Dat is ook de Breaking News ticker van RTL.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:56 schreef DrDentz het volgende:
Lekker van die grote letters op RTL, geeft zo'n gezellig breaking news CNN sfeertje.
Dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef leukvoorlater het volgende:
HIER HEB IK NU AL VANAF 10 UUR OP ZITTEN WACHTEN
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef capricia het volgende:
Ik wil het graag uit de mond van Balkenende horen!!
Dat lichaamsdeel heeft de voorkeur idd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef capricia het volgende:
Ik wil het graag uit de mond van Balkenende horen!!
quote:
Het kabinet valt, maar Rick houdt zich bezig met de boomlange maar o-zo vriendelijke beveiliger van het Binnenhof.quote:
Idem, eigenlijjk al vanaf gisteren. Vanaf #6 in ieder topic meegedaan. En dan te bedenken dat ik bijna lag te slapen en nog een keertje op fok keek voor een updatequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:58 schreef leukvoorlater het volgende:
HIER HEB IK NU AL VANAF 10 UUR OP ZITTEN WACHTEN
NOS herhaalt nog eens dat ze het niet kunnen bevestigen...quote:
wtfquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:01 schreef yavanna het volgende:
FemkeHalsema
PvdA gaat melden dat het gelijmd is: CDA dat het kabinet is gevallen
RTL 3 min terugquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
niemand komt ff met de schaatsloting van morgen(vandaag)
ik heb bier gevondenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Nou ja, dit was de enige reële optie en als het dan gebeurt na zolang wachten is het wel heel spannend.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Taurus het volgende:
Nouja, echt 'HOERA' is het nou ook weer niet hoor. Of zijn mensen gewoon blij dat er iets duidelijk is nu op dit late tijdstip?
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:02 schreef Hetiszover het volgende:
ANP heeft het ook bevestigd.
Als zowel RTL en ANP het bevestigen is het echt over.
Er is amper een aantrekkelijk alternatief. Het is absoluut geen opluchting dat dit kabinet is gevallen, het is ook niet rampzalig, maar er gaat echt geen wereld van verandering plaatsvinden hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Goddank
En nu voorlopig geen CDA meer. De hint na al de gevallen kabinetten moet toch een keer aankomen.
Zo gezelligquote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Heerlijk!! En wat een uniek fok moment hebben wij hier met zijn allen!!
![]()
![]()
Ik wil ook zijn hoofd zien!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 04:03 schreef larry91 het volgende:
Zodra ik uit de mond van Bakelende hoor dat het over is, zet ik meteen de comp uit en ga ik in bed liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |