Het was niet heel serieus bedoeldquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kijkt naar Verbeet en niet naar Wouter en zo hoort het ook
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mwoah Gertje, ik wist niet dat ik in de Tweede Kamer zit, je weet zo.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook. De oppositie moet gewoon accepteren dat het nu niet gaat lukken en iets anders zoeken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Tornadovis het volgende:
Serieus, om 17.30u zat ik naar precies hetzelfde geleuter te luisteren.
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hadden ze indertijd maar voor pronk gekozen, maar nee het moest een of ander labiel wijf worden die bij het eerste het beste opstootje de laan uit gestuurd werd, leuk dualisme is dat, de fractievoorzitter die lekker meelult en stemt, dit kabinet zit er al drie jaar om te zitten, waar ze alle besluiten uitstellen zodra ze te moeilijk worden.
Ik ben ook niet boos op jequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was niet heel serieus bedoeld
Die heeft haar huiskat op schoot liggen denk ik, en die likt haar stiekum klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef StephanL het volgende:
Mirjam Sterk
Verbeet is opvallend rustig deze termijn.
less than a minute ago
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.
Volgende keer bij een spoeddebat afsprekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef eriksd het volgende:
Ik had dit wel in de kroeg willen volgen met deze trouwe Fokkers
Mja Hamer, is ook een labiel wijf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu de fractievoorzitter en de partijvoorzitter door elkaar.
viel mij ook al op. ze zal wel op d'r klote hebben gehadquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef StephanL het volgende:
Mirjam Sterk
Verbeet is opvallend rustig deze termijn.
less than a minute ago
Inderdaad, een soort verrassingsaanval van Verhagen? In ieder geval niet doorgesproken dat hij het verzoek aan de S-G heeft gedaan. Mocht de lezing van Bos kloppen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef Krambo het volgende:
Verhagen heeft gewoon tegen Rasmussen gezegd, stuur die brief maar ik krijg 'm wel door het parlement. Daarmee heeft hij de PvdA genaaid, Bos weet dat maar kan er niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |