Dacht dat jij uberhaupt nooit sliep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Je kijkt ook naar de Skeleton op de spelen ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geef het op. Lees morgen wel dat ze gevallen zijn
Tongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Dat heb ik nou altijd al graag willen zien.quote:
internetquote:
Ligt aan al die debielen die nog steeds CDA en PvdA stemmen. Als die partijen nu gewoon eens 0 stemmen halen, wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Wat is volgens jou de beste regering voor dit land ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:28 schreef geppie het volgende:
GVD, wil ik net gaan pitten is kindlief wakker. Als het kutkabinet nou gevallen was had ik tenminste nog een paar uur slaap achter mijn kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |