nadeel van rijksmonumenten: je mag meestal niet in de muren boren, alles is schots en scheef dus niks past normaal, (zijn de wanden wel recht, want dfat scheelt een hoop in t oppervlak ook?), meestal ook beperking in wat je mag schilderen in welke kleur, kraakt en tocht als een malle en verbeteringen worden niet zomaar uitgevoerd...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Dat is 't 'm juist... de locatie is fantastisch, echt midden in het centrum en het pand is een rijksmonument. Alleen qua oppervlakte is het dus geen vooruitgang.
als de wanden ook nog schuiin zijn heb je qua oppervalk dus nog minder ruimte... vriendinnetje van me woont nu in monument (in hofje) en moest al het houtwerk mosterdgeel houdenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef Ewelina het volgende:
Nee, de wanden zijn niet recht. De indeling is nogal raar, daarom twijfel ik. Echt rare kleuren wilde ik toch niet gebruiken.
klinkt alsof je stiekem al besloten hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb weinig vrienden met een auto, en degenen met een auto komt sowieso altijd met de trein want dan kan ze drinken![]()
Dit is 't...
[ afbeelding ]
Andere vriend is tandarts en heeft een medische parkeervergunning dus die kan overal parkeren. De enige die er last van heeft is mijn vader en dat interesseert me niet voor die ene keer per jaar dat ie langskomt. Rest komt op de fiets of met het OV.
Nah, niet echt eigenlijk. Plaatje is een plattegrondje van het huis, maar er staan helaas geen maten bij. Ik heb een plattegrondje met maten erbij opgevraagd bij de woningbouw, die krijg ik morgen...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
klinkt alsof je stiekem al besloten hebt
ik noemde ook maar gewoon even alle mogelijke negatoeve dingen he... verder maakt t me geen drol uit, t is jouw verhuizingik snap t plaatje niet - is te klein om te lezen...
Ik zag om 13.00 al dudes met veeeeeel bier in de metro! En om 17.00 weer!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weer thuis!
Hoera voor manlief van VMWtje!![]()
Balen An!![]()
![]()
Hooligans in de hoofdstad? Ik reed net met de trein door A'dam CS en daar hoorde ik inderdaad een hoop geschreeuw en gedoeWat was de gelegenheid, één of andere voetbalwedstrijd waarvan ik niet op de hoogte was?
Ik zou zeker ook gaan kijken. Wonen in de binnenstad FTWquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Ewelina heeft het pand nog niet vanbinnen gezien, toch? Qua ruimte ga je er niet op vooruit, maar het is wel een toplocatie natuurlijk en dat moet je ook laten meewegen. En hopelijk zit er geen foeilelijke verf op de muren dan.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:18 schreef An24 het volgende:
ook een feli van mij VMW!![]()
Ik heb gewon twee baaldagen in 1 week![]()
Ik was intern aan het solliciteren voor werkbegeleider. In de meeste bedrijven wordt dat teamleider genoemd, maar bij de reclassering dus niet. Ik moest mensen aan gaan sturen, lees: coachen op de kwaliteit. Een unitmanager bewaakt de productie.
Nu kreeg ik vandaag terug: " We hadden echt vier hele goede kandidaten, dus jij ook" .....ohw kut dacht ik, daar gaan we. " maar we hebben de indruk dat jij te veel zou gaan zitten op de coaching dan op de doorstroom van producten, dus kozen we toch voor een ander"
What the fuck, iemand aannemen voor bewaking van kwaliteit maar dan iemand nemen die van coaching geen kaas heeft gegeten en vind dat kwaliteit ook een 5.9 is? We schrijven rapporten naar de rechtbank, kom op zeg!
Nou ja, gelukkig zeiden ze dit ook bij nog twee andere sollicitanten, dus blijkbaar is de bedrijfscultuur verandert![]()
Wel k*t, was zwaar toe aan deze functie![]()
Moest er ff uit
Sla zit niet veel in en tel ik zelf dus nooit op het groentelijstje.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Daph_ het volgende:
Lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
B: ruim een uur door de stad lopen in stevig tempo
L: bruine pistolet met krabsalade, ananas uit blik op eigen sap
T: kleine portie sushi (3 nori en 3 met sashimi)
T: chocolademarshmellowdingetje uit letland
D: kabeljauwfilet en veeeeel sla (weet niet of we gebakken krieltjes of gekookte aardappelen erbij eten), toe bakje hazelnootyoghurt met beetje slagroom (nom)
T: bonbonnetje
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Ewelina het volgende:
vmw, ik heb een hekel aan proppen.... en geen zin om een nieuw bed te kopen (dit bed is pas een jaar oud...)
Mjah, das dus niet helemaal waar. Ik werk er al acht en half jaar, waarbij er voor mij mogelijk 2 mindere jaren waren. Heb me heerlijk kunnen ontwikkelen met enorm veel vrijheid, dus dat wil je niet snel kwijt. Tis dat ik ook een bedrijfje heb waarvoor ik met veel plezier werk, anders zou ik de vrijheid makkelijker opgeven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank voor de feli's.![]()
Manlief komt net binnenstormen om te zeggen dat 'ie ook een stoer pasje krijgt om deuren mee te openen.
An: bummer.![]()
Stom bedrijf. Daar wíl je niet eens voor werken, ook al komen ze je op hun blote knietjes smeken.![]()
Maria!
Eens met bovenstaande!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Mo!!Behalve die laatste 2 : huu!!
![]()
Felicitations voor meneer VMW!!En voor Maria ook!
Is dat geen geocache dinges? Ik gok maar wat hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, wat is dat voor oranje ding dat je steeds vast hebt
Ja, maar die zien er nog wel smakelijk uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Ja, dat zei ik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de GPS! We moesten wat foto's maken voor het geocachen als bewijs dat we er geweest waren
hij is overigens oranje!
en Mr.Mo zou best eens afgevallen kunnen zijn. Ik iig niet![]()
!
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!
nou dat zou ik maar wel doen, want me tje belachelijke diner ipv zuurkoolschotel zit je weer eens veel te laag in je kcal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoen
Stuur ze maar naar Groningen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar Groningen!.
Erm, juist wel. Of fiks alsnog even een fatsoenlijk diner in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
het was ook niet mijn beste ontbijt ooitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
huuu ja wat ziet dat engels ontbijt er slecht uit zeg ... ik hou echt van engels ontbijt, maar dan wel met echte worstjes en echte aardappeltjes enzobrrrr wat is die bruine kebab die er bij ligt?
maar jij en mr wolve zien er echt goed uit zeg! en leuke foto's, wil ook een keer naar Edinburgh. Wolve is ook al een goed paar kilo's kwijt zo te zien!!
ik heb de munchies... echt enorm trek in vanalles. gelukkig heb ik NIKS in huis. pfff ook wel weer genoeg gewerkt voor vanavond (jij nog bezig neem ik aan CF?) ben dr klaar mee...
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!
@kwak; die broodjes zijn 150 kcal per stuk ofzo, zonder beleg.
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.quote:jammer dat je niet wat gezondere dingen gegeten hebt... daar heb je veel meer aan dan aan al dat suiker en witmeel...
ja, maar je weet ook van jezelf dat jij niet normaal met eten omgaat... dus dan kun je wel raden dat wat jij vindt niet klopt. ik eet 6 boterhammen overdag en s avonds kom ik dan met een diner van 700-900 kcal op een mooie 1750 kcal uit... jij eet overdag minder...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |