quote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik politie in de straat heb gezien kan ik me niet herinneren.. Krijg je in een dorpje als Putten in een doodlopende straat
quote:
Ik heb het uitgeplozen: dat mogen ze niet doen. Ze kunnen natuurlijk aanbellen en vervelend doen, maar je bent pas verplicht mee te werken na een gerechtelijk dwangbevel (ofzo). Zomaar meewerken hoeft in elk geval niet en ondanks dat er geen hek voor je oprit staat mogen ze niet je oprit op wandelen om eens even te kijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan denk je dat er niet even aangebeld wordt als ze dat zien?Kijk in Friesland heb je daar niet snel last van, maar de iets meer bewoonde gebieden in NL kom je er niet mee weg
Uit 2000quote:
Onze is echt nog strakquote:Op maandag 22 februari 2010 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Laatst een verhaal gehoord van een astra van 1 jaar oud waar nieuwe spatbordranden in gelast moesten worden.
Ik ben qua techniek de handigste van de vriendenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan zit het vast wel goed, maar wees voorzichtig met dat soort fratsen
[..]Dan zou ik er niet aan beginnen
Tenzij je pappie heel handig is en je wil helpen
Of je handige vrienden hebt
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:15 schreef bietelboer het volgende:
Doe je dan wel even een project topic openen zodat wij mee kunnen lachenkijken
Wel lekker centraalquote:Op maandag 22 februari 2010 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
en dan dus een PTA meet in Putten, leuk
Dat sowiesoquote:
Posten als Dangel?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde nog een hele mooi auto ophaal anekdote vertellen.. Maar dat kan beter niet online staan
Als het daar bij blijft moet het best kunnenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Posten als Dangel?
Ik had vorig jaar een keer een 340 in Utrecht opgehaald. Bij het postkantoor overgeschreven en geschorst en vervolgens vrolijk over de A12 door de trajectcontrole naar huis rijdenKreeg ik 3 weken later een brief in de bus met een naheffing van de wegenbelasting voor ¤1.70 voor die ene dag
Ik moest er ook mee lachen, ik had helemaal niet door dat daar trajectcontrole stond, ik was behoorlijk bang voor de gevolgen van geschorst en onverzekerd rondrijdenquote:
Nederland kennende zou je dat denken jaquote:Op maandag 22 februari 2010 22:25 schreef bietelboer het volgende:
Ja idd, je zou eerder verwachten dat je een boel gezeik voor onverzekerd etc rond rijden krijgt
Wat een sukkelsquote:Op maandag 22 februari 2010 23:12 schreef Paladijn het volgende:
wel typisch nederlands...
anyway, deze wilde ik jullie niet onthouden: http://www.dumpert.nl/mediabase/842041/8d5a74fb/burnout_fail.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |