Ja, waarschijnlijk ben ik ook gewoon te chicken om voor de optie 'onzekerheid' te gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dan toch blijven waar ik zit, denk ik. Alles voor een leuke baan en een prima salaris. Kun je in de tijd dat je daar werkt je intellectuele uitdaging niet elders zoeken? Bijv door nog een studie te gaan volgen ofzo?.
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg!.
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik zou echt in mijn handjes knijpen als ik een baan had waar ik het best naar m'n zin had en een fijn salaris zou krijgen. Een medestudente van me krijgt 1235 euro bruto voor 15 uur lesgeven. Echt omg!.
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
Dat is echt zonde, gewoon proberen met solliciteren! Okee, het is niet de meest ideale tijd om te switchen, maar wie weet heb je mazzel willen ze jou gewoon heel graag hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zou best minder willen verdienen voor een baan die ik echt leuk vind! Ik roep volgens mij iets te vaak dat ik mijn werk niet helemaal geweldig vind, en daardoor krijg ik ook bij elke sociale gathering de vraag wat ik dan wel wil en wat ik hierna ga doen. En ik ben te chicken om te solliciteren, want bang voor afwijzingen...
En Phaidra, ik zou wel gewoon verder kijken als je het niet meer naar je zin hebt in die functie. Ik snap dat je een verantwoordelijkheidsgevoel hebt naar je werkgever, maar de verantwoordelijkheid naar jezelf is toch groter?
Er moet wel altijd iemand van de afdeling aanwezig zijn, dus niet tot in het oneindige. Maar ik denk dat het wel te regelen zou zijn. Mocht ik aangenomen worden, ga ik het wel overleggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?
Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat noem je een fijn salaris? Dat lijkt trouwens idd best veel! Maar een onderwijsbaan is altijd meer uren dan je daadwerkelijk lesgeeft, hè?
Klinkt als een hele goeie optie, Phaidra! Zeker als ik een baan zou krijgen waar ik net niet helemaal op mijn plek ben, zou ik mijn intellectuele uitdaging elders willen halen. Ik baal dan ook echt dat ik instellingscollegegeld zal moeten gaan betalen als ik nog een studie wil volgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is een beetje een luxeprobleem. Maar ik ben vooral bang om 'uit' de museumwereld te gaan en er dan nooit meer tussen te komen...
Ik zit wel te denken, als ik hier 32 uur zou werken, zou ik kunnen proberen om in deeltijd vakken te halen voor kunstgeschiedenis, zodat ik kan solliciteren voor de museumconservatormaster. Daar moet ik namelijk nog 30 ECTS aan kunstgeschiedenisvakken voor hebben... Ik werk toch aan dezelfde uni, lekker makkelijk met college volgen!!Zou wel leuk zijn dan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anna, wat voor studie heb je gedaan, en wat voor werk doe je nu?
Phaidra, 30 ECTS zou toch moeten lukken? Zijn je uren een beetje flexibel?
Da's wel balen, jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik een fijn salaris vind: zoveel geld dat ik een dak boven mijn hoofd heb, eten kan kopen, af en toe kleren en een paar nieuwe boeken kan kopen, af en toe een weekendje weg en jaarlijks een vakantie naar het buitenland. 1000 euro netto vind ik al heel veel. Ik moet het nu doen met 700 en eigenlijk kan ik daar prima van leven, maar een vakantie in de zomer zit er niet in (voor de tweede keer niet) en dat vind ik wel zuur.
Daar kijk ik zo naar uit!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's wel balen, jaHoewel vakantie geen primaire levensbehoefte is, is het toch wel erg fijn...Kun je niet goedkoop weg? of wil je per se heel ver?
BTW, zul jij ff schrikken als je eerste echte salaris binnenkomtWat een woest luxe gevoel is dat
Misschien ga ik in de zomer wel een paar dagen Brugge doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's wel balen, jaHoewel vakantie geen primaire levensbehoefte is, is het toch wel erg fijn...Kun je niet goedkoop weg? of wil je per se heel ver?
Idd! Ik verheug me er nu al opquote:BTW, zul jij ff schrikken als je eerste echte salaris binnenkomtWat een woest luxe gevoel is dat
Ik ging echt helemaal los bij mn eerste salaris. Hoewel, het was vooral een flinke stap in de richting uit de min haha!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het kost ongeveer anderhalve maand om je uitgavenpatroon erop aan te passen
Mja, je kunt eens een paar dagen Brussel en Leuven doen als wij op vakantie zijn, als je wiltquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien ga ik in de zomer wel een paar dagen Brugge doen. Maar ik zou ook wel eens een keer echt ver willen, zoals jij
.
[..]
Idd! Ik verheug me er nu al op. Maar ik moet ook oppassen dat ik me niet laat misbruiken. Toen ik vakantiewerk deed, hield ik me helemaal niet bezig met de administratie en m'n uurloon. Ik dacht: 'Zolang ik maar genoeg geld heb om naar Parijs te gaan vind ik alles best'
![]()
. En zo'n houding heb ik nu nog wel een beetje...
Oja! Misschien nu echt het einde van Harry!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef AKnynke het volgende:
Oi, zal het kabinet vanmiddag vallen? Spannend! Ik ga toch zeker even het spoeddebat kijken!
Iberia, meestal. Of Brussels Airlines.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef AKnynke het volgende:
zeg CF, met welke maatschappij vliegen jullie altijd naar Madrid? Ik ga waarschijnlijk in Mei een weekendje, en ben nu op zoek naar goedkope tickets, maar kan niets vinden...
Maar "ver weg" hoeft niet zo ver weg te zijn dat je er prikken/visa voor nodig hebt tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iberia, meestal. Of Brussels Airlines.
Neen, met handig boeken kun je inderdaad veel besparen, en slapen enzo hoeft ook niet duur. Maar prikken en visa en dat soort dingen kosten ook vaak weer een bak met geld (die ik in mijn planning altijd vergeet).
Ik ook! Maar wat krijg je er voor terug he...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb wel weer zin in wat politieke spanning ende sensatielaat maar vallen die hap
Waar wil je heen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef neen het volgende:
[..]
Maar "ver weg" hoeft niet zo ver weg te zijn dat je er prikken/visa voor nodig hebt toch
Als je Europa uitwilt, wel vaak. Behalve voor de VSquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef neen het volgende:
[..]
Maar "ver weg" hoeft niet zo ver weg te zijn dat je er prikken/visa voor nodig hebt toch
ik vind het altijd hardstikke spannend dat soort zaken. En die dingen maken dat ik denk toch de journalistiek in te willen, ik ben zo graag heel snel op de hoogte van dit soort zaken, zit het liefst met m'n neus bovenop het nieuws...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook! Maar wat krijg je er voor terug he...
Malarone is anders ook stervensduurquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar wil je heen?
Volgens mij moet je zelfs voor Turkije al prikken en voor Egypte heb je een visum nodig. Die landen zijn niet zo heel ver weg![]()
Ik heb nu zo'n beetje alle prikken wel gehad zodat ik daar bij het plannen voor volgende vakanties geen onvoorziene kosten meer aan heb
Herkenbaar... nu.nl en NOS staan hier eigenlijk altijd open.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het altijd hardstikke spannend dat soort zaken. En die dingen maken dat ik denk toch de journalistiek in te willen, ik ben zo graag heel snel op de hoogte van dit soort zaken, zit het liefst met m'n neus bovenop het nieuws...
Ik zag dat er 3 vacatures waren bij de volkskrant, misschien moet ik daar toch maar solliciteren. Nooit geschoten is altijd mis, natuurlijk.
Sommige prikken moet je dan een jaar later ofzo weer halen om hem langer geldig te laten ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar wil je heen?
Volgens mij moet je zelfs voor Turkije al prikken en voor Egypte heb je een visum nodig. Die landen zijn niet zo heel ver weg![]()
Ik heb nu zo'n beetje alle prikken wel gehad zodat ik daar bij het plannen voor volgende vakanties geen onvoorziene kosten meer aan heb
I KNOW, ik stond echt zo in de apotheek toen ik moest afrekenen voor twee personen (pillen en 2x hep. A..quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Malarone is anders ook stervensduur
Ik heb laatst m'n bloed laten checken; met Hep. A en B zit ik in ieder geval safe.
Hier ook! Misschien had ik die studie journalistiek toch af moeten makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar... nu.nl en NOS staan hier eigenlijk altijd open.
volkskrant.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar... nu.nl en NOS staan hier eigenlijk altijd open.
Dat is zo met Hepatitis A, maar dan ben je ook echt járen beschermd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef neen het volgende:
[..]
Sommige prikken moet je dan een jaar later ofzo weer halen om hem langer geldig te laten ofzo![]()
Ik weet nog niet waar ik heen wil, nog even afwachten... misschien Egypte en anders gewoon Oost Europa. Vorig jaar Marokko, daar kun je ook best goedkoop heen vliegen (Ryan Air bv), geen visum nodig, geen prikken verplicht en daar is ook alles niet echt duur.
jij ook al?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef anna82 het volgende:
[..]
Hier ook! Misschien had ik die studie journalistiek toch af moeten maken.
En de journalistiek in komen is verdomd lastig. Medestudenten van mij die de master journalistiek hebben gedaan (en de master heeft nog wel contact met de grote kranten!) zijn er niet altijd in geslaagd binnen de journalistiek aan de slag te komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het altijd hardstikke spannend dat soort zaken. En die dingen maken dat ik denk toch de journalistiek in te willen, ik ben zo graag heel snel op de hoogte van dit soort zaken, zit het liefst met m'n neus bovenop het nieuws...
Ik zag dat er 3 vacatures waren bij de volkskrant, misschien moet ik daar toch maar solliciteren. Nooit geschoten is altijd mis, natuurlijk.
Nee, niet bij XM dusquote:
oh nee, daar waren we al achter, toch?quote:
Nee, geen sites van kranten nee.quote:
Ik heb m'n twinrixen nog om m'n studentenverzekering gehaaldquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
I KNOW, ik stond echt zo in de apotheek toen ik moest afrekenen voor twee personen (pillen en 2x hep. A..)
[ afbeelding ]
Daar hoef je dan weer geen injecties of malaria pillen voor te hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Ooo Egypte staat wel heel hoog op m'n lijstje, hoor! Dat wordt misschien wel m'n eerste niet-Europese reis.
Daarnaast vragen ze overal jaren ervaring.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Viking84 het volgende:
En de journalistiek in komen is verdomd lastig. Medestudenten van mij die de master journalistiek hebben gedaan (en de master heeft nog wel contact met de grote kranten!) zijn er niet altijd in geslaagd binnen de journalistiek aan de slag te komen.
2 prikken is 5-10 jaar, 3 prikken 25-30 jaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is zo met Hepatitis A, maar dan ben je ook echt járen beschermd.
Heb je zo'n antititerbepaling gehad? Want dat had ik laatst voor Hep. B in verband met mijn studie, maar ik blijk niet beschermd te zijn tegen Hep. B ook al heb ik 3 vaccinaties gehad. Dus nu moet ik nog een keer en heel hard hopen dat het dit keer wel werkt!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Malarone is anders ook stervensduur
Ik heb laatst m'n bloed laten checken; met Hep. A en B zit ik in ieder geval safe.
Inderdaad, het is wel ergens goed voor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb m'n twinrixen nog om m'n studentenverzekering gehaald3x 65 euro is dat, plus consult voor laten prikken
En dan moet je een jaar later ook nog eens je antistoffen laten checken, weer 25 euro
Maar goed, nu wel 25 jaar beschermming tegen hep.A en levenslang tegen hep.B
en de meeste journalisten werken op freelance basis. Ik weet niet of ik dat m'n hele leven zou willen blijven doen, een beetje zekerheid en vastigheid is toch wel fijn. Tenzij ik een hele rijke vent zou hebben, maar ik geloof niet dat dat er in zit. Hoewel hij het vanmorgen wel had over dat hij na z'n phd misschien wel de consultancy in zou willen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En de journalistiek in komen is verdomd lastig. Medestudenten van mij die de master journalistiek hebben gedaan (en de master heeft nog wel contact met de grote kranten!) zijn er niet altijd in geslaagd binnen de journalistiek aan de slag te komen.
Hihi ja oke, maar ik heb ook wel zin nu in een vallend kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tien keer liever Harry Potter dan Kapitein Bleekhaar en zijn lallende horde
die vacature van de volkskrant was dus echt voor beginnende journalisten. Wel met afgeronde opleiding, maar verder geen ervaring.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daarnaast vragen ze overal jaren ervaring.
dan kan ik je toch deze niet onthouden... Jaap Fischerquote:
quote:De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant is een kutkrant en een plaag voor het gezin
De Volkskrant, de Volkskrant, de Volkskrant is een kutkrant
De Volkskrant wordt steeds dikker en d'r staat steeds minder in
Vroeger was 'ie katholiek, een pijler van bedrog
Nu is 'ie niet meer katholiek, maar toch maar toch maar toch
De Volkskrant is een kutkrant, 't is mij niet gauw te dol
Maar als ik 'ns een krant lees, als ik 'ns een krant lees
Dan wil ik ook een krant en geen papieren drol
Waar de redaktie drijft op drank en zelfcensuur
Je krijgt de halve waarheid, maar wel twee keer zo duur
De Volkskrant is een kutkrant, ik houd hem voor gezien
De Volkskrant heeft geen mening, de Volkskrant heeft er tien
De Volkskrant is een pokkeblad, een geitenwollen-sokkenblad
Een jouno-ego-kokke-blad, het lijkt wel een riool
De Volkskrant is een kutkrant, geef mij maar Trouw
Relschopperquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef neen het volgende:
Nederland is gewoon toe aan een echte leider zoals Geert
Had ik 'm ook net zo goed mee kunnen nemen naar m'n mama dusquote:
ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun stad voor stemmen in die stád wil bereiken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hihi ja oke, maar ik heb ook wel zin nu in een vallend kabinet.
Ben wel blij dat ik niet de enige ben, haha.
hangen ze ergens in de gang denk je? heb je wel een blackboard account? anders kan ik even voor je gaan kijken (als ik je studentnummer weetquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaagh zus belde om te zeggen dat cijfers van het vak dat we samen volgden er zijn, maar omdat ik student-van-buitenaf ben kan ik de cijfers niet op blackboard zienDus nu heb ik de docente gemaild, maar ze mailt niet teruuuug! En nu weet ik dat er cijfers zijn en zit ik er de hele tijd mee in mn hoofd
</streber>
Ik heb 1 jaar journalistiek gedaan (naast geschiedenis), maar toen dacht ik dat je als historicus ook heus wel journalist kon worden en dat ik die hele opleiding niet nodig had. Dat dacht ik trouwens ook van communicatie-wetenschappen. Ik was jong, naief en arrogant, nu weet ik wel beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die vacature van de volkskrant was dus echt voor beginnende journalisten. Wel met afgeronde opleiding, maar verder geen ervaring.
ik heb tijden voor D66 gewerkt in Maastricht, en mailde laatst eens met m'n oude baas: ze vertelde inderdaad dat hoe d66 het landelijk doet heel veel invloed heeft op d66 Maastricht..dus good for her. Ze hoopt zelfs op een wethouderspositie!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun stad voor stemmen in die stád wil bereiken?
bovendien polariseert het de boel... wie breekt betaalt, en ik heb liever de pvda in een kabinet dan de pvv...
(ik stem overigens d66... gemeentelijk op inhoud, en landelijk op principe)
Nee ze stonden alleen op blackboard geloof ik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hangen ze ergens in de gang denk je? heb je wel een blackboard account? anders kan ik even voor je gaan kijken (als ik je studentnummer weet)
Abonnement op de digitale editie?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef AKnynke het volgende:
ik mis de krant zo ontzettend. Vroeger toen ik nog in NL woonde las ik elke morgen de volkskrant, en daar maakte ik ook echt tijd voor. Nu lees ik elke morgen fok!, en dat is toch wel een kwaliteitsverschil.
de krant, en studio sport, die mis ik echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ben ook D66-minded: heb altijd of D66 gestemd of PvdA. Ik vond alleen Pechtold nogal zwak in het laatste lijsttrekkers-debat. Voor deze verkiezingen twijfel ik tussen bovenstaande en GroenLinks, maar ik moet me inderdaad nog even verdiepen in de gemeentelijke programma's.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun stad voor stemmen in die stád wil bereiken?
bovendien polariseert het de boel... wie breekt betaalt, en ik heb liever de pvda in een kabinet dan de pvv...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Abonnement op de digitale editie?maakt dat verschil dan? volgens mij kan ik alle artikelen zo ook lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ja en een portfolio van heb ik jou daar, dus als je niet op de kleuterschool al een eigen schoolkrant had kun je het wel vergetenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Daarnaast vragen ze overal jaren ervaring.
Natuurlijk heb je gelijk, maar (en dit klinkt vast heel dom, maar ik ben het) tot zover dacht ik niet na. Wil gewoon alleen dat er iets gebeurt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind het zonde, want het kaapt de raadsverkiezingen met nationale issues, dat was al erg en wordt alleen maar erger. uruzgan is géén gemeentelijk thema, en toch draaien de debatten op die landelijke en internationale thema's uit. geen wonder dat de politiek verder bij de mensen vandaan komt te staan - wie weet er eigenlijk nog waar de partij waar ze in hun
stad voor stemmen in die stád wil bereiken?
Je hebt gelijk. Zelfs zonder inlog. Bizar, waarom zou je nog een abo nemen??quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
maakt dat verschil dan? volgens mij kan ik alle artikelen zo ook lezen...
omdat de papieren krant toch wel heel erg fijn leest..Zeker de zaterdagseditie!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelfs zonder inlog. Bizar, waarom zou je nog een abo nemen??
Ik kan het door mijn zus laten doen, dus die kosten kan ik uitsparenquote:
Nouja, als ik de VK was, zou ik daar toch een abonnementsvorm aan hangen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
omdat de papieren krant toch wel heel erg fijn leest..Zeker de zaterdagseditie!
mja, pechtold is niet degene die van belang is voor de gemeente Leiden, dus dat meekt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben ook D66-minded: heb altijd of D66 gestemd of PvdA. Ik vond alleen Pechtold nogal zwak in het laatste lijsttrekkers-debat. Voor deze verkiezingen twijfel ik tussen bovenstaande en GroenLinks, maar ik moet me inderdaad nog even verdiepen in de gemeentelijke programma's.
Bij de VK kan je een abonnement krijgen op de zaterdageditie, met daaraan gekoppeld een internet-abboquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, als ik de VK was, zou ik daar toch een abonnementsvorm aan hangen...
Bij "Brigitte Kaandorp" ben ik afgehaakt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
verder wijzigt mijn D. heb helemaal geen zin in die makreel. ik neem lekker ovenfrietjes met een gebraden kipfileetje. omnomnom. en ik ga ook afzeggen voor t feestje van vanavond waar ik heul geen zin in heb. hoppa. kwakz0r time.
kennen jullie deze trouwens al?
Voor de zaterdagcrypto.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelfs zonder inlog. Bizar, waarom zou je nog een abo nemen??
Die van de NRC is veul moeilijkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor de zaterdagcrypto.
Ik op de eerste vrouw op de lijst met een niet-oerhollandse naam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:39 schreef anna82 het volgende:
Wij lezen het Parool. En op zaterdag koop ik een Volkskrant die ik op zondagochtend lees.
Nynke, ik stem ook altijd op de eerste vrouw op de lijst!
echt? de tekst is ge-ni-aal...quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:46 schreef neen het volgende:
Ik ga zaterdag naar de kapper en ik weet al hoe ik het wil
[..]
Bij "Brigitte Kaandorp" ben ik afgehaakt.
Neen, heb jij al kunnen kiezen tussen de NVU en de CD?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:40 schreef neen het volgende:
Ik zag hier bij het oud papier ook al een stembiljet liggenalleen heb ik die gast er nog niet op aan kunnen spreken
Maar die kun je gewoon online doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die van de NRC is veul moeilijker
Ik denk dat ik toch voor de Geldersche Centrum Democraten kies, die komen zeer capabel over op mij.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Neen, heb jij al kunnen kiezen tussen de NVU en de CD?
Nou, ik heb het even opgezet maar toen ze begon te praten ben ik afgehaaktquote:
Ja hee, ik lees hier om te woggen hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nouja, als ik de VK was, zou ik daar toch een abonnementsvorm aan hangen...
Ik doe die meestal net voor het slapen gaan, nog even mijn brein kraken. En dan is online niet zo handig!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Maar die kun je gewoon online doen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Manlief heeft een nieuwe baan en kan maandag al beginnen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW wat fijn...gefeliciteerd, wat voor functie zo ongeveer..
Co, hoe lang doe je zo over een schilderij
Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
VMW wat fijn...gefeliciteerd, wat voor functie zo ongeveer..
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werkquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's!![]()
[..]
Klachtafhandeling bij een groot bedrijf.
Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, dat lijkt me echt vreselijk werkAls die zeurende, boze mensen
Heb ik ook gedaan. Telefonisch wil je dat inderdaad niet, maar per brief is het prima te doen, mits je een beetje vrij wordt gelaten in wat je kunt aanbieden/vergoeden/weetikveelwat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Per brief en email, dat schijnt nog wel vermakelijk te zijn.![]()
ID laten zien?
Bij hem in ieder geval nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
Slecht he? Het is wel genieten hier op de bank met een sloot thee. En nu ik wil Ferry Mingelen worden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:46 schreef AKnynke het volgende:
m'n god: wilders: ik wil graag de minister-president vragen of er sprake was van verstand...
Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
is er geen online subscription die de hele krant weergeeft op pdf ofzo? Dus alle artikelen die ook in de krant staan? OF staat alles al online?
Ik doe andere dingen tijdens het ontbijtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een abonnement op de digitale editie van het NRC en dan zie je de krant precies in de layout van de echte krant.Dat leest toch een stuk fijner dan dat de artikelen allemaal wel ergens online staan maar dat je ze zelf bij elkaar moet zoeken.
Ik heb ook heel lang de NRC Next gehad maar zoals PF ook zei, als hij niet echt bij je deur wordt bezorgd kom je er niet aan toe. Tegen de tijd dat ik hem uit de bus had gehaald was het eind van de middag en dan had ik geen puf meer en had ik alles overdag al online gelezen. Het ontbijt is een veel beter moment om de krant te lezen.![]()
Fijn!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Manlief heeft een nieuwe baan en kan maandag al beginnen.
nadeel van rijksmonumenten: je mag meestal niet in de muren boren, alles is schots en scheef dus niks past normaal, (zijn de wanden wel recht, want dfat scheelt een hoop in t oppervlak ook?), meestal ook beperking in wat je mag schilderen in welke kleur, kraakt en tocht als een malle en verbeteringen worden niet zomaar uitgevoerd...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Dat is 't 'm juist... de locatie is fantastisch, echt midden in het centrum en het pand is een rijksmonument. Alleen qua oppervlakte is het dus geen vooruitgang.
als de wanden ook nog schuiin zijn heb je qua oppervalk dus nog minder ruimte... vriendinnetje van me woont nu in monument (in hofje) en moest al het houtwerk mosterdgeel houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Nee, de wanden zijn niet recht. De indeling is nogal raar, daarom twijfel ik. Echt rare kleuren wilde ik toch niet gebruiken.
klinkt alsof je stiekem al besloten hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb weinig vrienden met een auto, en degenen met een auto komt sowieso altijd met de trein want dan kan ze drinken![]()
Dit is 't...
[ afbeelding ]
Andere vriend is tandarts en heeft een medische parkeervergunning dus die kan overal parkeren. De enige die er last van heeft is mijn vader en dat interesseert me niet voor die ene keer per jaar dat ie langskomt. Rest komt op de fiets of met het OV.
Nah, niet echt eigenlijk. Plaatje is een plattegrondje van het huis, maar er staan helaas geen maten bij. Ik heb een plattegrondje met maten erbij opgevraagd bij de woningbouw, die krijg ik morgen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
klinkt alsof je stiekem al besloten hebt
ik noemde ook maar gewoon even alle mogelijke negatoeve dingen he... verder maakt t me geen drol uit, t is jouw verhuizingik snap t plaatje niet - is te klein om te lezen...
Ik zag om 13.00 al dudes met veeeeeel bier in de metro! En om 17.00 weer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer thuis!
Hoera voor manlief van VMWtje!![]()
Balen An!![]()
![]()
Hooligans in de hoofdstad? Ik reed net met de trein door A'dam CS en daar hoorde ik inderdaad een hoop geschreeuw en gedoeWat was de gelegenheid, één of andere voetbalwedstrijd waarvan ik niet op de hoogte was?
Ik zou zeker ook gaan kijken. Wonen in de binnenstad FTWquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft het pand nog niet vanbinnen gezien, toch? Qua ruimte ga je er niet op vooruit, maar het is wel een toplocatie natuurlijk en dat moet je ook laten meewegen. En hopelijk zit er geen foeilelijke verf op de muren dan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef An24 het volgende:
ook een feli van mij VMW!![]()
Ik heb gewon twee baaldagen in 1 week![]()
Ik was intern aan het solliciteren voor werkbegeleider. In de meeste bedrijven wordt dat teamleider genoemd, maar bij de reclassering dus niet. Ik moest mensen aan gaan sturen, lees: coachen op de kwaliteit. Een unitmanager bewaakt de productie.
Nu kreeg ik vandaag terug: " We hadden echt vier hele goede kandidaten, dus jij ook" .....ohw kut dacht ik, daar gaan we. " maar we hebben de indruk dat jij te veel zou gaan zitten op de coaching dan op de doorstroom van producten, dus kozen we toch voor een ander"
What the fuck, iemand aannemen voor bewaking van kwaliteit maar dan iemand nemen die van coaching geen kaas heeft gegeten en vind dat kwaliteit ook een 5.9 is? We schrijven rapporten naar de rechtbank, kom op zeg!
Nou ja, gelukkig zeiden ze dit ook bij nog twee andere sollicitanten, dus blijkbaar is de bedrijfscultuur verandert![]()
Wel k*t, was zwaar toe aan deze functie![]()
Moest er ff uit
Sla zit niet veel in en tel ik zelf dus nooit op het groentelijstje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
Lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
B: ruim een uur door de stad lopen in stevig tempo
L: bruine pistolet met krabsalade, ananas uit blik op eigen sap
T: kleine portie sushi (3 nori en 3 met sashimi)
T: chocolademarshmellowdingetje uit letland
D: kabeljauwfilet en veeeeel sla (weet niet of we gebakken krieltjes of gekookte aardappelen erbij eten), toe bakje hazelnootyoghurt met beetje slagroom (nom)
T: bonbonnetje
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
vmw, ik heb een hekel aan proppen.... en geen zin om een nieuw bed te kopen (dit bed is pas een jaar oud...)
Mjah, das dus niet helemaal waar. Ik werk er al acht en half jaar, waarbij er voor mij mogelijk 2 mindere jaren waren. Heb me heerlijk kunnen ontwikkelen met enorm veel vrijheid, dus dat wil je niet snel kwijt. Tis dat ik ook een bedrijfje heb waarvoor ik met veel plezier werk, anders zou ik de vrijheid makkelijker opgeven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's.![]()
Manlief komt net binnenstormen om te zeggen dat 'ie ook een stoer pasje krijgt om deuren mee te openen.
An: bummer.![]()
Stom bedrijf. Daar wíl je niet eens voor werken, ook al komen ze je op hun blote knietjes smeken.![]()
Maria!
Eens met bovenstaande!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Mo!!Behalve die laatste 2 : huu!!
![]()
Felicitations voor meneer VMW!!En voor Maria ook!
Is dat geen geocache dinges? Ik gok maar wat hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, wat is dat voor oranje ding dat je steeds vast hebt
Ja, maar die zien er nog wel smakelijk uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Ja, dat zei ik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de GPS! We moesten wat foto's maken voor het geocachen als bewijs dat we er geweest waren
hij is overigens oranje!
en Mr.Mo zou best eens afgevallen kunnen zijn. Ik iig niet![]()
!
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!
nou dat zou ik maar wel doen, want me tje belachelijke diner ipv zuurkoolschotel zit je weer eens veel te laag in je kcal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoen
Stuur ze maar naar Groningen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar Groningen!.
Erm, juist wel. Of fiks alsnog even een fatsoenlijk diner in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
het was ook niet mijn beste ontbijt ooitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
huuu ja wat ziet dat engels ontbijt er slecht uit zeg ... ik hou echt van engels ontbijt, maar dan wel met echte worstjes en echte aardappeltjes enzobrrrr wat is die bruine kebab die er bij ligt?
maar jij en mr wolve zien er echt goed uit zeg! en leuke foto's, wil ook een keer naar Edinburgh. Wolve is ook al een goed paar kilo's kwijt zo te zien!!
ik heb de munchies... echt enorm trek in vanalles. gelukkig heb ik NIKS in huis. pfff ook wel weer genoeg gewerkt voor vanavond (jij nog bezig neem ik aan CF?) ben dr klaar mee...
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!
@kwak; die broodjes zijn 150 kcal per stuk ofzo, zonder beleg.
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.quote:jammer dat je niet wat gezondere dingen gegeten hebt... daar heb je veel meer aan dan aan al dat suiker en witmeel...
ja, maar je weet ook van jezelf dat jij niet normaal met eten omgaat... dus dan kun je wel raden dat wat jij vindt niet klopt. ik eet 6 boterhammen overdag en s avonds kom ik dan met een diner van 700-900 kcal op een mooie 1750 kcal uit... jij eet overdag minder...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veel
als jullie m delen zit jij denk ik vandaag heel netjes qua calorieën, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het teveel is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vind het somehow wel prettig kwak. Dan kom ik weer even met beide beentjes op de grond.
Duvel zit al op de profiteroles te azen. Ik denk dat het 50/50 wordt.
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto's Moblo! hmmm lekker patatjes met dingen..
Wel kleine porties, dat dan wel weer..
Wij zijn terug van lekker uit eten, heb maar 10 patatjes gehad, zonder saus, en broccoli, salade, veel lever en de spekjes heb ik eruit gevist en gegeven aan vriend.
ik heb die patatjes ook niet opgekregenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
Het liefst naar gril/griek en all you can eat dingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeghoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...Kwak
Liefquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou niet mager genoeg want ik schommel nog steeds tussen de 59 en 60quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!
En hoe lang doe je over een schilderij?
Faal.quote:Kelly Osbourne heeft de geheimen rondom haar veelbesproken gewichtsverlies onthuld. De 25-jarige dochter van rocker Ozzy Osbourne pastte haar eetgewoontes radicaal aan om af te vallen.
De reality-ster zou meer dan twaalf kilo zijn afgevallen sinds haar deelname aan 'America's Dancing With The Stars'. "Ik heb de manier waarop ik eet compleet veranderd", vertelde ze tegen het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. "Een truc die ik geleerd heb is iets kleins eten wat geen suikers of koolhydraten bevat, vlak voordat ik ga slapen. Dat houdt je stofwisseling op gang." Zo eet de voorheen mollige Osbourne nu een halve appel voordat ze naar bed gaat.
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
And the Sarabi-award goes to..........quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.
En waar ik echt hiervoor kwam:quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!
morgen beter enzo.
xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, ik begrijp ook wel dat als je jeansmaat 26 hebt gehad je ook weer terug wilquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
Ik zou trouwens wel willen dat ik net zo slank was als XMquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
Als je het over de duivel hebt....
Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Verbrande randjes eraf snijden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verbrande randjes eraf snijden?Iets nieuws bakken?
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Het was heel de bovenkant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!
In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
Huh, bij mij is het echt perfect! Misschien heb je een te sterke magnetron...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meerAlleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard. Miss neem ik morgen wel even een meloen mee
.
Ik heb zijn nummer niet eens. Dus het zou al heel sneu via Hyves moeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Je mag hem alleen een smsje sturen als hij heel erg verliefd op je is, het direct uitmaakt met zijn vriendin en voor jou gaat. Anders heel snel vergeten, hoe jammer het misschien ook is
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
* Ewelina vangt deze en eet hem opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgen!
boks ouwequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigs.
Heeft ie idd ook niet gedaan. We hebben alleen elkaar zitten aanstarenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
Ik dacht eigenlijk eerst dat ik het me inbeeldde. Zijn vriendin was er immers gewoon bij, Hij kwam steeds ff kletsen, vragen waar ik werkte enzo, gewoon, aardig. En toen ging zij ineens om zijn nek hangen enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.
Daarom bak ik niks meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De verbrande koek heeft mij verslagen. Helaas. Kon er niet van afblijven.
Conclusie: de smaak is wel goed.
Mn eerste echte zwakke dag van deze eerste maand dat ik weer begon met afvallen. Jammer.
Jaquote:
Ah ja ik weet natuurlijk niet hoe je er nakend uit zietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: zit nog steeds rond 70 en dat vind ik echt teveel![]()
maar voor 't gezicht, met kleren, vind ik 't wel prima.. nu nog voor de spiegel zonder kleren
ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard. Miss neem ik morgen wel even een meloen mee
.
uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
Ja, de trend van 2010, loop je weer achter of zo
Stoute mandarijnen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...
Sinds ik een uur onderkoeld op een krukje pijn heb zitten lijden ben ik er even wat minder gecharmeerd vanquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben de laatste dagen echt moeeeee!
Ik wil nu alweer naar bed en normaal moet ik daar niet aan denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |