Dijsselbloem.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand een idee wie er rechts naast Hamer zit. Die vent ziet er ook uit alsof het zijn tijd wel gaat duren...
ik hoop van nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Zouden Bos, Balkenende en Verhagen nou lekker slapen vanavond?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Van der Vlies is natuurlijk wel de baas van de avond.
Een glunderende Maxime en Bert gaan voor, dat weet Iran ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Kwaliteit het volgende:
haagsche
Toch ook belangrijk.. Nieuw rapport: Internationaal Atoomenergieagentschap is bezorgd dat Iran mogelijk aan een kernkop werkt..
Normaal gesproken zit Dijsselbloem daar. Die kijkt altijd of 'ie water heeft zien branden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Gizmo112 het volgende:
Iemand een idee wie er rechts naast Hamer zit. Die vent ziet er ook uit alsof het zijn tijd wel gaat duren...
Ja, als ze daar überhaupt aan toekomen, ze hebben namelijk bami goreng op.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Zouden Bos, Balkenende en Verhagen nou lekker slapen vanavond?
Hadden ze indertijd maar voor pronk gekozen, maar nee het moest een of ander labiel wijf worden die bij het eerste het beste opstootje de laan uit gestuurd werd, leuk dualisme is dat, de fractievoorzitter die lekker meelult en stemt, dit kabinet zit er al drie jaar om te zitten, waar ze alle besluiten uitstellen zodra ze te moeilijk worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien gaan er wel een paar Pvda'ers rellen
Dat is altijd als je leugens verteld, dan is het belangrijk dat je allemaal hetzelfde verkondigd, anders val je door de mand.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende kijkt nog maar een keer naar Bos of hij het wel goed zegt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Van der Vlies is natuurlijk wel de baas van de avond.
Hij kijkt naar Verbeet en niet naar Wouter en zo hoort het ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Balkenende kijkt nog maar een keer naar Bos of hij het wel goed zegt.
Ik denk dat die achter in de auto stappen en direct in slaap vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel: die moeten toch helemaal gaar zijn?
Nee man, Pechtold heeft enkel de lul achter de microfoon in zijn hemd gezet. Bassie pakte ff in 1 keer de hele kamer keihard in hun anussje....quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef leukvoorlater het volgende:
Ministerrraad is morgen om 10 uur
Mwoah Gertje, ik wist niet dat ik in de Tweede Kamer zit, je weet zo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Samsom heeft grote moeite met wakker blijven zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |