ma: Chili con carnequote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Vicky het volgende:
ik moet weer een weekmenutje maken maar ik ben inspiratieloos..
ongeveerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
ma: Chili con carne
di: wok
woe: vis
do: aadappel anders
vrij: pasta
za: quiche
zo: friet of chinees
zoiets ?
Ik kan dat niet he, dan heb ik er opeens allemaal geen zin meer in en moet ik alsnog naar e winkelquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Vicky het volgende:
ik moet weer een weekmenutje maken maar ik ben inspiratieloos..
oh jeetje!! Dat is klote!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
*binnenvalt...letterlijk
Ik ben met Lotje onderuit gegaan net op straatSamenvatting: Auw en heel veel bloed
Jammer, want je bent zo'n leuk en interessant mens, dus voldoende te communiceren met anderenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef oeke het volgende:
Ja! Echt fijn!
Wel heel stom dat ik op een gegeven moment weer helemaal dicht sloeg en niet meer wist hoe ik moest communiceren met de mensen om me heen.![]()
En dus blij was dat de telefoon ging dat ik naar huis moest komen vanwege een overstuur jongetje. Kleintje is helemaal blij dat ik er weer ben, volgens mij voelt hij me ook ontspannen.
Oh neequote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:51 schreef Linda2205 het volgende:
*binnenvalt...letterlijk
Ik ben met Lotje onderuit gegaan net op straatSamenvatting: Auw en heel veel bloed
Nee..quote:
`quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:00 schreef oeke het volgende:
Jeetje.Dat klinkt heel onprettig. Lotte toch geen bloed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |