Die blijft in het ongewissequote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 08:33 schreef 8108139dpths het volgende:
Waarom staat die banner er nog als alle kaartjes al op zijn?
Vandaag komt er een andere header.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag komt er een andere header.
Mijn zus woont in Amerika, wordt dus lastig...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik weet niet wat je zus dinsdag 2 maart doet...... ..... ............
Helaas, veelste lang fietsenquote:
Volgens mij is dit met een begeleider die ouder dan 16 is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef yavanna het volgende:
Ik wou met mijn zoon gaan, maar bedacht mij later pas dat hij op 1 maart net geen 16 jaar is. Als hij daarom niet naar binnen mag kan ik beter nu de kaartjes 'retouneren' zodat anderen kunnen gaan.
Je jeugd van tegenwoordig is wel wat gewend. tenzij ze zijn opgegroeid in een klooster.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef Moontje1980 het volgende:
Je kunt dus met een gerust hart met je zoon komen, mits je rekening ermee houd dat er wel een aantal heftige vechtscenes (lees: bloederig) in de film zitten....
Het is een gratis film, dan maakt het me weinig uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef monnhauser het volgende:
Jongens, het is een vreselijke timewaster, deze film, bespaar je de desillusie.
Ja, helaas beseffen veel mensen dit niet. Ik ben gelukkig 16quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je jeugd van tegenwoordig is wel wat gewend. tenzij ze zijn opgegroeid in een klooster.
Met bloederige scenes zal ik meer moeite hebben dan hij.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:45 schreef Moontje1980 het volgende:
"Kinderen van 14 en 15 jaar mogen naar een film voor 16 jarigen, mits zij onder begeleiding van een ouder (lees: vader, moeder, opa, oma of verzorger) zijn (bij gerede twijfel naar legitimatie vragen)."
Van deze Pathe site: http://www.pathe.nl/faq.asp?page_id=faq
Je kunt dus met een gerust hart met je zoon komen, mits je rekening ermee houd dat er wel een aantal heftige vechtscenes (lees: bloederig) in de film zitten....
Grt. Monique - Paradiso Films
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |