 jaar geleden inderdaad. Was best leuk, was een speciale uitzending over PTA en MutZ was toen mod.

Pff, ik moet niet vaker van zulke dagen hebben, afgelopen nacht nauwelijks geslapen en vandaag om half 8 de deur uit gegaan en ben net een half uur terug. Training liep een beetje uit woensdag en donderdag weer.
pi_78319388
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:58 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Ik heb wel een gare fiets, telt die ook?
Alles wat onder het kopje "gaar" of "bak" telt naar mijn idee .. Als het maar wielen heeft
pi_78319394
quote:

[..]

Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komen
SPOILER
  maandag 22 februari 2010 @ 20:59:48 #183
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319420
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef Anne het volgende:

[..]

Maar als jij daar last van zou hebben hè? Zou jij die foto dan online gooien?
Nee
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef 2cv het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben we het over de 111? Als je had opgelet jongeman dan wist je dat ik een Sputnik ga aanschaffen
pi_78319451
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Dan word het voor veel mensen nog lastig kiezen met welke auto ze komen
SPOILER
Vertel
  maandag 22 februari 2010 @ 21:00:29 #185
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319456
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:58 schreef Anne het volgende:

[..]

En onze minimeets dan ?!
Dan doen we nog een keer proberen te meeten, maar dan niet mini
pi_78319513
Is wel een bont gezelschap qua auto's geloof ik
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:02:49 #187
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78319571
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee
[..]

Sinds wanneer hebben we het over de 111? Als je had opgelet jongeman dan wist je dat ik een Sputnik ga aanschaffen
Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.
pi_78319583
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:58 schreef Anne het volgende:

[..]

En onze minimeets dan ?!
die waren leuk
maar de laatste keer dat wij elkaar hebben gezien was bij mijn housewarming geloof ik? En dat ia al bijna 3 jaar terug
pi_78319620
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

die waren leuk
maar de laatste keer dat wij elkaar hebben gezien was bij mijn housewarming geloof ik? En dat ia al bijna 3 jaar terug
Nee joh, de Ring was daarna nog.
pi_78319655
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Vertel
Neem een Turq met zijn kerkhof

En mijn civic is nou ook weer niet bepaald een pareltje om te zien(en mijn project al helemaaaaaaaaaaal niet )
pi_78319665
En dáárna heb je nog een keer schnitzels gegeten samen met Vlad, Paladijn en BoJo (ik weet niet meer zeker wie er bij waren) volgens mij?
pi_78319674
quote:
Hallo,
Hij staat inderdaad stil, ik krijg hem niet aan de praat.
Ik weet ook niet precies wat ermee aan de hand is(ik ben verder ook niet handig met auto's).
Er zitten overigens ook wat roestplekjes bij de ramen en op het dak!
Verder heb ik op deze computer waar ik nu op zit geen foto's, maar die zal ik u zo snel mogelijk toezenden.
Mvg,
Das ook klote
  maandag 22 februari 2010 @ 21:05:01 #193
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319683
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:02 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ik stel alleen dat de 111 gaarder is dan mijn BX. Of jij nou een satelliet op wielen hebt of niet.
Maar waarom reageer je dan op mijn post over mijn auto?

En ach, het is een wonder dat de 111 gaarder is, want aan Citroennetjes mankeert wel vaker iets De meeste Citroen-eigenaren hebben toch ook meerdere wagens? Eentje om in te rijden en de rest voor onderdelen?
SPOILER
pi_78319688
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:03 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee joh, de Ring was daarna nog.
In dezelfde zomer, alsnog bijna 3 jaar terug
pi_78319697
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Neem een Turq met zijn kerkhof

En mijn civic is nou ook weer niet bepaald een pareltje om te zien(en mijn project al helemaaaaaaaaaaal niet )
Turq kan wel een autotransport regelen voor al zijn shit dan
pi_78319734
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Anne het volgende:
En dáárna heb je nog een keer schnitzels gegeten samen met Vlad, Paladijn en BoJo (ik weet niet meer zeker wie er bij waren) volgens mij?
Oh ja de PTA excuusneger maar dat was begin 2007 Bij de ouders van Tim thuis. Mijn schnitzelrecordweekend 11 schnitzels in 1 weekend, nummer 11 bij jullie idd
  maandag 22 februari 2010 @ 21:06:12 #197
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319737
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Das ook klote
Dat wordt em denk ik niet...
pi_78319771
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat wordt em denk ik niet...
Klote , hij staat zo dichtbij ..

2CV op de radio!
pi_78319775
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Oh ja de PTA excuusneger maar dat was begin 2007 Bij de ouders van Tim thuis. Mijn schnitzelrecordweekend 11 schnitzels in 1 weekend, nummer 11 bij jullie idd
Ja, fokking laat toen. .
  maandag 22 februari 2010 @ 21:07:48 #200
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78319819
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Das ook klote
Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willen ) en heb hem binnen een paar uur weer rijklaar
pi_78319840
SCHNITZELSSSSSS

pi_78319844
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nouja sommige DAFs/Volvos koop ik zonder omkijken (mocht ik dat willen ) en heb hem binnen een paar uur weer rijklaar
Maar jij bent mij niet ..
pi_78319888
Die kerels van Fok! radio klinken echt als standaard radio kerels
  maandag 22 februari 2010 @ 21:09:24 #204
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78319891
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dus jij biedt bij deze aan om met Sjoegerd mee te gaan en het allemaal kosteloos voor hem te regelen? Wat lief!
pi_78320012
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dus jij biedt bij deze aan om met Sjoegerd mee te gaan en het allemaal kosteloos voor hem te regelen? Wat lief!
pi_78320139
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:08 schreef bietelboer het volgende:
SCHNITZELSSSSSS

[ afbeelding ]
Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nu net ik weer honger heb
pi_78320208
Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in schnitzel!

Over 2 weken iedere dag pommes und schnitzel essen jah!
pi_78320338
2cv, dat was fantastisch
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:22:14 #209
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78320483
Dankje Vraag mij dan ook niet wat voor auto je moet kopen Iedereen op Fok weet dat ik in een ongeloofelijke hoop ellende rijd, maar ondertussen die moderne zooi verafschuw
pi_78320522
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef bietelboer het volgende:
Ik heb zoooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in schnitzel!

Over 2 weken iedere dag pommes und schnitzel essen jah!
Gatverdamme .

Waar ga je heen?
pi_78320673
Saalbach Hinterglemm
  maandag 22 februari 2010 @ 21:27:30 #212
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78320766
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Maar jij bent mij niet ..
Nee, en jij bent mij niet
pi_78320804
Ik ben jullie ook niet.
pi_78320816
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:27 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee, en jij bent mij niet
Was ik jou maar deels, het deel van de Daf
pi_78320835
Er zijn mensen die beweren dat ik PTA ben, dus ik ben jullie wel, volgens hen.
pi_78320877
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn mensen die beweren dat ik PTA ben, dus ik ben jullie wel, volgens hen.
Ik ben PTA niet. Ik ben Anne.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:31:14 #217
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78320963
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
Ik ben jullie ook niet.
Ik jullie ook niet
pi_78321001
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik jullie ook niet
Maar ik ben mezelf wel
pi_78321009
Wait what? now im confused who is PTA?
pi_78321017
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet Nijntje?

En ik ben hongerig
  maandag 22 februari 2010 @ 21:33:52 #221
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78321100
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Was ik jou maar deels, het deel van de Daf
Kopen = leren (in jouw geval )
pi_78321279
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kopen = leren (in jouw geval )
Ja maar een niet lopende auto thuis krijgen is een probleem ..
pi_78321312
Oprijwagen huren
  maandag 22 februari 2010 @ 21:39:04 #224
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78321359
Duwen, ter plaatse maken mbv WPHB etc
pi_78321459
Zo leer je het wel het beste idd
pi_78321508
Duwen, dan duurt het vanaf Nijkerk nog een dag .
En ter plaatse maken word m sowieso niet, de tijd nemen is ook wel fijn
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:42:37 #227
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78321518
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ja maar een niet lopende auto thuis krijgen is een probleem ..
Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:42:51 #228
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78321532
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef bietelboer het volgende:
Wait what? now im confused who is PTA?
Wij allemaal!
  maandag 22 februari 2010 @ 21:43:19 #229
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78321552
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Duwen, dan duurt het vanaf Nijkerk nog een dag .
En ter plaatse maken word m sowieso niet, de tijd nemen is ook wel fijn
Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo mee
pi_78321575
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:

[..]

Neehoor, slepen kan best (meestal). Zo kreeg ik mijn eerste auto ook thuis.
Zal morgen eens vragen hoe mijn pa er over denkt.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:45:14 #231
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78321663
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan regel je zo'n wagen, en auto ambulance ofzo... neem je em zo mee
Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
  maandag 22 februari 2010 @ 21:45:57 #232
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78321699
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:

[..]

Heb je vaak een vrij heftige auto nodig en/of rijbewijs E achter B. En als de auto helemaal door z'n vering gezakt is dan ... Ohnee, wacht, het gaat hier niet om een Citroën
Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
pi_78321713
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef 2cv het volgende:

[..]

Achter een Astra 1.6 word t m sowieso niet . Mijn pa heeft wel BE trouwens
pi_78321715
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:29 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik ben ook Anne!
pi_78321740
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee, maar ik meende dat slepen alleen te doen is voor een echt korte afstand... omdat het niet echt veilig is toch? Kan het mis hebben hoor
Nijkerk-Putten is max 10 km .. Alleen een vario slepen, dat is geloof ik een probleem.
pi_78321760
En mn broer verhuurt een oprijwagen met B rijbewijs dacht ik
  maandag 22 februari 2010 @ 21:47:42 #237
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78321788
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepen
pi_78321789
maar om die voor 10 km vanuit Fryslân te laten komen?
pi_78321802
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat is dan ook nog een optie en is volgens mij beter dan slepen
absoluut!
pi_78321820
quote:
maar om die voor 10 km vanuit Fryslân te laten komen?
Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
  maandag 22 februari 2010 @ 21:48:45 #241
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78321847
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik wil net zeggen, kan ik beter een stel vrienden inschakelen en ze een krat bier beloven om te laten duwen
Pics or it didn't happen
pi_78321948
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen
Zou wel koning zijn
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:50:59 #243
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78321973
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Je zit nogal dicht op je voorligger zeg maar + je mist de rembekrachtiging en stuurbekrachtiging.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nijkerk-Putten is max 10 km .. Alleen een vario slepen, dat is geloof ik een probleem.
Schroei, doei.
quote:
Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:53:23 #244
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78322096
Slepen zou ik niet doen, sowieso niet harder als 80 ivm vario, maar je mag ook niet op de autosnelweg slepen...
ook krijgt je carrosserie elke keer klappen van het optrekken (alsmede het trekkend voertuig) etc, dus 1 dagje zon ding huren/lenen is helemaal niet gek
pi_78322103
En het mag geen dubbel asser zijn
pi_78322116
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Als het eigen gewicht + laadvermogen van de aanhanger lager is dan het leeggewicht van de auto dan mag je het ding met rijbewijs B trekken. De auto moet het volgens de papieren wel mogen trekken natuurlijk. En als de aanhanger een eigen gewicht + laadvermogen heeft van minder dan 750 kilo heb je ook geen E nodig. Maar ook nu moet de auto het weer mogen trekken.
OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.

† In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:54:22 #247
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322162
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dan pakken ze hun eigen barrel en duwen ze met de voorbumper daarvan fijn tegen de ahcterbumper van je Daffie.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:55:37 #248
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78322234
Vario slepen is geen probleem!! Leer dat nu eens mensen.

En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details 10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
pi_78322307
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:

En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details 10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
Bovenop het dak van een andere auto tapen?
  maandag 22 februari 2010 @ 21:58:34 #250
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78322413
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Bovenop het dak van een andere auto tapen?
Duct tape FTW!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:58:59 #251
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322433
  maandag 22 februari 2010 @ 21:59:17 #252
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_78322457
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:

Is ook geen probleem, wil niet zeggen dat het aan te raden is.
Bovendien is slepen gewoon k*t.

Oprijwagentje, naar huis, klaar.
pi_78322458
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Duct tape FTW!
Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 21:59:46 #254
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322489
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.

[ afbeelding ]
Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedes

nee, doe mij maar een aanhanger.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:00:15 #255
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78322511
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?
Ik zou zelf gewoon niet aan zo'n barrel beginnen, tenzij gratis Want voor hetzelfde geld is ie zo verrot dat je er niets mee kunt...
  maandag 22 februari 2010 @ 22:01:13 #256
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78322570
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:

[..]

Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedes

nee, doe mij maar een aanhanger.
That's good for you Maar wat heeft Sjoegerd daar aan?
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:02:31 #257
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322628
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

That's good for you Maar wat heeft Sjoegerd daar aan?
Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.
pi_78322657
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik zou zelf gewoon niet aan zo'n barrel beginnen, tenzij gratis Want voor hetzelfde geld is ie zo verrot dat je er niets mee kunt...
Mij lijkt t me wel wat, een project .. Denk alleen dat mijn ouders niet graag zo'n bak op de stoep hebben staan .. Sowieso moet de Astra dan op de parkeerplaats, want dan moet de Daf onder de carport
pi_78322706
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:

[..]

Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.
Of de Range van een kennis proberen te lenen
  maandag 22 februari 2010 @ 22:04:04 #260
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78322711
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Mij lijkt t me wel wat, een project .. Denk alleen dat mijn ouders niet graag zo'n bak op de stoep hebben staan .. Sowieso moet de Astra dan op de parkeerplaats, want dan moet de Daf onder de carport
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valt maar denk het haast wel
pi_78322745
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valt maar denk het haast wel
Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwen
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:05:18 #262
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322793
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Of de Range van een kennis proberen te lenen
Inderdaad, die mercedes oprijwagen fijn laten staan. Rangerovertje lenen, karretje huren en gaan met die banaan.
pi_78322808
Als hij maar niet zichtbaar is vanaf de openbare weg, dan is het geen probleem met een geschorste auto op de oprit.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:05:46 #264
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_78322813
zo deze is al bijna vol

Ouderwetse snelheden
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:05:47 #265
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322817
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:06:39 #266
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322855
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwen
Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.
pi_78322883
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef bietelboer het volgende:
Als hij maar niet zichtbaar is vanaf de openbare weg, dan is het geen probleem met een geschorste auto op de oprit.
Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooien .. En sowieso als die tussen de carport en het huis staat kun je m vanaf de weg zien
pi_78322914
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:

[..]

Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.
Onze Astra heeft nog geen roest
  maandag 22 februari 2010 @ 22:08:50 #269
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78322982
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef 2cv het volgende:

[..]

Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien? Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
pi_78322986
Net een jaar oud dan zeker
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:09:10 #271
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78322998
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Onze Astra heeft nog geen zichtbare roest
Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.
  maandag 22 februari 2010 @ 22:09:14 #272
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78323006
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooien .. En sowieso als die tussen de carport en het huis staat kun je m vanaf de weg zien
Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?
pi_78323023
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien? Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinneren .. Krijg je in een dorpje als Putten in een doodlopende straat
pi_78323054
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?
Ik kan een beetje solderen
pi_78323072
quote:

[..]

Nee hoor, ik woon in een wat meer bewoond gebied en hier hebben ze nog nooit lopen janken dat er een geschorste auto op de oprit stond

Wel over een in elkaar gejakkerde trackbitch op een ambulance voor het huis, maar dat is weer een ander verhaal
  maandag 22 februari 2010 @ 22:11:00 #276
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78323098
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinneren .. Krijg je in een dorpje als Putten in een doodlopende straat
Dan zit het vast wel goed, maar wees voorzichtig met dat soort fratsen
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik kan een beetje solderen
Dan zou ik er niet aan beginnen Tenzij je pappie heel handig is en je wil helpen Of je handige vrienden hebt
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:11:11 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78323110
quote:

[..]

Ik heb het uitgeplozen: dat mogen ze niet doen. Ze kunnen natuurlijk aanbellen en vervelend doen, maar je bent pas verplicht mee te werken na een gerechtelijk dwangbevel (ofzo). Zomaar meewerken hoeft in elk geval niet en ondanks dat er geen hek voor je oprit staat mogen ze niet je oprit op wandelen om eens even te kijken.
pi_78323116
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef bietelboer het volgende:
Net een jaar oud dan zeker
Uit 2000
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:

[..]

Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.
Onze is echt nog strak .. Nouja wel wat krasjes en deukjes, maar dat is meerendeel schuld van mijn broer
pi_78323125
Ik wilde nog een hele mooi auto ophaal anekdote vertellen.. Maar dat kan beter niet online staan
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2010 @ 22:12:24 #280
25682 2cv
Niet subtiel
pi_78323182
PB het maar, dan plaats ik het hier voor je. Geheel anoniem.
pi_78323189
JAWEEEEEEEEEEEEEL
pi_78323246
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan zit het vast wel goed, maar wees voorzichtig met dat soort fratsen
[..]

Dan zou ik er niet aan beginnen Tenzij je pappie heel handig is en je wil helpen Of je handige vrienden hebt
Ik ben qua techniek de handigste van de vrienden , ga morgen in een vriend zijn Polo speakers vervangen en bijzetten.. Geloof dat daarvoor nog kabels voor moeten worden getrokken ook .. Dat heb ik vorig jaar wel genoeg gedaan ..
Pap is wel handig, geloof niet met motoren .. En of hij wilt helpen is ook weer de vraag.
pi_78323335
Doe je dan wel even een project topic openen zodat wij mee kunnen lachenkijken
pi_78323411
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef bietelboer het volgende:
Doe je dan wel even een project topic openen zodat wij mee kunnen lachenkijken
.. Eerst maar eens de foto's afwachten en zien hoe het er cosmetisch aan toe is
pi_78323588
en dan dus een PTA meet in Putten, leuk
pi_78323626
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan dus een PTA meet in Putten, leuk
Wel lekker centraal
pi_78323692
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
en mooie omgeving.
Dat sowieso .. Mijn wijk dan niet
  maandag 22 februari 2010 @ 22:22:31 #289
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78323720
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde nog een hele mooi auto ophaal anekdote vertellen.. Maar dat kan beter niet online staan
Posten als Dangel?

Ik had vorig jaar een keer een 340 in Utrecht opgehaald. Bij het postkantoor overgeschreven en geschorst en vervolgens vrolijk over de A12 door de trajectcontrole naar huis rijden Kreeg ik 3 weken later een brief in de bus met een naheffing van de wegenbelasting voor ¤1.70 voor die ene dag
pi_78323763
1 euro 70?
pi_78323771
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Posten als Dangel?

Ik had vorig jaar een keer een 340 in Utrecht opgehaald. Bij het postkantoor overgeschreven en geschorst en vervolgens vrolijk over de A12 door de trajectcontrole naar huis rijden Kreeg ik 3 weken later een brief in de bus met een naheffing van de wegenbelasting voor ¤1.70 voor die ene dag
Als het daar bij blijft moet het best kunnen
  maandag 22 februari 2010 @ 22:24:22 #292
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_78323803
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef bietelboer het volgende:
1 euro 70?
Ik moest er ook mee lachen, ik had helemaal niet door dat daar trajectcontrole stond, ik was behoorlijk bang voor de gevolgen van geschorst en onverzekerd rondrijden
pi_78323876
Ja idd, je zou eerder verwachten dat je een boel gezeik voor onverzekerd etc rond rijden krijgt
pi_78324091
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef bietelboer het volgende:
Ja idd, je zou eerder verwachten dat je een boel gezeik voor onverzekerd etc rond rijden krijgt
Nederland kennende zou je dat denken ja
pi_78325985
wel typisch nederlands...

anyway, deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_78326568
Die staat ook in het honda topic
pi_78328716
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:24 schreef bietelboer het volgende:
Die staat ook in het honda topic
Die van die Neon was bruter Alles naar de klote
pi_78328824
Daarom heb je ook van die beugels die om je bak moeten als je met een zwaar opgefokte auto gaat sprinten
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:12:01 #299
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_78332746
quote:
Op maandag 22 februari 2010 23:12 schreef Paladijn het volgende:
wel typisch nederlands...

anyway, deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Wat een sukkels
  dinsdag 23 februari 2010 @ 09:40:26 #300
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_78333488
mooi man. toch maar een kuthonda
pi_78334501
Wie maakt de nieuwe OP? Ik niet, geen tijd voor (werk!).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')