He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee, wel een behandelingetje, iets met eh verplaatsen van dat 'gruis' ofzo, maar dat is alleen als het veel langer aan blijft houden. voorlopig moet ik me constant op t bed laten vallen (kieperen) om het juist op te wekken. Volgens mij is mn arts gewoon een sadist
Dat ken ik... dan voel je je een beetje stom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt ja, iets met vloeistoffen niet in balans en daardoor die constante draaierigheid, niets ernstigs ofzo, gewoon vervelendik kan met mijn ogen dicht mn neus niet raken met rechts, dan prik ik tegen mijn voorhoofd bijvoorbeeld
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Uit Tup en Joep Gevangen:
[..]
.
Ik heb Tup en Joep gevangen en Tup en Joep met de Olifant
Ik las alles wat los en vast zat. Van Anneke en de sik tot de Romana en Ragebol.
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@Basboussa dat stukje uit Tup en Joep![]()
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!
Ik ook niet... komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehouden
Mijn moeder heeft ook iets met haar evenwichtsorgaan achter de oren, die loopt standaard schuinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
aj das vervelend!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarkt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Getal en ruimte! (zo'n originele naam ook, hoe kwamen ze erop)
Gescheiden ouders, deel bij mams en deel bij paps. Papa niet meer zien,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
aj das vervelend!
Gelukkig heb ik een moeder met ook een boekentik dus al mijn boeken liggen nog veilig op zolder bij mijn ouders![]()
Denk dat er heel veel deze kant op gaat verhuizen in juni/juli (gaan mijn ouders verhuizen)
Olijke tweeling heb ik geloof ik alles van... alleen de oude, de nieuwe niet, vind ik niet leuk
ah! stepping stones en zienderogenkunst CHECKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef innepin het volgende:
[..]
*check* had ik ook.
Pinq, ik weet de meeste boeken nog wel![]()
Na Klar voor Duits, Stepping Stones voor Engels... Zienderogenkunst voor duh, kunstgeschiedenis...
KDJemig, joh. Je hebt idd altijd wat
![]()
Nou veel plezier met op bed springen vallen dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zelfmoord-konijnen-strip?!Miximatose ofzo?
![]()
Leuk, cadeau voor je kind, een Borderline konijn. (not)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |