quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of van de ene op de andere dag ineens wel, of niet, of wel, of niet...![]()
Fok! wordt erg vaak gevonden door Google heb ik het idee. Ik had vandaag een berichtje/vraag in mn mailbox over piepschuimletters in Hengelo. Die mevrouw had gegoogled op piepschuimletters en Hengelo en kwam in het OUD-topic over kinderkamers terechtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:50 schreef Chell het volgende:
Bizar trouwens hoe snel Google indexeert! Als je nu googled op On y va tous methode staat dit topic bovenaan
Ik wist het ook niet meer, maar ik herkende het!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:10 schreef pinquit het volgende:
waarom weten jullie nog hoe je boeken heten enzo?ik weet dat écht niet meer
ik spaar de schoteltjes van de princessetaartjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:19 schreef Chell het volgende:
[..]
Die eet ik altijd in het restaurant
same herequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer, maar ik herkende het!!
Ik heb hemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:43 schreef MeNicole2 het volgende:
OK dank je. Ik ga nog een beetje verder proberen en dan mail ik de brief straks!!
Getal en ruimte! (zo'n originele naam ook, hoe kwamen ze eropquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
same here
van wiskunde echter weet ik het dan nog wel
Die had ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Chell het volgende:
Wij hadden ook On y va tous, wat grappig
Die ken ik niet... ik las Tup en Joep, de Olijke Tweelingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Die had ik ook
op de basisschool lazen we altijd Rick en Resi. Dat waren zulke leuke boeken.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Olijke tweeling, daar staan er hier een heel stel van in de kast
Jeetje het houdt ook niet op bij jouquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja hoor ;') ik kom net bij de dokter vandaan met weeeeeeeeeeer iets nieuws
ik werd vanmorgen wakker en kon me absoluut niet voortbewegen zonder onderuit te gaan..gewoon idioot duizelig + misselijk enzo, zonder pijn of andere klachten. Nu hebben ze wat testjes gedaan en blijk ik BPPD te hebben. stelt weinig voor, iets met slechte vloeistoffen of gruis oid achter de oren, gaat vanzelf (met wat oefeningetjes over) maar het is wel vreselijk irritant. Ik loop als een dronken aap door de woonkamer![]()
kind hangt nu aan papa in het winkelcentrum
vrije tijd
klopt ja, iets met vloeistoffen niet in balans en daardoor die constante draaierigheid, niets ernstigs ofzo, gewoon vervelendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje het houdt ook niet op bij jouheeft dat dan ook te maken met je evenwichtsorgaan eigenlijk?
"Geniet"even van je vrije tijd en rustig aan doen!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:54 schreef Pyttpytt het volgende:
En vanaf volgend seizoen is zijn broertje Schizo Schildpad ook verkrijgbaar...
Uit Tup en Joep Gevangen:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die ken ik niet... ik las Tup en Joep, de Olijke Tweelingen Pinkeltje Twan heeft ook een paar Tup en Joep boeken.
.quote:Bim! Bom! Bam! Bom!
Bim! Bom! Bam! Bom!
Wie doet dat?
Luidt er een klok? De klok van de kerk?
Mis! Dat doet een zwarte man.
Een neger uit het negerdorp in het verre warme land.
In het negerdorp staan hutten. Die zijn gemaakt van takken, bladeren en aarde. In zo'n hut wonen de negers
nee, wel een behandelingetje, iets met eh verplaatsen van dat 'gruis' ofzo, maar dat is alleen als het veel langer aan blijft houden. voorlopig moet ik me constant op t bed laten vallen (kieperen) om het juist op te wekken. Volgens mij is mn arts gewoon een sadistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Rewimo het volgende:
KD, dat klinkt niet fijn. Zijn er geen medicijnen tegen? Beterschap!
heb ik ook en de dolle tweeling en pitty's kostschooljaren enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Olijke tweeling, daar staan er hier een heel stel van in de kast
He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee, wel een behandelingetje, iets met eh verplaatsen van dat 'gruis' ofzo, maar dat is alleen als het veel langer aan blijft houden. voorlopig moet ik me constant op t bed laten vallen (kieperen) om het juist op te wekken. Volgens mij is mn arts gewoon een sadist
Dat ken ik... dan voel je je een beetje stom.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt ja, iets met vloeistoffen niet in balans en daardoor die constante draaierigheid, niets ernstigs ofzo, gewoon vervelendik kan met mijn ogen dicht mn neus niet raken met rechts, dan prik ik tegen mijn voorhoofd bijvoorbeeld
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarktquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Uit Tup en Joep Gevangen:
[..]
.
Ik heb Tup en Joep gevangen en Tup en Joep met de Olifant
Ik las alles wat los en vast zat. Van Anneke en de sik tot de Romana en Ragebol.
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehoudenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@Basboussa dat stukje uit Tup en Joep![]()
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
He bah, Kleurdoos! Interessante behandelingsmethode trouwens!
Ik ook niet... komt allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat dat kon vroeger! ik heb er overigens niets aan overgehouden
Mijn moeder heeft ook iets met haar evenwichtsorgaan achter de oren, die loopt standaard schuinquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou idd! en daar heeft ze jaren voor moeten studeren! En dan moet ik het ook nog eens zelf doen
en diaanNogal. en ik moest ook in een recht lijntje lopen, dus stak ik diagonaal de spreekkamer over
aj das vervelend!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Die had ik ook, de complete serie... en toen verkocht mn vader ze op de rommelmarkt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Getal en ruimte! (zo'n originele naam ook, hoe kwamen ze erop)
Gescheiden ouders, deel bij mams en deel bij paps. Papa niet meer zien,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
aj das vervelend!
Gelukkig heb ik een moeder met ook een boekentik dus al mijn boeken liggen nog veilig op zolder bij mijn ouders![]()
Denk dat er heel veel deze kant op gaat verhuizen in juni/juli (gaan mijn ouders verhuizen)
Olijke tweeling heb ik geloof ik alles van... alleen de oude, de nieuwe niet, vind ik niet leuk
ah! stepping stones en zienderogenkunst CHECKquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:04 schreef innepin het volgende:
[..]
*check* had ik ook.
Pinq, ik weet de meeste boeken nog wel![]()
Na Klar voor Duits, Stepping Stones voor Engels... Zienderogenkunst voor duh, kunstgeschiedenis...
KDJemig, joh. Je hebt idd altijd wat
![]()
Nou veel plezier met op bed springen vallen dan
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:44 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Doet me denken aan die zelfmoord-konijnen-strip?!Miximatose ofzo?
![]()
Leuk, cadeau voor je kind, een Borderline konijn. (not)
ik 1 keerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:58 schreef m@x het volgende:
Ik ook en ik heb ze ook al minstens 5 keer kado gegeven
Tis maar goed dat wij samen geen kindjes kunnen maken. Losse ledematen enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig KD en TF, samen kunnen jullie vlgs mij inmiddels aardig kwartetten in de serie medische encyclopedie.![]()
![]()
Bedoel je dat het net lijkt alsof je het van bovenaf bekijkt en er geen invloed op hebt ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Zoals ik het meen te begrijpen heb je het gevoel dat je broer je voorbij is gegroeid? Ook al ben jij ouder, jij bent degene met de knuffels, en hij is degene met het "volwassen"gesprek. (in hoeverre je van volwassen kan spreken over iemand die de gevolgen van roken bagataliseerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:38 schreef Oxymoron het volgende:
pfffff [klaag] ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon![]()
Mijn broer en ouders zijn steeds aan het praten en ruzie maken over de dingen van mijn broer en dan, hebben ze ingewikkelde gesprekken en ik snap het niet, en ik raak er van in de war. Mijn broer zegt bijv dat hij écht geen ziekte krijgt van roken, omdat hij ''geestelijk/psychisch gezond'' is.
Terwijl roken erg slecht is. Nouja, ik weet het niet.
Bijvoorbeeld over verlichting en spiritualiteit.
Lastig als je zo in verschillende werelden leeft. Ik zie het ineens: ik zit met de knuffels op schoot, op de computer en tv te kijken, hij (en mijn ouders) houden moeilijke, gesprekken.
![]()
Ik ben ineens niet meer de oudere zus.Ofzo. Misschien weet Yppy dit beter te verwoorden?!
![]()
Ik snap het!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Oxymoron het volgende:
Nee, dat bedoel ik niet. Althans niet helemaal. Ik bedoel; hij gaat die kant op -----> en ik een hele andere kant
<------- en dat is iets dat me zo opvalt.
Dat ik het (hem) niet meer bij kan benen.
Nee, dat doen we niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik snap het!
Dat moet wel een rotgevoel geven.
Zijn er dingen die jullie samen doen ? Echt bewust samen doen, omdat je broer en zus bent ?
Nee, ik denk ook niet dat het, persé autisme gerelateerd is. Maar ik heb gewoon veel behoefte aan duidelijke en concrete dingen. En als ze dan over die ''vage'' dingen, gaan praten, dan voel ik dat ik het niet kan bijbenen. En dan is de kloof zo groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je zo voelen is niet per sé autismegerelateerd oxy. Ik heb geen raakvlakken meer met mijn broer en zus omdat onze levens een totaal andere kant op zijn gegaan. Zo is het leven..iedereen ontwikkelt zich en dat gaat niet altijd gelijk op
Zou je dat leuk vinden, denk je ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet.Ik zou ook niet weten wat.
Peggy's paardenpension....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had helemaal niks met paarden maar was wel helemaal gek op de boekjes over Peggy's paardenpension.
Mijn schoonzusje heeft ze staan en ik heb ze dus 2 jaar terug nog een keer geleend.
de babysittersclub huup, denk ik tenminstequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Oh al die boeken
ik krijg al een halve jeugdsentiment aanval van Yppy's post in V&A die dvd'sde vijf
die boekjes verslond ik écht. En idd de olijke tweeling en nog iets met tweeling. En ik las ook heel veel boekjes over een groepje meisjes die een oppascentrale waren begonnen ofzo? Geen idee meer hoe dat heet.
Zo leuk!
Ik zit eraan te denken om Q&Q weer te downloaden, gewoon voor het sentiment. Ns kijken of ik hem kan vinden.
Hasse is in veel landen ook een (leuke) jongensnaam...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaa, Hasse Simonsdochter. Ik zou een eventuele dochter ook graag Hasse noemen, zo jammer dat je een naam samen leuk moet vinden.
Ik las stiekem grote mensen boeken van mijn moeder... Ik vond dat al heul spannend. Was nogal een schijterd, en kan nou niet zeggen dat mijn moeder nou van die 'spannende' boeken in de kast had staan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Meh, ik kreeg bij de bieb altijd op mijn flikker omdat ik "grote mensen boeken" leende. En als ik dan niet mocht moest mijn moeder ze voor me meenemen.
Weet ik, maar ik wil het natuurlijk voor een stoer meisje met donkere krullen. Zo een die op het omslag stond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hasse is in veel landen ook een (leuke) jongensnaam...
Mooi boek! Erg van genoten!
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boekquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:28 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik las stiekem grote mensen boeken van mijn moeder... Ik vond dat al heul spannend. Was nogal een schijterd, en kan nou niet zeggen dat mijn moeder nou van die 'spannende' boeken in de kast had staan!
Camille Claudel, dat was mijn eerste volwassen stiekeme boek.
En toen heb je jezelf leren haken? Of ging dat over punniken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boek
Sjoelen was het geloof ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
En toen heb je jezelf leren haken? Of ging dat over punniken?
Ik snapte grote gedeelten van "Een hete ijssalon" van Here Heeresma nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 14 was paste ik op bij kennissen en die hadden de Happy Hooker in de kast staan. Dat was echt een heel volwassen stiekem boek
Ja, daar ben ik altijd al dol op geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef m@x het volgende:
Ja, het is gewoon allemaal sex, drugs en de 2e wereldoorlog
Ik kan ze allemaal wel herlezen, maar mijn favorieten zijn de serie rond Marije (Oh dem... ik en titels... Dat meisje dat van huis weg loopt en dan in Frankrijk met die troubadour trouwt) en de Thule serie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:05 schreef huuphuup het volgende:
maar eigenlijk las ik het allerallerliefste boeken van Thea Beckman. Als ik daar in begon dan kon je me echt twee dagen niet bereiken omdat ik er helemaal in zat. Hasse Simonsdochter is mijn all time favourite. Die heb ik misschien wel 20 keer gelezen
Geef me de ruimte! (Trilogie ook)quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan ze allemaal wel herlezen, maar mijn favorieten zijn de serie rond Marije (Oh dem... ik en titels... Dat meisje dat van huis weg loopt en dan in Frankrijk met die troubadour trouwt) en de Thule serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |