Er ligt een motie van de SP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef knnth het volgende:
[..]
Als er iets is om over te stemmen wel ja. Er moet wel eerst een doorbraak zijn.
Ik peer hem mooi naar bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
Dit vind ik een goede opmerking...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
o? op welke manier? Door hun werk te doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Volgens Wilders hing de lucht er al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik stem voor ontbinding van het CDA.
Gaat Pvda niet op in omdat het al eerder besproken was ofzo. Hoorde ik eerder op de avond op radio1quote:
Er is nog niet over gestemd, maar de PvdA zal waarschijnlijk tegen stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al afgewezen door de PvdA?
Allemaal aan de 6-dubbele espresso'squote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |