wtfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
RTL 3 min terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand komt ff met de schaatsloting van morgen(vandaag)
ik heb bier gevondenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Nou ja, dit was de enige reële optie en als het dan gebeurt na zolang wachten is het wel heel spannend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Hetiszover het volgende:
ANP heeft het ook bevestigd.
Als zowel RTL en ANP het bevestigen is het echt over.
Er is amper een aantrekkelijk alternatief. Het is absoluut geen opluchting dat dit kabinet is gevallen, het is ook niet rampzalig, maar er gaat echt geen wereld van verandering plaatsvinden hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Goddank
En nu voorlopig geen CDA meer. De hint na al de gevallen kabinetten moet toch een keer aankomen.
Zo gezelligquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!
![]()
![]()
Ik wil ook zijn hoofd zien!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef larry91 het volgende:
Zodra ik uit de mond van Bakelende hoor dat het over is, zet ik meteen de comp uit en ga ik in bed liggen
Ach je kunt er gewoon niet tegen dat de democratie zich gaat uitspreken. Misschien moet je naar Cuba verhuizenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Slecht nieuws, want een nieuw kabinet vormen gaat zo goed als onmogelijk worden. We krijgen in dit land wat België vorig jaar overkwam. Let maar op. Dit wordt een ramp. Niemand kan met de PVV regeren, het CDA wil niet meer met de PvdA... en dan wordt het vormen van een nieuw kabinet bijzonder moeilijk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!
![]()
![]()
Jack belt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef TommyCarcetti het volgende:
Heeft Frits nou de ringtone van 24?
Ja, het land gaat nu pas echt naar kloten.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef scanman1 het volgende:
Slecht nieuws, want een nieuw kabinet vormen gaat zo goed als onmogelijk worden. We krijgen in dit land wat België vorig jaar overkwam. Let maar op. Dit wordt een ramp. Niemand kan met de PVV regeren, het CDA wil niet meer met de PvdA... en dan wordt het vormen van een nieuw kabinet bijzonder moeilijk.
LOL.. Daar kom je dus niet onderuit. Het enige wat er nu bereikt is, is dat CDA en PvdA niet samen in een volgend kabinet kunnen. Met de PVV kun je nooit een regeerakkoord vormen vanwege té extreme ideeën van Wilders, dus wat blijft er dan over? Dit land gaat een moeilijke tijd tegemoet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Goddank
En nu voorlopig geen CDA meer. De hint na al de gevallen kabinetten moet toch een keer aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |