Heb nu wel een mooie groene via de Daf Club gevonden. Alleen die is vast een stukje duurder dan mijn budgetquote:Op maandag 22 februari 2010 00:02 schreef 2cv het volgende:
Deurpaneel er uit, deuk met de hand (!) zoveel mogelijk terug drukken (als dat niet lukt: hamer + blokje hout) en het is een stuk strakker. De kreukels in het achterscherm zitten er dan nog wel natuurlijk, maar misschien kan je daar op vergelijkbare wijze bij (ik ben geen DAF kenner).
En als die deur je echt dwars zit kan je misschien voor weinig een andere roggelen en die er in schroeven. Volgens mij zit er geen electrische ramen of portiervergrendeling in dus je hebt geen gedonder met kabelbomen
Ja maar met max 1000 euro beschikbaar zit ik toch aardig krapquote:Op maandag 22 februari 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Dat kan een voordeel zijn omdat je er wellicht minder kosten aan hebt. Uiteindelijk kan die daarom zelfs goedkoper zijn
Kenner ken ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 00:19 schreef 2cv het volgende:
Ga bij beide kijkenLiefst met een kenner er bij.
Mijn pa in zijn wilde jonge jaren kennende heeft hij wel genoeg gedaan jaquote:Op maandag 22 februari 2010 00:23 schreef 2cv het volgende:
Dan zal hij zijn eigen DAFje vast zelf onderhouden hebben en derhalve een kenner zijn
Sowieso gaat hij meequote:Op maandag 22 februari 2010 00:27 schreef 2cv het volgende:
Neem die man mee. Als hij een beetje van die DAFjes of oldtimers in het algemeen houdt heb je daar veel aan.
Dat sowiesoquote:Op maandag 22 februari 2010 00:30 schreef 2cv het volgende:
Als je ook maart een topic over het apparaat maakt op het moment dat je hem gekocht hebt
Citrofiel dusquote:Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef 2cv het volgende:
Een BX, een Eend in stukjes en een verlangen naar een XXL Franse BX
Volgens mij word er amper mee geredenquote:
Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!quote:
Moeten ze niks voor mijn neus wegkapenquote:Op maandag 22 februari 2010 02:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maar hij is wel mooi! Sowieso vind ik het een hele gave auto, niet alleen om te zien maar ook motorisch en interieur!
Enneuh Sjoegerd, koop nou onderhand eens wat![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen!Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
![]()
Ja, ik heb dus een Lada Samara (in Rusland heten ze Sputnik) gekocht uit 1992quote:
Welkom in de SCquote:Op maandag 22 februari 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb net vanochtend een auto gekocht en mag haar zaterdag ophalen!Ik begreep dat het hier gezellig was om over autootjes te praten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |