Ook dat niet dusquote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Nouja, wit is wel een mooie kleur.
Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincolnquote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
Mijn teller staat op dit moment op 99.945.
100.000 klinkt meteen weer zoveel.
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe.. hier staat alles al dik over de ton, behalve de Lincoln![]()
De Astra al over de 2 zelfs
Dankjequote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welkom in de SC![]()
Gefeli met je auto; ik zou er graag wat leuks over zeggen, maar er komt niks in me op behalve : LELIJK !!!!![]()
Het spijt me![]()
![]()
![]()
Wit is geen kleurquote:
Onze astra zit net niet op de 106.000quote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staanquote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn Polo, die nu niet meer van mij is, maar van mijn vader, die nog steeds zegt dat ie van mij is, terwijl ie hem allang betaald heeft, maar hij zegt dat nog steeds omdat mensen anders denken dat ie zijn mercedes niet meer heeft, staat al bijna op 4 ton. En hij rijdt nog prima.
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is dat! Ik heb een tijdje bij een Mercedes dealer gewerkt en daar waren serieus particulieren die meer dan een miljoen op de teller hadden staanDie kregen dan ook een onderscheiding en een prijs of iets
Wit isquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijksteWant het is MIJN auto!
![]()
[..]
Wit is geen kleur![]()
![]()
Neequote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze astra zit net niet op de 106.000, voor een 10 jaar oude auto niet veel
Ja, dat zou echt tof zijn!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.
Hihihi, nope de hele auto is witquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wit isOp een auto als je een zwarte dak er bij hebt
Leukquote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
ik zal wel eens een foto posten van m'n autootje
Ja, wel alleen van je auto hè Saraquote:Op maandag 22 februari 2010 13:10 schreef sararaats het volgende:
ik zal wel eens een foto posten van m'n autootje
Weinigrijdersquote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee. Mijn auto is pas 2 en half jaar oud en staat dus bijna op een ton.
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, wel alleen van je auto hè Sara.
Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Laten we hopen dat Volkswagen net zo gul is dan *onthouden gaat*.
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwequote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was er bij VW toch zo'n actie dat je een hele oud golf in kon ruilen tegen een nieuwe?
Of wat was dat ook alweer..
Ik heb een Ibiza:quote:Op maandag 22 februari 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Foei!
![]()
Wat voor auto heb jij dan Anne?
Whehe, op papier staat dat ik wel de eerste eigenaar ben van bovenstaande Ibiza.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, als je de eerste eigenaar was ofzo, dan mocht je een nieuwe
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Ibiza:
[ afbeelding ]
Eindelijk een auto waar ik *niks* aan hoef te doen en waar *niks* mis mee is!
Ja, dát is mijn autoquote:Op maandag 22 februari 2010 13:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En ook in het zwart? Mooi wagentje
Heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 22 februari 2010 13:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje
En ach, ieder z'n ding toch? Ik vind em wel mooi en dat is het belangrijksteWant het is MIJN auto!
![]()
[..]
Wit is geen kleur![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |