Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Bos heeft zijn rug recht gehouden.
Ze moeten wel, want anders is de hele partij kapotquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik nooit op de PvdA gestemd heb, en ik dat ook niet zal gaan doen, heb ik veel respect voor deze beslissing. Ik vind het bewonderingswaardig hoe ze hun rug recht gehouden hebben.
Klopt, dit wordt Balkenende V, met het CDA en de CU.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het een rompkabinet wordt en dat krijgt als het goed is een nieuw cijfertje, net zoals Balkenende III. Maar ik ben geen expert hoor.
Echt een goeie uitzending, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:12 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Ik vind dat rtl echt eenheid creëert met het volk vanavond, heel erg veel respect.
Zeg ik. Altijd de eersten.quote:
Nou nou wat geweldig. Doen ze ook alleen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Net alsof hun heel dat Afghanistan ook maar iets kan boeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
Hoewel ik nooit op de PvdA gestemd heb, en ik dat ook niet zal gaan doen, heb ik veel respect voor deze beslissing. Ik vind het bewonderingswaardig hoe ze hun rug recht gehouden hebben.
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef capricia het volgende:
idd... laatste strohalm, anders gaan ze er helemaal aan op 3 maart.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze moeten wel, want anders is de hele partij kapot
Ik vermoed dat de kranten het morgen anders vertellen. We zullen zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
No way. Het was al lang onhoudbaar, nu ging het er gewoon om wie er als eerste zou knakken. Dat is de PvdA geworden.
Dat klinkt wel een beetje bitter van je...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef FB14 het volgende:
[..]
Nou nou wat geweldig. Doen ze ook alleen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Net alsof hun heel dat Afghanistan ook maar iets kan boeien.
Er is een groot verschil tussen dom en niet intelligent. Je kunt dom en intelligent zijn tegelijkertijd. (en nee dat gaat niet over jou)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijn
Foto's van na het overleg uitgelekt...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
Foto's van het overleg uitgelekt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |