Poging misluktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef Sphere het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
Waarom is zo'n spelfoutje toch zo hilarisch dat je zit te schuddebuiken van het lachen als je je al uren verveelt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Vooral doen, ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Ugh ik word langzaamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef Dynd het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
2 minutes ago from Tweets60
Ik kan hem niet lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
http://jpb.hyves.nl/
krabbeltje van mij
Zal vanavond wel weer aflopen zoals altijd in Nederland: een glas, een plas, en alles blijft zoals het was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef Robbiej het volgende:
Hoe weet ie dan dat het de laatste poging is? ze laten toch niks los?
probeer eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet lezentis geen vriend van mij
Gok dat ie me nu niet gaat toevoegen
Het is een kloon. Bert Glunder heet hij.quote:
Hoe lang kun je ergens over praten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een laatste poging, wat hebben jullie in de laatste 8 uur gedaan dan!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga NU slapen.
Tot morgen, ik hoor het wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ook al volg ik het nu al een uur of 6, die grap met Bert begrijp ik nog niet helemaal. Stiekem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |