Is ook geen probleem, wil niet zeggen dat het aan te raden is.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Vario slepen is geen probleem!! Leer dat nu eens mensen.
En haal dat ding gewoon Sjoegerd, niet zeiken over details10km slepen kan makkelijk, ik heb wel ergere dingen gedaan met auto's ophalen
Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?quote:
Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OPRIJWAGEN. Geen aanhangwagen. Aanhangwagens zijn voor homo's.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als ik m nou inpak in tape, krijg ik m dan door de apk?
That's good for youquote:Op maandag 22 februari 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je je eigen fijne auto achter laten voor zo'n stuitermercedes
nee, doe mij maar een aanhanger.
Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
That's good for youMaar wat heeft Sjoegerd daar aan?
![]()
Mij lijkt t me wel wat, een projectquote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zou zelf gewoon niet aan zo'n barrel beginnen, tenzij gratis
Want voor hetzelfde geld is ie zo verrot dat je er niets mee kunt...
Of de Range van een kennis proberen te lenenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Veel, dan kan hij op zoek naar een huur-aanhangwagen zodat hij met z'n comfortabele Astra ... Ohnee, wacht, ik zou toch maar voor die geweldige Mercedes oprijwagen gaan.
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtquote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mij lijkt t me wel wat, een project.. Denk alleen dat mijn ouders niet graag zo'n bak op de stoep hebben staan
.. Sowieso moet de Astra dan op de parkeerplaats, want dan moet de Daf onder de carport
Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtmaar denk het haast wel
Inderdaad, die mercedes oprijwagen fijn laten staan. Rangerovertje lenen, karretje huren en gaan met die banaan.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of de Range van een kennis proberen te lenen
Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ie dan van de openbare weg, dan hoef je em niet te verzekeren en ik weet niet of onder de carport daar onder valtmaar denk het haast wel
Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders schutting er tussenuit slopen en m op de stoep duwen
Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooienquote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef bietelboer het volgende:
Als hij maar niet zichtbaar is vanaf de openbare weg, dan is het geen probleem met een geschorste auto op de oprit.
Onze Astra heeft nog geen roestquote:Op maandag 22 februari 2010 22:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Schutting plat walsen. Maar ik zou gewoon die astra op een parkeerplaats zetten. Die krengen rottenals de hel dus dan ben je er nog sneller van af.
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kentekenplaten er af halen of bedekken met iets zodat het kenteken onleesbaar wordt.
Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Onze Astra heeft nog geen zichtbare roest
Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hij heeft nog tot mei APK, dus als ik m koop dan wil ik m voor die tijd klaar hebben zodat ik weer een 2 jaar apk er op kan gooien.. En sowieso als die tussen de carport en het huis staat kun je m vanaf de weg zien
Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
Ik kan een beetje solderenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zou tof zijn... maar weet waar je aan begint... heb je al een beetje knutselervaring dan?
Nee hoor, ik woon in een wat meer bewoond gebied en hier hebben ze nog nooit lopen janken dat er een geschorste auto op de oprit stondquote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |