Agendaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
quote:
Die is de CDA-man staatsrecht. Niet voor niets dat hij nog in het pand is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
WTF komt Donner nog even binnen zetten, lange nacht ook voor hem blijkbaar.
denk het niet, ze hebben morgen een drukke dag. Naar de koningin enzo..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:04 schreef StephanL het volgende:
komen ze nog terug, ja toch wel?
Harde werkers he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat 't op om hierover nu te stemmen?
Volgens mij 3 overtredingen binnen 2 jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Verblijfsrecht ontnemen na 2 overtredingen. Motie aangenomen.
Nee, maar stemming is wel interessant.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik snap het niet, gaat het nog gebeuren vanavond ?
Kans is niet groot.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:06 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik snap het niet, gaat het nog gebeuren vanavond ?
Bos zit nu te huilen in een hoekje met een bekertje water terwijl Maxime glunderend Bert toespreekt dat hij niet moet glunderen. Toch?!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef InformerOnTheRun het volgende:
Het kabinet is nu aan het ontspannen.
Met je Delta crossen kan overmorgen ook welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef vosss het volgende:
Godver. Nou moet ik morgen kiezen tussen 2 dingen die ik heel graag wil.
Mijn Lancia Delta Turbo weer op de weg zetten of het kabinet live zien vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |