Voordat ik ga slapen bedoelde ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:10 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Dat dacht Frits 5 uur geleden al.
Hoe kom je eropquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:12 schreef bascross het volgende:
Wie hoopt u te zien? 50/50
Ik ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:11 schreef Hetiszover het volgende:
De politie is ook uitgerukt zie ik.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef InformerOnTheRun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dieren, mits ze een penis hebben.
Die van snorlax vond ik beterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
"They've brought a cave troll..."
de 50/50quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Kw4Kje het volgende:
ik wil graag gebruik maken van een hulplijn
25/25/25/25 ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef pinguin92 het volgende:
bedoelt hij niet eigelijk 2x de helft met 50/50?
Die 2 van mij maken mij ook gekquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Zelfs de kat hier krijgt alweer honger.
Die zal ook wel blij zijn dan, om 3 uur 's nachts nog terug moeten vliegen omdat Balkenende alwéér zijn kabinet niet kon reddenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:13 schreef Robbiej het volgende:
Webberry RT @Slijterijmeisje: Duitse zender Pro Sieben zou gemeld hebben dat vliegtuig Koningin is opgestegen uit Lech #gerucht #deval
Dat is komediequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom zenden ze die 50:50 faalhaas nog steeds uit?
De eerste keer dacht ik dat ze semi-live waren en dus dat maar lieten zien. Maar ik had wel gedacht dat ze de tweede of dan de derde keer die nutteloze opmerking er wel uit zouden knippen.
Maja daar hebben ze geen zin meer in.
Met aansluitend een verlenging en penalties.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Ah, de finale is begonnen volgens radio 1.
quote:MBreedveld PvdA bron is sceptisch: val nabij.
Wie is MBreedveld?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef yavanna het volgende:
MBreedveld
PvdA bron is sceptisch: val nabij.
Deze hier heeft ook een extra portie gehad om de val van het kabinet te vieren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:14 schreef capricia het volgende:
Zelfs de kat hier krijgt alweer honger.
1 van mijn beste fok nachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Dynd het volgende:
Dit zal de geschiedenisboeken ingaan als de nacht van Glunder
Boris' Showroomquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Nimose het volgende:
Boris zit met melk en koekjes te kijken
We wachten nog op de Sudden deathquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Met aansluitend een verlenging en penalties.....
B.Glunderquote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Deze hier heeft ook een extra portie gehad om de val van het kabinet te vieren.
Radio 1 journalistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Name Michiel Breedveldquote:
Ik ook, komt door de vermoeidheidquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb de slappe lach.
Ik moet gewoon om elke opmerking lachen
Dan wil ik mijn kattenbrokken terug!quote:
Zal je zien dat je meteen antwoord krijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga balkenende een bericht krabbelen op hyves
Een NL- identiteit aanvragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:17 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Wat zou Maxima nu doen?
Poging misluktquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef Sphere het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
Waarom is zo'n spelfoutje toch zo hilarisch dat je zit te schuddebuiken van het lachen als je je al uren verveelt?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Vooral doen, ben reuze benieuwd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:18 schreef beantherio het volgende:
Ik ben mijn consumptie-opties aan het evalueren. De keuzes die ik heb:
- een broodje babao
- 2 mandarijntjes
- een halve reep chocolade
- een half pak goedkope vruchtekoeken van de Aldi
Ik hou jullie op de hoogte.
Ugh ik word langzaamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef Dynd het volgende:
fritswester
Balkenende doet nu laatste poging om eenheid kabinetsbeleid vast te stellen.
2 minutes ago from Tweets60
Ik kan hem niet lezenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:19 schreef the_legend_killer het volgende:
http://jpb.hyves.nl/
krabbeltje van mij
Zal vanavond wel weer aflopen zoals altijd in Nederland: een glas, een plas, en alles blijft zoals het was.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef Robbiej het volgende:
Hoe weet ie dan dat het de laatste poging is? ze laten toch niks los?
probeer eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef geppie het volgende:
[..]
Ik kan hem niet lezentis geen vriend van mij
Gok dat ie me nu niet gaat toevoegen
Het is een kloon. Bert Glunder heet hij.quote:
Hoe lang kun je ergens over praten?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een laatste poging, wat hebben jullie in de laatste 8 uur gedaan dan!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga NU slapen.
Tot morgen, ik hoor het wel.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ook al volg ik het nu al een uur of 6, die grap met Bert begrijp ik nog niet helemaal. Stiekem.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Het moet toch ook wel héél pijnlijk zijn voor Balkenende om voor de vierde keer z'n ontslag aan te bieden. In ieder geval; dan had het maar niet zo'n incompetente prutser moeten zijn. Bert, Be-hert, niet doen!
Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren, dus dan wordt het ook max Zondag waarschijnlijk. Welterusten iedereen, en voor de doorhalers, succes!![]()
Haha, dat was inderdaad een hilarisch stukjequote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef JAM het volgende:
Dat moet ook wel met al die Gristenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef Dynd het volgende:
Naja zoals ik al zei, ik ga pitten. Femke zegt dat het max tot Zondag kan duren
Heb ik al 100x gezegd. Ik zeg nu mijn vertrouwen in jou opquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Vallen is het enigste wat nog kanquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
Stel dat ze er wel 'uit komen'. Er is toch geen enkele basis om door te gaan, elk vertrouwen ontbreekt.
Garfield!quote:
Laurine? Waar?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef One_of_the_few het volgende:
ik hou mij wakker met laurine van riessen. toch fijn die spelen.
Dat was er een maand geleden al niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef Morendo het volgende:
het blijft politiek dus het zal wel weer nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vallen is het enigste wat nog kan
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik blijf wachten totdat ze naar buiten komen
Haha wtf?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Een beginquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef yavanna het volgende:
godvoordommen
Hopla. www.rvd.nl is ook al gevallen.
Dacht dat jij uberhaupt nooit sliep.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Je kijkt ook naar de Skeleton op de spelen ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geef het op. Lees morgen wel dat ze gevallen zijn
Tongquote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet door slapen ben opgestaan Serieus
Dat heb ik nou altijd al graag willen zien.quote:
internetquote:
Ligt aan al die debielen die nog steeds CDA en PvdA stemmen. Als die partijen nu gewoon eens 0 stemmen halen, wordt het een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:27 schreef scanman1 het volgende:
Vallen zou erg slecht voor dit land zijn, want een nieuw kabinet vormen gaat heel erg moeilijk worden als PvdA en CDA er niet samen in kunnen zitten. Dan krijgen wij wat er de vorige keer in Belgie gebeurde. PVV is té extreem, dus daar kun je nooit een akkoord mee vormen... en wat blijft er dan over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |