Over?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet niet wat je zus dinsdag 2 maart doet...... ..... ............quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:49 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Over?
Voor de sceptici: Mijn zus heeft hem in Amerika gezien, en vond het een geweldige film, hoop dat hij in Nederland nog steeds goed is!
Alles! Alles is wegquote:
Hij is doorsnee, maar sommige stukken van de film, WOW.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef monnhauser het volgende:
Jongens, het is een vreselijke timewaster, deze film, bespaar je de desillusie.
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is doorsnee, maar sommige stukken van de film, WOW.
(ik ga natuurlijk niet verklappen welke stukken)
Jeps, de trailer is ongekleurd, net als alle foto's op IMDb en andere sitesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?
Hij volgt qua kleurpatronen een beetje het duistere van pakweg 300.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Is hij nou helemaal zwart-wit? Zoals in elk plaatje?
Nee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef NM. het volgende:
Fok heeft dus gewoon een hele zaal afgehuurd?![]()
Nope, mag ook je moeder zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes besteld. Moet de persoon die ik meeneem ook een FOK!ker zijn?
Ah ok, dat is wel vet ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij volgt qua kleurpatronen een beetje het duistere van pakweg 300.![]()
(maar dat geeft de film juist een toffe sfeer)
Neen, hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:48 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens twee kaartjes besteld. Moet de persoon die ik meeneem ook een FOK!ker zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |