Met dat volk van de LPF was het inderdaad een hopeloze missie. Ik vraag me nog steeds af waar ze de mensen vandaan haalden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat kun je amper regeren noemen in een Balkie
Ed Nijpels is ook een arrogante sukkel, lekker voor hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
fritswester
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
En toch is dat technisch gezien "regeren"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat kun je amper regeren noemen in een Balkie
Niet die post, maar de fipo is ook van mijquote:
Als datum 20 februari. Dit is dus het nieuws van morgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:26 schreef Kjerring het volgende:
Is http://www.trouw.nl/nieuw(...)or_met_de_PvdA_.html hier al genoemd?
ik denk nog 2 na dezequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Disavowed het volgende:
Laatste topic.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch is dat technisch gezien "regeren"
Ze zegt wel precies wat ik denk. Voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef wise het volgende:
FemkeHalsema Ik zou het geluid van politiek24 graag even wegdraaien maar dan mis ik natuurlijk het moment supreme #crisis #deval
haha, omdat ze er zelf op komt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
''Over 50 jaar maakt een filmmaker een speelfilm over bakellendeling IV genaamd "de ondergang". Balkie schreeuwend in zijn bunker onder het torentje dat iedereen hem in de steek heeft gelaten.''
9quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn al 7 auto's binnen.
Dat wordt een flinke sponsor bingo loterij straatprijs!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn al 7 auto's binnen.
Mijn F5 is inmiddels niet meer...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
tvp!
zit ook verwoed her en der te F5-en!
Ik wil gvd bowlen!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
''Over 50 jaar maakt een filmmaker een speelfilm over bakellendeling IV genaamd "de ondergang". Balkie schreeuwend in zijn bunker onder het torentje dat iedereen hem in de steek heeft gelaten.''
Penelope Cruz?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
Over een half uurtje ben ik jarig![]()
3x raden wat een leuk cadeautje zou zijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
tvp!
zit ook verwoed her en der te F5-en!
Damn, kuttwitterquote:
Alvast gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
Eerlijk gezegd hou ik best wel van Fok! op momenten als deze![]()
![]()
Waar is het feest?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mijn F5 is inmiddels niet meer...
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Moet je nagaan... Wij lopen de belgen uit te lachen, terwijl wij al 8 jaar niet meer geregeerd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Klopt.
Maar technisch gezien is het al jaren totaal bagger. Ik denk dat een drastische verandering alleen maar goed uit zou komen. Behalve als die verandering Groen Links heet
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
leuk hè?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Jupquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Dus je wist er al van voor het gebeurde!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Goud voor Björgen op 15 km achtervolging: WHISTLER (ANP) Marit Björgen heeft vrijdag haar tweede gouden medaille o... http://bit.ly/bUD7jK
Ook alvast een cadeautje voor Gotrickquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Ff tussendoor: Ed Nijpels is opgestapt bij ABP nav. rumoer over zijn positie bij DSB
Heb ik gewoon live op CNN zien gebeuren. Toch iets indrukwekkenderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.
Nu je het zegt. En dan hebben zij ook nog eens de 'President van Europa' geleverd. Terwijl onze kandidaat minstens zo karakterloos was!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je nagaan... Wij lopen de belgen uit te lachen, terwijl wij al 8 jaar niet meer geregeerd worden
Als ze naar een volgende take gaan, denk telkens dat ze dan weer live gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef dramatiek het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik word gek van die politiek24 jingle
Laat het Lambiekje niet horen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je wist er al van voor het gebeurde!
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Orbis het volgende:
Maar betekenen die auto's niet gewoon dat ze lekker naar huis gaan en heerlijk pitten? Kan hen 't volk wat schelen.
Ik ook, ben maar naar Cruz overgestapt (ned2), denk hele tijd dat er nieuws is.quote:
Hier nog 4 kratten, welkomquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Sphere het volgende:
Godverdomme, ik ben door mijn bier heen!
Nog een crisis erbij.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Ik ben het brein achter de tsunami. M'n vot in de wasbak gestopt en toen de kraan aangezet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je wist er al van voor het gebeurde!
CNN had het tweede vliegtuig pas live. Op FOK! was iemand die twitterde vanuit het eerste vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik gewoon live op CNN zien gebeuren. Toch iets indrukwekkender
Doen Fokkers niet aan, feesten is voor het kortzichtig plebs. Echte bazen zitten in het weekend op Fok.quote:
en je tweelingbroer deed Haiti?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ben het brein achter de tsunami. M'n vot in de wasbak gestopt en toen de kraan aangezet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Nu je het zegt. En dan hebben zij ook nog eens de 'President van Europa' geleverd. Terwijl onze kandidaat minstens zo karakterloos was!
Wat een kutwijfquote:FemkeHalsema @fritswester Slimme timing van Nijpels. Valt weg tegen crisisberichtgeving.
met een biertje, achter de laptop, met WoW onder de Alt-Tabquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doen Fokkers niet aan, feesten is voor het kortzichtig plebs. Echte bazen zitten in het weekend op Fok.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CNN had het tweede vliegtuig pas live. Op FOK! was iemand die twitterde vanuit het eerste vliegtuig.
Slechte voorbereiding!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Sphere het volgende:
Godverdomme, ik ben door mijn bier heen!
Nog een crisis erbij.
Kijken wij hetzelfde? Ik zie nietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Het, Cruz wordt gebatst.
Zo goed is mn geheugen ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CNN had het tweede vliegtuig pas live. Op FOK! was iemand die twitterde vanuit het eerste vliegtuig.
Wat een mooie vrouw zegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef patrickpsv het volgende:
maar weer een zak chips halen dan.
Is balkende daar dan ? nee niet boeiend danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Goud voor Björgen op 15 km achtervolging: WHISTLER (ANP) Marit Björgen heeft vrijdag haar tweede gouden medaille o... http://bit.ly/bUD7jK
Ben je mooi klaar mee... Hoe ga je dat uitleggen aan je kleinkinderen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef patrickpsv het volgende:
en op momenten als deze gaat mijn internet weer moeiljlk doen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met een biertje, achter de laptop, met WoW onder de Alt-Tab
HOE KUN JE NOU NIET GLUNDEREN ALS JE GRUZ AAN HET BATSEN BENT?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
Hij glundert niet!
Bert niet doenquote:
* RvLaak Heeft ook vanavond inkopen gedaan & trekt er 1 openquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Slechte voorbereiding!
* Papabear trekt er nog eentje open
Wat lul je nou , twitter bestond toen niet eens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nemen afscheid van elkaar. Gun ze dat momentquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef StephanL het volgende:
van snelheid heeft dit kabinet ook nooit gehoord.
hele mooie film ook. Het kijken waard!!quote:
Je begrijpt dat 1 daarvan een geintje is he?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef maril het volgende:
Geen schaatsen en geen live politiek life sucks
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met een biertje, achter de laptop, met WoW onder de Alt-Tab
Meen je dat nu!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat lul je nou , twitter bestond toen niet eens.
quote:Latest: Dutch government resigns; Nato letter is the trigger, less than 5 seconds ago
idd, straks word ik zo'n saaie opa die alle leuke momenten misten door zijn internetverbinding.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee... Hoe ga je dat uitleggen aan je kleinkinderen?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef BrandX het volgende:
[..]eens kijken of internationale pers het oppakt
Mohammed ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef InformerOnTheRun het volgende:
"Gewapende agenten gesignaleerd."
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Een coupe!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:35 schreef InformerOnTheRun het volgende:
tot het zomerreces. Maar ja we zijn afhankelijk fan beslissing Bos, dus kan het nog altijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef wise het volgende:
jaja is tie weer:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 23:25
@friesemaffia oant it simmerreses! Mar ja we binne ôfhinkelik fan beslissing Bos, dus kinst it noch hyltiten winne!
twitter plagiaatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef Sphere het volgende:
Yolanthe schijnt bij JPB aangedrongen te hebben om NU een keuze te maken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:36 schreef Sphere het volgende:
Yolanthe schijnt bij JPB aangedrongen te hebben om NU een keuze te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |