Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhh dat VVV kantoor ja!![]()
Le syndicat d'initiatiiiiiive.
En mooi niet dat ze dat in Frankrijk gebruiken
Mijn leraar Duits had een prachtig zinnetje dat ik nog steeds weet: Meiner Meinung nach ist das ausgezeichnet.
Oftewel: "Ok".
Geen hond die het gebruikt natuurlijk, maar 't staat wel chic
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....
Die methode hadden wij ook voor Frans. Ik heb nog wel eens een 1 gekregen voor afkijken. Niet dat dat wat deed met m'n gemiddelde, maar achquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mijn vriend heeft t nog steeds over dat mandje
wij gebruikten 'grandes lignes' op school voor Frans.
En over Chinees leren. Het is net als met rijtjes lerenzolang je braaf stampt is er geen kunst aan. Kwestie van oefenen oefenen oefenen. Als je het leuk vindt om te leren zou ik het gewoon doen
Als je er verder niets mee wilt gaan doen kan ik je aanraden om, als je de keuze hebt voor afgekorte karakters te kiezen. Scheelt énorm in stampwerk
Wij ook!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wij hadden die 'On y va tous' boeken en we lazen in het begin altijd 'Petit Nicolas'
Jep, Omnibus. Met stripjes uit Dieppe, ofzo. De eerste dingen die je leerde waren le syndicat d'initiative en le commissariat.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:17 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Omnibus heette die methode toch?! Met Supergosse? En steeds van die liedjes over bijvoorbeeld met een mandje naar de markt gaan... Avec mon panier je vais au marché, que-ce que tu-as donc dans ton panier....
*check*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wij hadden die 'On y va tous' boeken en we lazen in het begin altijd 'Petit Nicolas'
Oui! On y va tous!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
*ook*quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef m@x het volgende:
Wil ik best doenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Is er toevallig iemand die me kan helpen met een sollicitatiebrief?
Ja, maar het is ook een gewoon Engels woord voor scheidingslijn...later is de ziekte er naar vernoemdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was net op een knuffelberensite aan het kijken door de collectie van Happy Horse blijkt dat ze ook een Bunny hebben genaamd Borderline, dat is toch een geestelijke afwijking?
die hadden wij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
mijn vriend heeft t nog steeds over dat mandje
wij gebruikten 'grandes lignes' op school voor Frans.
Vind ik het alsnog wel een beetje een typische naam voor een knuffel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook een gewoon Engels woord voor scheidingslijn...later is de ziekte er naar vernoemd
OK dank je. Ik ga nog een beetje verder proberen en dan mail ik de brief straks!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil ik best doenVoor mailadres zie profiel (ik ga zo de auto in maar om een uur of 4 ben ik weer bereikbaar).
Doet me denken aan die zelfmoord-konijnen-strip?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Was net op een knuffelberensite aan het kijken door de collectie van Happy Horse blijkt dat ze ook een Bunny hebben genaamd Borderline, dat is toch een geestelijke afwijking?
hoe het ook op die site die faja erbij postte staat: Borderline Bunny... tja...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vind ik het alsnog wel een beetje een typische naam voor een knuffel.![]()
Of van de ene op de andere dag ineens wel, of niet, of wel, of niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:47 schreef freecell het volgende:
Dat konijn vindt je hélemaal geweldig![]()
of juist niet
Jaloersmaakpost: onze IKEA zit op fietsafstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |