Ten koste van de stemmen van de vvd? Dacht het niet.quote:
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef Omnifacer het volgende:
Godver, ik had me voorgenomen op te blijven maar ik ga dit niet trekken.
VVD is aan het klimmen in de peiling.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ten koste van de stemmen van de vvd? Dacht het niet.
En daarom zit jij nu niet bij RTLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben journalist, maar dit trek ik ook niet.
Gaat niet gebeuren. Als het wel gebeurt, dan doet het CDA dat, net als destijds met de LPF, omdat het publiek het zogenaamd wil.... en dan valt het kabinet binnen een paar maanden. De standpunten van Wilders zijn gewoon té extreem. Daar kun je nooit een regeerakkoord mee vormen.quote:
Die politieagenten houden het ook lang vol..die zien er niet echt koud uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Check die gast die zich warm staat te springen op NOS
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.quote:
Het probleem met een veel-partijen-kabinet wordt alleen maar groter denk ik, want elke keer komt er wel weer een onzinnige paar-zetel-partij bij. Tijd dat ze gaan snoeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VVD is aan het klimmen in de peiling.
Zal nu nog een 4de partij nodig zijn.
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VVD is aan het klimmen in de peiling.
Zal nu nog een 4de partij nodig zijn.
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we netquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.
Ik geef dat kabinet ook geen kans.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als het wel gebeurt, dan doet het CDA dat, net als destijds met de LPF, omdat het publiek het zogenaamd wil.... en dan valt het kabinet binnen een paar maanden. De standpunten van Wilders zijn gewoon té extreem. Daar kun je nooit een regeerakkoord mee vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |