je hebt ze in alle kleuren en soorten en matenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
tis groenIk ken alleen die van conimex en die hete van de chinees (hier hebben ze alleen maar die saaie witte die naar niks smaakt
) Koop je dat bij de toko? Misschien maar eens halen komende week bij mn mams. Duur?
5quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe laat is het bij jou nu eigenlijk?
als je teveel in t mandje doet gaan ze aan elkaar plakken en die stukken waar het plakt worden dan niet goed gebakken en dan heb je zo'n hard stukjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:58 schreef Linda2205 het volgende:
Ow en ze worden dus heel groot zo te zien... kan er daarom maar zo weinig in het mandje of was dat voor de foto en kan je het in een keer volstorten?
Op het journaal zeiden ze net dat er nog vergaderd wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef mefke79 het volgende:
hmm extra nieuws op rtl, zouden we dan toch nog onze JP verliezen als premier?
Dawillikooookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa in zo'n hele muur vol boekenkasten tot aan het plafond
oh oh als ik toch eens 10 miljoen had
ja wel hoor, hoewel, ik zou denk ik een pan met dikke bodem nemen. Zo'n stoofpan ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef pinquit het volgende:
kan je die kroepoek ook gewoon in een hapjespan vol olie maken? wij hebben geen friteuse, maar t lijkt me zo leuk om es te doen
het is goddelijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef innepin het volgende:
Huup, TONIJNkroepoek? Groene draadjeskroepoek? Het ziet er heel eng uit
Omdat tonijn vies isquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het is goddelijk!
waarom is tonijnkroepoek gek en garnalenkroepoek niet?![]()
tis gewoon van een fishy pasta gemaakt.
in onze straat staat een leuk huis te koopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:06 schreef innepin het volgende:
[..]
DawillikooookIk heb al twee jaar moeten vechten voor één boekenkast hier in huis
Maar nou is ie overvol. Dus ik wil een hele grote. En ooit zal ie er komen
ik dacht dat in een pan met dunne bodem de olie heter kon!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja wel hoor, hoewel, ik zou denk ik een pan met dikke bodem nemen. Zo'n stoofpan ofzo.
En dan olie wel heel goed heet laten worden anders krijg je zielige kroepoekjes
Een bietje buiten Toronto. In de 'burbs.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef innepin het volgende:
Basboussa, jij zit in Canada toch? Heb ik dat goed begrepen? Waar zit je ergens?
hmm ja ik weet niet, ik vind hapjespannen altijd beetje eng om in te frituren. Omdat de rand redelijk laag is en de pan licht en er een steel aanzit. Allemaal kansjes op lelijke ongelukken zeg maar hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik dacht dat in een pan met dunne bodem de olie heter kon!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
in onze straat staat een leuk huis te koop![]()
[ afbeelding ]
Mooie fillum! En Penelope is PRACHTIG!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
wat gaaf zeg! Nouja, ik moet voorlopig maar even blij zijn met de 3 nieuwe billy's hier in de kamer
En Volver komt nu op tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |