Voordat ik ga slapen bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat dacht Frits 5 uur geleden al.
Hoe kom je eropquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:12 schreef bascross het volgende:
Wie hoopt u te zien? 50/50
Ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:11 schreef Hetiszover het volgende:
De politie is ook uitgerukt zie ik.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef InformerOnTheRun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dieren, mits ze een penis hebben.
Die van snorlax vond ik beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
"They've brought a cave troll..."
de 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Kw4Kje het volgende:
ik wil graag gebruik maken van een hulplijn
25/25/25/25 ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef pinguin92 het volgende:
bedoelt hij niet eigelijk 2x de helft met 50/50?
Die 2 van mij maken mij ook gekquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Zelfs de kat hier krijgt alweer honger.
Die zal ook wel blij zijn dan, om 3 uur 's nachts nog terug moeten vliegen omdat Balkenende alwéér zijn kabinet niet kon reddenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Robbiej het volgende:
Webberry RT @Slijterijmeisje: Duitse zender Pro Sieben zou gemeld hebben dat vliegtuig Koningin is opgestegen uit Lech #gerucht #deval
Dat is komediequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom zenden ze die 50:50 faalhaas nog steeds uit?
De eerste keer dacht ik dat ze semi-live waren en dus dat maar lieten zien. Maar ik had wel gedacht dat ze de tweede of dan de derde keer die nutteloze opmerking er wel uit zouden knippen.
Maja daar hebben ze geen zin meer in.
Met aansluitend een verlenging en penalties.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Ah, de finale is begonnen volgens radio 1.
quote:MBreedveld PvdA bron is sceptisch: val nabij.
Wie is MBreedveld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef yavanna het volgende:
MBreedveld
PvdA bron is sceptisch: val nabij.
Deze hier heeft ook een extra portie gehad om de val van het kabinet te vieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Zelfs de kat hier krijgt alweer honger.
1 van mijn beste fok nachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Dynd het volgende:
Dit zal de geschiedenisboeken ingaan als de nacht van Glunder
Boris' Showroomquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Nimose het volgende:
Boris zit met melk en koekjes te kijken
We wachten nog op de Sudden deathquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Met aansluitend een verlenging en penalties.....
B.Glunderquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Deze hier heeft ook een extra portie gehad om de val van het kabinet te vieren.
Radio 1 journalistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Name Michiel Breedveldquote:
Ik ook, komt door de vermoeidheidquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de slappe lach.
Ik moet gewoon om elke opmerking lachen
Dan wil ik mijn kattenbrokken terug!quote:
Zal je zien dat je meteen antwoord krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga balkenende een bericht krabbelen op hyves
Een NL- identiteit aanvragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wat zou Maxima nu doen?
Poging misluktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef Sphere het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
Waarom is zo'n spelfoutje toch zo hilarisch dat je zit te schuddebuiken van het lachen als je je al uren verveelt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Vooral doen, ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Ugh ik word langzaamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef Dynd het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
2 minutes ago from Tweets60
Ik kan hem niet lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
http://jpb.hyves.nl/
krabbeltje van mij
Zal vanavond wel weer aflopen zoals altijd in Nederland: een glas, een plas, en alles blijft zoals het was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef Robbiej het volgende:
Hoe weet ie dan dat het de laatste poging is? ze laten toch niks los?
probeer eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet lezentis geen vriend van mij
Gok dat ie me nu niet gaat toevoegen
Het is een kloon. Bert Glunder heet hij.quote:
Hoe lang kun je ergens over praten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een laatste poging, wat hebben jullie in de laatste 8 uur gedaan dan!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga NU slapen.
Tot morgen, ik hoor het wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ook al volg ik het nu al een uur of 6, die grap met Bert begrijp ik nog niet helemaal. Stiekem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren, dus dan wordt het ook max Zondag waarschijnlijk. Welterusten iedereen, en voor de doorhalers, succes!![]()
Haha, dat was inderdaad een hilarisch stukjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Dat moet ook wel met al die Gristenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren
Heb ik al 100x gezegd. Ik zeg nu mijn vertrouwen in jou opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Vallen is het enigste wat nog kanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Garfield!quote:
Laurine? Waar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef One_of_the_few het volgende:
ik hou mij wakker met laurine van riessen. toch fijn die spelen.
Dat was er een maand geleden al niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
het blijft politiek dus het zal wel weer nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vallen is het enigste wat nog kan
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komen
Haha wtf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Een beginquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Dacht dat jij uberhaupt nooit sliep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Je kijkt ook naar de Skeleton op de spelen ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geef het op. Lees morgen wel dat ze gevallen zijn
Tongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Dat heb ik nou altijd al graag willen zien.quote:
internetquote:
Ligt aan al die debielen die nog steeds CDA en PvdA stemmen. Als die partijen nu gewoon eens 0 stemmen halen, wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Wat is volgens jou de beste regering voor dit land ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef geppie het volgende:
GVD, wil ik net gaan pitten is kindlief wakker. Als het kutkabinet nou gevallen was had ik tenminste nog een paar uur slaap achter mijn kiezen
Holy fuck wat gaat dat snel zeg...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kijkt ook naar de Skeleton op de spelen ?
Een 4 partijenkabinet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Iemand op NOS.quote:
Als ik jouw moeder was had ik je nu een draai om je oren verkocht, wijsneus!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eigen schuld.Moet je je maar als een ouder gedragen.
Nee het kan niet waar zijn !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef tuutruud het volgende:
Ongezien de Tyfus!!! Slaap lekker ik kap er mee, truste !!!
Ach als je valt kun je altijd nog tweede worden. in het nummer erna.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Dan wordt het zoiets als CDA, VVD, D66 en CU ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Een 4 partijenkabinet?Niet dat dat veel zin heeft. Balkenende is nog te groot.
Ik denk cda-pvv-vvdquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan wordt het zoiets als CDA, VVD, D66 en CU ?
ik blijf ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef bascross het volgende:
Echte mannen haken niet af, zeker niet om 3.30. Het einde zit er aan te komen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef geppie het volgende:
[..]
Als ik jouw moeder was had ik je nu een draai om je oren verkocht, wijsneus!
Ik ga gewoon op de bank slapen vannacht..!quote:
Dat dachten we om 23.00 in #25 ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef bascross het volgende:
Echte mannen haken niet af, zeker niet om 3.30. Het einde zit er aan te komen.
Dit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef superworm het volgende:
Schorsing? Dan ga ik voedsel prepareren.
Ten koste van de stemmen van de vvd? Dacht het niet.quote:
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:29 schreef Omnifacer het volgende:
Godver, ik had me voorgenomen op te blijven maar ik ga dit niet trekken.
VVD is aan het klimmen in de peiling.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Kardash het volgende:
[..]
Ten koste van de stemmen van de vvd? Dacht het niet.
En daarom zit jij nu niet bij RTLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben journalist, maar dit trek ik ook niet.
Gaat niet gebeuren. Als het wel gebeurt, dan doet het CDA dat, net als destijds met de LPF, omdat het publiek het zogenaamd wil.... en dan valt het kabinet binnen een paar maanden. De standpunten van Wilders zijn gewoon té extreem. Daar kun je nooit een regeerakkoord mee vormen.quote:
Die politieagenten houden het ook lang vol..die zien er niet echt koud uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef TeringHenkie het volgende:
Check die gast die zich warm staat te springen op NOS
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.quote:
Het probleem met een veel-partijen-kabinet wordt alleen maar groter denk ik, want elke keer komt er wel weer een onzinnige paar-zetel-partij bij. Tijd dat ze gaan snoeien.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VVD is aan het klimmen in de peiling.
Zal nu nog een 4de partij nodig zijn.
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VVD is aan het klimmen in de peiling.
Zal nu nog een 4de partij nodig zijn.
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we netquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.
Ik geef dat kabinet ook geen kans.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:31 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Als het wel gebeurt, dan doet het CDA dat, net als destijds met de LPF, omdat het publiek het zogenaamd wil.... en dan valt het kabinet binnen een paar maanden. De standpunten van Wilders zijn gewoon té extreem. Daar kun je nooit een regeerakkoord mee vormen.
Dat je gewoon niet snapt dat ik het gewoon gezellig vindt tussen de studentjes zoals jij/jou (wat is het) dan voel ik me niet zo oudquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ik had je de komende 2 nachten hierna wakker gehouden.![]()
Heb je een linkje van de peilingen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
in de peilingen zijn dat ook maar ongeveer 65 zetels. Zoals het er nu uitziet zal het dus altijd een 4 partijen kabinet moeten worden. En dat kan onmogelijk lang goed gaan.
Geen idee of het daar werkt, maar hier zal dat niet werkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we net
IIk ben al 24 uur op gekquote:
Die zal nu ook wel slap liggen van het lachen achter de schermen.quote:
SP heeft het al uitgesloten ooit met de PVV te regeren, dus dat op zich is al een enorm pluspunt van de SPquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.
trouwens, peilingen?![]()
Wilders zou wel een minderheidskabinet steunen van CDA-VVD. Op zich niet een hele slechte optie: Wilders kan zeggen wat-ie wil zonder het kabinet in gevaar te brengen en CDA-VVD kunnen ook doen want ze willen, want Wilders steunt ze.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef dat kabinet ook geen kans.
Of Wilders moet opeens veel bij gaan stellen
Gisteren Nova Den Haag vandaag. Dus nog niet met deze crisis erbij in.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de peilingen?
In de peilingquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Kardash het volgende:
[..]
VVD en PVV (en SP trouwens..) leven op dezelfde electorale groep.
trouwens, peilingen?![]()
Dat is dan wel weer de goede mentaliteit.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat je gewoon niet snapt dat ik het gewoon gezellig vindt tussen de studentjes zoals jij/jou (wat is het) dan voel ik me niet zo oud![]()
Ze voorspellen al ongeveer 5 partijen met in de 20 zetels (CDA, PvdA, VVD, D66, PVV)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de peilingen?
Heb wel eens meegedaan aan zoiets, maar dan op gemeentelijke niveau. Ze zeggen allemaal hetzelfde maar net iets anders, 4 uur lang.. ging over fietsenstallenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin bijna te geloven dat het robots zijn.
Afleidingsmanouvre van Balkenende om ongezien weg te sluipen!quote:Even iets anders sprak net passagiers KLM toestel die op St. Maarten in paniek toestel moesten verlaten vanwege bommelding
5 minutes ago from web
Kabinet Biesheuvel I: KVP, ARP, CHU, VVD, DS'70. Ze hielden het slechts een jaar vol, maar toch. Den Uyl ook vijf partijen, die hebben de periode bijna afgemaakt. De Quay vier partijen, die hebben de rit uitgezeten na een lijmpoging.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op de antillen hebben ze een 6 partijen kabinet hoorde we net
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef Kardash het volgende:
[..]
Heb wel eens meegedaan aan zoiets, maar dan op gemeentelijke niveau. Ze zeggen allemaal hetzelfde maar net iets anders, 4 uur lang.. ging over fietsenstallen
De SP heeft verder niet veel goeds gedaan naar hun goede vorige verkiezingen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
SP heeft het al uitgesloten ooit met de PVV te regeren, dus dat op zich is al een enorm pluspunt van de SP
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
Foto's van het overleg uitgelekt!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel slim die rijsttafel.. Koolhydraten is energie.
[ afbeelding ]
* biertje open trektquote:
[ afbeelding ]
Mja, dan gaan we in ieder geval nog meer compromissen tegemoet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kabinet Biesheuvel I: KVP, ARP, CHU, VVD, DS'70. Ze hielden het slechts een jaar vol, maar toch. Den Uyl ook vijf partijen, die hebben de periode bijna afgemaakt. De Quay vier partijen, die hebben de rit uitgezeten na een lijmpoging.
snuggiesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef Janetje het volgende:
[ afbeelding ]
De SP zal denk ik ook nooit regeren. Net als de PVV zijn ook zij te ver van het midden verwijderd om een regeerakkoord mee te kunnen vormen. Maar ze hebben wel veel goeds gedaan, hoewel het jammer is dat Marijnissen weg is. De kiezer heeft veel minder vertrouwen in Kant, helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De SP heeft verder niet veel goeds gedaan naar hun goede vorige verkiezingen.
Aantal zetels zal wel zakken
Brave mama.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef geppie het volgende:
Ik ga me als een ouder gedragen, ik ga naar bed![]()
Dag Ritmoen de rest uiteraard
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:37 schreef geppie het volgende:
Ik ga me als een ouder gedragen, ik ga naar bed![]()
Dag Ritmoen de rest uiteraard
[ afbeelding ]
Vind Kant wel beter worden de laatste tijd. Ondanks dat ik het bijna altijd oneens ben met de SP, kan ik hun stijl wel waarderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:38 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De SP zal denk ik ook nooit regeren. Net als de PVV zijn ook zij te ver van het midden verwijderd om een regeerakkoord mee te kunnen vormen. Maar ze hebben wel veel goeds gedaan, hoewel het jammer is dat Marijnissen weg is. De kiezer heeft veel minder vertrouwen in Kant, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |