Eens met bovenstaande!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Mo!!Behalve die laatste 2 : huu!!
![]()
Felicitations voor meneer VMW!!En voor Maria ook!
Is dat geen geocache dinges? Ik gok maar wat hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, wat is dat voor oranje ding dat je steeds vast hebt
Ja, maar die zien er nog wel smakelijk uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Ja, dat zei ik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
dat is de GPS! We moesten wat foto's maken voor het geocachen als bewijs dat we er geweest waren
hij is overigens oranje!
en Mr.Mo zou best eens afgevallen kunnen zijn. Ik iig niet![]()
!
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
In het midden staan ook nog wat vette happen.
Over happen, lijstje ietwat anders
O: 500 gr kwark met handje rozijnen
T: halve roze koek (bah!! niet eens lekker)
L: 3 boterhammen pindakaas
T: minneola
D: 4 afbakbroodjes met jam/salami/kaas
't Was de laat voor de zuurkoolschotel.
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en nog profiteroles, want die staan nog in je koelkast!
nou dat zou ik maar wel doen, want me tje belachelijke diner ipv zuurkoolschotel zit je weer eens veel te laag in je kcal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt, maar met dit lijstje ga ik dat mezelf niet ook nog aandoen
Stuur ze maar naar Groningen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Stuur ze maar naar Groningen!.
Erm, juist wel. Of fiks alsnog even een fatsoenlijk diner in elkaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
het was ook niet mijn beste ontbijt ooitquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
huuu ja wat ziet dat engels ontbijt er slecht uit zeg ... ik hou echt van engels ontbijt, maar dan wel met echte worstjes en echte aardappeltjes enzobrrrr wat is die bruine kebab die er bij ligt?
maar jij en mr wolve zien er echt goed uit zeg! en leuke foto's, wil ook een keer naar Edinburgh. Wolve is ook al een goed paar kilo's kwijt zo te zien!!
ik heb de munchies... echt enorm trek in vanalles. gelukkig heb ik NIKS in huis. pfff ook wel weer genoeg gewerkt voor vanavond (jij nog bezig neem ik aan CF?) ben dr klaar mee...
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe het hoor!
@kwak; die broodjes zijn 150 kcal per stuk ofzo, zonder beleg.
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik check het net, en als ik alles erg ruim en vol neem dan kan het er wel mee door. maar ehm, sinds wanneer is een diner van 600 kcal belachelijk veel?
Eens hoor, maar het kwam gewoon even niet uit allemaal.quote:jammer dat je niet wat gezondere dingen gegeten hebt... daar heb je veel meer aan dan aan al dat suiker en witmeel...
ja, maar je weet ook van jezelf dat jij niet normaal met eten omgaat... dus dan kun je wel raden dat wat jij vindt niet klopt. ik eet 6 boterhammen overdag en s avonds kom ik dan met een diner van 700-900 kcal op een mooie 1750 kcal uit... jij eet overdag minder...quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh.. hm .. ja ik vind dat wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |