abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 februari 2010 @ 20:42:10 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78359858

In navolging van de actie voor de zeer exclusieve FOK!voorvertoning van de film 'The Book of Eli' hebben we een erg toffe prijsvraag! Op 1 en 2 maart aanstaande houdt FOK! in 4 steden in Nederland een speciale voorvertoning van de film. Meer dan 570 FOK!users zullen als eerste in Nederland naar de film mogen kijken! Maandag 1 maart zijn de vertoningen in Amsterdam en Rotterdam. Op dinsdag 2 maart volgen Groningen en Eindhoven! Omdat alle 576 kaarten voor de FOK!voorvertoning allemaal al weg zijn mogen we nu in samenwerking met Paradisofilms vijf keer een 'The Book of Eli' prijzenpakket weggeven!

In de nabije toekomst is Amerika door een oorlog een kaal en gevaarlijk niemandsland geworden, waarbij steden en snelwegen zijn vergaan tot dodelijke vallen. Gewapend met zijn jachtgeweer, zwaard en instinct heeft Eli (Denzel Washington) deze wereld jarenlang afgezworven, zichzelf verdedigend tegen zeer gewelddadige bendes op zoek naar overlevingsmiddelen. Als Eli aankomt in het vervallen Californië wekt hij met zijn aanwezigheid woede op bij zelfverklaard dictator Carnegie (Gary Oldman), die zijn mannen opdracht geeft Eli te overmeesteren. Carnegie’s stiefdochter Solara (Mila Kunis) vertelt Eli over haar stiefvader’s wrede plannen om het gebied te veroveren en wanneer Eli uit de handen van Carnegie’s mannen weet te ontsnappen, volgt Solara hem. Samen vervolgen ze Eli’s weg naar San Francisco, waar het einddoel ligt van zijn lange reis: het afleveren van een boek dat kan helpen bij het redden van de mensheid. Carnegie heeft echter de achtervolging ingezet, en is tot alles in staat om Eli uit te schakelen voor hij dit doel kan bereiken.

Bekijk ook de trailer:

In samenwerking met Paradisofilms mogen we nu vijf speciale 'The Book of Eli' prijzenpakketen weggeven! In dit pakket zitten een tas, een t-shirt en één vrijkaart voor de film 'The Book of Eli' die donderdag 4 maar uitkomt in de bioscoop! Jij kan kans maken op één van de vijf prijzenpakketten door antwoord te geven op de onderstaande prijsvraag! Daarnaast moet je ook de speciale 'Book of Eli'-Twitter' in de gaten houden! Daar wordt binnenkort ook een erg mooie prijs weggegeven! Vergeet hem dus niet te followen!

Hoe laat begint de exclusieve FOK!voorvertoning van 'The Book of Eli' in Pathé Groningen?

Het antwoord op deze vraag kan je hier invullen!

[ Bericht 11% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 23-02-2010 21:17:31 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_78365959
Mogen mensen die ook deelnemen aan de vorige "The Book of Eli" actie ook mee spelen met deze? of zijn we uitgesloten van deelname?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  PR/Manusje van alles dinsdag 23 februari 2010 @ 22:17:56 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78366298
Tuurlijk mogen die meedoen! graag zelfs!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:24:18 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78366777
Meegedaan, ben benieuwd
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78373609
Ik heb de film dinsdag al gezien (in België). Vond het wel een mooie film!
pi_78381117
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tuurlijk mogen die meedoen! graag zelfs!
Done
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_78381568
Ik had voor Groningen gereseveerd.
pi_78388654
poging gewaagd
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:34:16 #9
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_78397789
Deze keer maar eens niet meedoen .
Heb 'm al op m'n iPod en zo =D en ben niet zo'n goodie-hunter.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_78409162
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef OudeBok het volgende:
Deze keer maar eens niet meedoen .
Heb 'm al op m'n iPod en zo =D en ben niet zo'n goodie-hunter.
goedzo, hoe minder er meedoen, hoe meer kans ik maak!!!
pi_78489727
Ik heb 2 kaartjes voor Eindhoven, maar ik hoorde van de week dat ik dan een bespreking heb...
Dus ik gebruik mijn kaarten niet. Kan ik er nog iets mee? Teruggeven ofzo, zodat iemand anders blij is?
gr gr
  vrijdag 26 februari 2010 @ 19:45:16 #12
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78491912
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 18:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb 2 kaartjes voor Eindhoven, maar ik hoorde van de week dat ik dan een bespreking heb...
Dus ik gebruik mijn kaarten niet. Kan ik er nog iets mee? Teruggeven ofzo, zodat iemand anders blij is?
Danny mailen(dacht ik )
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 27 februari 2010 @ 11:36:06 #13
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_78514682
Ik word helemaal ziek van dit kut topic als ik net iets te hoog klik voor MAT AT of zo...
Kut actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')