als jullie m delen zit jij denk ik vandaag heel netjes qua calorieën, zonder dat je bang hoeft te zijn dat het teveel is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ik vind het somehow wel prettig kwak. Dan kom ik weer even met beide beentjes op de grond.
Duvel zit al op de profiteroles te azen. Ik denk dat het 50/50 wordt.
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaatquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke foto's Moblo! hmmm lekker patatjes met dingen..
Wel kleine porties, dat dan wel weer..
Wij zijn terug van lekker uit eten, heb maar 10 patatjes gehad, zonder saus, en broccoli, salade, veel lever en de spekjes heb ik eruit gevist en gegeven aan vriend.
ik heb die patatjes ook niet opgekregenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
Het liefst naar gril/griek en all you can eat dingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vond t niet zo'n kleine portie eerlijk gezegd.. weet niet waar jij normaal uit eten gaat
zegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Van één keer uit eten? Dat lijkt me toch vrij stug...
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeghoe vaak zien we jou niet posten dat je na 1 keer uit eten even extra (hard) moet RPM-en?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...Kwak
Liefquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
1x RPM versus '2 weken lang extra sporten en lowcarben bij het avondeten'? Kweetniet hoor.... Uniekje is haske slank, volgens mij wilde ze ook niet dunner meer worden, dus dan lijkt me het een beetje te drastisch voor 1 etentje!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef kwakz0r het volgende:
t gaat bij mij trouwens even helemaal niet zo lekker deze week. ik ben aan t snaaien. heb niks echt ernstigs in huis, maar ik snaai na het eten nog vlees en vleeswaar, en ik kom daardoor gisteren en vandaag rond de 2000 kcal uit. geen ramp, maar t is niet wat ik wil. ik baal er van. bah. hoop dat t gewoon hormonale honger isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou goed, elke dag een nieuwe kans he? maar weer eens wat actiever bezig gaan met mezelf afleiden enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloptquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef conleche het volgende:
Ik ben het met XM eens, Uniek zie ik ook wat krampachtig met eten omgaan af en toe! Dan post ze een lijst van bijna een A-viertje en dan denk je al snel dat het goed is, maar dan is het bij elkaar een kilo groenten van nog geen 200 kcals. Wat an sich natuurlijk heel gezond is, maar vaak krijg je daardoor niet genoeg kcals binnen. Je weegt nu toch zo tussen de 55 en 56? Ik vind het een beetje te weinig. Volgens mij is het mooier als je rond de 58 zit.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nou niet mager genoeg want ik schommel nog steeds tussen de 59 en 60quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Klopt
Maar die van jou zijn ook wel vrij mager, wel lekker!
En hoe lang doe je over een schilderij?
Faal.quote:Kelly Osbourne heeft de geheimen rondom haar veelbesproken gewichtsverlies onthuld. De 25-jarige dochter van rocker Ozzy Osbourne pastte haar eetgewoontes radicaal aan om af te vallen.
De reality-ster zou meer dan twaalf kilo zijn afgevallen sinds haar deelname aan 'America's Dancing With The Stars'. "Ik heb de manier waarop ik eet compleet veranderd", vertelde ze tegen het Amerikaanse tijdschrift Life & Style. "Een truc die ik geleerd heb is iets kleins eten wat geen suikers of koolhydraten bevat, vlak voordat ik ga slapen. Dat houdt je stofwisseling op gang." Zo eet de voorheen mollige Osbourne nu een halve appel voordat ze naar bed gaat.
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:14 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Cootje, volgens mij ben jij niet veel korter dan ik (1.70). Dan is 59 kg toch hartstikke mooi? Is mijn mening, en als ik zo je foto's zie af en toe..
And the Sarabi-award goes to..........quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.
En waar ik echt hiervoor kwam:quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben mezelf helemaal zat voor vandaag. ik ga zo gewoon naar bed!
morgen beter enzo.
xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oke, ik begrijp ook wel dat als je jeansmaat 26 hebt gehad je ook weer terug wilquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is ook nog niet dramatisch hoor! Maar 57 of 58 is net iets beter. Het rare is, die laatste paar kilo's maken veel meer uit dan in het begin!! Die 3 kilo is echt bijna 2 jeansmaten! Ik pas echt niet meer zonder uitpuilende randjes in mijn maat 26 jeans en die van 27 zit ook behoorlijk strak, dus heb ik nu die van 28 aan. Toch vreemd! Ik ben iets kleiner dan jij: 1m68
Ik zou trouwens wel willen dat ik net zo slank was als XMquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef Wolve000 het volgende:
Als je het over de duivel hebt....
Ja, je bent gespreksonderwerp nummer één, onze relatie is op jou gebaseerd, de hele wereld draait om jou heen!
Ik las XM's commentaar en dacht "dat excuus heb ik eerder gezien". Mo heeft er verder niks mee te maken, weet niet waarom je denkt dat we het er over hebben. Dit had ik zelf verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Verbrande randjes eraf snijden?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
Was pas om 8 uur thuis, door treinvertraging. En het regende, dus ik loop weer mooi NIET in de pas met Evy.
En vandaag beloofd dat ik iets zou bakken voor morgen, laatste co-dag bij derma.
Nu is het aangebrand! Wat nu :-(
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verbrande randjes eraf snijden?Iets nieuws bakken?
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Het was heel de bovenkant.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja korstjes eraf snijden sowieso. heb je chocola in huis? reep chocolade smelten met een beetje boter en dat als glazuur er helemaal overheen smeren. hatsa!
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Chocolade kun je ook smelten in de magnetron! Veel makkelijker!
In blokjes breken, in een kommetje doen en dan 10-20 sec op vol vermogen. Daarna even doorroeren (er zitten na het magnetronnen nog wel blokjes in maar als je gaat roeren worden ze helemaal zacht). Veel makkelijker en minder afwas... en minder aangekoekte chocola in een pannetje want daar heb ik een bloedhekel aan.
Huh, bij mij is het echt perfect! Misschien heb je een te sterke magnetron...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij wordt dat altijd heel goor en brokkelig, maar ik heb ontdekt dat je er dan wat water doorheen moet roeren. Of ik deed slagroom.... weet 't niet meerAlleen nog dat ik daarna een beetje misselijk was, dus het zal dan wel slagroom zijn geweest....
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, je wilt toch geen kerel die tijdens een relatie het niet kan laten om aan te pappen met andere dames?.
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofdquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een klein stukje chocola op. En nu wil ik meer.
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd Syrena, want wie zegt dat hij dat niet ook met jou zal doen?
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard. Miss neem ik morgen wel even een meloen mee
.
Ik heb zijn nummer niet eens. Dus het zou al heel sneu via Hyves moeten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
Je mag hem alleen een smsje sturen als hij heel erg verliefd op je is, het direct uitmaakt met zijn vriendin en voor jou gaat. Anders heel snel vergeten, hoe jammer het misschien ook is
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
* Ewelina vangt deze en eet hem opquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* motorbloempje gooit een mandarijn naar Ewelina's hoofd
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigsquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik had een lekkere, Mr.Mo zit nu nog te punniken om hem gepeld te krijgen!
boks ouwequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt gewoon de lekkere uitgekozen hè? Doe ik ook altijd: zelf het bakje met de meeste chips, zelf de best gelukte kaasdinges... ik ben echt een rotkind, eigs.
Heeft ie idd ook niet gedaan. We hebben alleen elkaar zitten aanstarenquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vinden jullie dit niet een beetje overdreven? Ze hebben niet gezoend (toch?), alleen een beetje geflirt. En hij heft zelf geen contact opgenomen met Syrena. M.i. heeft hij niets gedaan wat niet door de beugel kan.
Ik dacht eigenlijk eerst dat ik het me inbeeldde. Zijn vriendin was er immers gewoon bij, Hij kwam steeds ff kletsen, vragen waar ik werkte enzo, gewoon, aardig. En toen ging zij ineens om zijn nek hangen enzo.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als ze gaan sms'en gaat het wel de verkeerde kant op. Ik zou niet willen dat mijn lief flirterige sms'jes naar een ander zou sturen. Dan klopt er iets niet in de relatie.
Daarom bak ik niks meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De verbrande koek heeft mij verslagen. Helaas. Kon er niet van afblijven.
Conclusie: de smaak is wel goed.
Mn eerste echte zwakke dag van deze eerste maand dat ik weer begon met afvallen. Jammer.
Jaquote:
Ah ja ik weet natuurlijk niet hoe je er nakend uit zietquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: zit nog steeds rond 70 en dat vind ik echt teveel![]()
maar voor 't gezicht, met kleren, vind ik 't wel prima.. nu nog voor de spiegel zonder kleren
ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van de AH? Zijn die een beetje lekker? Ik vond ze er maar klein en raar uitzien dus heb ik ze niet meegenomen.
Ik wil de hele week al fruit meenemen, maar niks is me naar de zin. De kiwi's waren ook te hard. Miss neem ik morgen wel even een meloen mee
.
uiteraardquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef P.F het volgende:
Ja, de trend van 2010, loop je weer achter of zo
Stoute mandarijnen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ze zijn heel sappig en zoet. alleen sommige hebben stiekem pitten...
Sinds ik een uur onderkoeld op een krukje pijn heb zitten lijden ben ik er even wat minder gecharmeerd vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |