[egopost]
Ik heb net de politie gebeld. En enerzijds vind ik mezelf een ongelooflijke aansteller, anderzijds wilde ik echt even mn frustratie kwijt en hoop ik dat het indruk maakt, maar i kdenk het niet.
Ik heb tot half 10 gewerkt en daarna, wegens geen rijbewijs, moet ik altijd naar huis fietsen. Nu wonen wij in de binnenstad en gezien het feit dat deze stad onwijs verloedert is dat niet altijd even aangenaam. Ik bel dus al met mijn vriend, onderweg, in de hoop dat dat potentiele kutventjes afschrikt.
Vandaag hielp het dus niet. Ik moest een flat met open portiek passeren, en zag laat dat daarin een hele groep (15 ofzo) van die rotventjes (van marokkaanse afkomst) stond, in de leeftijdscategorie 15-25 jaar.
Nou goed, ik fiets stug door, want heb altijd geleerd dat je niet moet laten blijken dat je angstig bent. Maar ineens fietst een van hen (ik weet niet eens waar ie vandaan kwam en ik schat hem 19) het fietspad op en blokkeert mij de toegang (afgesloten fietspad, als in, aparte stoep rechts en parkeerplaats/stoeprand aan de linkerkant. Nu goed, ik kijk dat ventje behoorlijk lelijk aan, want ik ben van mening dat hij gewoon aan de kant moet.
Op dat moment roepen zijn maatjes iets, waardoor hij niet meer blokkeert, maar mij links wil passeren en terwijl hij dit doet trekt hij aan m'n mouw, waardoor zijn gezicht vunzig dichtbij kwam en omdat ik bijna val moet ik m'n voet op de grond zetten en zit hij aan mijn kont en heb ik moeite om weg te komen.
Ik heb hem verrot gescholden, m'n vriend zei dat ik riep dat ie met z'n gore kutpoten van me af moest blijven en dat het een kankerventje was

Ik scheld nooit met kanker! Belachelijk! Waarop een stuk of 5 besloten de achtervolging in te zetten voor een meter of 20. Pf. Ik over de zeik natuurlijk, had alweer spijt dat ik m'n mond had open getrokken.
Normaal zou ik hier niet de politie voor bellen, maar grr wat ben ik boos en adrenaline. Het meest schaam ik me nog voor die 'kanker' , want dat roep ik werkelijK NOOIT.
Anyhow, telefoniste zei dat ze er collega's op afstuurde en daarmee hoop ik dat kous af is. Hoop dat ze er nog staan.
[/egopost]