Dan is er weer een nieuw zinnetje gevonden om ze op te pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
De D66 fractie heeft heel wat uitgeprint tijdens de pauze.
Iemand (ik geloof Rutte of Verdonk) zei dat Verhagen zat te glunderen op zijn pluche, en toen werd Verhagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:46 schreef De_Hertog het volgende:
Waar komt dat glunderen nu vandaan?
ja idd, word slaapverwekkendquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
In plaats van schaapjes kun je vandaag vragen tellen voor het slapen gaan...
Volgens mij zat ze een quote voor te lezen... Maar alsnog niet netjes...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef Pheno het volgende:
Uh, marianne, niet twitteren tijdens je vragenrondje....
Ik glunder niet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
En kan iemand nog even zeggen waar dat glunderen vandaan komt?
Verhagen werd wat boos toen hem gezegd werd dat hij stond te glunderen. Tot 2x toe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Verhagen kreeg dat naar zijn hoofd & werd pissigquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
1 2'tje van Pechtoldquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat staat Thieme daar met haar mobieltje? SMS aan 't voorlezen?
Nee die komt in de volgende kabinetsperiode aan de beurt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Benieuwd of ze nog over haar bioindustrie begint.
Van een interruptie, ik weet niet meer van wie, waarin werd gezegdquote:
De eerste keer dat minister Verhagen uitleg gaf (en af en toe niet zo chagrijnig keek) werd hij ervan beschuldigd dat hij "glunderde". Na de derde keer ofzo viel hij uit met "IK GLUNDER NIET!!!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Als er iets is om over te stemmen wel ja. Er moet wel eerst een doorbraak zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
Komt er nog een stemming vanavond ?
Bert niet doen!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Van een interruptie, ik weet niet meer van wie, waarin werd gezegd
"Ja u zit wel zo te glunderen..."
Met als antwoord:
Verhagen: "IK ZIT NIET TE GLUNDEREN!"
En later nog een keer.
Rutte was dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Van een interruptie, ik weet niet meer van wie, waarin werd gezegd
"Ja u zit wel zo te glunderen..."
Met als antwoord:
Verhagen: "IK ZIT NIET TE GLUNDEREN!"
En later nog een keer.
Iig over de motie van Kantquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef Gizmo112 het volgende:
Komt er nog een stemming vanavond ?
Er ligt een motie van de SP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef knnth het volgende:
[..]
Als er iets is om over te stemmen wel ja. Er moet wel eerst een doorbraak zijn.
Ik peer hem mooi naar bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
Dit vind ik een goede opmerking...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
o? op welke manier? Door hun werk te doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Volgens Wilders hing de lucht er al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik stem voor ontbinding van het CDA.
Gaat Pvda niet op in omdat het al eerder besproken was ofzo. Hoorde ik eerder op de avond op radio1quote:
Er is nog niet over gestemd, maar de PvdA zal waarschijnlijk tegen stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al afgewezen door de PvdA?
Allemaal aan de 6-dubbele espresso'squote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.
neuh. Ze hebben de vragen gesteld. Alleen werd er gelogen, en dingen verzwegen. daar werd pas later, toen verhagen en koenders aankwamen, achter gekomen. Toen halsema in de 2e termijn het wou vragen, werd ze afgekaptquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
in zo veel woorden, maar nog niet hard.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al afgewezen door de PvdA?
Oh oke, verkeerd begrepen dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is nog niet over gestemd, maar de PvdA zal waarschijnlijk tegen stemmen.
Misschien gaan er wel een paar Pvda'ers rellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat Pvda niet op in omdat het al eerder besproken was ofzo. Hoorde ik eerder op de avond op radio1
Ik denk eerder sosquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal aan de 6-dubbele espresso's
Inderdaad, zakt steeds verder weg. Eindigen zo onder de tafel, waarna je af en toe nog wat gemompel hoort; bert, niet doen......ik glunder niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Dulk het volgende:
dat hoofd van JP steeds zo achter die desk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, zakt steeds verder weg. Eindigen zo onder de tafel, waarna je af en toe nog wat gemompel hoort; bert, niet doen......ik glunder niet.
In de eerste en tweede termijn waren er volgens mij niet genoeg mogelijkheden doordat Verbeet zo strak aan het 3x vragen stellen vasthield.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Die TV heeft denk ik weinig zin meer. Dan zijn we een paar topics verder denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Tvp voor morgen.
Ik ben nl. om 17:20 al boos weggelopen. Petje af dat jullie het zo volhouden.
En jij denkt dat dit topic morgen nog open is?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Tvp voor morgen.
Ik ben nl. om 17:20 al boos weggelopen. Petje af dat jullie het zo volhouden.
Absoluutquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Van der Vlies is natuurlijk wel de baas van de avond.
Dijsselbloem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand een idee wie er rechts naast Hamer zit. Die vent ziet er ook uit alsof het zijn tijd wel gaat duren...
ik hoop van nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Zouden Bos, Balkenende en Verhagen nou lekker slapen vanavond?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Een glunderende Maxime en Bert gaan voor, dat weet Iran ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Toch ook belangrijk.. Nieuw rapport: Internationaal Atoomenergieagentschap is bezorgd dat Iran mogelijk aan een kernkop werkt..
Normaal gesproken zit Dijsselbloem daar. Die kijkt altijd of 'ie water heeft zien branden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand een idee wie er rechts naast Hamer zit. Die vent ziet er ook uit alsof het zijn tijd wel gaat duren...
Ja, als ze daar überhaupt aan toekomen, ze hebben namelijk bami goreng op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Zouden Bos, Balkenende en Verhagen nou lekker slapen vanavond?
Hadden ze indertijd maar voor pronk gekozen, maar nee het moest een of ander labiel wijf worden die bij het eerste het beste opstootje de laan uit gestuurd werd, leuk dualisme is dat, de fractievoorzitter die lekker meelult en stemt, dit kabinet zit er al drie jaar om te zitten, waar ze alle besluiten uitstellen zodra ze te moeilijk worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien gaan er wel een paar Pvda'ers rellen
Dat is altijd als je leugens verteld, dan is het belangrijk dat je allemaal hetzelfde verkondigd, anders val je door de mand.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende kijkt nog maar een keer naar Bos of hij het wel goed zegt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Hij kijkt naar Verbeet en niet naar Wouter en zo hoort het ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende kijkt nog maar een keer naar Bos of hij het wel goed zegt.
Ik denk dat die achter in de auto stappen en direct in slaap vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel: die moeten toch helemaal gaar zijn?
Nee man, Pechtold heeft enkel de lul achter de microfoon in zijn hemd gezet. Bassie pakte ff in 1 keer de hele kamer keihard in hun anussje....quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef leukvoorlater het volgende:
Ministerrraad is morgen om 10 uur
Mwoah Gertje, ik wist niet dat ik in de Tweede Kamer zit, je weet zo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Samsom heeft grote moeite met wakker blijven zo te zien
Het was niet heel serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kijkt naar Verbeet en niet naar Wouter en zo hoort het ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mwoah Gertje, ik wist niet dat ik in de Tweede Kamer zit, je weet zo.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook. De oppositie moet gewoon accepteren dat het nu niet gaat lukken en iets anders zoeken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Tornadovis het volgende:
Serieus, om 17.30u zat ik naar precies hetzelfde geleuter te luisteren.
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hadden ze indertijd maar voor pronk gekozen, maar nee het moest een of ander labiel wijf worden die bij het eerste het beste opstootje de laan uit gestuurd werd, leuk dualisme is dat, de fractievoorzitter die lekker meelult en stemt, dit kabinet zit er al drie jaar om te zitten, waar ze alle besluiten uitstellen zodra ze te moeilijk worden.
Ik ben ook niet boos op jequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoeld
Die heeft haar huiskat op schoot liggen denk ik, en die likt haar stiekum klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef StephanL het volgende:
Mirjam Sterk
Verbeet is opvallend rustig deze termijn.
less than a minute ago
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.
Volgende keer bij een spoeddebat afsprekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef eriksd het volgende:
Ik had dit wel in de kroeg willen volgen met deze trouwe Fokkers
Mja Hamer, is ook een labiel wijf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.
viel mij ook al op. ze zal wel op d'r klote hebben gehadquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef StephanL het volgende:
Mirjam Sterk
Verbeet is opvallend rustig deze termijn.
less than a minute ago
Inderdaad, een soort verrassingsaanval van Verhagen? In ieder geval niet doorgesproken dat hij het verzoek aan de S-G heeft gedaan. Mocht de lezing van Bos kloppen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef Krambo het volgende:
Verhagen heeft gewoon tegen Rasmussen gezegd, stuur die brief maar ik krijg 'm wel door het parlement. Daarmee heeft hij de PvdA genaaid, Bos weet dat maar kan er niks mee.
Er moet een keer zoiets geregeld worden idd, kunnen we met lekker biertje lachen om het kabinetquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef eriksd het volgende:
Onzin, ze hebben niet hoeven liegen als het parlement niet de goede vragen stelt. Alleen verhagen heeft volgens mij in derde termijn gelogen toen hij zij dat Koenders en Bos op de hoogte waren van een expliciet verzoek. Nu kun je het (in dit geval cruciale) woord expliciet verschillend uitleggen, maar ik versta eronder dat een expliciete verzoek van de NAVO veroorzaakt wordt door een expliciete opmerking van Verhagen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Bensel het volgende:
[..]
neuh. Ze hebben de vragen gesteld. Alleen werd er gelogen, en dingen verzwegen. daar werd pas later, toen verhagen en koenders aankwamen, achter gekomen. Toen halsema in de 2e termijn het wou vragen, werd ze afgekapt
Verdonk was er toch een 20 min geleden nog even?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb Verdonk en Wilders al een tijdje niet gehoord(niet dat ik dat erg vind)
had het misschien wel draaglijker gemaaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef eriksd het volgende:
quote:
Mooi team, die twee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef knnth het volgende:
mooie duo-interruptie van rutte en pechtold
Als men overal omheen draait kan dat zomaar gebeuren ja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend knap vindt dat je zo lang kunt lullen over 1 papiertje
Nu allemaal in de auto stappenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef Fingon het volgende:
[..]
Er moet een keer zoiets geregeld worden idd, kunnen we met lekker biertje lachen om het kabinet
Moeten we wel opschieten denk ik zo..
Wel erg kort dag hoor, morgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgende keer bij een spoeddebat afspreken
POL-meetquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, en men valt over elk woord..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als men overal omheen draait kan dat zomaar gebeuren ja.
Alleen nog een kroeg vinden die pol24 op heeft staat ipv OSquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu allemaal in de auto stappen
Op het moment dat het valt krijg je een demissionair kabinet in campagnetijd, dan kan je pas lachen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:00 schreef Fingon het volgende:
[..]
Er moet een keer zoiets geregeld worden idd, kunnen we met lekker biertje lachen om het kabinet
Moeten we wel opschieten denk ik zo..
En Balkenende dan zo: Wouter, doe dat nou niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:01 schreef Fingon het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Bos het zometeen zo zat is dat hij opstaat en roept dat hij ermee kapt en wegloopt
Ik denk eerder dat ze3 haar tampon moet verwisselen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:02 schreef Omnifacer het volgende:
Ow Verbeet leeft... Ze is kirrend klaargekomen en gaat nu over tot de orde van de nacht
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Omnifacer het volgende:
Wat komt die Donner nou weer doen? Issie zijn fietssleutel kwijt
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Omnifacer het volgende:
Wat komt die Donner nou weer doen? Issie zijn fietssleutel kwijt
Motie. Vijftig a zestig stemmen voor? Morgen kans op slachtig: >75%.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Motie wordt toch weggewuifd, slachting komt morgen wel denk ik
Bos knijpt hem inderdaad, al helemaal voor morgen. Nouja, morgen. Over 10 uur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
WOW Bos kijkt gefrustreerd.
Dat was echt eng, die trillende handen op elkaar en die woedende, ziedende bik in zijn ogen.
Gevolgd door een glimlach als er iemand langsloopt?
Toen realiseerde hij zich weer dat hij gefilmd werd, denk ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gevolgd door een glimlach als er iemand langsloopt?
I'm ready for my close-up now.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Toen realiseerde hij zich weer dat hij gefilmd werd, denk ik.
Agendaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
quote:
Die is de CDA-man staatsrecht. Niet voor niets dat hij nog in het pand is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
WTF komt Donner nog even binnen zetten, lange nacht ook voor hem blijkbaar.
denk het niet, ze hebben morgen een drukke dag. Naar de koningin enzo..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
komen ze nog terug, ja toch wel?
Harde werkers he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
Volgens mij 3 overtredingen binnen 2 jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Verblijfsrecht ontnemen na 2 overtredingen. Motie aangenomen.
Nee, maar stemming is wel interessant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik snap het niet, gaat het nog gebeuren vanavond ?
Kans is niet groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Bos zit nu te huilen in een hoekje met een bekertje water terwijl Maxime glunderend Bert toespreekt dat hij niet moet glunderen. Toch?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Het kabinet is nu aan het ontspannen.
Met je Delta crossen kan overmorgen ook welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
Godver. Nou moet ik morgen kiezen tussen 2 dingen die ik heel graag wil.
Mijn Lancia Delta Turbo weer op de weg zetten of het kabinet live zien vallen.
Nee, zeeeeeeer waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ach, als een paar PvdA'ers in ene zelfstandig na gaan denken, kan het nog spannend wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar stemming is wel interessant.
Toch groter dan ik vooraf had gedacht. Rond 22.00 zag ik de vaart compleet eruitgaan, en dat gelul over tot 1 maart enzo. Nu zijn ze weer in paniek.quote:
Dat weet ik, maar in de stalling waar hij staat kan ik zaterdag niet terechtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met je Delta crossen kan overmorgen ook wel
Denk 't niet. Morgen na ministerraad, denk ik. Kunnen ze eerst nog ff de boedelscheiding regelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Nee de ministerraad is beslotenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef GuidooH het volgende:
Is dat gezeik van morgen ook live te zien?
Gaan ze zo nog verder dan? In een vierde termijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch groter dan ik vooraf had gedacht. Rond 22.00 zag ik de vaart compleet eruitgaan, en dat gelul over tot 1 maart enzo. Nu zijn ze weer in paniek.
Bouw een TV in je auto inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in de stalling waar hij staat kan ik zaterdag niet terecht
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Disavowed het volgende:
Microfoon stond open bij overlegje Verhagen en Balkenende. Premier zegt '..en dan ben ik nog eerlijk geweest.'
Maar de motie van de SP?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar stemming is wel interessant.
Ja, motie SPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:08 schreef Confetti het volgende:
The fuck is dit nou?![]()
Nog iets interessants vannacht?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
JP had de bestelling verkeerd begrepen.
Komt nog, eerst de agendaquote:
Hahaha mooi sprookje. Zitten allemaal te graag op het pluche.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als een paar PvdA'ers in ene zelfstandig na gaan denken, kan het nog spannend worden
Als het kabinet blijft zitten, dan blijft het zitten tot na de gemeenteraadsverkiezingen. Als de oppositie dit debat over zn kant laat gaan dan is er ruimte om het uit te stellen ongeacht het debat dat daar op volgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk 't niet. Morgen na ministerraad, denk ik. Kunnen ze eerst nog ff de boedelscheiding regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |