Zal vanavond wel weer aflopen zoals altijd in Nederland: een glas, een plas, en alles blijft zoals het was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef Robbiej het volgende:
Hoe weet ie dan dat het de laatste poging is? ze laten toch niks los?
probeer eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet lezentis geen vriend van mij
Gok dat ie me nu niet gaat toevoegen
Het is een kloon. Bert Glunder heet hij.quote:
Hoe lang kun je ergens over praten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een laatste poging, wat hebben jullie in de laatste 8 uur gedaan dan!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga NU slapen.
Tot morgen, ik hoor het wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ook al volg ik het nu al een uur of 6, die grap met Bert begrijp ik nog niet helemaal. Stiekem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |