met een biertje, achter de laptop, met WoW onder de Alt-Tabquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doen Fokkers niet aan, feesten is voor het kortzichtig plebs. Echte bazen zitten in het weekend op Fok.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CNN had het tweede vliegtuig pas live. Op FOK! was iemand die twitterde vanuit het eerste vliegtuig.
Slechte voorbereiding!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Sphere het volgende:
Godverdomme, ik ben door mijn bier heen!
Nog een crisis erbij.
Kijken wij hetzelfde? Ik zie nietsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef Pheno het volgende:
Het, Cruz wordt gebatst.
Zo goed is mn geheugen ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CNN had het tweede vliegtuig pas live. Op FOK! was iemand die twitterde vanuit het eerste vliegtuig.
Wat een mooie vrouw zegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef patrickpsv het volgende:
maar weer een zak chips halen dan.
Is balkende daar dan ? nee niet boeiend danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Goud voor Björgen op 15 km achtervolging: WHISTLER (ANP) Marit Björgen heeft vrijdag haar tweede gouden medaille o... http://bit.ly/bUD7jK
Ben je mooi klaar mee... Hoe ga je dat uitleggen aan je kleinkinderen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef patrickpsv het volgende:
en op momenten als deze gaat mijn internet weer moeiljlk doen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met een biertje, achter de laptop, met WoW onder de Alt-Tab
HOE KUN JE NOU NIET GLUNDEREN ALS JE GRUZ AAN HET BATSEN BENT?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:34 schreef Erasmo het volgende:
Hij glundert niet!
Bert niet doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |