Huh? LOL... weer zo'n simpele reactie van een PVV stemmer. Hoe typerend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:04 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach je kunt er gewoon niet tegen dat de democratie zich gaat uitspreken. Misschien moet je naar Cuba verhuizen
Ik hoop dat hij ook niet meer terug komt.quote:
Ik was er bijna een vanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al die mensen die om 3.30u zijn gaan slapen.
Je bedoelt dat als zij een keer water bij de wijn moeten doen, dat ze dan niet thuis geven?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:07 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens is het CDA dus een stuk taaier dan de PvdA
Misschien is hij shapeshifter.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef NumberNine het volgende:
Die Frits zit er wel heel dicht op hoor.
Hij is net als Bauerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef NumberNine het volgende:
Die Frits zit er wel heel dicht op hoor.
Ik heb zojuist iemand wakkergemaakt die echt net in slaap was gevallen op de bankquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Al die mensen die om 3.30u zijn gaan slapen.
WTF FRITS = BALKENENDE.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef InformerOnTheRun het volgende:
[..]
Misschien is hij shapeshifter.
Ik denk dat de PvdA WINT! De kiezer (de meerderheid) wilde ook weg uit Uruzgan, dus dit gaat de PbdA stemmen opleverenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:08 schreef Omnifacer het volgende:
PvdA speelde hoog spel en verloor.
Jammer voor de kranten trouwens dat ze dit nieuws missen.
mooie datumquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:07 schreef capricia het volgende:
Uiterlijk 23 mei verkiezingen.
Het was duidelijk een strijd wie er uit stapte en wie niet. PvdA zwicht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als zij een keer water bij de wijn moeten doen, dat ze dan niet thuis geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |