Ze moeten er zowiezo veel gaan lijmen nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd... laatste strohalm, anders gaan ze er helemaal aan op 3 maart.
Ik vermoed dat de kranten morgen helemaal niets meldenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kranten het morgen anders vertellen. We zullen zien.
Ik hoop iig dat Balkenende ver weg blijft.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Foto's van na het overleg uitgelekt...
[ afbeelding ]
Hopelijk komen Vogelaar de faalhaas en Wouter Bos de leugenaar weer terug, want daarmee overwinnen we de problemen welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik ook. Hopelijk levert ze dat weer wat verloren zetels op. Want nog een kabinet met Balkenende lijkt me niet te verdragen. Helaas lijkt het wel onvermijdelijk.
Mensen die met titels te koop lopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ja want als ik dom was zou ik ook geen Msc. zijn
PvdA kan in de ogen van sommige mensen niks goeds doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.
Gelul.... Dit kabinet is er omdat alle partijen tot overeenstemming zijn gekomen dat wij eind 2010 zouden vertrekken uit Uruzgan. Als de CDA dan opeens het regeerakkoord geweld aandoet, dan moet je je poot stijf houden. Het CDA is schuld van dit alles.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal wel, in in een coalitie moet je compromissen kunnen aanvaarden. En niet vlak voor verkiezingen, waarin je slecht peilt, egoistisch gedrag vertonen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:16 schreef Omnifacer het volgende:
PvdA schoffeert ook gewoon onze mensen in UruzganKutpartij. Enige mooie aan die kutpartij is dat ze zichzelf naar de klote helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |