Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren, dus dan wordt het ook max Zondag waarschijnlijk. Welterusten iedereen, en voor de doorhalers, succes!![]()
Haha, dat was inderdaad een hilarisch stukjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Dat moet ook wel met al die Gristenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren
Heb ik al 100x gezegd. Ik zeg nu mijn vertrouwen in jou opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Vallen is het enigste wat nog kanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Garfield!quote:
Laurine? Waar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef One_of_the_few het volgende:
ik hou mij wakker met laurine van riessen. toch fijn die spelen.
Dat was er een maand geleden al niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
het blijft politiek dus het zal wel weer nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vallen is het enigste wat nog kan
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komen
Haha wtf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Een beginquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Dacht dat jij uberhaupt nooit sliep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Je kijkt ook naar de Skeleton op de spelen ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geef het op. Lees morgen wel dat ze gevallen zijn
Tongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Dat heb ik nou altijd al graag willen zien.quote:
internetquote:
Ligt aan al die debielen die nog steeds CDA en PvdA stemmen. Als die partijen nu gewoon eens 0 stemmen halen, wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Wat is volgens jou de beste regering voor dit land ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef geppie het volgende:
GVD, wil ik net gaan pitten is kindlief wakker. Als het kutkabinet nou gevallen was had ik tenminste nog een paar uur slaap achter mijn kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |