abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78138173

Het vorige deel: Slank #953 - met een onvoldoende voor seksuele voorlichting

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:16 #2
236335 neen
schone schijn
pi_78138180
het lijkt niet wat het is
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:12:24 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78138185
http://www.viddler.com/explore/failblog/videos/457/39.239/

dit filmpje is echt grappig! die oma!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78138236
Boe!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_78138275
pi_78138283
TVP. Ik moet nog zeker tot drie uur in de UB zitten, van mezelf, dus dan kan ik die tijd meer beter nuttig gaan besteden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78138370
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou dan toch blijven waar ik zit, denk ik. Alles voor een leuke baan en een prima salaris. Kun je in de tijd dat je daar werkt je intellectuele uitdaging niet elders zoeken? Bijv door nog een studie te gaan volgen ofzo? .
Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te chicken om voor de optie 'onzekerheid' te gaan . Ik wil ook niet zónder werk komen te zitten, zeg maar (anderen mogen ook solliciteren naar 'mijn' functie, dus het is niet eens helemaal zeker dat ik het zou worden).
Een studie naast 32 / 36 uur werken is denk ik wat veel gevraagd, maar ik vind er vast wel iets op. De studie die ik eventueel zou willen doen duurt weer 2 jaar (Museum Studies, voltijds). Niet echt verenigbaar met dit werk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78138437
Ik ga paracetamols slikken en een tukje doen op de bank, voordat ik me straks in de winkel vergrijp aan allerlei chocola ik heb echt teveel koppijn, net op mn werk ook al
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:21:59 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78138554
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg! .
Niet meer actief op Fok!
pi_78138704
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg! .
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
pi_78138729
tvp
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:30:13 #12
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78138812
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_78138882
o hai
Ja doei.
pi_78138910
ohja hai. hier zijn jullie.

phaidra: ik zou gewoon die aanstelling nemen als je hem krijgt, en zodra t je gaat vervelen gewoon gaan rondkijken naar ander werk hoor... als ze je niet contractueel vastleggen hebben ze toch niks te zeggen over wat jij doet met je leven?

ik ben ook heel loyaal enzo, maar wat betreft deze situatie zou ik dat helemaal niet nodig vinden...
Kwak
pi_78138963
quote:
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...

Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!! Zou wel leuk zijn dan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:40:03 #16
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78139129
Zo, de koffer is gepakt. Alleen doet 's weegschaal het niet meer, dus ik kan niet weten of ik onder het gewicht blijf. Maar, ik denk het wel.

Bah, helemaal geen zin om morgen weer naar zweden te gaan. Het sneeuwt daar, langzamerhand ben ik toe aan lente...En het is net zo fijn hier!
pi_78139132
quote:
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...

En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
pi_78139192
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?

Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
pi_78139312
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...

En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
Dat is echt zonde, gewoon proberen met solliciteren! Okee, het is niet de meest ideale tijd om te switchen, maar wie weet heb je mazzel willen ze jou gewoon heel graag hebben!

En *nu* heb ik het prima naar mijn zin op m'n werk, alleen betwijfel ik of het over een jaar nog steeds zo is.
Maar genoeg hierover, hoor! Het komt vast wel goed, ik ben er gewoon nog niet zo aan toe om me vast te leggen denk ik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78139370
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

Er moet wel altijd iemand van de afdeling aanwezig zijn, dus niet tot in het oneindige. Maar ik denk dat het wel te regelen zou zijn. Mocht ik aangenomen worden, ga ik het wel overleggen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78139612
Ik zit tussen de voetbal hooligans. Gezellig hoor (niet dus, ze zijn eng)

Lijstje:
o: bakje muesli met melk, glaasje natuurlijke appelsap
l: granenbroodje kip en tomaat
t: waarschijnlijk koffie
d: waarschijnlijk couscous
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:54:39 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78139643
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veel . Ik moet het nu doen met 700 en eigenlijk kan ik daar prima van leven, maar een vakantie in de zomer zit er niet in (voor de tweede keer niet) en dat vind ik wel zuur.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:19 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78139701
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...

Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!! Zou wel leuk zijn dan.
Klinkt als een hele goeie optie, Phaidra! Zeker als ik een baan zou krijgen waar ik net niet helemaal op mijn plek ben, zou ik mijn intellectuele uitdaging elders willen halen. Ik baal dan ook echt dat ik instellingscollegegeld zal moeten gaan betalen als ik nog een studie wil volgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_78139720
Mijn lijst ziet er vandaag zo uit:
O: halve liter volle yoghurt (goh )
T: appelflap-ish ding
L: 2 kaiserbroodjes met abrikozenjam light
T: handje amandelen
T: appel
S: pilates
D: tortilla met aardappel, spinazie, doperwtjes en geitenkaas, met een salade erbij met pijnboompitten, fake-bacon en balsamicoreductie
T: rauwe wortels
pi_78139777
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb geschiedenis gestudeerd en werk nu in de detachering als consultant. Mijn bedrijf plaatst ons voornamelijk bij grote verzekeraars en in het begin was het heel leuk en leerzaam, maar door de crisis zijn bedrijven niet meer zo happig op externe medewerkers. Het gevolg daarvan is dat er eigenlijk geen leuke opdrachten meer binnen komen en dat je daardoor veel te lang op veel te saaie klussen zit.

Ik zal jullie niet vermoeien met de inhoud van mijn werkzaamheden, maar gister hield ik me bezig met het maken van barcodes voor archiefstukken en dat was niet echt mijn planning na drie jaar werkervaring

Ik moet inderdaad gewoon solliciteren!
pi_78139802
Lijst:

O: Brinta
T: warme choco (koffie gedronken met een oud-studiegenootje)
L: 2 volkoren boterhammen met appelstroop, tomatensoep, laatste stukje moulleux aux chocolat gedeeld met twee vriendinnen
T: kwark
D: stamppot met spinazie, rode paprika, ui, roomkaas
pi_78139835
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veel . Ik moet het nu doen met 700 en eigenlijk kan ik daar prima van leven, maar een vakantie in de zomer zit er niet in (voor de tweede keer niet) en dat vind ik wel zuur.
Da's wel balen, ja Hoewel vakantie geen primaire levensbehoefte is, is het toch wel erg fijn...Kun je niet goedkoop weg? of wil je per se heel ver?

BTW, zul jij ff schrikken als je eerste echte salaris binnenkomt Wat een woest luxe gevoel is dat
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:00:37 #28
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78139852
Oi, zal het kabinet vanmiddag vallen? Spannend! Ik ga toch zeker even het spoeddebat kijken!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:01:04 #29
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78139876
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's wel balen, ja Hoewel vakantie geen primaire levensbehoefte is, is het toch wel erg fijn...Kun je niet goedkoop weg? of wil je per se heel ver?

BTW, zul jij ff schrikken als je eerste echte salaris binnenkomt Wat een woest luxe gevoel is dat
Daar kijk ik zo naar uit!
pi_78139878
oeh! wat heb ik nu weer gemist?
Ja doei.
pi_78139933
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:01 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Daar kijk ik zo naar uit!
Het kost ongeveer anderhalve maand om je uitgavenpatroon erop aan te passen
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:03:26 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78139952
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Misschien ga ik in de zomer wel een paar dagen Brugge doen . Maar ik zou ook wel eens een keer echt ver willen, zoals jij .
quote:
Idd! Ik verheug me er nu al op . Maar ik moet ook oppassen dat ik me niet laat misbruiken. Toen ik vakantiewerk deed, hield ik me helemaal niet bezig met de administratie en m'n uurloon. Ik dacht: 'Zolang ik maar genoeg geld heb om naar Parijs te gaan vind ik alles best' . En zo'n houding heb ik nu nog wel een beetje...
Niet meer actief op Fok!
pi_78139978
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het kost ongeveer anderhalve maand om je uitgavenpatroon erop aan te passen
Ik ging echt helemaal los bij mn eerste salaris. Hoewel, het was vooral een flinke stap in de richting uit de min haha!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:04:18 #34
236335 neen
schone schijn
pi_78139990
Zal er ook rosé bier staan in de bier muur in Brugge?

Maar goed Viking, een "verre" reis hoeft ook niet al te veel te kosten hoor!
pi_78140013
ik mis nog steeds mijn full-time salaris

wat was dat heerlijk zeg
Ja doei.
pi_78140050
Het is net weer gestort
pi_78140099
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Misschien ga ik in de zomer wel een paar dagen Brugge doen . Maar ik zou ook wel eens een keer echt ver willen, zoals jij .
[..]

Idd! Ik verheug me er nu al op . Maar ik moet ook oppassen dat ik me niet laat misbruiken. Toen ik vakantiewerk deed, hield ik me helemaal niet bezig met de administratie en m'n uurloon. Ik dacht: 'Zolang ik maar genoeg geld heb om naar Parijs te gaan vind ik alles best' . En zo'n houding heb ik nu nog wel een beetje...
Mja, je kunt eens een paar dagen Brussel en Leuven doen als wij op vakantie zijn, als je wilt Het rotte is: tegen de tijd dat je eindelijk genoeg geld hebt om uitgebreid op vakantie te gaan, worden de vakantiedagen een probleem Ah well.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:07:38 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140112
zeg CF, met welke maatschappij vliegen jullie altijd naar Madrid? Ik ga waarschijnlijk in Mei een weekendje, en ben nu op zoek naar goedkope tickets, maar kan niets vinden...
pi_78140144
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef AKnynke het volgende:
Oi, zal het kabinet vanmiddag vallen? Spannend! Ik ga toch zeker even het spoeddebat kijken!
Oja! Misschien nu echt het einde van Harry!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:09:24 #40
236335 neen
schone schijn
pi_78140170
Net nu hij een nieuwe auto heeft besteld
pi_78140172
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef AKnynke het volgende:
zeg CF, met welke maatschappij vliegen jullie altijd naar Madrid? Ik ga waarschijnlijk in Mei een weekendje, en ben nu op zoek naar goedkope tickets, maar kan niets vinden...
Iberia, meestal. Of Brussels Airlines.

Neen, met handig boeken kun je inderdaad veel besparen, en slapen enzo hoeft ook niet duur. Maar prikken en visa en dat soort dingen kosten ook vaak weer een bak met geld (die ik in mijn planning altijd vergeet ).
pi_78140216
ik heb wel weer zin in wat politieke spanning ende sensatie laat maar vallen die hap
Ja doei.
pi_78140232
Ik ga nog maar geen vakantie boeken voor deze zomer, in ieder geval.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:11:08 #44
236335 neen
schone schijn
pi_78140237
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Iberia, meestal. Of Brussels Airlines.

Neen, met handig boeken kun je inderdaad veel besparen, en slapen enzo hoeft ook niet duur. Maar prikken en visa en dat soort dingen kosten ook vaak weer een bak met geld (die ik in mijn planning altijd vergeet ).
Maar "ver weg" hoeft niet zo ver weg te zijn dat je er prikken/visa voor nodig hebt toch
pi_78140264
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel weer zin in wat politieke spanning ende sensatie laat maar vallen die hap
Ik ook! Maar wat krijg je er voor terug he...
pi_78140293
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef neen het volgende:

[..]

Maar "ver weg" hoeft niet zo ver weg te zijn dat je er prikken/visa voor nodig hebt toch
Waar wil je heen?

Volgens mij moet je zelfs voor Turkije al prikken en voor Egypte heb je een visum nodig. Die landen zijn niet zo heel ver weg

Ik heb nu zo'n beetje alle prikken wel gehad zodat ik daar bij het plannen voor volgende vakanties geen onvoorziene kosten meer aan heb
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78140298
interessantere nieuwsberichten dan wat Britney nu weer aan heeft?
Ja doei.
pi_78140322
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef neen het volgende:

[..]

Als je Europa uitwilt, wel vaak. Behalve voor de VS
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:13:26 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140328
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ook! Maar wat krijg je er voor terug he...
ik vind het altijd hardstikke spannend dat soort zaken. En die dingen maken dat ik denk toch de journalistiek in te willen, ik ben zo graag heel snel op de hoogte van dit soort zaken, zit het liefst met m'n neus bovenop het nieuws...

Ik zag dat er 3 vacatures waren bij de volkskrant, misschien moet ik daar toch maar solliciteren. Nooit geschoten is altijd mis, natuurlijk.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:14:11 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78140353
Tien keer liever Harry Potter dan Kapitein Bleekhaar en zijn lallende horde
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_78140357
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar wil je heen?

Volgens mij moet je zelfs voor Turkije al prikken en voor Egypte heb je een visum nodig. Die landen zijn niet zo heel ver weg

Ik heb nu zo'n beetje alle prikken wel gehad zodat ik daar bij het plannen voor volgende vakanties geen onvoorziene kosten meer aan heb
Malarone is anders ook stervensduur
Ik heb laatst m'n bloed laten checken; met Hep. A en B zit ik in ieder geval safe.
pi_78140358
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik vind het altijd hardstikke spannend dat soort zaken. En die dingen maken dat ik denk toch de journalistiek in te willen, ik ben zo graag heel snel op de hoogte van dit soort zaken, zit het liefst met m'n neus bovenop het nieuws...

Ik zag dat er 3 vacatures waren bij de volkskrant, misschien moet ik daar toch maar solliciteren. Nooit geschoten is altijd mis, natuurlijk.
Herkenbaar... nu.nl en NOS staan hier eigenlijk altijd open.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:15:50 #53
236335 neen
schone schijn
pi_78140420
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waar wil je heen?

Sommige prikken moet je dan een jaar later ofzo weer halen om hem langer geldig te laten ofzo

Ik weet nog niet waar ik heen wil, nog even afwachten... misschien Egypte en anders gewoon Oost Europa. Vorig jaar Marokko, daar kun je ook best goedkoop heen vliegen (Ryan Air bv ), geen visum nodig, geen prikken verplicht en daar is ook alles niet echt duur.
pi_78140446
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb laatst m'n bloed laten checken; met Hep. A en B zit ik in ieder geval safe.
I KNOW, ik stond echt zo in de apotheek toen ik moest afrekenen voor twee personen (pillen en 2x hep. A.. )

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_78140465
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hier ook! Misschien had ik die studie journalistiek toch af moeten maken .
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:17:16 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140481
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

volkskrant.nl
pi_78140487
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef neen het volgende:

[..]

Sommige prikken moet je dan een jaar later ofzo weer halen om hem langer geldig te laten ofzo

Ik weet nog niet waar ik heen wil, nog even afwachten... misschien Egypte en anders gewoon Oost Europa. Vorig jaar Marokko, daar kun je ook best goedkoop heen vliegen (Ryan Air bv ), geen visum nodig, geen prikken verplicht en daar is ook alles niet echt duur.
Dat is zo met Hepatitis A, maar dan ben je ook echt járen beschermd.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:17:26 #58
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140488
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef anna82 het volgende:

[..]

Hier ook! Misschien had ik die studie journalistiek toch af moeten maken .
jij ook al?
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:17:42 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78140497
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef AKnynke het volgende:

[..]

En de journalistiek in komen is verdomd lastig. Medestudenten van mij die de master journalistiek hebben gedaan (en de master heeft nog wel contact met de grote kranten!) zijn er niet altijd in geslaagd binnen de journalistiek aan de slag te komen.
Niet meer actief op Fok!
pi_78140504
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

volkskrant.nl
Nee, niet bij XM dus
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:18:04 #61
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140512
quote:

[..]

jij ook al?
oh nee, daar waren we al achter, toch?

Ik heb ook alle prikken binnen. Had er al heel veel omdat ik in 2002 een jaar in de US gewoond heb, en daar moest ik toch echt inentingen voor hebben...en voor Zimbabwe heb ik er ook een heleboel gehad...
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:18:42 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78140533
Ooo Egypte staat wel heel hoog op m'n lijstje, hoor! Dat wordt misschien wel m'n eerste niet-Europese reis .
Niet meer actief op Fok!
pi_78140547
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, niet bij XM dus
Nee, geen sites van kranten nee.
pi_78140551
Ik heb ook een jaar journalistiek gedaan. En ja ik ben nieuwsgierig, maar denk dat ik dit soort zaken toch aan anderen moet overlaten :p
pi_78140572
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I KNOW, ik stond echt zo in de apotheek toen ik moest afrekenen voor twee personen (pillen en 2x hep. A.. )

[ afbeelding ]
Ik heb m'n twinrixen nog om m'n studentenverzekering gehaald 3x 65 euro is dat, plus consult voor laten prikken En dan moet je een jaar later ook nog eens je antistoffen laten checken, weer 25 euro

Maar goed, nu wel 25 jaar beschermming tegen hep.A en levenslang tegen hep.B
pi_78140582
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Ooo Egypte staat wel heel hoog op m'n lijstje, hoor! Dat wordt misschien wel m'n eerste niet-Europese reis .
Daar hoef je dan weer geen injecties of malaria pillen voor te hebben! Wel een visum, maar meestal boek je dat bij de reis in (of dat is iig aan te raden, want dan sta je in een kortere rij op het vliegveld )
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:20:12 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78140598
Kwak had het vanochtend over een vacature bij Quest waar 450 reacties op waren gekomen! . Ik heb ook eens gereageerd op een vacature als redacteur bij Quest, maar echt, als ik dat zo hoor dan ben ik echt blij dat ik een carrièreswitch heb gemaakt...
Niet meer actief op Fok!
pi_78140615
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Viking84 het volgende:
En de journalistiek in komen is verdomd lastig. Medestudenten van mij die de master journalistiek hebben gedaan (en de master heeft nog wel contact met de grote kranten!) zijn er niet altijd in geslaagd binnen de journalistiek aan de slag te komen.
Daarnaast vragen ze overal jaren ervaring.
pi_78140616
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat is zo met Hepatitis A, maar dan ben je ook echt járen beschermd.
2 prikken is 5-10 jaar, 3 prikken 25-30 jaar.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:20:55 #70
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78140626
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je zo'n antititerbepaling gehad? Want dat had ik laatst voor Hep. B in verband met mijn studie, maar ik blijk niet beschermd te zijn tegen Hep. B ook al heb ik 3 vaccinaties gehad. Dus nu moet ik nog een keer en heel hard hopen dat het dit keer wel werkt!
pi_78140628
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb m'n twinrixen nog om m'n studentenverzekering gehaald 3x 65 euro is dat, plus consult voor laten prikken En dan moet je een jaar later ook nog eens je antistoffen laten checken, weer 25 euro

Maar goed, nu wel 25 jaar beschermming tegen hep.A en levenslang tegen hep.B
Inderdaad, het is wel ergens goed voor! En volgensmij krijg ik nog wel een aardig bedrag terug van de verzekering, daar wacht ik nu op. Vriendlief heeft 120 euro teruggekregen
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:21:32 #72
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78140656
Oh ik zie het al CF! Ja dus
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:21:39 #73
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140661
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

en de meeste journalisten werken op freelance basis. Ik weet niet of ik dat m'n hele leven zou willen blijven doen, een beetje zekerheid en vastigheid is toch wel fijn. Tenzij ik een hele rijke vent zou hebben, maar ik geloof niet dat dat er in zit. Hoewel hij het vanmorgen wel had over dat hij na z'n phd misschien wel de consultancy in zou willen...
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:21:49 #74
236335 neen
schone schijn
pi_78140667
Dat consult voor de prikken
pi_78140685
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tien keer liever Harry Potter dan Kapitein Bleekhaar en zijn lallende horde
Hihi ja oke, maar ik heb ook wel zin nu in een vallend kabinet.
Ben wel blij dat ik niet de enige ben, haha.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:22:26 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140700
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

die vacature van de volkskrant was dus echt voor beginnende journalisten. Wel met afgeronde opleiding, maar verder geen ervaring.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:22:36 #77
236335 neen
schone schijn
pi_78140711
Nederland is gewoon toe aan een echte leider zoals Geert
pi_78140716
quote:

[..]

volkskrant.nl
dan kan ik je toch deze niet onthouden... Jaap Fischer
quote:
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant is een kutkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant is een kutkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant is een kutkrant, geef mij maar Trouw

ik lees hem overigens wel eens in de bieb, maar ik vind NRC fijner, en zelfs Trouw...
Kwak
pi_78140755
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Anders moet je 'm zelf zetten
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:23:50 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78140761
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef neen het volgende:
Nederland is gewoon toe aan een echte leider zoals Geert
Relschopper
pi_78140778
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Anders moet je 'm zelf zetten
Had ik 'm ook net zo goed mee kunnen nemen naar m'n mama dus
pi_78140820
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hihi ja oke, maar ik heb ook wel zin nu in een vallend kabinet.
Ben wel blij dat ik niet de enige ben, haha.
ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun stad voor stemmen in die stád wil bereiken?

bovendien polariseert het de boel... wie breekt betaalt, en ik heb liever de pvda in een kabinet dan de pvv...

(ik stem overigens d66... gemeentelijk op inhoud, en landelijk op principe)
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:29 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78140841
Aaaagh zus belde om te zeggen dat cijfers van het vak dat we samen volgden er zijn, maar omdat ik student-van-buitenaf ben kan ik de cijfers niet op blackboard zien Dus nu heb ik de docente gemaild, maar ze mailt niet teruuuug! En nu weet ik dat er cijfers zijn en zit ik er de hele tijd mee in mn hoofd </streber>
pi_78140863
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaagh zus belde om te zeggen dat cijfers van het vak dat we samen volgden er zijn, maar omdat ik student-van-buitenaf ben kan ik de cijfers niet op blackboard zien Dus nu heb ik de docente gemaild, maar ze mailt niet teruuuug! En nu weet ik dat er cijfers zijn en zit ik er de hele tijd mee in mn hoofd </streber>
hangen ze ergens in de gang denk je? heb je wel een blackboard account? anders kan ik even voor je gaan kijken (als ik je studentnummer weet )
Kwak
pi_78140873
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

die vacature van de volkskrant was dus echt voor beginnende journalisten. Wel met afgeronde opleiding, maar verder geen ervaring.
Ik heb 1 jaar journalistiek gedaan (naast geschiedenis), maar toen dacht ik dat je als historicus ook heus wel journalist kon worden en dat ik die hele opleiding niet nodig had. Dat dacht ik trouwens ook van communicatie-wetenschappen. Ik was jong, naief en arrogant, nu weet ik wel beter .
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:26:27 #86
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140874
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun stad voor stemmen in die stád wil bereiken?

bovendien polariseert het de boel... wie breekt betaalt, en ik heb liever de pvda in een kabinet dan de pvv...

ik heb tijden voor D66 gewerkt in Maastricht, en mailde laatst eens met m'n oude baas: ze vertelde inderdaad dat hoe d66 het landelijk doet heel veel invloed heeft op d66 Maastricht..dus good for her. Ze hoopt zelfs op een wethouderspositie!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:27:11 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78140894
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hangen ze ergens in de gang denk je? heb je wel een blackboard account? anders kan ik even voor je gaan kijken (als ik je studentnummer weet )
Nee ze stonden alleen op blackboard geloof ik! Het zijn ook geen eindcijfers maar eindpapercijfers. Maar dankjoe for teh offer!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:27:21 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78140900
oi, hier lezen is veel gezelliger dan lezen over political game theory...misschien 'bewaar' ik dat boek wel voor in het vliegtuig...
pi_78140901
Ik heb ook voorkeur voor de NRC. Regionale politiek is een lastige kwestie. Ik ben er nog niet uit. In Gouda zijn er veel partijen die op zondag sporten willen verbieden ( ), geen bioscoopfilms meer willen op zondag ( ) en alle godslasterlijke boeken uit de bibliotheek willen halen ( _! ). Ja, die krijgen mijn stem dus echt niet.

Ik ben uitermate zwevend.
pi_78140942
ik lees gewoon geen krant
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:29:01 #91
236335 neen
schone schijn
pi_78140981
Ik lees de NRC-Next zo goedkoop voor studenten
en nu kijk ik Oprah Winfrey
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:30:13 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78141040
ik mis de krant zo ontzettend. Vroeger toen ik nog in NL woonde las ik elke morgen de volkskrant, en daar maakte ik ook echt tijd voor. Nu lees ik elke morgen fok!, en dat is toch wel een kwaliteitsverschil.

de krant, en studio sport, die mis ik echt.
pi_78141065
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef AKnynke het volgende:
ik mis de krant zo ontzettend. Vroeger toen ik nog in NL woonde las ik elke morgen de volkskrant, en daar maakte ik ook echt tijd voor. Nu lees ik elke morgen fok!, en dat is toch wel een kwaliteitsverschil.

de krant, en studio sport, die mis ik echt.
Abonnement op de digitale editie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78141070
is er geen online subscription die de hele krant weergeeft op pdf ofzo? Dus alle artikelen die ook in de krant staan? OF staat alles al online?
Ja doei.
pi_78141074
quote:

[..]

Ik ben ook D66-minded: heb altijd of D66 gestemd of PvdA. Ik vond alleen Pechtold nogal zwak in het laatste lijsttrekkers-debat. Voor deze verkiezingen twijfel ik tussen bovenstaande en GroenLinks, maar ik moet me inderdaad nog even verdiepen in de gemeentelijke programma's.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:31:20 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78141095
Ik lees Spits / Metro En als ik mn tengels eraan krijg heul soms de volkskrant.

Ik stemde eerst steeds SP of Groen Links, maar nu weet ik het even niet meer
pi_78141163
Ik zou wel een krant willen maar alleen als die tot mijn deur werd bezorgd !
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:35:21 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78141217
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Abonnement op de digitale editie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maakt dat verschil dan? volgens mij kan ik alle artikelen zo ook lezen...
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:35:45 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78141238
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ja en een portfolio van heb ik jou daar, dus als je niet op de kleuterschool al een eigen schoolkrant had kun je het wel vergeten [/licht gechargeerd uiteraard ]
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:36:14 #100
236335 neen
schone schijn
pi_78141259
Volgens mij ook, via google kwam ik iig op:
Volkskrant online
pi_78141305
quote:

[..]

ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun
stad voor stemmen in die stád wil bereiken?

Natuurlijk heb je gelijk, maar (en dit klinkt vast heel dom, maar ik ben het) tot zover dacht ik niet na. Wil gewoon alleen dat er iets gebeurt.

Ik ga trouwens ook niet stemmen, maar dat heeft te maken met dat ik nu niet voor Amsterdam kan stemmen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:38:44 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78141350
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef AKnynke het volgende:

[..]

maakt dat verschil dan? volgens mij kan ik alle artikelen zo ook lezen...
Je hebt gelijk. Zelfs zonder inlog. Bizar, waarom zou je nog een abo nemen??
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:39:00 #103
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78141356
ik sta bij mn ouders ingeschreven, en hoewel het me eigenlijk geen zak uitmaakt hoe de politiek er in dat dorp uitziet, heb ik m'n vader toch gemachtigd voor me te stemmen. Daar geen d66, want dat is een rot afdeling. Wel pvda, en heb m'n vader ogpedragen op de eerste vrouw op de lijst te stemmen...
pi_78141369
Wij lezen het Parool. En op zaterdag koop ik een Volkskrant die ik op zondagochtend lees .

Nynke, ik stem ook altijd op de eerste vrouw op de lijst!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:39:24 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78141371
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

omdat de papieren krant toch wel heel erg fijn leest..Zeker de zaterdagseditie!
pi_78141377
En ik lees Het Parool, fijne krant
pi_78141424
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:21 schreef neen het volgende:
Ik kan het door mijn zus laten doen, dus die kosten kan ik uitsparen
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:40:49 #108
236335 neen
schone schijn
pi_78141440
Ik zag hier bij het oud papier ook al een stembiljet liggen alleen heb ik die gast er nog niet op aan kunnen spreken
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:41:10 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78141456
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef AKnynke het volgende:

[..]

omdat de papieren krant toch wel heel erg fijn leest..Zeker de zaterdagseditie!
Nouja, als ik de VK was, zou ik daar toch een abonnementsvorm aan hangen...
pi_78141574
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben ook D66-minded: heb altijd of D66 gestemd of PvdA. Ik vond alleen Pechtold nogal zwak in het laatste lijsttrekkers-debat. Voor deze verkiezingen twijfel ik tussen bovenstaande en GroenLinks, maar ik moet me inderdaad nog even verdiepen in de gemeentelijke programma's.
mja, pechtold is niet degene die van belang is voor de gemeente Leiden, dus dat meekt me niet zoveel uit.

Vond het debat beachelijk en heb t niet gekeken, maar hoorde van meer mensen dat hij zwak overkwam. Landelijk stem ik toch op Boris van der Ham, niet op Pechtold, dus wat dat betreft maakt t me ook niet zoveel uit (ik vond hem in debat met Bos bij Pauw en Witteman bijzonder sterk overigens)
Kwak
pi_78141604
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Bij de VK kan je een abonnement krijgen op de zaterdageditie, met daaraan gekoppeld een internet-abbo
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:45:41 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78141633

Foto van de Pers, hoe briljant!
pi_78141658
verder wijzigt mijn D. heb helemaal geen zin in die makreel. ik neem lekker ovenfrietjes met een gebraden kipfileetje. omnomnom. en ik ga ook afzeggen voor t feestje van vanavond waar ik heul geen zin in heb. hoppa. kwakz0r time.

kennen jullie deze trouwens al?

Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:46:32 #114
236335 neen
schone schijn
pi_78141676
Ik ga zaterdag naar de kapper en ik weet al hoe ik het wil
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
verder wijzigt mijn D. heb helemaal geen zin in die makreel. ik neem lekker ovenfrietjes met een gebraden kipfileetje. omnomnom. en ik ga ook afzeggen voor t feestje van vanavond waar ik heul geen zin in heb. hoppa. kwakz0r time.

kennen jullie deze trouwens al?

Bij "Brigitte Kaandorp" ben ik afgehaakt.
pi_78141729
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Voor de zaterdagcrypto.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:48:01 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78141730
Ik zou een waardeloze journalist zijn, want ik interesseer me totáál niet voor het nieuws. Wel voor research an sich, maar niet voor actualiteiten. Ik lees alleen de Sp!ts, de Pers en de Metro in de trein en dan maak ik eerst de puzzels en als ik dan nog niet op mijn bestemming gearriveerd ben, lees ik de krant nog even vluchtig door .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:48:30 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78141752
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Voor de zaterdagcrypto.
Die van de NRC is veul moeilijker
pi_78141764
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef anna82 het volgende:
Wij lezen het Parool. En op zaterdag koop ik een Volkskrant die ik op zondagochtend lees .

Nynke, ik stem ook altijd op de eerste vrouw op de lijst!
Ik op de eerste vrouw op de lijst met een niet-oerhollandse naam.
pi_78141779
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef neen het volgende:
Ik ga zaterdag naar de kapper en ik weet al hoe ik het wil
[..]

Bij "Brigitte Kaandorp" ben ik afgehaakt.
echt? de tekst is ge-ni-aal...
Kwak
pi_78141788
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:40 schreef neen het volgende:
Ik zag hier bij het oud papier ook al een stembiljet liggen alleen heb ik die gast er nog niet op aan kunnen spreken
Neen, heb jij al kunnen kiezen tussen de NVU en de CD?
pi_78141820
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die van de NRC is veul moeilijker
Maar die kun je gewoon online doen.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:50:24 #122
236335 neen
schone schijn
pi_78141821
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Neen, heb jij al kunnen kiezen tussen de NVU en de CD?
Ik denk dat ik toch voor de Geldersche Centrum Democraten kies, die komen zeer capabel over op mij.
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? de tekst is ge-ni-aal...
Nou, ik heb het even opgezet maar toen ze begon te praten ben ik afgehaakt
pi_78141827
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja hee, ik lees hier om te woggen hoor!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:51:03 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78141860
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Maar die kun je gewoon online doen.
Ik doe die meestal net voor het slapen gaan, nog even mijn brein kraken. En dan is online niet zo handig!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:56:50 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78142092
Ik lees nu.nl en telegraaf.nl

Heb net een ronde van 2 uur in 1.45 uur gedaan, nog stukjes gelopen en sowieso snel gewandeld (pfff, dat is maar 450 kcal )
Nu kan ik nauwelijk typen, mijn vingers zijn zo stijf van de kou.. En de hele week blijft het koud, druilerig kutweer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:09:34 #126
236335 neen
schone schijn
pi_78142553
Nou, ik zal maar even kijken of er veel gezellige hooligans zijn in de hoofdstad. En even kijken wat er voor ongezonds op het menu staat
pi_78142781
Manlief heeft een nieuwe baan en kan maandag al beginnen.
pi_78142791
ah, da's puik! gefeli!
Ja doei.
pi_78142811
(ik zocht met mn muis eerst naar het "like" knopje... hoezo te vaak op facebook)

ik ga naar huis. heb afgekregen wat ik af wilde hebben vandaag, en neem mee naar huis wat ik morgen en mandag wil doen (dan ben ik geheel legaal vrij)

toedels!
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:17:38 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78142885
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_78142922
Fijn, VMW! .
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:19:23 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78142958
Das goed nieuws!
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:22:44 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78143129
VMW wat fijn... gefeliciteerd, wat voor functie zo ongeveer..

Co, hoe lang doe je zo over een schilderij
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_78143300
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:

Co, hoe lang doe je zo over een schilderij
!
Ja doei.
pi_78143645
Dank voor de feli's!
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:33:35 #136
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78143731
wat fijn, VMW!
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:39:31 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78144018
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's!
[..]

Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werk Als die zeurende, boze mensen

Whehe, ik wordt jonger, had een fles berenburg gehaald, moest ik voor het eerst mijn I.D. laten zien, hahaha
pi_78144226
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werk Als die zeurende, boze mensen
Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.

ID laten zien?
pi_78144376
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.

ID laten zien?
Heb ik ook gedaan. Telefonisch wil je dat inderdaad niet, maar per brief is het prima te doen, mits je een beetje vrij wordt gelaten in wat je kunt aanbieden/vergoeden/weetikveelwat.
  donderdag 18 februari 2010 @ 16:46:03 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78144419
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
pi_78145623
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
Bij hem in ieder geval niet .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78145710
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
Slecht he? Het is wel genieten hier op de bank met een sloot thee. En nu ik wil Ferry Mingelen worden.

Zo de keuken in om een home made lasagne te maken Ik hoop dat mijn eetlust snel terugkomt.
pi_78147935
Mooi zo VMW!

Ben net terug van een uitputtende sessie bij de psycholoog. Ze probeert mijn concentratievermogen enzo te testen door zoveel mogelijk informatie op me af te vuren. Mijn hemel

Lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
B: ruim een uur door de stad lopen in stevig tempo
L: bruine pistolet met krabsalade, ananas uit blik op eigen sap
T: kleine portie sushi (3 nori en 3 met sashimi)
T: chocolademarshmellowdingetje uit letland
D: kabeljauwfilet en veeeeel sla (weet niet of we gebakken krieltjes of gekookte aardappelen erbij eten), toe bakje hazelnootyoghurt met beetje slagroom (nom)
T: bonbonnetje

Morgen wordt wat lastiger met eten, we spreken om 7 uur af om te verzamelen voor het avondeten, maar dan moeten we nog naar het restaurant toe en gaan eten.. Denk dat ik tegen die tijd van mijn graatje ga.. Misschien 's middags rond 16.00 nog even twee boterhammen eten.
pi_78148102
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
is er geen online subscription die de hele krant weergeeft op pdf ofzo? Dus alle artikelen die ook in de krant staan? OF staat alles al online?
Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant. Dat leest toch een stuk fijner dan dat de artikelen allemaal wel ergens online staan maar dat je ze zelf bij elkaar moet zoeken.

Ik heb ook heel lang de NRC Next gehad maar zoals PF ook zei, als hij niet echt bij je deur wordt bezorgd kom je er niet aan toe. Tegen de tijd dat ik hem uit de bus had gehaald was het eind van de middag en dan had ik geen puf meer en had ik alles overdag al online gelezen. Het ontbijt is een veel beter moment om de krant te lezen.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:07:58 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78148211
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant. Dat leest toch een stuk fijner dan dat de artikelen allemaal wel ergens online staan maar dat je ze zelf bij elkaar moet zoeken.

Ik heb ook heel lang de NRC Next gehad maar zoals PF ook zei, als hij niet echt bij je deur wordt bezorgd kom je er niet aan toe. Tegen de tijd dat ik hem uit de bus had gehaald was het eind van de middag en dan had ik geen puf meer en had ik alles overdag al online gelezen. Het ontbijt is een veel beter moment om de krant te lezen.
Ik doe andere dingen tijdens het ontbijt .

Nee, ik ben niet geschikt voor een abonnement op een krant of een tijdschrift. Kranten zouden zich ongelezen opstapelen en ik koop liever af en toe een tijdschrift als ik met de trein ga reizen.
Niet meer actief op Fok!
pi_78148370
Gefeliciteerd VMW! Fijn dat hij iets heeft, en zo snel ook nog.

Ontopic: mijn lijstje verandert een beetje want vriendje heeft pizza's gehaald.

Oja, en ik zou vanavond voor het eerst in tijden weer eens naar koorrepetitie gaan maar uiteraard heb ik er als puntje bij paaltje komt helemaal geen zin in. Nou ja, ik sleep mezelf er maar heen en hopelijk is het dan toch wel weer leuk. Aan de muziek (de Matthäus Passion) zal het in elk geval niet liggen.

Dit zijn trouwens wel van die momenten dat ik blij ben met digitale televisie, Politiek 24.
pi_78148645
OMG. Ik heb voor de lol gereageerd op een woning in het centrum. word ik gewoon uitgenodigd voor een bezichtiging

Weet niet of ik het wel doe... geen zin om te verhuizen. En 't is even groot. Maar toch. Centrum
Huidige woning:

Aangeboden woning:

Ik weet het niet...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_78148670
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Fijn!
pi_78148673
ook een feli van mij VMW!

Ik heb gewon twee baaldagen in 1 week

Ik was intern aan het solliciteren voor werkbegeleider. In de meeste bedrijven wordt dat teamleider genoemd, maar bij de reclassering dus niet. Ik moest mensen aan gaan sturen, lees: coachen op de kwaliteit. Een unitmanager bewaakt de productie.

Nu kreeg ik vandaag terug: " We hadden echt vier hele goede kandidaten, dus jij ook" .....ohw kut dacht ik, daar gaan we. " maar we hebben de indruk dat jij te veel zou gaan zitten op de coaching dan op de doorstroom van producten, dus kozen we toch voor een ander"

What the fuck, iemand aannemen voor bewaking van kwaliteit maar dan iemand nemen die van coaching geen kaas heeft gegeten en vind dat kwaliteit ook een 5.9 is? We schrijven rapporten naar de rechtbank, kom op zeg!

Nou ja, gelukkig zeiden ze dit ook bij nog twee andere sollicitanten, dus blijkbaar is de bedrijfscultuur verandert

Wel k*t, was zwaar toe aan deze functie

Moest er ff uit
pi_78149147
Balen An.

Ewelina: als je jezelf toch een verhuizing op de hals haalt zou ik ook gaan voor iets dat een grotere vooruitgang is ten opzichte van je huidige woning. Maar goed, ik weet natuurlijk niet waar je nu woont en hoe belangrijk jij de locatie vindt.
pi_78149272
Dat is 't 'm juist... de locatie is fantastisch, echt midden in het centrum en het pand is een rijksmonument. Alleen qua oppervlakte is het dus geen vooruitgang.
pi_78149444
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Dat is 't 'm juist... de locatie is fantastisch, echt midden in het centrum en het pand is een rijksmonument. Alleen qua oppervlakte is het dus geen vooruitgang.
nadeel van rijksmonumenten: je mag meestal niet in de muren boren, alles is schots en scheef dus niks past normaal, (zijn de wanden wel recht, want dfat scheelt een hoop in t oppervlak ook?), meestal ook beperking in wat je mag schilderen in welke kleur, kraakt en tocht als een malle en verbeteringen worden niet zomaar uitgevoerd...

(om maar even wat knuppels in t hoenderhok te gooien)
Kwak
pi_78149589
Nee, de wanden zijn niet recht. De indeling is nogal raar, daarom twijfel ik. Echt rare kleuren wilde ik toch niet gebruiken.
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:39:45 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78149614
Weer thuis!

Hoera voor manlief van VMWtje!

Balen An!

Hooligans in de hoofdstad? Ik reed net met de trein door A'dam CS en daar hoorde ik inderdaad een hoop geschreeuw en gedoe Wat was de gelegenheid, één of andere voetbalwedstrijd waarvan ik niet op de hoogte was?
pi_78149728
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Nee, de wanden zijn niet recht. De indeling is nogal raar, daarom twijfel ik. Echt rare kleuren wilde ik toch niet gebruiken.
als de wanden ook nog schuiin zijn heb je qua oppervalk dus nog minder ruimte... vriendinnetje van me woont nu in monument (in hofje) en moest al het houtwerk mosterdgeel houden onhandige indeling maakt t voor je gevoel nog kleiner. en in de binnenstad kan je bezoek nooit fatsoenlijk parkeren.

maar verder is in het centrum wonen natuurlijk heel tof. dat wel.
Kwak
pi_78149762
Ik heb weinig vrienden met een auto, en degenen met een auto komt sowieso altijd met de trein want dan kan ze drinken

Dit is 't...

Andere vriend is tandarts en heeft een medische parkeervergunning dus die kan overal parkeren. De enige die er last van heeft is mijn vader en dat interesseert me niet voor die ene keer per jaar dat ie langskomt. Rest komt op de fiets of met het OV.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 18-02-2010 18:49:45 ]
pi_78149979
Eindelijk naar de kapper !!
pi_78150216
Yay, ik kreeg een positief tussentijds studieadvies in de bus

ok, het is tussentijds, maar ik ben wel blij
Ja doei.
pi_78150322
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb weinig vrienden met een auto, en degenen met een auto komt sowieso altijd met de trein want dan kan ze drinken

Dit is 't...
[ afbeelding ]

Andere vriend is tandarts en heeft een medische parkeervergunning dus die kan overal parkeren. De enige die er last van heeft is mijn vader en dat interesseert me niet voor die ene keer per jaar dat ie langskomt. Rest komt op de fiets of met het OV.
klinkt alsof je stiekem al besloten hebt

ik noemde ook maar gewoon even alle mogelijke negatoeve dingen he... verder maakt t me geen drol uit, t is jouw verhuizing ik snap t plaatje niet - is te klein om te lezen...
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:01:40 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78150553
Ewelina heeft het pand nog niet vanbinnen gezien, toch? Qua ruimte ga je er niet op vooruit, maar het is wel een toplocatie natuurlijk en dat moet je ook laten meewegen. En hopelijk zit er geen foeilelijke verf op de muren dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_78150653
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

klinkt alsof je stiekem al besloten hebt

ik noemde ook maar gewoon even alle mogelijke negatoeve dingen he... verder maakt t me geen drol uit, t is jouw verhuizing ik snap t plaatje niet - is te klein om te lezen...
Nah, niet echt eigenlijk. Plaatje is een plattegrondje van het huis, maar er staan helaas geen maten bij. Ik heb een plattegrondje met maten erbij opgevraagd bij de woningbouw, die krijg ik morgen...

En echt besloten heb ik niet... ik twijfel. Denk dat een aantal spullen van mij er niet in passen en bijvoorbeeld mijn bed wil ik niet wegdoen (kingsize, slaapt heerlijk en pas vorig jaar gekocht). Daarom dus
pi_78150802
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer thuis!

Hoera voor manlief van VMWtje!

Balen An!

Hooligans in de hoofdstad? Ik reed net met de trein door A'dam CS en daar hoorde ik inderdaad een hoop geschreeuw en gedoe Wat was de gelegenheid, één of andere voetbalwedstrijd waarvan ik niet op de hoogte was?
Ik zag om 13.00 al dudes met veeeeeel bier in de metro! En om 17.00 weer!
pi_78151001
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft het pand nog niet vanbinnen gezien, toch? Qua ruimte ga je er niet op vooruit, maar het is wel een toplocatie natuurlijk en dat moet je ook laten meewegen. En hopelijk zit er geen foeilelijke verf op de muren dan .
Ik zou zeker ook gaan kijken. Wonen in de binnenstad FTW En als het dan akelig tochtig en mosterdgeel is, kun je altijd nog nee zeggen!

An, wat balen, joh!
pi_78151081
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef An24 het volgende:
ook een feli van mij VMW!

Ik heb gewon twee baaldagen in 1 week

Ik was intern aan het solliciteren voor werkbegeleider. In de meeste bedrijven wordt dat teamleider genoemd, maar bij de reclassering dus niet. Ik moest mensen aan gaan sturen, lees: coachen op de kwaliteit. Een unitmanager bewaakt de productie.

Nu kreeg ik vandaag terug: " We hadden echt vier hele goede kandidaten, dus jij ook" .....ohw kut dacht ik, daar gaan we. " maar we hebben de indruk dat jij te veel zou gaan zitten op de coaching dan op de doorstroom van producten, dus kozen we toch voor een ander"

What the fuck, iemand aannemen voor bewaking van kwaliteit maar dan iemand nemen die van coaching geen kaas heeft gegeten en vind dat kwaliteit ook een 5.9 is? We schrijven rapporten naar de rechtbank, kom op zeg!

Nou ja, gelukkig zeiden ze dit ook bij nog twee andere sollicitanten, dus blijkbaar is de bedrijfscultuur verandert

Wel k*t, was zwaar toe aan deze functie

Moest er ff uit
da's stom
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:18:51 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78151381
Hoeraaa, nog een 8+! Dat maakt een 8 gemiddeld, want voor mn tussenopdrachten had ik een 8- en twee keer een 8+ Yeehaw
Nu uitvissen hoe ik aan een cijfer-transcript dinges kom
pi_78151409
nerd!
Ja doei.
pi_78152272
Dank voor de feli's.
Manlief komt net binnenstormen om te zeggen dat 'ie ook een stoer pasje krijgt om deuren mee te openen.

An: bummer.
Stom bedrijf. Daar wíl je niet eens voor werken, ook al komen ze je op hun blote knietjes smeken.

Ewelina: Centrum!
Dat is zo, zó relaxed wonen.
Ik zou het doen.
Leuke indeling ook!
Als het kingsize bed niet past is een twijfelaar ook prima (en éxtra gezellig ).

Gefeli moBlo!

Maria!
pi_78152495
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
Lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
B: ruim een uur door de stad lopen in stevig tempo
L: bruine pistolet met krabsalade, ananas uit blik op eigen sap
T: kleine portie sushi (3 nori en 3 met sashimi)
T: chocolademarshmellowdingetje uit letland
D: kabeljauwfilet en veeeeel sla (weet niet of we gebakken krieltjes of gekookte aardappelen erbij eten), toe bakje hazelnootyoghurt met beetje slagroom (nom)
T: bonbonnetje
Sla zit niet veel in en tel ik zelf dus nooit op het groentelijstje.
Je hebt veel meer groente nodig dan zo af en toe een schepje.
Misschien moet je toch maar eens aan de groenteomeletten gaan.
pi_78152708
vmw, ik heb een hekel aan proppen.... en geen zin om een nieuw bed te kopen (dit bed is pas een jaar oud...)
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:42:52 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78152737
Danks Mo en teh VMW!

En een beveiligingspasje is natuurlijk wel HEEL gaaf
pi_78152868
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
vmw, ik heb een hekel aan proppen.... en geen zin om een nieuw bed te kopen (dit bed is pas een jaar oud...)
Centrum!
pi_78153988
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's.
Manlief komt net binnenstormen om te zeggen dat 'ie ook een stoer pasje krijgt om deuren mee te openen.

An: bummer.
Stom bedrijf. Daar wíl je niet eens voor werken, ook al komen ze je op hun blote knietjes smeken.

Maria!
Mjah, das dus niet helemaal waar. Ik werk er al acht en half jaar, waarbij er voor mij mogelijk 2 mindere jaren waren. Heb me heerlijk kunnen ontwikkelen met enorm veel vrijheid, dus dat wil je niet snel kwijt. Tis dat ik ook een bedrijfje heb waarvoor ik met veel plezier werk, anders zou ik de vrijheid makkelijker opgeven.

Maar ja, nu ist misschien tijd om eens om me heen te kijken

ik heb nog een aardig lijstje kunnen houden vandaag, ondanks twee dagen ellende

O: Krentenbol, yoghurtdrink en thee
t: Appel
L: paprika-tomatensoep en vegatarisch pizzabroodje
t: croissantje
D: Thaise wokgroenten en rijst
t: theeeeeeee
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:11:07 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154269
Echt balen An!! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent!!

Wel even een jubel voor het cijfer van Mariaaaaa!
pi_78154302
Leuke foto's Mo!! Behalve die laatste 2 : huu!!

Felicitations voor meneer VMW!! En voor Maria ook!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:13:37 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154384
Mo, wat is dat voor oranje ding dat je steeds vast hebt
pi_78154432
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Mo!! Behalve die laatste 2 : huu!!

Felicitations voor meneer VMW!! En voor Maria ook!
Eens met bovenstaande!

En volgensmij valt MrMo ook af, of niet?

En wat is dat rare gele ding waar jullie reclame voor maken?
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:14:54 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78154438
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, wat is dat voor oranje ding dat je steeds vast hebt
Is dat geen geocache dinges? Ik gok maar wat hoor .

En idd, die laatste twee foto's .
Niet meer actief op Fok!
pi_78154524
dat is de GPS! We moesten wat foto's maken voor het geocachen als bewijs dat we er geweest waren

hij is overigens oranje!

en Mr.Mo zou best eens afgevallen kunnen zijn. Ik iig niet !
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:16:34 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154527
In het midden staan ook nog wat vette happen .

Over happen, lijstje ietwat anders

O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas

't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
pi_78154575
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ja, maar die zien er nog wel smakelijk uit
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:17:42 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154587
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de GPS! We moesten wat foto's maken voor het geocachen als bewijs dat we er geweest waren

hij is overigens oranje!

en Mr.Mo zou best eens afgevallen kunnen zijn. Ik iig niet !
Ja, dat zei ik!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:18:22 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78154617
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!
pi_78154649
huuu ja wat ziet dat engels ontbijt er slecht uit zeg ... ik hou echt van engels ontbijt, maar dan wel met echte worstjes en echte aardappeltjes enzo brrrr wat is die bruine kebab die er bij ligt?

maar jij en mr wolve zien er echt goed uit zeg! en leuke foto's, wil ook een keer naar Edinburgh. Wolve is ook al een goed paar kilo's kwijt zo te zien!!

ik heb de munchies... echt enorm trek in vanalles. gelukkig heb ik NIKS in huis. pfff ook wel weer genoeg gewerkt voor vanavond (jij nog bezig neem ik aan CF?) ben dr klaar mee...
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:19:39 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154687
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef AKnynke het volgende:

[..]

en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoen
pi_78154707
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's van Edinburgh
Super! Alleen die ontbijtjes daar...blehhhh
pi_78154711
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

nou dat zou ik maar wel doen, want me tje belachelijke diner ipv zuurkoolschotel zit je weer eens veel te laag in je kcal.
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:20:22 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78154728
quote:

[..]

Stuur ze maar naar Groningen! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:21:21 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78154778
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stuur ze maar naar Groningen! .
Ik doe het hoor!

@kwak; die broodjes zijn 150 kcal per stuk ofzo, zonder beleg.
pi_78154796
quote:

[..]

Erm, juist wel. Of fiks alsnog even een fatsoenlijk diner in elkaar.
pi_78154804
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
huuu ja wat ziet dat engels ontbijt er slecht uit zeg ... ik hou echt van engels ontbijt, maar dan wel met echte worstjes en echte aardappeltjes enzo brrrr wat is die bruine kebab die er bij ligt?

maar jij en mr wolve zien er echt goed uit zeg! en leuke foto's, wil ook een keer naar Edinburgh. Wolve is ook al een goed paar kilo's kwijt zo te zien!!

ik heb de munchies... echt enorm trek in vanalles. gelukkig heb ik NIKS in huis. pfff ook wel weer genoeg gewerkt voor vanavond (jij nog bezig neem ik aan CF?) ben dr klaar mee...
het was ook niet mijn beste ontbijt ooit

maar we wilden nog een keer Engels ontbijten en die ochtend waren we te laat voor het ontbijt in het hotel, en daar was het goedkoop het enige lekkere was de taaie potato scone
Ja doei.
pi_78154893
Ik heb met mijn jongerenreis naar Engeland met de YMCA ( ) wel traditioneel Engels ontbijt op. Vond het wel lekker, ik hou wel van een stevig ontbijt. Was daar ook wel nodig, ivm sportieve activiteiten.

Het avondeten was daarentegen niet te nassen
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:24:50 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78154954
Ik ben met werkweek in Londen geweest en toen lunchten we bij de Mac/BK en dineerden we bij de Mac/BK. Behalve op donderdagavond, de laatste avond: toen gingen we pizza eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_78154988
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik doe het hoor!

@kwak; die broodjes zijn 150 kcal per stuk ofzo, zonder beleg.
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?

jammer dat je niet wat gezondere dingen gegeten hebt... daar heb je veel meer aan dan aan al dat suiker en witmeel...
Kwak
pi_78154995
overload !
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:27:37 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78155111
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veel
quote:
jammer dat je niet wat gezondere dingen gegeten hebt... daar heb je veel meer aan dan aan al dat suiker en witmeel...
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.
pi_78155175
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veel

ja, maar je weet ook van jezelf dat jij niet normaal met eten omgaat... dus dan kun je wel raden dat wat jij vindt niet klopt. ik eet 6 boterhammen overdag en s avonds kom ik dan met een diner van 700-900 kcal op een mooie 1750 kcal uit... jij eet overdag minder...

maar goed, eigenlijk ging ik je niet meer pushen...
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:30:57 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78155255
Nee, ik vind het somehow wel prettig kwak. Dan kom ik weer even met beide beentjes op de grond .

Duvel zit al op de profiteroles te azen. Ik denk dat het 50/50 wordt .
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:31:30 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78155272

Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen, kaas en jam
L: 2 boterhammen, (kaas en jam?)
T: cappuccino en een tompoes bij de Hema
D: wrap met zelfgemaakte guacamole
T: vruchtenyoghurt
T: cappuccino

En even lekker rondgeshopt met vriendin + zoontje. Heerlijk!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:31:55 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78155282
Leuke foto's Moblo! hmmm lekker patatjes met dingen..
Wel kleine porties, dat dan wel weer..

Wij zijn terug van lekker uit eten, heb maar 10 patatjes gehad, zonder saus, en broccoli, salade, veel lever en de spekjes heb ik eruit gevist en gegeven aan vriend.
pi_78155335
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vind het somehow wel prettig kwak. Dan kom ik weer even met beide beentjes op de grond .

Duvel zit al op de profiteroles te azen. Ik denk dat het 50/50 wordt .
als jullie m delen zit jij denk ik vandaag heel netjes qua calorieën, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het teveel is.
Kwak
pi_78155357
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto's Moblo! hmmm lekker patatjes met dingen..
Wel kleine porties, dat dan wel weer..

Wij zijn terug van lekker uit eten, heb maar 10 patatjes gehad, zonder saus, en broccoli, salade, veel lever en de spekjes heb ik eruit gevist en gegeven aan vriend.
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
Kwak
pi_78155362
Ook even mn lijstje, ik ben zoooo volgevreten!

O: ongeveer 250 gram magere kwark (half 12 pas!)
T: 2 bastonge koekjes
L: bolletje haring, bolletje philadelpia/tomaat, bolletje halverine hagelslag, beker karnemelk
T: 3 grote glazen bier
D: 3 gamba spiezen, patat met mayo, sla, 2 grote glazen bier
T: koffie met 2 kersenbonbons

pi_78155470
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
ik heb die patatjes ook niet opgekregen vooral niet na de nacho's
Ja doei.
pi_78155514
Ohja ik vergeet nog nacho's met guacamole als voorgerecht!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:45:40 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78155850
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het liefst naar gril/griek en all you can eat dingen
Maar dat is niet zo vaak
Wat ik op het bord krijg eet ik ook op, daarom kan ik beter naar wat anders Moet er nu weer 2 weken extra voor sporten en met avondeten low carben... tis niet anders
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:47:35 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78155919
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
pi_78156005
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
zeg hoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:52:00 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78156100
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zeg hoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:52:48 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78156138
Dat ik zelf af en toe debiel met eten omga, wil nog niet zeggen dat ik blind ben voor het gedrag van anderen .
pi_78156373
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger is
SPOILER
nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...
Kwak
pi_78156389
ik denk ook niet dat het geheeeeeel serieus was
Ja doei.
pi_78156454
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
  donderdag 18 februari 2010 @ 20:59:57 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78156496
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
Lief
Je kent mijn daglijstjes... die zijn nogal fors... dan maak ik ze even wat minder fors
Wil inderdaad niet meer afvallen, en toevallig was ik vanochtend weer 55.6.. precies even zwaar als 2 maand geleden dus dat gaat eigenlijk helemaal goed.
pi_78156580
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger is
SPOILER
nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...
SPOILER
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:02:13 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78156607
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!

En hoe lang doe je over een schilderij?
pi_78156751
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef conleche het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Kwak
pi_78156813
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
Fijn!
pi_78157005
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!

En hoe lang doe je over een schilderij?
Nou niet mager genoeg want ik schommel nog steeds tussen de 59 en 60

Uurtje, max!!!

Maar om er serieus op in te gaan: als ik een portret in opdracht maak, dan moet het lijken en dan ben ik er best lang mee bezig. Zoek eerst foto's uit, of die maak ik, dan maak ik op de computer alvast een uitsnede en compositie wat echt handig is, want dan kan ik veel dingen proberen en de leukste/mooiste uitkiezen. Dan zet ik een schilderij op. Direct in verf, waarbij ik dus enorm op de gelijkenis moet letten en dat is soms echt kut, want dan kan je niet vrijuit schilderen en dan ligt het eraan. Als ik met acrylverf werk dan kan ik in principe bijna direct weer verder, droogt heel snel en dan kan ik een portret in een dag maken. Meestal doe ik er langer over, omdat ik het wegzet en dan een paar dagen later weer oppak, maar het zóu in theorie kunnen. Als ik met olieverf werk, is het een ander verhaal, dan duurt het dus maanden, want ik werk in lagen en met dikke klodders en dat droogt dus heel langzaam. Ik maak ook wel vrij werk, want niet per se op iets moet lijken en dan gaat het veel sneller. Ik heb laatst een groot doek gemaakt en daar was ik een uur mee bezig en toen was het bijna af. Ik mis nog iets en dat zal ik nog even moeten doen, maar in theorie hoeft dat niet langer te duren dan 5 minuten. Ik heb ook weleens een pauw gemaakt. Daar was ik ook vet lang mee bezig, want die veren, dat is net een soort kant. Dat was bijna meditatie. Dussssssss. Ja je vroeg er zelf om, dan zal je het krijgen ook!
pi_78157155
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
pi_78157229
Zin in chocola!

Heb hele toffe bruiloft-opdracht binnengehaald

Afblijven van chocola
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:17:23 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_78157261
quote:
Kelly Osbourne heeft de geheimen rondom haar veelbesproken gewichtsverlies onthuld. De 25-jarige dochter van rocker Ozzy Osbourne pastte haar eetgewoontes radicaal aan om af te vallen.
De reality-ster zou meer dan twaalf kilo zijn afgevallen sinds haar deelname aan 'America's Dancing With The Stars'. "Ik heb de manier waarop ik eet compleet veranderd", vertelde ze tegen het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. "Een truc die ik geleerd heb is iets kleins eten wat geen suikers of koolhydraten bevat, vlak voordat ik ga slapen. Dat houdt je stofwisseling op gang." Zo eet de voorheen mollige Osbourne nu een halve appel voordat ze naar bed gaat.
Faal.
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:18:16 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78157293
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Faal.
!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:19:58 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78157367
Ik ga mn kopje koffie maken en de computer uitdoen. Lekker met muziekje op in mn boek lezen

donderdag 18 februari 2010 @ 21:21:52 #225
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78157440
Stomme kip dat ik ben, mijn pas gekochte onderbroeken uit Budapest heb ik bij in de container bij het huisvuil gegooid, en nu is meneer de zwerver er mee weg... Hoe stom kun je zijn. + mijn lunch zat vanmiddag achter slot en grendel en dus maar een bruin broodje en wit bolletje gekocht, en mijn boterhammetjes bij het oud brood gelegd (voor broodpudding). Wel een inieminiechocoladebar gekocht in de Lidl, iets van Ferrero wat ze bij ons niet hebben, was best wel lekker maar mini dusja. En het diner was kipcurry op zijn Sjaap's met groetenrijst...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78157605
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
pi_78158010
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!

morgen beter enzo.

xx
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:43:00 #228
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78158488
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]

Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.
And the Sarabi-award goes to..........

Zie het niet als een aanval, maar laat mij maar de zoveelste zijn die zegt dat je eens wat beter moet leren plannen! Hoe gaan we je dat nou eens wij maken, en dat je het dan ook echt doet en niet alleen zegt dat het klopt en er vervolgens niks mee gedaan wordt...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_78158582
Ik zie dat ik net op tijd weer mee lurk
Wolve hebben jij en MoBlo het nu echt zo vaak over mij?
Of zit ik tegenwoordig alleen nog maar in jouw hoofd.
pi_78158672
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!

morgen beter enzo.

xx
En waar ik echt hiervoor kwam:

Slaap lekker en morgen is zeker beter
SPOILER
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:47:29 #231
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78158756
Als je het over de duivel hebt....

Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
pi_78158758
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
pi_78158898
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
Ah oke, ik begrijp ook wel dat als je jeansmaat 26 hebt gehad je ook weer terug wil

En met broeken heb ik dat ook al snel! vandaar dat ik steeds maar een of twee broeken heb en de rest rokje of jurkje. Panty's gaan namelijk altijd wel. En ik vind het gewoon niet leuk te merken als ik aan ben gekomen en een broek niet meer pas.
pi_78159208
pi_78159246
dat spoeddebat is echt hilarisch om te volgen

ik ga er een mandarijntje op nemen
Ja doei.
pi_78159273
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
Als je het over de duivel hebt....

Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
Ik zou trouwens wel willen dat ik net zo slank was als XM
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:55:31 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159306
Ohaiiii!

Liefde voor Zumba Het ging weer tof! Geen buikpijntjes en lekker gebounced!

Leuke foto's Mo en MeneerdeWolf! En Wolf is echt afgevallen Lookin' good mister! En je wederhelft ook, maar daar waren we al van op de hoogte, niewoar? Ik zou denken dat Mo nie eens veel meer hoeft af te vallen, if anything, want je gezicht is toch precies goed zo! Moet niet magerder enzo! Dus. Veren in jullie retekes, en jaloezie voor jullie reis
pi_78159330
Hooi. Ik heb kramp in mijn voet, voor de tweede keer al vanavond
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78159348
@sarabi: het was de eerste keer dat je naam hier viel in lange tijd... laten we er alsjeblieft niet weer een heel drama van gaan maken *streng kijkt naar alle kleuters in de ballenbak*
SPOILER
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:56:28 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159364
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
Verbrande randjes eraf snijden? Iets nieuws bakken?
pi_78159473
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:53 schreef Ewelina het volgende:
?
pi_78159505
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Verbrande randjes eraf snijden? Iets nieuws bakken?
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Kwak
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:59:08 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78159541
En een niet-ideaal-maar-niet-rampzalig-lijstje!

O: twee sneetjes met ham
T: minneola (die dit keer tegenviel! ) en een automatenchoco
L: twee sneetjes met choco
T: twee eierkoeken
D: lekkerbekje met bietjes
S: Zumba
T: stevige bak Griekse yoghurt met jam
pi_78159786
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!

In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
pi_78159931
Halp. Zeg even met zijn allen dat ik geen berichtje moet sturen naar de dude-met-vriendin I has it moeilijk. Een lekkere vent langssturen die wel vrij is is ook goed! of meebidden dat het uit gaat.... BAD SYRENA!

Gatverdamme, ik lijk wel obsessed Zucht.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78159953
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het was heel de bovenkant.
Maar heb iets gevonden van de dingen die ik nog in huis heb: perenchocoladevlaai, klinkt super!
Nu nog zorgen dat ik van de rest verbrande kaneelkoek blijf
pi_78160016
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!

In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meer Alleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
pi_78160022
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
pi_78160055
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meer Alleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
Huh, bij mij is het echt perfect! Misschien heb je een te sterke magnetron...

Anyway, ik kreeg die brokjes dus altijd als ik chocolade ging smelten in een pannetje.
pi_78160136
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames? .
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:10:51 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78160279
Heb exact hetzelfde als jij co, met die maten. Ik weeg nu 58-59 kilo en dat is net een cm teveel ofzo. De nieuwe spijkerbroek maat 27 die lekker hoort te zitten zit nét iets te krap, en daar baal ik ontzettend van. Stom natuurlijk, want eigenlijk ben ik gewoon nog steeds hartstikke slank
En ik baal, ik heb heel veel pukkels Kutcarnaval.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_78160371
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames? .
Nee Maar zo was het heul niet. En daarom moet ik ook niks sturen. En een hobby zoeken. En ophouden met Hyves te tjekken of ze al ruzie hebben Mijn God, ik lijk wel 15 *mept zichzelf*
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:12:52 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78160398
Je mag hem alleen een smsje sturen als hij heel erg verliefd op je is, het direct uitmaakt met zijn vriendin en voor jou gaat. Anders heel snel vergeten, hoe jammer het misschien ook is
pi_78160466
Ik ga iets groenterigs in mijn mond proppen om de chococraving tegen te gaan en daarna lekker douchen en naar bed. Trusten ladies!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:14:18 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78160470
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?
Niet meer actief op Fok!
pi_78160500
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:15:54 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_78160568
Dank je voor je uitleg Co

maat 27 spijkerbroek zit bij mij strak en nu ga ik schaatsen kijken en chipito's eten

Syrena, moeilijk... als ie geen vriendin had dan.... ?
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:16:05 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78160577
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard . Miss neem ik morgen wel even een meloen mee .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:16:06 #259
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_78160578
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
pi_78160604
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard . Miss neem ik morgen wel even een meloen mee .
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgen !
Ja doei.
pi_78160653
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Je mag hem alleen een smsje sturen als hij heel erg verliefd op je is, het direct uitmaakt met zijn vriendin en voor jou gaat. Anders heel snel vergeten, hoe jammer het misschien ook is
Ik heb zijn nummer niet eens. Dus het zou al heel sneu via Hyves moeten.
Maar het was gewoon de eerste in jaren waar ik een flinke kriebel bij had. Zo zonde
Als ie wel vrij was geweest lag ik nu waarschijnlijk helemaal in een stuip OMG OMG hij wil langskomen, blijven slapen, blijven eten AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
En 6 maart is de vriend van mijn vriendin jarig en dan komt hij geheid ook. Met zijn vriendin. Awkwaaaaaard.

Ik vind het voor een deel ook bijzonder stom van mij dat ik 'm niet uit mijn hoofd kan zetten. Alsof het de enige dude op aarde is.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:17:24 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78160656
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.
Niet meer actief op Fok!
pi_78160668
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

* Ewelina vangt deze en eet hem op
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:18:06 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78160700
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgen !
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigs .
Niet meer actief op Fok!
pi_78160732
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigs .
boks ouwe
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:19:25 #266
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_78160769
Zo, het mandarijntje is verslagen...
pi_78160943
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heeft ie idd ook niet gedaan. We hebben alleen elkaar zitten aanstaren en toen ik naar huis ging even handje vastgehouden. Met handschoenen aan. En hij heeft geen vunzige opmerkingen gemaakt.
Er is dus niks van zoenen geweest. Hij kwam zelfs zeggen dat ik echt naar huis moest omdat ie het niet meer aan kon

Alleen als ik hem was zou ik toch wel eens over mijn relatie gaan nadenken want de vibes waren wel heel erg sterk. Of hij was gewoon way veel bezopener dan ik dacht. Ik ga iig wel aan die vriend van mijn vriendin vragen of hij dit vaker doet bij meisjes.... (maar dat idee had ik niet).
pi_78161053
De verbrande koek heeft mij verslagen. Helaas. Kon er niet van afblijven.
Conclusie: de smaak is wel goed.
Mn eerste echte zwakke dag van deze eerste maand dat ik weer begon met afvallen. Jammer.
pi_78161163
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.
Ik dacht eigenlijk eerst dat ik het me inbeeldde. Zijn vriendin was er immers gewoon bij, Hij kwam steeds ff kletsen, vragen waar ik werkte enzo, gewoon, aardig. En toen ging zij ineens om zijn nek hangen enzo.
En toen ging ze naar huis, en hij liep even mee en kwam toen terug. En toen dacht ik pas: Hm. Heb ik het me dan niet ingebeeld? En pas toen hij zei dat ik naar huis moest, toen dacht ik: AHA!
pi_78161220
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De verbrande koek heeft mij verslagen. Helaas. Kon er niet van afblijven.
Conclusie: de smaak is wel goed.
Mn eerste echte zwakke dag van deze eerste maand dat ik weer begon met afvallen. Jammer.
Daarom bak ik niks meer Ik kan er dan echt niet vanaf blijven.
pi_78161382
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

?
Ah laat maar, las even wat beter terug.

*slaakt diepe zucht*
pi_78161408
En wat me nu te binnen schiet: http://en.wikipedia.org/wiki/Plushophilia
Dat zou ook nog wel kunnen
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:30:35 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78161497
Een groterodeaardbeiofiel!
pi_78161661
@Maria: zit nog steeds rond 70 en dat vind ik echt teveel maar voor 't gezicht, met kleren, vind ik 't wel prima.. nu nog voor de spiegel zonder kleren
Ja doei.
pi_78161692
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een groterodeaardbeiofiel!
Ja Wuuuuuuuh!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:36:05 #276
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78161871
Ik houd jullie niet meer bij

En ik wilde reageren op iets maar ben het vergeten...
Weet nog wel dit: leuke fotos van Mo en de mister!!

En ik heb vandaag mijn eerste stukje groepstherapie gegeven en het ging heel goed en ik had niet eens een rood hoofd -of niet gemerkt
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_78161982
Leuke foto's Mo!
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:38:55 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78162077
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: zit nog steeds rond 70 en dat vind ik echt teveel maar voor 't gezicht, met kleren, vind ik 't wel prima.. nu nog voor de spiegel zonder kleren
Ah ja ik weet natuurlijk niet hoe je er nakend uit ziet En het belangrijkste is dat je zelf blij bent met hoe je eruit ziet
Veel gezond eten en veel sporten, dan komt het vast wel goed
Wat ik in het "wat-eet-je-vandaag"-topic zag leek weinig, hoor! Maar misschien stond daar niet alles
pi_78162224
vandaag is ook vrij weinig maar morgen alweer meer

het is echt moeilijk om naar die 65 te komen.. want elke keer als het sporten weer lekker gaat dan stopt dat weer door andere verplichtingen.. het wordt tijd dat we weer gaan hardlopen, want dat kan altijd! zijn daar toen door alle sneeuw mee gestopt, maar die is inmiddels weer zo goed als weg. Binnenkort de tijd eens vinden voor nieuwe schoenen, Mr.Mo moet ook nieuwe schoenen, dus kunnen we mooi samen tijd maken en dan weer er tegenaan. Langer rennen met mijn huidige schoenen is blessure-gevoelig, dus dan liever maar weer even wachten...
Ja doei.
pi_78162285
Zo, ik heb een vriendin gemaild ipv hem *trots is*. En nu ga ik slapen en morgen ben ik weer ontopic ipv egotopic
pi_78162355
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...
Kwak
pi_78162397
IBTL . Waardeloze dag was vandaag zeg. Maargoed, bijlezen, zie dat het vanochtend over een onderwerp ging waarover ik wel mee had willen praten ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_78162407
ik had een lekkere zurige
Ja doei.
pi_78162450
Maandag doe ik weer met jullie mee !
pi_78162466
mineola zijn trouwens te lekker
zou het liefst er 2 per dag eten maar krijg dan uitslag, stom gedoe
pi_78162512
Ik krijg maagpijn van zurig fruit en denk dan het eerste uur altijd dat het honger is
pi_78162595
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:44 schreef P.F het volgende:
Maandag doe ik weer met jullie mee !
Denk ik. Ook ik kan blijkbaar niet alles eten en niet sporten !!
pi_78162697
jezelf quoten?
Ja doei.
pi_78162793
Ja, de trend van 2010, loop je weer achter of zo
pi_78162794
roei je niet meer PF?
Kwak
pi_78162809
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
Ja, de trend van 2010, loop je weer achter of zo
uiteraard
Ja doei.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:52:30 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78162924
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...
Stoute mandarijnen!
Niet meer actief op Fok!
pi_78162956
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
roei je niet meer PF?
Sinds ik een uur onderkoeld op een krukje pijn heb zitten lijden ben ik er even wat minder gecharmeerd van

Het was zooo koud... Brrrrrrrr! Was dus vorige week, 2 minuten nadat de boot uit het water was gehaald was al het water al bevroren wat er op lag !!!

En hiervoor was een tijdlang een vaarverbod waardoor ik op de ergometer moest maar dat vind ik saai
pi_78163019
Ergometer is wel heel goed, maar ik vind roeien echt leuk en de ergometer niet.. Ik wil weer 1 dag in de week gaan kickboksen..
pi_78163021
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stoute mandarijnen!
ik heb nu zo'n stoute!
Ja doei.
pi_78163269
Ik ben de laatste dagen echt moeeeee!

Ik wil nu alweer naar bed en normaal moet ik daar niet aan denken!
pi_78163292
Wat is dit nu weer voor reclame onderin: http://www.maatjemeer-match.nl/Dating/Register.aspx
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:58:37 #298
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78163317
Ik wil ook maat 26/27 spijkerbroek!!

Koop altijd 29, die zit dan eerst overal strak, en later slobbert ie om mn benen en kont, en zit ie acceptabel op mn buik... Appel, anyone?
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:00:19 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78163404
Ik kan mn aandacht niet echt bij mn boek houden.... ben bezig in Anna Karenina, maar ik heb een beetje een hekel aan de helft van de hoofdpersonen en dan vind ik het zo moeilijk om er lekker in te komen

Maarja, tis wel een klassieker die ik gelezen wil hebben, dus wegleggen is ook weer zowat!
pi_78163510
Ik heb een jeans shortje in maat 26 !
  donderdag 18 februari 2010 @ 23:02:41 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78163560
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben de laatste dagen echt moeeeee!

Ik wil nu alweer naar bed en normaal moet ik daar niet aan denken!
Nu al? Ik lig normaal tussen 22 uur en 22:30 op bed en dit is laat voor mijn doen!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')