Er ligt een motie van de SP.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef knnth het volgende:
[..]
Als er iets is om over te stemmen wel ja. Er moet wel eerst een doorbraak zijn.
Ik peer hem mooi naar bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
Dit vind ik een goede opmerking...quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit kan nog wel eens lang gaan duren vannacht.
o? op welke manier? Door hun werk te doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Parlement diskwalificeert zich door pas in de derde termijn deze vragen te stellen...
Volgens Wilders hing de lucht er al.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik stem voor ontbinding van het CDA.
Gaat Pvda niet op in omdat het al eerder besproken was ofzo. Hoorde ik eerder op de avond op radio1quote:
Er is nog niet over gestemd, maar de PvdA zal waarschijnlijk tegen stemmen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al afgewezen door de PvdA?
Allemaal aan de 6-dubbele espresso'squote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het gaat moeiteloos over in de ministerraad.
neuh. Ze hebben de vragen gesteld. Alleen werd er gelogen, en dingen verzwegen. daar werd pas later, toen verhagen en koenders aankwamen, achter gekomen. Toen halsema in de 2e termijn het wou vragen, werd ze afgekaptquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
in zo veel woorden, maar nog niet hard.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is toch al afgewezen door de PvdA?
Oh oke, verkeerd begrepen dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is nog niet over gestemd, maar de PvdA zal waarschijnlijk tegen stemmen.
Misschien gaan er wel een paar Pvda'ers rellenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat Pvda niet op in omdat het al eerder besproken was ofzo. Hoorde ik eerder op de avond op radio1
Ik denk eerder sosquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Allemaal aan de 6-dubbele espresso's
Inderdaad, zakt steeds verder weg. Eindigen zo onder de tafel, waarna je af en toe nog wat gemompel hoort; bert, niet doen......ik glunder niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Dulk het volgende:
dat hoofd van JP steeds zo achter die desk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, zakt steeds verder weg. Eindigen zo onder de tafel, waarna je af en toe nog wat gemompel hoort; bert, niet doen......ik glunder niet.
In de eerste en tweede termijn waren er volgens mij niet genoeg mogelijkheden doordat Verbeet zo strak aan het 3x vragen stellen vasthield.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef FTWO het volgende:
Die TV heeft denk ik weinig zin meer. Dan zijn we een paar topics verder denk ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Tvp voor morgen.
Ik ben nl. om 17:20 al boos weggelopen. Petje af dat jullie het zo volhouden.
En jij denkt dat dit topic morgen nog open is?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Tvp voor morgen.
Ik ben nl. om 17:20 al boos weggelopen. Petje af dat jullie het zo volhouden.
Absoluutquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:54 schreef Klummie het volgende:
Van der Vlies is natuurlijk wel de baas van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |