Apart dingquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 16:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga hier een beetje vloeken, maar ondanks dat ik zo'n DAF mooi vind moet ik elke keer als ik zo'n auto zie rijden aan een Manta-A denken:
[ afbeelding ]SjonnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Geen ideequote:Op zondag 21 februari 2010 21:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Apart ding.. Die moet je dan zeker uit Frankrijk gaan halen? Vraag me altijd af hoeveel gezeik het is om een auto op Nederlands kenteken te krijgen.
Jij bent echt dol op BX'en ofniet?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik heb iemand die me wil helpen
Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veelquote:Op zondag 21 februari 2010 21:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij bent echt dol op BX'en ofniet?
Eenden sowieso vind je niet veelquote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, niet echt, maar tot lijkwagen of ambulance omgebouwde Eenden vind je niet zo veel
Ik zou er ook wel een willen. Zal ik mijn username nog maar een keer wijzigen, maar dan in Anitaquote:
Maar dan krijg ik m tenminste thuisquote:Op zondag 21 februari 2010 23:13 schreef 2cv het volgende:
APK zegt niet zo heel veel hoor. Maar ik zou niets weten helaas ...
Tja ik doe het toch liever legaalquote:Op zondag 21 februari 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
Zonder APK kan een auto niet rijdenIk zal het niet promoten om zonder APK te rijden, maar ik heb het zelf wel gedaan. Het ding kwam niet door de keuring wegens een lekke remklauw. En de 2e keer ook niet
Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraaktquote:Op zondag 21 februari 2010 23:28 schreef 2cv het volgende:
Ik ben ook geen monteur, maar met een flinke dosis doorzetingsvermogen en genoeg mensen die je advies willen geven kom je een heel eind.
Heb je een link ?quote:Op zondag 21 februari 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stond wel een leuke 1300 op Marktplaats, alleen die heeft genoeg flinke palen geraakt.. Dat is dan weer net wat te hoog gegrepen
..
En t lijkt me ook juist leuk om er nog wat aan te kunnen doen
Hoeft niet superstrak natuurlijk, maar dit is ook geen porem. En ik ben ook zo'n gek die t liefst een felgele of groene heeftquote:Op zondag 21 februari 2010 23:56 schreef 2cv het volgende:
Zo te zien is de dorpel onbeschadigd. Die deuk maakt voor de APK niets uit. Alleen als je het strak wilt hebben zijn die kreukels een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |