Dat is ook de Breaking News ticker van RTL.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:56 schreef DrDentz het volgende:
Lekker van die grote letters op RTL, geeft zo'n gezellig breaking news CNN sfeertje.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef leukvoorlater het volgende:
HIER HEB IK NU AL VANAF 10 UUR OP ZITTEN WACHTEN
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef capricia het volgende:
Ik wil het graag uit de mond van Balkenende horen!!
Dat lichaamsdeel heeft de voorkeur idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef capricia het volgende:
Ik wil het graag uit de mond van Balkenende horen!!
quote:
Het kabinet valt, maar Rick houdt zich bezig met de boomlange maar o-zo vriendelijke beveiliger van het Binnenhof.quote:
Idem, eigenlijjk al vanaf gisteren. Vanaf #6 in ieder topic meegedaan. En dan te bedenken dat ik bijna lag te slapen en nog een keertje op fok keek voor een updatequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef leukvoorlater het volgende:
HIER HEB IK NU AL VANAF 10 UUR OP ZITTEN WACHTEN
NOS herhaalt nog eens dat ze het niet kunnen bevestigen...quote:
wtfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
RTL 3 min terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand komt ff met de schaatsloting van morgen(vandaag)
ik heb bier gevondenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Nou ja, dit was de enige reële optie en als het dan gebeurt na zolang wachten is het wel heel spannend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Hetiszover het volgende:
ANP heeft het ook bevestigd.
Als zowel RTL en ANP het bevestigen is het echt over.
Er is amper een aantrekkelijk alternatief. Het is absoluut geen opluchting dat dit kabinet is gevallen, het is ook niet rampzalig, maar er gaat echt geen wereld van verandering plaatsvinden hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Goddank
En nu voorlopig geen CDA meer. De hint na al de gevallen kabinetten moet toch een keer aankomen.
Zo gezelligquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!
![]()
![]()
Ik wil ook zijn hoofd zien!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef larry91 het volgende:
Zodra ik uit de mond van Bakelende hoor dat het over is, zet ik meteen de comp uit en ga ik in bed liggen
Ach je kunt er gewoon niet tegen dat de democratie zich gaat uitspreken. Misschien moet je naar Cuba verhuizenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Slecht nieuws, want een nieuw kabinet vormen gaat zo goed als onmogelijk worden. We krijgen in dit land wat België vorig jaar overkwam. Let maar op. Dit wordt een ramp. Niemand kan met de PVV regeren, het CDA wil niet meer met de PvdA... en dan wordt het vormen van een nieuw kabinet bijzonder moeilijk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!
![]()
![]()
Jack belt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef TommyCarcetti het volgende:
Heeft Frits nou de ringtone van 24?
Ja, het land gaat nu pas echt naar kloten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Slecht nieuws, want een nieuw kabinet vormen gaat zo goed als onmogelijk worden. We krijgen in dit land wat België vorig jaar overkwam. Let maar op. Dit wordt een ramp. Niemand kan met de PVV regeren, het CDA wil niet meer met de PvdA... en dan wordt het vormen van een nieuw kabinet bijzonder moeilijk.
LOL.. Daar kom je dus niet onderuit. Het enige wat er nu bereikt is, is dat CDA en PvdA niet samen in een volgend kabinet kunnen. Met de PVV kun je nooit een regeerakkoord vormen vanwege té extreme ideeën van Wilders, dus wat blijft er dan over? Dit land gaat een moeilijke tijd tegemoet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Goddank
En nu voorlopig geen CDA meer. De hint na al de gevallen kabinetten moet toch een keer aankomen.
Grappig juistquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Ik denk het wel ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja, het land gaat nu pas echt naar kloten.
GL en SP zijn niet extreem zeker met hun extreemlinkse terroristische leden en communistische achtergrondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL.. Daar kom je dus niet onderuit. Het enige wat er nu bereikt is, is dat CDA en PvdA niet samen in een volgend kabinet kunnen. Met de PVV kun je nooit een regeerakkoord vormen vanwege té extreme ideeën van Wilders, dus wat blijft er dan over? Dit land gaat een moeilijke tijd tegemoet.
Nouja, zo'n drama is het nou ook weer niet. Er zitten al met al capabele mensen in DH, kapot zullen we er niet aan gaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
LOL.. Daar kom je dus niet onderuit. Het enige wat er nu bereikt is, is dat CDA en PvdA niet samen in een volgend kabinet kunnen. Met de PVV kun je nooit een regeerakkoord vormen vanwege té extreme ideeën van Wilders, dus wat blijft er dan over? Dit land gaat een moeilijke tijd tegemoet.
Een rechte rug, in ieder geval!quote:
Liever vandaag dan morgen, anders gaat de PvdA weer domme zieltjes winnen en komen we er nooit van af.quote:
Huh? LOL... weer zo'n simpele reactie van een PVV stemmer. Hoe typerend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach je kunt er gewoon niet tegen dat de democratie zich gaat uitspreken. Misschien moet je naar Cuba verhuizen
Ik hoop dat hij ook niet meer terug komt.quote:
Ik was er bijna een vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al die mensen die om 3.30u zijn gaan slapen.
Je bedoelt dat als zij een keer water bij de wijn moeten doen, dat ze dan niet thuis geven?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:07 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens is het CDA dus een stuk taaier dan de PvdA
Misschien is hij shapeshifter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef NumberNine het volgende:
Die Frits zit er wel heel dicht op hoor.
Hij is net als Bauerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef NumberNine het volgende:
Die Frits zit er wel heel dicht op hoor.
Ik heb zojuist iemand wakkergemaakt die echt net in slaap was gevallen op de bankquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al die mensen die om 3.30u zijn gaan slapen.
WTF FRITS = BALKENENDE.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef InformerOnTheRun het volgende:
[..]
Misschien is hij shapeshifter.
Ik denk dat de PvdA WINT! De kiezer (de meerderheid) wilde ook weg uit Uruzgan, dus dit gaat de PbdA stemmen opleverenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Omnifacer het volgende:
PvdA speelde hoog spel en verloor.
Jammer voor de kranten trouwens dat ze dit nieuws missen.
mooie datumquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:07 schreef capricia het volgende:
Uiterlijk 23 mei verkiezingen.
Het was duidelijk een strijd wie er uit stapte en wie niet. PvdA zwicht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als zij een keer water bij de wijn moeten doen, dat ze dan niet thuis geven?
Echt welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Kwaliteit het volgende:
SUPER TELEVISIEde moeite waard om wakker te blijven
Ja ze draaien een stuk hardnekkiger dan de PvdA.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:07 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens is het CDA dus een stuk taaier dan de PvdA
We wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef TommyCarcetti het volgende:
4.15 uur verklaring Balkenende
Dat hoop ik ook!quote:
Hoezo? Generaal pardon, Vogelaarwijken-onzin. De PvdA had zich wel wat minder onwelwillend mogen opstellen inzake dit dossier.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als zij een keer water bij de wijn moeten doen, dat ze dan niet thuis geven?
Demissionair...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef NumberNine het volgende:
Maar dan hebben we nu dus Balkenende V de komende maanden!![]()
![]()
PvdA zwicht juist niet natuurlijk. Houdt rug recht. Ligt er aan hoe je het bekijkt, denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het was duidelijk een strijd wie er uit stapte en wie niet. PvdA zwicht.
O ja, want alle PVV stemmers zijn domquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Huh? LOL... weer zo'n simpele reactie van een PVV stemmer. Hoe typerend.
Nee, mijn reactie is het gevolg van logisch denken. Let maar op. En als het CDA wel door de knieën gaat en wil regeren met de PVV, dan is dat met opzet en zal het net zo gaan als met de LPF een paar kabinetten geleden. Binnen een paar maanden einde kabinet. En dan zal de PVV, net als LPF, verdwenen zijn van de aardbodem.
Ja kom nou zeg. Als ze die brief van tafel vegen, blijft de PvdA zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Het was duidelijk een strijd wie er uit stapte en wie niet. PvdA zwicht.
Bos heeft zijn rug recht gehouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Generaal pardon, Vogelaarwijken-onzin. De PvdA had zich wel wat minder onwelwillend mogen opstellen inzake dit dossier.
Een rompkabinet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Nemephis het volgende:
demissionair kabinet dus? was dat ook niet het geval toen Irak ""bevrijd"' werd?
Ouwe WOS-manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Theoden het volgende:
Als CDA nu WEER in kabinet komt wordt ik gek ..... flikker toch op met die Balkenende. Netjes van PvdA, puntje erbij voor ze. Alleen staan ze zo ver onder de nul voor mij dat het nog niet opschiet
Ze zeggen dat het een rompkabinet wordt en dat krijgt als het goed is een nieuw cijfertje, net zoals Balkenende III. Maar ik ben geen expert hoor.quote:
Als ik me goed herinner waren de 2 jaar waar we nu mee bezig zijn al extra. We zouden maar 2 jaar gaan, dat was de deal in 2005.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Generaal pardon, Vogelaarwijken-onzin. De PvdA had zich wel wat minder onwelwillend mogen opstellen inzake dit dossier.
No way. Het was al lang onhoudbaar, nu ging het er gewoon om wie er als eerste zou knakken. Dat is de PvdA geworden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg. Als ze die brief van tafel vegen, blijft de PvdA zitten.
Op 2 man na is iedereen blij hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ik vind dat rtl echt eenheid creëert met het volk vanavond, heel erg veel respect.
Hahaha.... Zet je jezelf daar even ongelooflijk in de zeik.... Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
O ja, want alle PVV stemmers zijn domIk denk dat mijn IQ tientallen punten hoger is dan het jouwe.
Beste zender voor politiek he, al jarenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ik vind dat rtl echt eenheid creëert met het volk vanavond, heel erg veel respect.
Toen was ik niet thuisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef larry91 het volgende:
Hadden ze dit niet rond 20:00 vanavond niet kunnen beslissen, zelfs ik had die conclusie toen al getrokken
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hahaha.... Zet je jezelf daar even ongelooflijk in de zeik.... Je hebt geen idee![]()
Maar blijf vooral geloven dat je erg slim bent
Vergeet Radio-1 nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef FB14 het volgende:
[..]
Beste zender voor politiek he, al jaren
Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Bos heeft zijn rug recht gehouden.
Ze moeten wel, want anders is de hele partij kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik nooit op de PvdA gestemd heb, en ik dat ook niet zal gaan doen, heb ik veel respect voor deze beslissing. Ik vind het bewonderingswaardig hoe ze hun rug recht gehouden hebben.
Klopt, dit wordt Balkenende V, met het CDA en de CU.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het een rompkabinet wordt en dat krijgt als het goed is een nieuw cijfertje, net zoals Balkenende III. Maar ik ben geen expert hoor.
Echt een goeie uitzending, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Zeg ik. Altijd de eersten.quote:
Nou nou wat geweldig. Doen ze ook alleen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Net alsof hun heel dat Afghanistan ook maar iets kan boeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik nooit op de PvdA gestemd heb, en ik dat ook niet zal gaan doen, heb ik veel respect voor deze beslissing. Ik vind het bewonderingswaardig hoe ze hun rug recht gehouden hebben.
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
idd... laatste strohalm, anders gaan ze er helemaal aan op 3 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want anders is de hele partij kapot
Ik vermoed dat de kranten het morgen anders vertellen. We zullen zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
No way. Het was al lang onhoudbaar, nu ging het er gewoon om wie er als eerste zou knakken. Dat is de PvdA geworden.
Dat klinkt wel een beetje bitter van je...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef FB14 het volgende:
[..]
Nou nou wat geweldig. Doen ze ook alleen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Net alsof hun heel dat Afghanistan ook maar iets kan boeien.
Er is een groot verschil tussen dom en niet intelligent. Je kunt dom en intelligent zijn tegelijkertijd. (en nee dat gaat niet over jou)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijn
Foto's van na het overleg uitgelekt...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
Foto's van het overleg uitgelekt!
[ afbeelding ]
Ze moeten er zowiezo veel gaan lijmen nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd... laatste strohalm, anders gaan ze er helemaal aan op 3 maart.
Ik vermoed dat de kranten morgen helemaal niets meldenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kranten het morgen anders vertellen. We zullen zien.
Ik hoop iig dat Balkenende ver weg blijft.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foto's van na het overleg uitgelekt...
[ afbeelding ]
Hopelijk komen Vogelaar de faalhaas en Wouter Bos de leugenaar weer terug, want daarmee overwinnen we de problemen welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.
Mensen die met titels te koop lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijn
PvdA kan in de ogen van sommige mensen niks goeds doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.
Gelul.... Dit kabinet is er omdat alle partijen tot overeenstemming zijn gekomen dat wij eind 2010 zouden vertrekken uit Uruzgan. Als de CDA dan opeens het regeerakkoord geweld aandoet, dan moet je je poot stijf houden. Het CDA is schuld van dit alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Omnifacer het volgende:
PvdA schoffeert ook gewoon onze mensen in UruzganKutpartij. Enige mooie aan die kutpartij is dat ze zichzelf naar de klote helpen
Snap niet waarom dat hij nog op dat papiertje kijkt, hij moet het inmiddels toch wel uit z'n hoofd kennenquote:
Pech, Beatrix gaat niet naar Lech.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef JAM het volgende:
Lullig voor Beatrix trouwens,- daar gaat haar vakantie.
Net goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef JAM het volgende:
Lullig voor Beatrix trouwens,- daar gaat haar vakantie.
Ik zat op 3 te kijken, toen het op 4 al gevallen wasquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef Penisbaard het volgende:
Wel apart hoe RTL vandaag echt met alles eerder was dan de NOS
Jawel hoor, die hebben de krant echt niet laten zakken voordat dit afgelopen was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kranten morgen helemaal niets melden
quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foto's van na het overleg uitgelekt...
[ afbeelding ]
IDDquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Geschiedenis wordt geschreven. Balkenende heeft nog enkele kabinet de volle ambtstermijn uitgezeten
De PvdA houdt zich aan de afspraak die al jaren geleden gemaakt is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Omnifacer het volgende:
PvdA schoffeert ook gewoon onze mensen in UruzganKutpartij. Enige mooie aan die kutpartij is dat ze zichzelf naar de klote helpen
Jij bent nog dommer en meer narrow-minded dan alle PVV'ers bij elkaar die je zo verguisdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gelul.... Dit kabinet is er omdat alle partijen tot overeenstemming zijn gekomen dat wij eind 2010 zouden vertrekken uit Uruzgan. Als de CDA dan opeens het regeerakkoord geweld aandoet, dan moet je je poot stijf houden. Het CDA is schuld van dit alles.
nee hoor. Door deze actie gaan ze weer stemmen krijgen, aangezien een dikke meerderheid van de Nederlanders ook vindt dat we moeten vertrekken uit Uruzgan. Dat de PvdA dat heeft volgehouden zal bij vele kiezers best wel scorenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Omnifacer het volgende:
Over twee uur ligt 'ie in de bus. Die dingen zijn al (bijna) allemaal gedrukt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jawel hoor, die hebben de krant echt niet laten zakken voordat dit afgelopen was.
Lekker star ja, in een veranderende omgeving. Oliedom.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef capricia het volgende:
[..]
De PvdA houdt zich aan de afspraak die al jaren geleden gemaakt is.
Dat is niet schofferen. Dat is gewoon je belofte nakomen.
Ik had niet anders verwacht, schuld wegschuiven en vooral niet je eigen fouten in zien is zijn motto.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef Sloggi het volgende:
Hij schuift de schuld dus in de schoenen van de PvdA. Nu al.
Er zijn meerdere partijen tegen de verlenging.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef scanman1 het volgende:
[..]
nee hoor. Door deze actie gaan ze weer stemmen krijgen, aangezien een dikke meerderheid van de Nederlanders ook vindt dat we moeten vertrekken uit Uruzgan. Dat de PvdA dat heeft volgehouden zal bij vele kiezers best wel scoren
Nee, balkenende heeft al heel veel kabinetten tot een goed einde gebracht..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef Morendo het volgende:
Dit is gewoon een belachelijke verkiezingsstunt van Woutertje. Landsbelang, ho maar.
Het zijn ook politieke spelletjes, en defensie is daar een onderdeel van, dat weten militairen ook als ze zich opgeven voor dienst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef yavanna het volgende:
Alsof CDA en CU ook maar iets om de militairen an sich geven, Draait alleen maar om politieke spelletjes, macht en geld.
Je haalt de woorden uit m'n mond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Theoden het volgende:
Wat een kwal is het ook he. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat hij fout zat .... hij legt even lekker alles bij PvdA neer.
Kwal.
Hij zal nu wel met vakantie gaanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben de stem van die man zo zat.
veranderende omgeving??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lekker star ja, in een veranderende omgeving. Oliedom.
Ik weet gelukkig wie het zegt, want ik heb jou nog geen enkele zinvolle of intelligente post zien maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef FB14 het volgende:
[..]
Jij bent nog dommer en meer narrow-minded dan alle PVV'ers bij elkaar die je zo verguisd![]()
![]()
Je onderschat PCMquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Over twee uur ligt 'ie in de bus. Die dingen zijn al (bijna) allemaal gedrukt.
Inderdaad jammer dat de meeste Nederlands zo dom zijn dat ze de smerige spelletjes van Bos niet kunnen zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef scanman1 het volgende:
[..]
nee hoor. Door deze actie gaan ze weer stemmen krijgen, aangezien een dikke meerderheid van de Nederlanders ook vindt dat we moeten vertrekken uit Uruzgan. Dat de PvdA dat heeft volgehouden zal bij vele kiezers best wel scoren
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef FTWO het volgende:
Verhagen naait jou Balkenende, naieve druif!!!
Hij handelt juist in het belang van het land.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:18 schreef Morendo het volgende:
Dit is gewoon een belachelijke verkiezingsstunt van Woutertje. Landsbelang, ho maar.
Zoals altijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Theoden het volgende:
Wat een kwal is het ook he. Nog nooit heb ik hem horen zeggen dat hij fout zat .... hij legt even lekker alles bij PvdA neer.
Kwal.
En daaar hebben we zo lang op gewachtquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:20 schreef larry91 het volgende:
Ik vond alleen de eerste zin interresant, daarna heb ik de tv uitgezet
Dan had je dat niet op die manier moeten afspreken met zijn allen...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:19 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lekker star ja, in een veranderende omgeving. Oliedom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |