Agendaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
quote:
Die is de CDA-man staatsrecht. Niet voor niets dat hij nog in het pand is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
WTF komt Donner nog even binnen zetten, lange nacht ook voor hem blijkbaar.
denk het niet, ze hebben morgen een drukke dag. Naar de koningin enzo..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
komen ze nog terug, ja toch wel?
Harde werkers he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
Volgens mij 3 overtredingen binnen 2 jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Verblijfsrecht ontnemen na 2 overtredingen. Motie aangenomen.
Nee, maar stemming is wel interessant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik snap het niet, gaat het nog gebeuren vanavond ?
Kans is niet groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Bos zit nu te huilen in een hoekje met een bekertje water terwijl Maxime glunderend Bert toespreekt dat hij niet moet glunderen. Toch?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Het kabinet is nu aan het ontspannen.
Met je Delta crossen kan overmorgen ook welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
Godver. Nou moet ik morgen kiezen tussen 2 dingen die ik heel graag wil.
Mijn Lancia Delta Turbo weer op de weg zetten of het kabinet live zien vallen.
Nee, zeeeeeeer waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ach, als een paar PvdA'ers in ene zelfstandig na gaan denken, kan het nog spannend wordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar stemming is wel interessant.
Toch groter dan ik vooraf had gedacht. Rond 22.00 zag ik de vaart compleet eruitgaan, en dat gelul over tot 1 maart enzo. Nu zijn ze weer in paniek.quote:
Dat weet ik, maar in de stalling waar hij staat kan ik zaterdag niet terechtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met je Delta crossen kan overmorgen ook wel
Denk 't niet. Morgen na ministerraad, denk ik. Kunnen ze eerst nog ff de boedelscheiding regelenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Nee de ministerraad is beslotenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef GuidooH het volgende:
Is dat gezeik van morgen ook live te zien?
Gaan ze zo nog verder dan? In een vierde termijn?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Toch groter dan ik vooraf had gedacht. Rond 22.00 zag ik de vaart compleet eruitgaan, en dat gelul over tot 1 maart enzo. Nu zijn ze weer in paniek.
Bouw een TV in je auto inquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar in de stalling waar hij staat kan ik zaterdag niet terecht
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef Disavowed het volgende:
Microfoon stond open bij overlegje Verhagen en Balkenende. Premier zegt '..en dan ben ik nog eerlijk geweest.'
Maar de motie van de SP?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar stemming is wel interessant.
Ja, motie SPquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:08 schreef Confetti het volgende:
The fuck is dit nou?![]()
Nog iets interessants vannacht?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
JP had de bestelling verkeerd begrepen.
Komt nog, eerst de agendaquote:
Hahaha mooi sprookje. Zitten allemaal te graag op het pluche.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als een paar PvdA'ers in ene zelfstandig na gaan denken, kan het nog spannend worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |