Dat je gewoon niet snapt dat ik het gewoon gezellig vindt tussen de studentjes zoals jij/jou (wat is het) dan voel ik me niet zo oudquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ik had je de komende 2 nachten hierna wakker gehouden.![]()

Heb je een linkje van de peilingen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.

Geen idee of het daar werkt, maar hier zal dat niet werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we net

IIk ben al 24 uur op gekquote:

Die zal nu ook wel slap liggen van het lachen achter de schermen.quote:

SP heeft het al uitgesloten ooit met de PVV te regeren, dus dat op zich is al een enorm pluspunt van de SPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.
trouwens, peilingen?![]()

Wilders zou wel een minderheidskabinet steunen van CDA-VVD. Op zich niet een hele slechte optie: Wilders kan zeggen wat-ie wil zonder het kabinet in gevaar te brengen en CDA-VVD kunnen ook doen want ze willen, want Wilders steunt ze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef dat kabinet ook geen kans.
Of Wilders moet opeens veel bij gaan stellen

Gisteren Nova Den Haag vandaag. Dus nog niet met deze crisis erbij in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de peilingen?

In de peilingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.
trouwens, peilingen?![]()

Dat is dan wel weer de goede mentaliteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat je gewoon niet snapt dat ik het gewoon gezellig vindt tussen de studentjes zoals jij/jou (wat is het) dan voel ik me niet zo oud![]()

Ze voorspellen al ongeveer 5 partijen met in de 20 zetels (CDA, PvdA, VVD, D66, PVV)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de peilingen?

Heb wel eens meegedaan aan zoiets, maar dan op gemeentelijke niveau. Ze zeggen allemaal hetzelfde maar net iets anders, 4 uur lang.. ging over fietsenstallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat het robots zijn.

Afleidingsmanouvre van Balkenende om ongezien weg te sluipen!quote:Even iets anders sprak net passagiers KLM toestel die op St. Maarten in paniek toestel moesten verlaten vanwege bommelding
5 minutes ago from web

Kabinet Biesheuvel I: KVP, ARP, CHU, VVD, DS'70. Ze hielden het slechts een jaar vol, maar toch. Den Uyl ook vijf partijen, die hebben de periode bijna afgemaakt. De Quay vier partijen, die hebben de rit uitgezeten na een lijmpoging.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we net

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Heb wel eens meegedaan aan zoiets, maar dan op gemeentelijke niveau. Ze zeggen allemaal hetzelfde maar net iets anders, 4 uur lang.. ging over fietsenstallen

De SP heeft verder niet veel goeds gedaan naar hun goede vorige verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
SP heeft het al uitgesloten ooit met de PVV te regeren, dus dat op zich is al een enorm pluspunt van de SP

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
Foto's van het overleg uitgelekt!
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel slim die rijsttafel.. Koolhydraten is energie.

[ afbeelding ]

* biertje open trektquote:

[ afbeelding ]

Mja, dan gaan we in ieder geval nog meer compromissen tegemoet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kabinet Biesheuvel I: KVP, ARP, CHU, VVD, DS'70. Ze hielden het slechts een jaar vol, maar toch. Den Uyl ook vijf partijen, die hebben de periode bijna afgemaakt. De Quay vier partijen, die hebben de rit uitgezeten na een lijmpoging.

snuggiesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]

De SP zal denk ik ook nooit regeren. Net als de PVV zijn ook zij te ver van het midden verwijderd om een regeerakkoord mee te kunnen vormen. Maar ze hebben wel veel goeds gedaan, hoewel het jammer is dat Marijnissen weg is. De kiezer heeft veel minder vertrouwen in Kant, helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De SP heeft verder niet veel goeds gedaan naar hun goede vorige verkiezingen.
Aantal zetels zal wel zakken

Brave mama.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef geppie het volgende:
Ik ga me als een ouder gedragen, ik ga naar bed![]()
Dag Ritmoen de rest uiteraard

quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef geppie het volgende:
Ik ga me als een ouder gedragen, ik ga naar bed![]()
Dag Ritmoen de rest uiteraard

[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |