Ouwe WOS-manquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Theoden het volgende:
Als CDA nu WEER in kabinet komt wordt ik gek ..... flikker toch op met die Balkenende. Netjes van PvdA, puntje erbij voor ze. Alleen staan ze zo ver onder de nul voor mij dat het nog niet opschiet
Ze zeggen dat het een rompkabinet wordt en dat krijgt als het goed is een nieuw cijfertje, net zoals Balkenende III. Maar ik ben geen expert hoor.quote:
Als ik me goed herinner waren de 2 jaar waar we nu mee bezig zijn al extra. We zouden maar 2 jaar gaan, dat was de deal in 2005.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo? Generaal pardon, Vogelaarwijken-onzin. De PvdA had zich wel wat minder onwelwillend mogen opstellen inzake dit dossier.
No way. Het was al lang onhoudbaar, nu ging het er gewoon om wie er als eerste zou knakken. Dat is de PvdA geworden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja kom nou zeg. Als ze die brief van tafel vegen, blijft de PvdA zitten.
Op 2 man na is iedereen blij hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ik vind dat rtl echt eenheid creëert met het volk vanavond, heel erg veel respect.
Hahaha.... Zet je jezelf daar even ongelooflijk in de zeik.... Je hebt geen ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
O ja, want alle PVV stemmers zijn domIk denk dat mijn IQ tientallen punten hoger is dan het jouwe.
Beste zender voor politiek he, al jarenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ik vind dat rtl echt eenheid creëert met het volk vanavond, heel erg veel respect.
Toen was ik niet thuisquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef larry91 het volgende:
Hadden ze dit niet rond 20:00 vanavond niet kunnen beslissen, zelfs ik had die conclusie toen al getrokken
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hahaha.... Zet je jezelf daar even ongelooflijk in de zeik.... Je hebt geen idee![]()
Maar blijf vooral geloven dat je erg slim bent
Vergeet Radio-1 nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef FB14 het volgende:
[..]
Beste zender voor politiek he, al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |