quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
tvp!
zit ook verwoed her en der te F5-en!
Damn, kuttwitterquote:
Alvast gefeliciteerd jongen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
Over een half uurtje ben ik jarig![]()
3x raden wat een leuk cadeautje zou zijn
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
Eerlijk gezegd hou ik best wel van Fok! op momenten als deze![]()
![]()
Waar is het feest?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:29 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mijn F5 is inmiddels niet meer...
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Moet je nagaan... Wij lopen de belgen uit te lachen, terwijl wij al 8 jaar niet meer geregeerd wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Klopt.
Maar technisch gezien is het al jaren totaal bagger. Ik denk dat een drastische verandering alleen maar goed uit zou komen. Behalve als die verandering Groen Links heet
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Gotrick het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
leuk hč?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Jupquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:
![]()
Dus je wist er al van voor het gebeurde!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens de aanslagen van 9/11 zat ik ook te F5'en totdat de vliegtuigen insloegen. Dat was nog eens een tijd!.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef Erasmo het volgende:
Goud voor Björgen op 15 km achtervolging: WHISTLER (ANP) Marit Björgen heeft vrijdag haar tweede gouden medaille o... http://bit.ly/bUD7jK
Ook alvast een cadeautje voor Gotrickquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:30 schreef TeringHenkie het volgende:
Ff tussendoor: Ed Nijpels is opgestapt bij ABP nav. rumoer over zijn positie bij DSB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |