Dan zal ze eerst de baby wel geboend hebben en daarna het beddengoed gewassenquote:
ziekenhuisbevallingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan zal ze eerst de baby wel geboend hebben en daarna het beddengoed gewassen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef PM-girl het volgende:
Twitter doet ut nog steeds niet hierEn Farmville ook niet
*verslaafdis
das lekker!!quote:Maar wel een onverwachte meevallen van de belasting over 2007!![]()
![]()
Ha das lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:17 schreef PM-girl het volgende:
Twitter doet ut nog steeds niet hierEn Farmville ook niet
*verslaafdis
Maar wel een onverwachte meevallen van de belasting over 2007!![]()
![]()
Duitsland alleen niet...stomme milieubewust zijn enzoquote:
Ik ook!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef Chell het volgende:
Ik had echt een hekel aan Duits vroeger. Het enige vak waar ik slecht in was. Stomme naamvallen
Ligt er nog sneeuw dan? Hier is alles weg gelukkig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:45 schreef Linda2205 het volgende:
Duitsland alleen niet...stomme milieubewust zijn enzoBen vanmorgen 4x bijna onderuit gegaan. Thank God 4 kinderwagens
en durch, fur, ohne, um..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:52 schreef freecell het volgende:
mit, nach, bei, zeit....
Twijfeltwijfel... kraamverzorgster eerder naar huis sturen of blij zijn met het feit dat ze de huishoudelijke dingen doet die ik nu niet kan....
bij mij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef freecell het volgende:
Bij mij was het: mit, nach, bei, zeit, von, zu, aus, auser, gegenuber. Andere volgorde
mieux mauvais mechantquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
en durch, fur, ohne, um..
en ik ken zelfs het rijtje met de franse bijv. naamwoorden nog..
beau, bon, jolie, haute, long, petit...
Ik heb het idee dat dat ergens omgegooid isquote:
beau, bon, jolie, haute, longue, petit, jeune, vaste, grand, mieux, mauvais, mechant, autre, gros, nouveau et soit disant (?), premier, dernier, seul (?), ancient (?)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef freecell het volgende:
[..]
mieux mauvais mechant
jeune vaste grand
meilleur autre nouveau
Bijna een gedichtje
Maar Franse grammatica is geniaalVeel duidelijker dan Duitse!
niet leuk!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
Ging die nog verder?
Vandaag is echt
Er komt niemand langsdus niks om je even op te richten. Stuwing, nieuwe kraamverzorgster
en hoofdpijn en kraamtranen. En de combinatie kraamtranen en de nieuwe kv gaan niet samen, dus zijn het interne kraamtranen.
maar Chell is jonger en heeft een heul ander rijtje met duitsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat ergens omgegooid isMensen die ouder zijn dan ik kennen vaak ook het andere rijtje.
nehquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
niet leuk!!
Gooi het er gewoon lekker uit!
ga ff douchen en gooi het er dan uit! Niemand diet het zietquote:
Daimquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:13 schreef Chell het volgende:
Ik kan nu ook niet hoor, ik ben aan het werk. En ik ben heul erg blut!
Ik wil volgende week naar Ikea. Donderdag en vrijdag ben ik vrij. Stomme dekenlades kopen en lekkere dingen bij de food market
quote:
vergeet de prinsessentaartejs nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:15 schreef Chell het volgende:
[..]
![]()
En zalm en zweeds brood en potjes haring en die appelcake uit de vriezer en hotdogbroodjes en worstjes en zweedse mosterd en kaneelbroodjes
Ik ook!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Chell het volgende:
[..]
Die eet ik altijd in het restaurant
We moeten écht Ikea meeten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
Damn, wat zijn die dingen lekker!!
Ik vind de Donuts zo lekker van de IKEA, nemen we altijd bij de uitgang en dan in de auto opeten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook!!
Damn, wat zijn die dingen lekker!!
en de ijsjes en de hotdogs!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind de Donuts zo lekker van de IKEA, nemen we altijd bij de uitgang en dan in de auto opeten.
Amber vindt dat ook zo leuk om te doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:24 schreef Chell het volgende:
Oh die donuts heb ik nog nooit gegeten, want ik neem meestal zo'n zelfmaakijsje
Ja, hebben geen tijd meer om ook de winkel door te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef Vicky het volgende:Ikeameet!!
![]()
Whaha dat wordt dus gewoon het restaurant leegvreten
Schreib bit nach näbst und sammt, bei, seit, von, zu, zuwiederquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:54 schreef Vicky het volgende:
en durch, fur, ohne, um..
en ik ken zelfs het rijtje met de franse bijv. naamwoorden nog..
beau, bon, jolie, haute, long, petit...
Deutsche dreizehn erbij aan, en klaar. Past het Udo Jurgenlied "aber bitte mit sahne wel goed bij eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:43 schreef Chell het volgende:
Ik wil weer terug naar school! De 1e klas heeft taarten gebakken (of eigenlijk kuchend und torten) en hebben nu een konditorei in het lokaal van Duits. Ouders op bezoek, menukaarten in het Duits, gesprekjes in het Duits. Echt, zo is zo'n stom vak toch meteen leuk!
ik mis gemass.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:55 schreef freecell het volgende:
Bij mij was het: mit, nach, bei, zeit, von, zu, aus, auser, gegenuber. Andere volgorde
Jaaaaa en Thijs smult ervan! Het is echt wereldspul (en niet van die twijfelachtige smaken als Stroganoff)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:32 schreef Linda2205 het volgende:
Laura, heb je je potjes al?
quote:Stamplijstjes van vroeger
Droogmakerijen uit de gouden eeuw: de Wormer, de Purmer, de Beemster, de Schermer.
De Veenkoloniën van zuidoost Groningen: Hoogezand-Sappemeer, Zuidbroek, Scheemda, Veendam, Wildervank, Oude Pekela, Nieuwe Pekela, Stadskanaal.
Producten van de kleigrond: tarwe, haver, gerst, erwten, bonen, koolzaden, suikerbieten, vlas en aardappelen.
De plaatsen van de Langstraat: Vlijmen, Nieuwkuijk, Drunen, Waalwijk, Sprang-Capelle, Waspik, Raamsdonk, Raamsdonkveer, Geertruidenberg.
De Zeeuwse eilanden plus Zeeuws-Vlaanderen: Schouwen-Duivenland, St. Philipsland, Tholen, Walcheren, Noord-Beveland, Zuid-Beveland, en het vaste land Zeeuws-Vlaanderen.
De Waddeneilanden (TV-TAS): Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland, Schiermonnikoog
Het leesplankje: aap noot mies wim zus jet teun vuur gijs lam kees bok wei-de does hok duif scha-pen.
De plaatsen van de provincie Utrecht: Utrecht, Maarssen, Breukelen, Montfoort, IJsselstein, Vreeswijk, Wijk bij Duurstede, Amerongen, Amersfoort, Rhenen, Veenendaal, Zeist, De Bilt.
De plaatsen van de provincie Zeeland: Middelburg, Domburg, Veere, Westkappelle, Vlissingen, Goes, Yerseke, Zierikzee, Brouwershaven, Breskens, Terneuzen, Hulst.
De koppelwerkwoorden: zijn, worden, blijven, schijnen, lijken, blijken, heten, dunken, vóórkomen.
De kleine Soenda-eilanden: Bali, Lombok, Soemba, Soembawa, Flores, Timor.
De eilanden ten westen van Sumatra: Poeloe We, Poeloe Simeuloëe, Poeloe Babi, Poeloe Nias,Batoe-eilanden, Mentawei-eilanden.
De Molukken: Halmahera, Ternate, Tidore, Makian, Batjan, Obi-eilanden, Boeroe, Ceram, Ambon, Banda-eilanden, Kei-eilanden, Aroe-eilanden.
Duits dreunlijstje (derde naamval): Mit, nach, nebst, samt, bei, seit, von, dank, zu, zuwider, entgegen, außer, aus, gemäß, binnen, gegenüber.
Duits dreunlijstje (vierde naamval): Durch, für, ohne, um, bis, gegen, wider, entlang.
Duitse zelfstandige naamwoorden die in het meervoud -er of Umlaut + er krijgen: Amt, Bad, Band, Bild, Blatt, Brett, Buch, Dach, Denkmal, Dorf, Ei, Fach, Fass, Feld, Geld, Glas, Glied, Gras, Grab, Gut, Haupt, Haus, Holz, Horn, Huhn, Kalb, Kind, Kleid, Korn, Kraut, Lamm, Land, Licht, Lied, Loch, Nest,Rad, Rind, Schild, Schloss, Schwert, Tal, Tuch, Volk, Weib, Wort.
Frans dreunlijstje (bijvoeglijke naamwoorden die voor het zelfstandig naamwoord komen ipv. erachter): beau, bon, joli, haut, long, petit, jeune, vaste, grand, vieux, mauvais, méchant, meilleur, nouveau, gros, vilain, gentil.
Nou, dit gaat dusdanig makkelijk dat ik het voortaan zo doe, maar ik vond het zoeper dat je gelijk wilde helpen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:35 schreef Linda2205 het volgende:
Fijn! Moet ik alsnog iets meenemen of doe je gewoon via de site bestellen?
om je kind gelukkig te maken doe je alles hequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, dit gaat dusdanig makkelijk dat ik het voortaan zo doe, maar ik vond het zoeper dat je gelijk wilde helpen!
Dat was geheimquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Kleine moeite hoor! En Lotte kreeg een kusje van Thijs, dus tja...om je kind gelukkig te maken doe je alles he
Ik wil best langskomen en je lieve baby'tje bewonderenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:00 schreef freecell het volgende:
Ging die nog verder?
Vandaag is echt
Er komt niemand langsdus niks om je even op te richten. Stuwing, nieuwe kraamverzorgster
en hoofdpijn en kraamtranen. En de combinatie kraamtranen en de nieuwe kv gaan niet samen, dus zijn het interne kraamtranen.
quote:
als je westers schrift gebruikt (pinyin) wordt dat alleen gedaan voor niet-chinezen die de tekens idd niet kunnen lezen. Het wordt wel in China zelf ook gebruikt hoor, bijvoorbeeld de wegwijzers enzo boven de snelweg hebben behalve karakters ook pinyin en voor een hoop winkels/merken/kranten is het een tijdje hip geweest om hun naam "westers" op de gevel te hebben. Tegenwoordig is het juist weer hip om traditionele karakters te gebruiken ipv afgekortequote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:28 schreef Linda2205 het volgende:
Huups, soms schrijven ze Chinees toch met onze letters. Is dat dan gewoon hoe je het uitspreekt, omdat wij geen tekens lezen of gebruiken ze dat in China ook. En hebben ze in China toetsenborden met tekens?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:40 schreef McLaura het volgende:
Op Ameland leerden we dat allemaal niet, maar dat is wel de plek waar ik Duits heb geleerd. Niet op school in die 2 jaar
Het Noors ook niet. Iedereen hier is altijd verbaasd als ik zeg dat ik de taal in minder dan 1,5 jaar vloeiend heb leren spreken. Tja, ligt echt niet aan mij, maar die taal is nou eenmaal erg simpel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:21 schreef huuphuup het volgende:
En Chinees heeft geen vervoegingen of verbuigingenheerlijk! I luv it!
Ohhh dat VVV kantoor ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
zo stond ik een 9 voor Frans voordat ik ging werken in Frankrijk. Mooi dat ik daar overal met mn mond vol tanden stond en de eerste 3 weken echt álles met handen en voeten enzo moest doen. Das allemaal leuk en aardig dat je uit je boeken leert om te vragen waar het VVV kantoor is () maar daar heb je weinig aan in t dagelijkse franse leven.
Ik had bijvoorbeeld een emmer nodig. Pff. Ga dat maar es uitbeelden![]()
Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh dat VVV kantoor ja!![]()
Le syndicat d'initiatiiiiiive.
En mooi niet dat ze dat in Frankrijk gebruiken
Mijn leraar Duits had een prachtig zinnetje dat ik nog steeds weet: Meiner Meinung nach ist das ausgezeichnet.
Oftewel: "Ok".
Geen hond die het gebruikt natuurlijk, maar 't staat wel chic
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....
Die methode hadden wij ook voor Frans. Ik heb nog wel eens een 1 gekregen voor afkijken. Niet dat dat wat deed met m'n gemiddelde, maar achquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mijn vriend heeft t nog steeds over dat mandje
wij gebruikten 'grandes lignes' op school voor Frans.
En over Chinees leren. Het is net als met rijtjes lerenzolang je braaf stampt is er geen kunst aan. Kwestie van oefenen oefenen oefenen. Als je het leuk vindt om te leren zou ik het gewoon doen
Als je er verder niets mee wilt gaan doen kan ik je aanraden om, als je de keuze hebt voor afgekorte karakters te kiezen. Scheelt énorm in stampwerk
Wij ook!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wij hadden die 'On y va tous' boeken en we lazen in het begin altijd 'Petit Nicolas'
Jep, Omnibus. Met stripjes uit Dieppe, ofzo. De eerste dingen die je leerde waren le syndicat d'initiative en le commissariat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....
*check*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wij hadden die 'On y va tous' boeken en we lazen in het begin altijd 'Petit Nicolas'
Oui! On y va tous!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
*ook*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wil ik best doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er toevallig iemand die me kan helpen met een sollicitatiebrief?
Ja, maar het is ook een gewoon Engels woord voor scheidingslijn...later is de ziekte er naar vernoemdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was net op een knuffelberensite aan het kijken door de collectie van Happy Horse blijkt dat ze ook een Bunny hebben genaamd Borderline, dat is toch een geestelijke afwijking?
die hadden wij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mijn vriend heeft t nog steeds over dat mandje
wij gebruikten 'grandes lignes' op school voor Frans.
Vind ik het alsnog wel een beetje een typische naam voor een knuffel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een gewoon Engels woord voor scheidingslijn...later is de ziekte er naar vernoemd
OK dank je. Ik ga nog een beetje verder proberen en dan mail ik de brief straks!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil ik best doenVoor mailadres zie profiel (ik ga zo de auto in maar om een uur of 4 ben ik weer bereikbaar).
Doet me denken aan die zelfmoord-konijnen-strip?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was net op een knuffelberensite aan het kijken door de collectie van Happy Horse blijkt dat ze ook een Bunny hebben genaamd Borderline, dat is toch een geestelijke afwijking?
hoe het ook op die site die faja erbij postte staat: Borderline Bunny... tja...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vind ik het alsnog wel een beetje een typische naam voor een knuffel.![]()
Of van de ene op de andere dag ineens wel, of niet, of wel, of niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef freecell het volgende:
Dat konijn vindt je hélemaal geweldig![]()
of juist niet
Jaloersmaakpost: onze IKEA zit op fietsafstand
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of van de ene op de andere dag ineens wel, of niet, of wel, of niet...![]()
Fok! wordt erg vaak gevonden door Google heb ik het idee. Ik had vandaag een berichtje/vraag in mn mailbox over piepschuimletters in Hengelo. Die mevrouw had gegoogled op piepschuimletters en Hengelo en kwam in het OUD-topic over kinderkamers terechtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef Chell het volgende:
Bizar trouwens hoe snel Google indexeert! Als je nu googled op On y va tous methode staat dit topic bovenaan
Ik wist het ook niet meer, maar ik herkende het!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:10 schreef pinquit het volgende:
waarom weten jullie nog hoe je boeken heten enzo?ik weet dat écht niet meer
ik spaar de schoteltjes van de princessetaartjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Chell het volgende:
[..]
Die eet ik altijd in het restaurant
same herequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer, maar ik herkende het!!
Ik heb hemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:43 schreef MeNicole2 het volgende:
OK dank je. Ik ga nog een beetje verder proberen en dan mail ik de brief straks!!
Getal en ruimte! (zo'n originele naam ook, hoe kwamen ze eropquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
same here
van wiskunde echter weet ik het dan nog wel
Die had ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Chell het volgende:
Wij hadden ook On y va tous, wat grappig
Die ken ik niet... ik las Tup en Joep, de Olijke Tweelingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die had ik ook
op de basisschool lazen we altijd Rick en Resi. Dat waren zulke leuke boeken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Olijke tweeling, daar staan er hier een heel stel van in de kast
Jeetje het houdt ook niet op bij jouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja hoor ;') ik kom net bij de dokter vandaan met weeeeeeeeeeer iets nieuws
ik werd vanmorgen wakker en kon me absoluut niet voortbewegen zonder onderuit te gaan..gewoon idioot duizelig + misselijk enzo, zonder pijn of andere klachten. Nu hebben ze wat testjes gedaan en blijk ik BPPD te hebben. stelt weinig voor, iets met slechte vloeistoffen of gruis oid achter de oren, gaat vanzelf (met wat oefeningetjes over) maar het is wel vreselijk irritant. Ik loop als een dronken aap door de woonkamer![]()
kind hangt nu aan papa in het winkelcentrum
vrije tijd
klopt ja, iets met vloeistoffen niet in balans en daardoor die constante draaierigheid, niets ernstigs ofzo, gewoon vervelendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje het houdt ook niet op bij jouheeft dat dan ook te maken met je evenwichtsorgaan eigenlijk?
"Geniet"even van je vrije tijd en rustig aan doen!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:54 schreef Pyttpytt het volgende:
En vanaf volgend seizoen is zijn broertje Schizo Schildpad ook verkrijgbaar...
Uit Tup en Joep Gevangen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet... ik las Tup en Joep, de Olijke Tweelingen Pinkeltje Twan heeft ook een paar Tup en Joep boeken.
.quote:Bim! Bom! Bam! Bom!
Bim! Bom! Bam! Bom!
Wie doet dat?
Luidt er een klok? De klok van de kerk?
Mis! Dat doet een zwarte man.
Een neger uit het negerdorp in het verre warme land.
In het negerdorp staan hutten. Die zijn gemaakt van takken, bladeren en aarde. In zo'n hut wonen de negers
nee, wel een behandelingetje, iets met eh verplaatsen van dat 'gruis' ofzo, maar dat is alleen als het veel langer aan blijft houden. voorlopig moet ik me constant op t bed laten vallen (kieperen) om het juist op te wekken. Volgens mij is mn arts gewoon een sadistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
KD, dat klinkt niet fijn. Zijn er geen medicijnen tegen? Beterschap!
heb ik ook en de dolle tweeling en pitty's kostschooljaren enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Olijke tweeling, daar staan er hier een heel stel van in de kast
He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee, wel een behandelingetje, iets met eh verplaatsen van dat 'gruis' ofzo, maar dat is alleen als het veel langer aan blijft houden. voorlopig moet ik me constant op t bed laten vallen (kieperen) om het juist op te wekken. Volgens mij is mn arts gewoon een sadist
Dat ken ik... dan voel je je een beetje stom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt ja, iets met vloeistoffen niet in balans en daardoor die constante draaierigheid, niets ernstigs ofzo, gewoon vervelendik kan met mijn ogen dicht mn neus niet raken met rechts, dan prik ik tegen mijn voorhoofd bijvoorbeeld
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Uit Tup en Joep Gevangen:
[..]
.
Ik heb Tup en Joep gevangen en Tup en Joep met de Olifant
Ik las alles wat los en vast zat. Van Anneke en de sik tot de Romana en Ragebol.
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@Basboussa dat stukje uit Tup en Joep![]()
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!
Ik ook niet... komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehouden
Mijn moeder heeft ook iets met haar evenwichtsorgaan achter de oren, die loopt standaard schuinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
aj das vervelend!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarkt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Getal en ruimte! (zo'n originele naam ook, hoe kwamen ze erop)
Gescheiden ouders, deel bij mams en deel bij paps. Papa niet meer zien,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
aj das vervelend!
Gelukkig heb ik een moeder met ook een boekentik dus al mijn boeken liggen nog veilig op zolder bij mijn ouders![]()
Denk dat er heel veel deze kant op gaat verhuizen in juni/juli (gaan mijn ouders verhuizen)
Olijke tweeling heb ik geloof ik alles van... alleen de oude, de nieuwe niet, vind ik niet leuk
ah! stepping stones en zienderogenkunst CHECKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef innepin het volgende:
[..]
*check* had ik ook.
Pinq, ik weet de meeste boeken nog wel![]()
Na Klar voor Duits, Stepping Stones voor Engels... Zienderogenkunst voor duh, kunstgeschiedenis...
KDJemig, joh. Je hebt idd altijd wat
![]()
Nou veel plezier met op bed springen vallen dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zelfmoord-konijnen-strip?!Miximatose ofzo?
![]()
Leuk, cadeau voor je kind, een Borderline konijn. (not)
ik 1 keerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef m@x het volgende:
Ik ook en ik heb ze ook al minstens 5 keer kado gegeven
Tis maar goed dat wij samen geen kindjes kunnen maken. Losse ledematen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig KD en TF, samen kunnen jullie vlgs mij inmiddels aardig kwartetten in de serie medische encyclopedie.![]()
![]()
Bedoel je dat het net lijkt alsof je het van bovenaf bekijkt en er geen invloed op hebt ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Zoals ik het meen te begrijpen heb je het gevoel dat je broer je voorbij is gegroeid? Ook al ben jij ouder, jij bent degene met de knuffels, en hij is degene met het "volwassen"gesprek. (in hoeverre je van volwassen kan spreken over iemand die de gevolgen van roken bagataliseerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Ik snap het!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Althans niet helemaal. Ik bedoel; hij gaat die kant op -----> en ik een hele andere kant
<------- en dat is iets dat me zo opvalt.
Dat ik het (hem) niet meer bij kan benen.
Nee, dat doen we niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik snap het!
Dat moet wel een rotgevoel geven.
Zijn er dingen die jullie samen doen ? Echt bewust samen doen, omdat je broer en zus bent ?
Nee, ik denk ook niet dat het, persé autisme gerelateerd is. Maar ik heb gewoon veel behoefte aan duidelijke en concrete dingen. En als ze dan over die ''vage'' dingen, gaan praten, dan voel ik dat ik het niet kan bijbenen. En dan is de kloof zo groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je zo voelen is niet per sé autismegerelateerd oxy. Ik heb geen raakvlakken meer met mijn broer en zus omdat onze levens een totaal andere kant op zijn gegaan. Zo is het leven..iedereen ontwikkelt zich en dat gaat niet altijd gelijk op
Zou je dat leuk vinden, denk je ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet.Ik zou ook niet weten wat.
Peggy's paardenpension....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had helemaal niks met paarden maar was wel helemaal gek op de boekjes over Peggy's paardenpension.
Mijn schoonzusje heeft ze staan en ik heb ze dus 2 jaar terug nog een keer geleend.
de babysittersclub huup, denk ik tenminstequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh al die boeken
ik krijg al een halve jeugdsentiment aanval van Yppy's post in V&A die dvd'sde vijf
die boekjes verslond ik écht. En idd de olijke tweeling en nog iets met tweeling. En ik las ook heel veel boekjes over een groepje meisjes die een oppascentrale waren begonnen ofzo? Geen idee meer hoe dat heet.
Zo leuk!
Ik zit eraan te denken om Q&Q weer te downloaden, gewoon voor het sentiment. Ns kijken of ik hem kan vinden.
Hasse is in veel landen ook een (leuke) jongensnaam...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaa, Hasse Simonsdochter. Ik zou een eventuele dochter ook graag Hasse noemen, zo jammer dat je een naam samen leuk moet vinden.
Ik las stiekem grote mensen boeken van mijn moeder... Ik vond dat al heul spannend. Was nogal een schijterd, en kan nou niet zeggen dat mijn moeder nou van die 'spannende' boeken in de kast had staan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Meh, ik kreeg bij de bieb altijd op mijn flikker omdat ik "grote mensen boeken" leende. En als ik dan niet mocht moest mijn moeder ze voor me meenemen.
Weet ik, maar ik wil het natuurlijk voor een stoer meisje met donkere krullen. Zo een die op het omslag stond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hasse is in veel landen ook een (leuke) jongensnaam...
Mooi boek! Erg van genoten!
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik las stiekem grote mensen boeken van mijn moeder... Ik vond dat al heul spannend. Was nogal een schijterd, en kan nou niet zeggen dat mijn moeder nou van die 'spannende' boeken in de kast had staan!
Camille Claudel, dat was mijn eerste volwassen stiekeme boek.
En toen heb je jezelf leren haken? Of ging dat over punniken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boek
Sjoelen was het geloof ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
En toen heb je jezelf leren haken? Of ging dat over punniken?
Ik snapte grote gedeelten van "Een hete ijssalon" van Here Heeresma nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boek
Ja, daar ben ik altijd al dol op geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef m@x het volgende:
Ja, het is gewoon allemaal sex, drugs en de 2e wereldoorlog
Ik kan ze allemaal wel herlezen, maar mijn favorieten zijn de serie rond Marije (Oh dem... ik en titels... Dat meisje dat van huis weg loopt en dan in Frankrijk met die troubadour trouwt) en de Thule serie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:05 schreef huuphuup het volgende:
maar eigenlijk las ik het allerallerliefste boeken van Thea Beckman. Als ik daar in begon dan kon je me echt twee dagen niet bereiken omdat ik er helemaal in zat. Hasse Simonsdochter is mijn all time favourite. Die heb ik misschien wel 20 keer gelezen
Geef me de ruimte! (Trilogie ook)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal wel herlezen, maar mijn favorieten zijn de serie rond Marije (Oh dem... ik en titels... Dat meisje dat van huis weg loopt en dan in Frankrijk met die troubadour trouwt) en de Thule serie.
Geef me de ruimtequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal wel herlezen, maar mijn favorieten zijn de serie rond Marije (Oh dem... ik en titels... Dat meisje dat van huis weg loopt en dan in Frankrijk met die troubadour trouwt) en de Thule serie.
Ja, dat was inderdaad ook de insteek, dat iemand ze lekker wegstuurt en dat dan die ventjes op hun achterste benen alsnog gearresteerd worden wegens beledigen van een ambtenaar in functie ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:26 schreef Basboussa het volgende:
He bah Kim! Goed dat je gebeld hebt, al is het maar om het door te geven dat daar problemen zijn toch? En je voelt je zo toch niet veilig?
Gaat de 'Gouden Dolk' over de 'knapenliefde' oa? Mijn broertje moest een stukje voordragen op zijn zeer christelijke school, met nerveuze lerares. Had hij het stukje gekozen over de knapenliefde. Mens zat te zweten en hij heel langzaam en duidelijk (hij stotterde normaal) voorlezen. Volgens mij was dat uit de Gouden Dolk, maar kan ook een ander Beckman boek zijn!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geef me de ruimte![]()
jaaaa!
Dat was een van de eerste Beckman boeken die ik las omdat mn moeder die in de kast had staan.
En ik geloof het laatste deel van de Thule serie maar dat was nog een beetje teveel van het goede hahaha ik was geloof ik 11 of 12 toen ik die boeken begon te lezen.
Ik heb trouwens nog wat gehad ooit met een kleinzoon van Beckmanhoorde ik pas achteraf dat t familie van was hahaha. De hoofdpersoon van De Gouden Dolk is vernoemd naar die kleinzoon.
Hee, die bienvenue hadden wij ook op school! Ou sont les toilettes? A droîte, dèrriere la caisse!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Saffier het volgende:
M@x dat is nou ook precies de reden waarom ik nooit heb begrepen waarom dat nou net literatuur was/is.
En met je 12 jaren 'Tjeempie' lezen (de geïllustreerde versie want de rest was serieus uitgeleend in de bieb ) vonden mijn ouders niet heel geweldig zeg maar. Moest m lezen voor mijn lijst.
Voor Frans had ik bienvenue en France, ook de boeken met die gele pagina's geloof ik. En getal en ruimteEngels stepstone zegt me niets, en kan ook niet op de titel komen.
Is een beetje een nachtmerrie van mij, achterna gezeten worden door jongens op fietsjes, of nog erger, brommers.... Kan me zo goed voorstellen dat dat echt een reden is om een auto te kopen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad ook de insteek, dat iemand ze lekker wegstuurt en dat dan die ventjes op hun achterste benen alsnog gearresteerd worden wegens beledigen van een ambtenaar in functie ofzo.![]()
Maar nee, 'vroegah' was het hier allemaal heel gemoedelijk en rustig, ook in de avonduren, maar ik kan echt niet wachten tot we een eigen autootje hebben, want dit jaagt je gewoon angst aan; of je nu wil of niet.
Tuurlijk ben ik wel vaker nageroepen, alles waar een gat in zit en op het eerste gezicht binnen de categorie 15-25 valt wordt hier nageroepen, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt, dat ze ook gewoon het gore
lef hebben om áán me te zitten. ROT OP.
Ik heb trouwens wel het idee dat ik een beetje chaotisch aan het posten ben, met die 120 komma's enzo, thanks to the adrenaline.
pfoe geen idee meer eigenlijk. Het speelt zich in ieder geval af in het midden Oosten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Gaat de 'Gouden Dolk' over de 'knapenliefde' oa? Mijn broertje moest een stukje voordragen op zijn zeer christelijke school, met nerveuze lerares. Had hij het stukje gekozen over de knapenliefde. Mens zat te zweten en hij heel langzaam en duidelijk (hij stotterde normaal) voorlezen. Volgens mij was dat uit de Gouden Dolk, maar kan ook een ander Beckman boek zijn!
Het boek wat ik bedoel heet Vrijgevochtenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pfoe geen idee meer eigenlijk. Het speelt zich in ieder geval af in het midden Oosten.
Zou best kunnen hoor
Kimpossible wat een gedoe zeg
jaaaaaaaaaa in zo'n hele muur vol boekenkasten tot aan het plafondquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, Thea Beckmann![]()
Ik heb die boeken nu nog in de kast staanMaar vond van beide trilogieën het derde deel niet zo leuk meer.
Het doel is om ooit de Beckmann verzameling compleet te maken (ooit later als ik veel geld heb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat is het bij jou nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Basboussa het volgende:
doe eens wat kroepoek deze kant opsturen, huup!
Kimpossible al wat bijgekomen?
Ik ga mijn kamer opruimen, kind molt de telefoon, en het zonnetje schijnt lekker naar binnen. Stomme opdracht is af.
Ja, een boekenwand tot het plafond en met een trappetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa in zo'n hele muur vol boekenkasten tot aan het plafond
oh oh als ik toch eens 10 miljoen had
je hebt ze in alle kleuren en soorten en matenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
tis groenIk ken alleen die van conimex en die hete van de chinees (hier hebben ze alleen maar die saaie witte die naar niks smaakt
) Koop je dat bij de toko? Misschien maar eens halen komende week bij mn mams. Duur?
5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe laat is het bij jou nu eigenlijk?
als je teveel in t mandje doet gaan ze aan elkaar plakken en die stukken waar het plakt worden dan niet goed gebakken en dan heb je zo'n hard stukjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Linda2205 het volgende:
Ow en ze worden dus heel groot zo te zien... kan er daarom maar zo weinig in het mandje of was dat voor de foto en kan je het in een keer volstorten?
Op het journaal zeiden ze net dat er nog vergaderd wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef mefke79 het volgende:
hmm extra nieuws op rtl, zouden we dan toch nog onze JP verliezen als premier?
Dawillikooookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa in zo'n hele muur vol boekenkasten tot aan het plafond
oh oh als ik toch eens 10 miljoen had
ja wel hoor, hoewel, ik zou denk ik een pan met dikke bodem nemen. Zo'n stoofpan ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef pinquit het volgende:
kan je die kroepoek ook gewoon in een hapjespan vol olie maken? wij hebben geen friteuse, maar t lijkt me zo leuk om es te doen
het is goddelijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef innepin het volgende:
Huup, TONIJNkroepoek? Groene draadjeskroepoek? Het ziet er heel eng uit
Omdat tonijn vies isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het is goddelijk!
waarom is tonijnkroepoek gek en garnalenkroepoek niet?![]()
tis gewoon van een fishy pasta gemaakt.
in onze straat staat een leuk huis te koopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef innepin het volgende:
[..]
DawillikooookIk heb al twee jaar moeten vechten voor één boekenkast hier in huis
Maar nou is ie overvol. Dus ik wil een hele grote. En ooit zal ie er komen
ik dacht dat in een pan met dunne bodem de olie heter kon!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja wel hoor, hoewel, ik zou denk ik een pan met dikke bodem nemen. Zo'n stoofpan ofzo.
En dan olie wel heel goed heet laten worden anders krijg je zielige kroepoekjes
Een bietje buiten Toronto. In de 'burbs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef innepin het volgende:
Basboussa, jij zit in Canada toch? Heb ik dat goed begrepen? Waar zit je ergens?
hmm ja ik weet niet, ik vind hapjespannen altijd beetje eng om in te frituren. Omdat de rand redelijk laag is en de pan licht en er een steel aanzit. Allemaal kansjes op lelijke ongelukken zeg maar hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik dacht dat in een pan met dunne bodem de olie heter kon!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
in onze straat staat een leuk huis te koop![]()
[ afbeelding ]
Mooie fillum! En Penelope is PRACHTIG!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
wat gaaf zeg! Nouja, ik moet voorlopig maar even blij zijn met de 3 nieuwe billy's hier in de kamer
En Volver komt nu op tv
Spannend Mefke! Hopen dat hij bij de goede helft hoort dan, maar het lijkt me zo erg, die onzekerheid... En dat jij misschien niet hoeft te gaan, maar je collega, die zo aardig is, wel... Lastig allemaal! Barre tijden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef mefke79 het volgende:
basboussa, dat is lekker nieuws!
Wij horen maandag of mijn man ontslagen wordt of niet. Ongeveer de helft van het bedrijf moet verdwijnen...
Heb je je haar al gebleekt? en omhoog gefohnd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Kimpossible het volgende:
Barbous, het gaat hier alweer wat beter hoor! Ik zit inmiddels aan een wijntje, haha. Het is vakantie én weekend, dus waarom niet!
Die polen! Ook eng. Ik betrap me er steeds meer op dat ik steeds rechtser wordt. Bah.
Oh vreselijk, wat zullen jullie een rotweekend hebben!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef mefke79 het volgende:
basboussa, dat is lekker nieuws!
Wij horen maandag of mijn man ontslagen wordt of niet. Ongeveer de helft van het bedrijf moet verdwijnen...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Heb je je haar al gebleekt? en omhoog gefohnd?
Hij was getrouwd met de zus van mijn vader, ooit...in een grijs verleden.quote:
Hier ook zo'n leesbeest, ik las en lees ook van alles. En wij hebben een boekenkast van 7 meterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:09 schreef Muks het volgende:
Mogge
Nou geen kabinet meer, eindelijk houd er eens iemand zijn poot stijf..Niet dat ik pvda stem maar t geklooi telkens was ook niks
Boeken : ik las en lees alles wat los en vast zit... kinderboeken, romans, literatuur, alles zo'n beetje behalve horror.. En oudste doet dat ookAls meisje las ik bijv de Bianca serie (ik heb niks met paarden, dat terzijde) maar ook de kameleon en ondertussen rustig volwassen boeken. Op mijn 10e kreeg ik een pasje voor de volwassenafdeling, had de kinderboeken uit. Ging ook rustig 3x per week 7 boeken halen
Ja, maar ondertussen zal geeneen van hen doorwerken tot hun 67stequote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef freecell het volgende:gevallen kabinet
Kom ik nu ook nog eens achter.
Kan de ministerraad nu slapen, arme mensen. Rotberoep op dit soort dagen
Ik kende het alleen van mn Duitse lesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Freecell ik kwam er ook net achter door muks hehe.
En Linda, dat duitse liedje is toch heel bekend??
Bopda, klinkt als een leuk dagje uit! Veel plezier!
Ik ga straks mijn babykamer kopen en de wagen enzoEn daarna naar de verjaardag van oma (de oma van mijn lief).
Och, misschien ook wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen zal geeneen van hen doorwerken tot hun 67ste
ma: Chili con carnequote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Vicky het volgende:
ik moet weer een weekmenutje maken maar ik ben inspiratieloos..
ongeveerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
ma: Chili con carne
di: wok
woe: vis
do: aadappel anders
vrij: pasta
za: quiche
zo: friet of chinees
zoiets ?
Ik kan dat niet he, dan heb ik er opeens allemaal geen zin meer in en moet ik alsnog naar e winkelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Vicky het volgende:
ik moet weer een weekmenutje maken maar ik ben inspiratieloos..
oh jeetje!! Dat is klote!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
*binnenvalt...letterlijk
Ik ben met Lotje onderuit gegaan net op straatSamenvatting: Auw en heel veel bloed
Jammer, want je bent zo'n leuk en interessant mens, dus voldoende te communiceren met anderenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef oeke het volgende:
Ja! Echt fijn!
Wel heel stom dat ik op een gegeven moment weer helemaal dicht sloeg en niet meer wist hoe ik moest communiceren met de mensen om me heen.![]()
En dus blij was dat de telefoon ging dat ik naar huis moest komen vanwege een overstuur jongetje. Kleintje is helemaal blij dat ik er weer ben, volgens mij voelt hij me ook ontspannen.
Oh neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
*binnenvalt...letterlijk
Ik ben met Lotje onderuit gegaan net op straatSamenvatting: Auw en heel veel bloed
Nee..quote:
`quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:00 schreef oeke het volgende:
Jeetje.Dat klinkt heel onprettig. Lotte toch geen bloed?
Geniet er van!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:05 schreef oeke het volgende:
Bij bloed spoelen in koud water. Succes.![]()
Dankjewel! Wij gaan eerst lekker in bad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |