ik 1 keerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef m@x het volgende:
Ik ook en ik heb ze ook al minstens 5 keer kado gegeven
Tis maar goed dat wij samen geen kindjes kunnen maken. Losse ledematen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig KD en TF, samen kunnen jullie vlgs mij inmiddels aardig kwartetten in de serie medische encyclopedie.![]()
![]()
Bedoel je dat het net lijkt alsof je het van bovenaf bekijkt en er geen invloed op hebt ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Zoals ik het meen te begrijpen heb je het gevoel dat je broer je voorbij is gegroeid? Ook al ben jij ouder, jij bent degene met de knuffels, en hij is degene met het "volwassen"gesprek. (in hoeverre je van volwassen kan spreken over iemand die de gevolgen van roken bagataliseerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Ik snap het!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Althans niet helemaal. Ik bedoel; hij gaat die kant op -----> en ik een hele andere kant
<------- en dat is iets dat me zo opvalt.
Dat ik het (hem) niet meer bij kan benen.
Nee, dat doen we niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik snap het!
Dat moet wel een rotgevoel geven.
Zijn er dingen die jullie samen doen ? Echt bewust samen doen, omdat je broer en zus bent ?
Nee, ik denk ook niet dat het, persé autisme gerelateerd is. Maar ik heb gewoon veel behoefte aan duidelijke en concrete dingen. En als ze dan over die ''vage'' dingen, gaan praten, dan voel ik dat ik het niet kan bijbenen. En dan is de kloof zo groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je zo voelen is niet per sé autismegerelateerd oxy. Ik heb geen raakvlakken meer met mijn broer en zus omdat onze levens een totaal andere kant op zijn gegaan. Zo is het leven..iedereen ontwikkelt zich en dat gaat niet altijd gelijk op
Zou je dat leuk vinden, denk je ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet.Ik zou ook niet weten wat.
Peggy's paardenpension....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had helemaal niks met paarden maar was wel helemaal gek op de boekjes over Peggy's paardenpension.
Mijn schoonzusje heeft ze staan en ik heb ze dus 2 jaar terug nog een keer geleend.
de babysittersclub huup, denk ik tenminstequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh al die boeken
ik krijg al een halve jeugdsentiment aanval van Yppy's post in V&A die dvd'sde vijf
die boekjes verslond ik écht. En idd de olijke tweeling en nog iets met tweeling. En ik las ook heel veel boekjes over een groepje meisjes die een oppascentrale waren begonnen ofzo? Geen idee meer hoe dat heet.
Zo leuk!
Ik zit eraan te denken om Q&Q weer te downloaden, gewoon voor het sentiment. Ns kijken of ik hem kan vinden.
Hasse is in veel landen ook een (leuke) jongensnaam...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaa, Hasse Simonsdochter. Ik zou een eventuele dochter ook graag Hasse noemen, zo jammer dat je een naam samen leuk moet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |