Spannend Mefke! Hopen dat hij bij de goede helft hoort dan, maar het lijkt me zo erg, die onzekerheid... En dat jij misschien niet hoeft te gaan, maar je collega, die zo aardig is, wel... Lastig allemaal! Barre tijden!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef mefke79 het volgende:
basboussa, dat is lekker nieuws!
Wij horen maandag of mijn man ontslagen wordt of niet. Ongeveer de helft van het bedrijf moet verdwijnen...
Heb je je haar al gebleekt? en omhoog gefohnd?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Kimpossible het volgende:
Barbous, het gaat hier alweer wat beter hoor! Ik zit inmiddels aan een wijntje, haha. Het is vakantie én weekend, dus waarom niet!
Die polen! Ook eng. Ik betrap me er steeds meer op dat ik steeds rechtser wordt. Bah.
Oh vreselijk, wat zullen jullie een rotweekend hebben!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:16 schreef mefke79 het volgende:
basboussa, dat is lekker nieuws!
Wij horen maandag of mijn man ontslagen wordt of niet. Ongeveer de helft van het bedrijf moet verdwijnen...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Heb je je haar al gebleekt? en omhoog gefohnd?
Hij was getrouwd met de zus van mijn vader, ooit...in een grijs verleden.quote:
Hier ook zo'n leesbeest, ik las en lees ook van alles. En wij hebben een boekenkast van 7 meterquote:Op zaterdag 20 februari 2010 07:09 schreef Muks het volgende:
Mogge
Nou geen kabinet meer, eindelijk houd er eens iemand zijn poot stijf..Niet dat ik pvda stem maar t geklooi telkens was ook niks
Boeken : ik las en lees alles wat los en vast zit... kinderboeken, romans, literatuur, alles zo'n beetje behalve horror.. En oudste doet dat ookAls meisje las ik bijv de Bianca serie (ik heb niks met paarden, dat terzijde) maar ook de kameleon en ondertussen rustig volwassen boeken. Op mijn 10e kreeg ik een pasje voor de volwassenafdeling, had de kinderboeken uit. Ging ook rustig 3x per week 7 boeken halen
Ja, maar ondertussen zal geeneen van hen doorwerken tot hun 67stequote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:07 schreef freecell het volgende:gevallen kabinet
Kom ik nu ook nog eens achter.
Kan de ministerraad nu slapen, arme mensen. Rotberoep op dit soort dagen
Ik kende het alleen van mn Duitse lesquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Freecell ik kwam er ook net achter door muks hehe.
En Linda, dat duitse liedje is toch heel bekend??
Bopda, klinkt als een leuk dagje uit! Veel plezier!
Ik ga straks mijn babykamer kopen en de wagen enzoEn daarna naar de verjaardag van oma (de oma van mijn lief).
Och, misschien ook wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen zal geeneen van hen doorwerken tot hun 67ste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |