1 2 3 4 5 6 7 8 | Content-type: text/html; charset=iso-8859-1 Reply-To: noreply@fok.nl X-Mailer: PHP/5.2.10-2ubuntu6.3 Message-Id: <20100219111346.942D241AA8@web16.fok.nl> Date: Fri, 19 Feb 2010 12:13:46 +0100 (CET) Beste (...),<br><br>Deze mail geldt als bevestiging voor de speciale FOK!voorpremiere voor de spectaculaire film '<a href='http://www.film1.nl/bookofeli' target='_blank'>The Book of Eli</a>'.<br><br>Print deze mail uit en neem [.......] |
Ik krijg een normaal mailtje..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef qu63 het volgende:
De mail is een beetje kut..
[ code verwijderd ]
Zombieland was tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
lijkt een beedje een mix tussen i am legend en zombieland
Niets.quote:
quote:
Het is 300 in de toekomst, met veel grof geweld. En hoequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
PM danny even.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef KhaZ het volgende:
Net ingeschreven.... zie ik dat het op een maandag is.. wtf
Kunnen mijn kaarten gecancelled worden, dan heeft iemand anders er misschien wat aan?
Ik ook daar.quote:
quote:
Daar is dus totaal geen sprake van. Beide films zijn stukken beter.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef HowAreYouDoing het volgende:
Dat was die van SHE. totdat er bleek dat het niet doorging.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef VliegVlieg het volgende:
Hoppa, 2 gratis kaartjesIs dit de beste actie die fok tot nu toe heeft georganiseerd?
En deze film niet. Be warned.quote:
Dat weet ik niet, zit pas sinds eind 2008 op FOK!.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef VliegVlieg het volgende:
Is dit de beste actie die fok tot nu toe heeft georganiseerd?
Beste, beste,,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:11 schreef VliegVlieg het volgende:
Is dit de beste actie die fok tot nu toe heeft georganiseerd?
Done, thanks.quote:
Nog niet alles! Wel voor amsterdam.quote:
PM naar Danny.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:12 schreef verzer het volgende:
Kan je je ook weer uitschrijven?zie net dat ik 1 maart toch niet kan
Kom naar Amsterdamquote:
Dat is inmiddels vol, gelukkigquote:
Jammer. Lijkt me wel een toffe film, namelijk. Maar dan had ik maar sneller moeten zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nog niet alles! Wel voor amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom dat je niet even naar Groningen komtquote:
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is inmiddels vol, gelukkig.
laten we allemaal naar Rotterdam gaan... Ook als het is uitverkocht gewoon maar voor de fun daar voor die bioscoop staan schreeuwen.quote:
haha zat ik ook aan te denken hoeveel mensen zullen denken HEY gratis kaartjes en vervolgens die dingen thuis hebben liggen en dan toch niet gaan wegens: "geen tijd, geen zin, andere reden".. maar goed je hebt niets te verliezen he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:12 schreef Dynd het volgende:
Ik voorspel dat de helft met kaartjes niet eens komt
zijn er mensen die je kent van FOK! in irl? zo niet gewoon doen en niet zeggen dat jij hebt bent, als je je schaamt voor je autistische moeder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Xaryna het volgende:
Sta ik voor schut als ik mijn moeder meeneem? Is ze ook weer blij
Van mij krijg je respect en props en streetcred.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:55 schreef Xaryna het volgende:
Sta ik voor schut als ik mijn moeder meeneem? Is ze ook weer blij
Ik kan natuurlijk niet maken dat ik een slechte Fok reputatie krijg, dan is mijn leven echt voorbijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
zijn er mensen die je kent van FOK! in irl? zo niet gewoon doen en niet zeggen dat jij hebt bent, als je je schaamt voor je autistische moeder.
Lekker belangrijk, als ik niemand kan vinden die mee wil neem ik m'n moeder ook wel mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet maken dat ik een slechte Fok reputatie krijg, dan is mijn leven echt voorbij![]()
Helaas is ze niet autistisch, anders had ze er gewoon tussen gepast en had niemand het door.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet maken dat ik een slechte Fok reputatie krijg, dan is mijn leven echt voorbij![]()
Helaas is ze niet autistisch, anders had ze er gewoon tussen gepast en had niemand het door.
Zullen we ze matchen? Misschien worden ze wel vriendinnenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als ik niemand kan vinden die mee wil neem ik m'n moeder ook wel mee.
Als ze al de lelijke mannelijke FOKkers ziet, zit die kans er dik in ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:10 schreef n0ir het volgende:
Misschien maak je je moeder wel lesbisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken me moeder, dat zit er niet in.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:10 schreef n0ir het volgende:
Kan mij het roesten of ze lesbisch is of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:10 schreef n0ir het volgende:
i has!quote:
Dat was de laatste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:46 schreef Snaavel het volgende:
Hoezo kon ik nog maar 1 kaartje voor eindhoven bestellen en geen 2?
Over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat je zus dinsdag 2 maart doet...... ..... ............quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Over?
Voor de sceptici: Mijn zus heeft hem in Amerika gezien, en vond het een geweldige film, hoop dat hij in Nederland nog steeds goed is!
Alles! Alles is wegquote:
Hij is doorsnee, maar sommige stukken van de film, WOW.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef monnhauser het volgende:
Jongens, het is een vreselijke timewaster, deze film, bespaar je de desillusie.
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is doorsnee, maar sommige stukken van de film, WOW.
(ik ga natuurlijk niet verklappen welke stukken)
Jeps, de trailer is ongekleurd, net als alle foto's op IMDb en andere sitesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?
Hij volgt qua kleurpatronen een beetje het duistere van pakweg 300.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef NM. het volgende:
Fok heeft dus gewoon een hele zaal afgehuurd?![]()
Nope, mag ook je moeder zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes besteld. Moet de persoon die ik meeneem ook een FOK!ker zijn?
Ah ok, dat is wel vet ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij volgt qua kleurpatronen een beetje het duistere van pakweg 300.![]()
(maar dat geeft de film juist een toffe sfeer)
Neen, hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes besteld. Moet de persoon die ik meeneem ook een FOK!ker zijn?
Die blijft in het ongewissequote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:33 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom staat die banner er nog als alle kaartjes al op zijn?
Vandaag komt er een andere header.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag komt er een andere header.
Mijn zus woont in Amerika, wordt dus lastig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet niet wat je zus dinsdag 2 maart doet...... ..... ............
Helaas, veelste lang fietsenquote:
Volgens mij is dit met een begeleider die ouder dan 16 is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef yavanna het volgende:
Ik wou met mijn zoon gaan, maar bedacht mij later pas dat hij op 1 maart net geen 16 jaar is. Als hij daarom niet naar binnen mag kan ik beter nu de kaartjes 'retouneren' zodat anderen kunnen gaan.
Je jeugd van tegenwoordig is wel wat gewend. tenzij ze zijn opgegroeid in een klooster.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef Moontje1980 het volgende:
Je kunt dus met een gerust hart met je zoon komen, mits je rekening ermee houd dat er wel een aantal heftige vechtscenes (lees: bloederig) in de film zitten....
Het is een gratis film, dan maakt het me weinig uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef monnhauser het volgende:
Jongens, het is een vreselijke timewaster, deze film, bespaar je de desillusie.
Ja, helaas beseffen veel mensen dit niet. Ik ben gelukkig 16quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je jeugd van tegenwoordig is wel wat gewend. tenzij ze zijn opgegroeid in een klooster.
Met bloederige scenes zal ik meer moeite hebben dan hij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef Moontje1980 het volgende:
"Kinderen van 14 en 15 jaar mogen naar een film voor 16 jarigen, mits zij onder begeleiding van een ouder (lees: vader, moeder, opa, oma of verzorger) zijn (bij gerede twijfel naar legitimatie vragen)."
Van deze Pathe site: http://www.pathe.nl/faq.asp?page_id=faq
Je kunt dus met een gerust hart met je zoon komen, mits je rekening ermee houd dat er wel een aantal heftige vechtscenes (lees: bloederig) in de film zitten....
Grt. Monique - Paradiso Films
Uhhh je print ze uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:57 schreef VliegVlieg het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de kaartjes vooraf op te halen? Dus bijvoorbeeld morgen?
De bevestigingsmail is je toegangsbewijs.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:57 schreef VliegVlieg het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is de kaartjes vooraf op te halen? Dus bijvoorbeeld morgen?
Ja, maar door het laten zien van dat mailtje, krijg je als het goed is toch kaartjes voor die film uitgereikt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De bevestigingsmail is je toegangsbewijs.
Al zou dat gebeuren (wat ik betwijfel) dan hoef je ze echt niet van tevoren op te halen hoor. Waarom wil je dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:01 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Ja, maar door het laten zien van dat mailtje, krijg je als het goed is toch kaartjes voor die film uitgereikt?
Hij wil ze doorverkopen. aan fok!ers.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Al zou dat gebeuren (wat ik betwijfel) dan hoef je ze echt niet van tevoren op te halen hoor. Waarom wil je dat eigenlijk?
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 01:01 schreef VliegVlieg het volgende:
[..]
Ja, maar door het laten zien van dat mailtje, krijg je als het goed is toch kaartjes voor die film uitgereikt?
Je kan hem ook gewoon ( hoe fout ook) downloaden want hij is al uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:34 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
Hij wil ze doorverkopen. aan fok!ers.
Dan kijk ik hem liever gratis in de bios dan dat ik een TS download met out of sync geluid en videokwaliteit die ook wel wat beter kanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:36 schreef rubje het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon ( hoe fout ook) downloaden want hij is al uit.
als je tijdens de film het geluid maar uitzet!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
Moet je die mail trouwens echt uitprinten of kan je hem ook gewoon op je mobiel laten zien? Beter voor het milieu enzo
Geluid staat immer uitquote:Op maandag 1 maart 2010 14:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
als je tijdens de film het geluid maar uitzet!
Ik hoorde je nog tegen hem praten.quote:Op maandag 1 maart 2010 @ 20:14 schreef NM. het volgende:
Was ook aanwezig in Rotterdam. Zat een beetje vooraan in het midden, met een niet-nederlandstalige vriend.
Ik moet zeggen dat het me mee viel tov meetsquote:Op maandag 1 maart 2010 20:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe was dat nou, zo'n zaal met FOK!ers?
Goeie speech welquote:Op maandag 1 maart 2010 20:30 schreef Moontje1980 het volgende:
Hoe was de opkomst in A'dam? R'dam was 80% vol, erg mooie opkomst!
Benieuwd of Groningen en Eindhoven daar overheen gaan ;-)
Nogmaals bedankt voor jullie komst, R'damse Fok!kers.
Kon je der aanraken, doe je het niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kon het aaienMaar ik deed het maar niet.
Amsterdam was ook vrij leeg, nog niet eens voor de helft gevuld denk ik!quote:Op maandag 1 maart 2010 19:49 schreef chiren het volgende:
Best vette film, zaal was niet helemaal vol, maar een mooie opkomst, leuke actie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |