Met dat volk van de LPF was het inderdaad een hopeloze missie. Ik vraag me nog steeds af waar ze de mensen vandaan haalden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat kun je amper regeren noemen in een Balkie
Ed Nijpels is ook een arrogante sukkel, lekker voor hem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:24 schreef RvLaak het volgende:
fritswester
iets anders tussendoor Ed Nijpels stapt op als vz APB door aanhoudende stroom geruchten over zijn rol bij DSB
En toch is dat technisch gezien "regeren"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat kun je amper regeren noemen in een Balkie
Niet die post, maar de fipo is ook van mijquote:
Als datum 20 februari. Dit is dus het nieuws van morgenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:26 schreef Kjerring het volgende:
Is http://www.trouw.nl/nieuw(...)or_met_de_PvdA_.html hier al genoemd?
ik denk nog 2 na dezequote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef Disavowed het volgende:
Laatste topic.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En toch is dat technisch gezien "regeren"
Ze zegt wel precies wat ik denk. Voor het eerst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef wise het volgende:
FemkeHalsema Ik zou het geluid van politiek24 graag even wegdraaien maar dan mis ik natuurlijk het moment supreme #crisis #deval
haha, omdat ze er zelf op komt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
''Over 50 jaar maakt een filmmaker een speelfilm over bakellendeling IV genaamd "de ondergang". Balkie schreeuwend in zijn bunker onder het torentje dat iedereen hem in de steek heeft gelaten.''
9quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn al 7 auto's binnen.
Dat wordt een flinke sponsor bingo loterij straatprijs!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er zijn al 7 auto's binnen.
Mijn F5 is inmiddels niet meer...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
tvp!
zit ook verwoed her en der te F5-en!
Ik wil gvd bowlen!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
''Over 50 jaar maakt een filmmaker een speelfilm over bakellendeling IV genaamd "de ondergang". Balkie schreeuwend in zijn bunker onder het torentje dat iedereen hem in de steek heeft gelaten.''
Penelope Cruz?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
Over een half uurtje ben ik jarig![]()
3x raden wat een leuk cadeautje zou zijn
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
tvp!
zit ook verwoed her en der te F5-en!
Damn, kuttwitterquote:
Alvast gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
Eerlijk gezegd hou ik best wel van Fok! op momenten als deze![]()
![]()
Waar is het feest?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mijn F5 is inmiddels niet meer...
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Moet je nagaan... Wij lopen de belgen uit te lachen, terwijl wij al 8 jaar niet meer geregeerd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Klopt.
Maar technisch gezien is het al jaren totaal bagger. Ik denk dat een drastische verandering alleen maar goed uit zou komen. Behalve als die verandering Groen Links heet
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
leuk hč?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Jupquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Dus je wist er al van voor het gebeurde!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Goud voor Björgen op 15 km achtervolging: WHISTLER (ANP) Marit Björgen heeft vrijdag haar tweede gouden medaille o... http://bit.ly/bUD7jK
Ook alvast een cadeautje voor Gotrickquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Ff tussendoor: Ed Nijpels is opgestapt bij ABP nav. rumoer over zijn positie bij DSB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |